Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 10 november 2013, 11:27   #556
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Zoals ik het nu begrijp:

  • Niet vaste pigmenten, tijdelijke pigmenten: je moet om de 1 of 2 jaar opnieuw langs om bij te werken
  • Vast pigmente (zijn eigenlijk ook tijdelijk) : het KAN zijn dat deze langer houden, maar je moet nog steeds terug om bij te werken.

Ik wil niet moeilijk overkomen, maar het woordje KAN wordt veel gebruikt. Dit impliceert dat er veel onzekerheid is en dat dit eigenlijk een beetje op de klant wordt verhaald.

Waar vind ik trouwens de prijzen voor een nabehandeling op jullie site?
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2013, 17:45   #557
isabelle33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Locatie: Noordwijk ZH
Berichten: 77
Geslacht:
Beste Dynoman,

Nog niet duidelijk helaas.. het is ook moeilijk om uit te leggen, dus geen probleem hoor!

Maar, nu op mijn allerduidelijkst:

1. niet vast pigment verdwijnt volledig binnen 3 maanden en 2 jaar.
2. vast pigment verdwijnt nooit. Alleen de kleuren moeten soms wat opgefrist worden

dit is wel duidelijk toch?
__________________
Beauty Care Nederland

Instituut voor medische pigmentatie.
Litteken camouflage, Micro Hair Pigmentation e.a.

info@beautycarenederland.nl

http://www.beautycarenederland.nl
isabelle33 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2013, 12:56   #558
FBBF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 26
Hallo allemaal,

Ik ben hartstikke tevreden. Ik heb voor de zomer de behandeling laten doen bij BCN. Helemaal top gewoon. Zie er veel jonger uit ook. Iedereen kan mij alles vragen.
FBBF is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2013, 21:39   #559
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Is het mensen wel eens opgevallen dat je mht hebt gedaan?
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2013, 21:23   #560
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Komende zaterdag is het 3 jaar geleden dat ik het heb laten doen.
Ben er nog altijd super tevreden mee en kan me geen leven zonder meer voorstellen. Het is ook bijna 1 jaar geleden dat ik het heb laten bijwerken en het is nog altijd top. Isabelle en Jeffrey, thanks for changing my life!
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2013, 19:50   #561
gatso24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 103
Ik heb het vorige week laten opfrissen, werd wel lichter na een jaar. Ik heb er overigens niks aan gedaan (geen zonnebrandcreme etc) Alleen, ook dit keer erg pijnlijk! Was blij dat het uur voorbij was.
gatso24 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2013, 21:22   #562
k.alend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2013
Berichten: 23
Aantal vragen

Hoi allen,

Sinds een tijdje ben ik op de hoogte van het bestaan van het fenomeen 'micro hair tattoo/scalp micro pigmentation' en sinds een tijdje volg ik ook deze thread.

Geweldig dat dit bestaat, sommige resultaten zijn echt super. Bijvoorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=_rNyy_g3sZk en
http://www.youtube.com/watch?v=nYNgVSqPiAY (beiden bij HIS.)

Daartegenover staat wel dat sommigen er naar mijn mening ook niet echt uit zien na een behandeling(waar dit dan aan ligt kan ik niet echt de vinger op leggen, waarschijnlijk een te strakke en/of niet passende haarlijn.)

Een aantal vragen aan Isabelle:
- Bieden jullie dezelfde kwaliteit als HIS? Verschillen jullie behandelmethoden/technieken? Zo ja, waarin?
- Ik las ook over biologische inkt en aanbrengen van de tattoo op de bovenste huidlaag. Geldt dit alleen voor tijdelijke pigmentatie of ook voor vaste pigmentatie?
- Hoe verhoudt vaste pigmentatie zich tot een reguliere tattoo?
- Welke behandeling wordt door klanten het meest gekozen (vaste of tijdelijke pigmentatie)?

Stel dat ik dit wil laten doen (in Nederland,) is beauty Care Noordwijk dan de enige optie?
Heb graag een zo compleet mogelijk beeld van mijn mogelijkheden.

Alvast bedankt voor een reactie

Laatst gewijzigd door k.alend; 8 december 2013 om 01:08
k.alend is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2013, 11:28   #563
isabelle33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Locatie: Noordwijk ZH
Berichten: 77
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k.alend Bekijk bericht
Hoi allen,

Sinds een tijdje ben ik op de hoogte van het bestaan van het fenomeen 'micro hair tattoo/scalp micro pigmentation' en sinds een tijdje volg ik ook deze thread.

Geweldig dat dit bestaat, sommige resultaten zijn echt super. Bijvoorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=_rNyy_g3sZk en
http://www.youtube.com/watch?v=nYNgVSqPiAY (beiden bij HIS.)

Daartegenover staat wel dat sommigen er naar mijn mening ook niet echt uit zien na een behandeling(waar dit dan aan ligt kan ik niet echt de vinger op leggen, waarschijnlijk een te strakke en/of niet passende haarlijn.)

Een aantal vragen aan Isabelle:
- Bieden jullie dezelfde kwaliteit als HIS? Verschillen jullie behandelmethoden/technieken? Zo ja, waarin?
- Ik las ook over biologische inkt en aanbrengen van de tattoo op de bovenste huidlaag. Geldt dit alleen voor tijdelijke pigmentatie of ook voor vaste pigmentatie?
- Hoe verhoudt vaste pigmentatie zich tot een reguliere tattoo?
- Welke behandeling wordt door klanten het meest gekozen (vaste of tijdelijke pigmentatie)?

Stel dat ik dit wil laten doen (in Nederland,) is beauty Care Noordwijk dan de enige optie?
Heb graag een zo compleet mogelijk beeld van mijn mogelijkheden.

Alvast bedankt voor een reactie
Beste k.alend,

Als eerste wil ik beginnen met de quote 'beauty is in the eye of the beholder' Ik kan dus niet zeggen dat wat wij maken mooier is dan wat His-Hair clinic doet.
Wat ik wel kan zeggen is dat His heel mooi werk aflevert. Wij hebben hier ook al een aantal keer mannen gehad die voor de nabehandeling bij ons kwamen en het ziet er top uit. Ook na een aantal jaar dus.

Waarin wij verschillen van His is dat wij ons meer concentreren op een in onze ogen meer natuurlijke haarlijn. Maar dat is wel ook een punt wat voor iedereen weer heel persoonlijk is. Sommige mannen willen graag een zeer strakke haarlijn, en sommige mannen willen juist een natuurlijk verloop. Wij zullen altijd ons best doen om dat wat de klant wenst om te zetten in een zo mooi mogelijk en passend resultaat.

Alle hoofdhuid pigmentatie wordt "als de behandelaar kundig is' in de bovenste huidlagen aangebracht. Dit is een groot verschil met een normale tattoo, waar de pigmenten in de diepere lagen worden aangebracht. Waar de pigmenten in de vetlaag worden ingekapseld. Maar waardoor het pigment ook altijd wat zal uitlopen. Iets wat niet wenselijk is bij Micro Hair Pigmentation.
Dit is dus ook een van de verschillen met een normale tattoo.
Een nader verschil is dat er veel fijnere naaldjes worden gebruikt. De fijnste tatoonaald meet 0.5 mm en de fijnste Micro Hair pigmentation naald meet 0,2 mm. Daarnaast zijn de pigmenten die worden gebruikt bij Micro Hair Pigmentation van een veel hogere kwaliteit dan de reguliere tattoo pigmenten.
De te gebruiken kleuren worden per persoon aangemaakt en blijven mooi in de huid, ook na jaren nog. Bij de juiste verzorging ( huid hydrateren, beschermen met sunblock wanneer je regelmatig van de zo geniet ) blijven de kleuren fris. Wanneer het niet beschermt wordt dan zal de pigmentatie iets gaan 'vergrijzen'.

Wij werken meestal met de vaste pigmenten. ( gelijk als His )

Er komen steeds meer aanbieders in Nederland, maar.. helaas hebben wij nog geen goede resultaten gezien van die aanbieders.. maar misschien zijn ze er wel hoor! Dat weet ik dus niet.


Ik hoop dat ik je vragen zo voldoende heb beantwoord,
En als je meer wilt weten dan hoor ik het graag!

met vriendelijke groet,

Isabelle van Rijn.
Beauty Care Noordwijk.

__________________
Beauty Care Nederland

Instituut voor medische pigmentatie.
Litteken camouflage, Micro Hair Pigmentation e.a.

info@beautycarenederland.nl

http://www.beautycarenederland.nl
isabelle33 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2013, 17:05   #564
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
De resultaten op die filmpjes zijn inderdaad echt mooi. Ik overweeg ook om voor smp te gaan, maar het feit dat mensen misschien zien of voelen dat het niet echt is schrikt me nog af. Vooral als je na de behandeling voor het eerst op werk komt bijv. En mensen gelijk zien dat het niet klopt....dan zit je dus wel met een probleem..
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2013, 18:54   #565
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229

Wij werken meestal met de vaste pigmenten. ( gelijk als His )

Dat is nieuw. Maar nu is dat gelijk verwarrend omdat HIS beweert dat zij hun eigen gepatenteerde pigmenten gebruiken.

Vraag : gebruiken jullie de HIS pigmenten? Zo niet, welke gebruiken jullie dan? Graag details omdat dit toch een item is wat vele hier toch kan interesseren alvorens de stap te wagen.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2013, 07:18   #566
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht

Wij werken meestal met de vaste pigmenten. ( gelijk als His )

Dat is nieuw. Maar nu is dat gelijk verwarrend omdat HIS beweert dat zij hun eigen gepatenteerde pigmenten gebruiken.

Vraag : gebruiken jullie de HIS pigmenten? Zo niet, welke gebruiken jullie dan? Graag details omdat dit toch een item is wat vele hier toch kan interesseren alvorens de stap te wagen.
Het lijkt me dat Isabelle bedoelt dat ze net als HIS vaste pigmenten gebruikt. Niet die 'HIS-pigmenten', die zijn van HIS.

Mijn buurman schildert zijn kozijnen met goede weerbestendige verf. Hij gebruikt daarvoor Flexa-verf. Ik werk ook met goede weerbestendige verf, net als mijn buurman. Ik verf met Histor
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2013, 08:43   #567
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k.alend Bekijk bericht
Hoi allen,

Sinds een tijdje ben ik op de hoogte van het bestaan van het fenomeen 'micro hair tattoo/scalp micro pigmentation' en sinds een tijdje volg ik ook deze thread.

Stel dat ik dit wil laten doen (in Nederland,) is beauty Care Noordwijk dan de enige optie?
Heb graag een zo compleet mogelijk beeld van mijn mogelijkheden.

Alvast bedankt voor een reactie
@K.alend

Ik weet niet uit welke regio je komt maar op 20 december kun je voor een informatie gesprek terecht bij Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven. Isabelle van Beautycare Noordwijk komt dan om geïnteresseerde mensen uit zuid Nederland van informatie voorzien. Een combinatie van MHP en FUE techniek geeft bij veel mensen toch het mooiste resultaat.

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 9 december 2013 om 08:53
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2013, 12:20   #568
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans90 Bekijk bericht
De resultaten op die filmpjes zijn inderdaad echt mooi. Ik overweeg ook om voor smp te gaan, maar het feit dat mensen misschien zien of voelen dat het niet echt is schrikt me nog af. Vooral als je na de behandeling voor het eerst op werk komt bijv. En mensen gelijk zien dat het niet klopt....dan zit je dus wel met een probleem..
Altijd die fuzz rond het feit of mensen het al dan niet zien. Ik zit daar niet mee in. Als ze het vragen zeg ik het dat het een tattoo is. Dat speelt toch allemaal geen rol. Als jij je goed voelt, dat is het enige dat telt. Je wordt er een pak jonger mee en je ziet er veel beter uit, wie kan daar wat op tegen hebben!
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2013, 19:55   #569
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axe Bekijk bericht
Altijd die fuzz rond het feit of mensen het al dan niet zien. Ik zit daar niet mee in. Als ze het vragen zeg ik het dat het een tattoo is. Dat speelt toch allemaal geen rol. Als jij je goed voelt, dat is het enige dat telt. Je wordt er een pak jonger mee en je ziet er veel beter uit, wie kan daar wat op tegen hebben!
Ik heb je even een PM gestuurd Axe
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2013, 23:57   #570
k.alend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2013
Berichten: 23
Hoi Isabelle,

Bedankt voor je uitgebreide en duidelijke reactie

Nog een aantal vragen:
- In de bovenste huidlaag dus, dit betekent ook dat dit makkelijker eventueel met een laser te verwijderen zou zijn? Zijn er foto's beschikbaar van weggelaserde tattoo's? Kan een laserbehandeling sporen achter laten?

- Wat houdt een touchup in? Moet ik me dan zo voorstellen dat de hele tattoo gelijkmatig vervaagd is en de puntjes worden geherdefinieerd? Is het dan niet zo dat na verloop van tijd een steeds groter wordende, onderliggende 'grijze waas' kan ontstaan? Wat kost een gemiddelde touchup?

- Alvorens de stap te wagen, is er een quick en dirty procedure beschikbaar om een globaal beeld te krijgen van hoe een mht je zou staan?

- Nog eentje met betrekking tot de financiën: wat zou je per maand ongeveer kwijt zijn aan sunblock (zeg in een zomer- en in wintermaand) ?

Alvast bedankt weer.
k.alend is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.