Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 augustus 2011, 18:33   #331
ferro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Berichten: 1
HEY axe

ik ben van antwerpen en wil ook naar de isabelle van beauty care in noordwijk gaan ik heb een ht litteken en wil het graag laten behandelen dmv mp techniek en mijn vraag is of ik een foto van jou kan zien..raad je het ook aan anderen om micro haar tatoos te plaatsen ben je er tevrden mee?? groetjes..
ferro is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2011, 22:43   #332
afroindo
HaarWeb lid
 
afroindo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2009
Berichten: 149
Door de flitsende reclamefilmpjes van de HIS hair clinics begon ik mij ook meer te verdiepen in deze techniek. Ik vond de verhalen en coupes erg mooi. Maar na het lezen van de posts op haarweb ziet het er voor mij toch weer minder rooskleurig uit.

1. Blijkbaar is 1 keer per jaar terugkomen voor een retouch toch niet de standaard zoals men bij HIS claimt. Ik hoor mensen al spreken over 3/4 maanden.

2. De kleurafwijkingen.

3. Wie is nou echt de "beste" in het vak?

4. De pijn. Bij HIS claimt men een zowat pijnloze behandeling met soms wat tranen.

5. Vergoeding zorgverzekering mogelijk?

6. Is echt scheermeskaal nodig of is ook een millimeter kapsel mooier door deze behandeling?

Bedankt alvast voor enige toelichting aangezien ik toch begin te geloven dat het weer een behoorlijke hollywoodprijs zal worden op de lange duur.
afroindo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2011, 18:16   #333
haaraap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2008
Berichten: 4
Binnenkort ook in Nederland
ga denk dan ook langs

hier is de link

http://www.hishairclinic.com/hair-cl...sterdam-dutch/
haaraap is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2011, 17:09   #334
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
MHT (Micro Hair Tattoo)

Als je ongeveer een jaar geleden, of nog eerder, MHT (Micro Hair Tattoo) bij http://www.beautycarenoordwijk.nl hebt laten doen: hoe kijk je er nu, ongeveer een jaar later, op terug wat betreft

- verkleuring (blauwig of groenig)
- vervaging (hoe vaak per jaar moet je het laten bijwerken)
- service bij problemen

Als je die ook hebt laten doen, hoe gaat het bij litteken(s) met verkleuring en vervaging?
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 22:45   #335
kleinepeter1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2010
Berichten: 31
Geslacht:
En nog nieuws met MHT??
kleinepeter1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2011, 20:56   #336
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Heb een nieuwe recente foto in mijn album geplaatst.
Ben er nog altijd tevreden mee.
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2011, 11:29   #337
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
Ik ben net begonnen met een behandeling bij Isabelle Van Rijn van Beauty Care in Noordwijk. Zie verder mijn profiel.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2011, 19:46   #338
olaf1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2010
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarohier Bekijk bericht
Ik ben net begonnen met een behandeling bij Isabelle Van Rijn van Beauty Care in Noordwijk. Zie verder mijn profiel.
Hoe staat het met de behandeling...tevreden?
olaf1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2011, 13:38   #339
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
Ja, tot dusver wel. Met opzet en in overleg laat ik het in kleine stapjes uitvoeren. Ik heb net weer een deelbehandeling achter de rug. Zie mijn profiel voor de laatste update.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2012, 16:13   #340
AAACEEE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 7
ik zou wel wat MHT tattoo tussen mijn bestaande haren willen zetten maar vraag mij af of je de haarzakjes onder de huid dan niet beschadigt ? of dat er shockloss kan optreden iemand enig idee?
AAACEEE is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2012, 20:06   #341
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
Mht's worden rondom de bestaande haren aangebracht. In een stippelpatroon naar keuze, dus redelijk spaarzaam, anders krijg je een veel te dicht effect. Zo komen ze niet echt tegen je eigen haren aan.

Mijn getransplanteerde haren houden zich prima tussen de mht's. En de originele haren rondom de littekens, waarin en omheen ook mht's zijn aangebracht, ook. Tot dusverre geen last van shockloss.

Ik heb ook nooit gehoord dat dit een bijeffect zou zijn bij het plaatsen van echte tattoo's op armen, benen en alle mogelijke andere lichaamsdelen.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2012, 10:57   #342
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
In januari 2012 een nieuwe deelbehandeling ondergaan. Zie verder mijn profiel.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2012, 19:07   #343
Savagerivale
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarohier Bekijk bericht
In januari 2012 een nieuwe deelbehandeling ondergaan. Zie verder mijn profiel.
Mooi resultaat!

Is het nu alleen nog een kwestie van eens in de zoveel jaar bijhouden of bent u nog niet helemaal tevreden en staan er binnenkort nog vervolgsessies gepland?

Groet
Savagerivale is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2012, 20:23   #344
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
Ja, ik ben er ook blij mee. In principe is dit een goede basis, dus voorlopig laat ik het hierbij, misschien in het voorjaar nog een iets donkerder tint bovenop mijn hoofd aan de voorkant, maar dat wordt dan een marginale correctie. Voorlopig is het zeker goed zo.

En dan natuurlijk het jaarlijks onderhoud. 't Blijft uiteraard afwachten hoe e.e.a. zich houdt. De huidkleur-tattoo van mijn littekens stamt uit oktober 2011, dus dat zit al een kleine vier maanden goed. Nou de komende acht maanden afwachten.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2012, 13:46   #345
S10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2008
Berichten: 5
Hoe kort scheren jullie het eigenlijk.
Is dat 0,6mm of 0,9mm of mss scheermes kaal?
S10 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.