Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 juni 2019, 22:40   #61
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lectamindose Bekijk bericht
Mag ik eens vragen welke wiskundige berekening je hiervoor gemaakt hebt?

TS had prijs voor puur de transplantatie:
- Veldhoven: 7800
- Esteworld: 2000

Als Veldhoven 58 procent duurder zou zijn, dan zou het bedrag op 3160 euro komen. Echter komt het op 7800, wat maakt dat Veldhoven 390 (!) % duurder is dan Esteworld...

En bij Esteworld krijg je dan nog een 250 grafts extra.
Excuus jongens. Heb een rekenfout gemaakt. Sorry, niet boos worden. Maar ben sowieso van 3250(inclusief accell) uitgegaan.
Maar ja, wilde alleen mijn antwoordt een beetje onderbouwen, om de beste man zo wat te helpen, snap je. Al merk ik dat er hier veel kale gefrustreerde mannetjes rondhangen die anderen alleen maar terecht willen wijzen.
Jammer! Lijkt mij leuker elkaar te helpen, we zitten namelijk allemaal in hetzelfde schuitje, anders waren we hier niet.

Laatst gewijzigd door michael1606; 9 juni 2019 om 22:57
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2019, 23:36   #62
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Vergeet dat hele Acell of PRP. Niet bewezen, dus voor mijn theorie een commercieel middel om de prijs interessant te krijgen. Cliënten lokken met lage prijzen en een up-sell via vage middeltjes. Vaak gecombineerd met de uitspraak dat dit vereist is om überhaupt aanspraak te kunnen maken op garantie. blijf bij bewezen middelen en technieken.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2019, 23:40   #63
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Excuus jongens. Heb een rekenfout gemaakt. Sorry, niet boos worden. Maar ben sowieso van 3250(inclusief accell) uitgegaan.
Maar ja, wilde alleen mijn antwoordt een beetje onderbouwen, om de beste man zo wat te helpen, snap je. Al merk ik dat er hier veel kale gefrustreerde mannetjes rondhangen die anderen alleen maar terecht willen wijzen.
Jammer! Lijkt mij leuker elkaar te helpen, we zitten namelijk allemaal in hetzelfde schuitje, anders waren we hier niet.
Tst, ik had mss wat smileys moeten gebruiken, maar het was niet persoonlijk bedoeld. Gewoon weergeven dat het veel duurder is dan bij esteworld.
Lectamindose is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2019, 23:44   #64
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Vergeet dat hele Acell of PRP. Niet bewezen, dus voor mijn theorie een commercieel middel om de prijs interessant te krijgen. Cliënten lokken met lage prijzen en een up-sell via vage middeltjes. Vaak gecombineerd met de uitspraak dat dit vereist is om überhaupt aanspraak te kunnen maken op garantie. blijf bij bewezen middelen en technieken.

Prp, en zeker de verbeterde variant PRF, wordt in heel wat andere domeinen gebruikt ter bevordering van de wondgenezing alsook herstelling van diverse pezen, kraakbeen, spierweefsels. Dus het is niet dat het een onzinbehandeling is, alleen nog niet gefinetuned op haargroei omdat men blijft sukkelen met PRP. Men zou beter PRF toepassen, maar dat wordt nog niet gedaan.
Lectamindose is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2019, 23:46   #65
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Bij betere klinieken, dus ook Veldhoven, hanteren ze een zeer korte periode dat de graft buiten het lichaam mag zijn. de kans op overleven neemt na 5 uur al met 25% af. Na 6 uur al 50% en op 8 uur is de kans op hergroei nagenoeg 0.
Dat is de reden dat o.a. Veldhoven 2 dagen hanteert om dit proces gefaseerd en gecontroleerd te doen. Deze manier van werken vergt nu eenmaal veel meer tijd en is dus kostbaarder. Daarnaast wordt er daar zeer nauwkeurig gekeken naar groeirichting en natuurlijk effect door het optimaal verdelen van de 1, 2 en 3 harige grafts.
Ook het extracten van de grafts gebeurt gecontroleerd en ook daar gaat meer tijd in zitten dan lukraak uitnemen.
Dan zijn ze er dan wel laat achter gekomen als dat zo is,ben half 2017 bij hen op consult geweest en daar ging het nog over 3500 grafts op 1 dag...……..
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2019, 23:48   #66
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
7800 - 2000 = 5800 verschil en dat is 290%, niet 390%
Correct, ik had op mijn rekenmachine niet (of niet hard genoeg) op het Exe teken geduwd, met als gevolg verkeerde uitkomst.
Lectamindose is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2019, 12:02   #67
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Dan zijn ze er dan wel laat achter gekomen als dat zo is,ben half 2017 bij hen op consult geweest en daar ging het nog over 3500 grafts op 1 dag...……..
Veldhoven heeft nooit meer dan 2500 grafts op 1 dag uitgevoerd....

In 2014 ben ik daar op consult geweest en sprak men al over 2 dagen.
Stond duidelijk vermeld in hun offerte.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 11 juni 2019 om 16:59
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2019, 15:27   #68
WTBK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 februari 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Ik heb bij Veldhoven een HT gehad van 2200 grafts, verdeeld over een kleine 2 dagen. (23 januari 19) Ze hebben er nog 100 á 200 haren extra bijgezet. Behandeling zelf is prettig verlopen.

Het begon na 2 maanden te groeien. Donor was binnen 1,5 maand hersteld, alsof er niks gebeurd is. Ik ben 25, misschien dat het daarom zo snel hersteld/groeit. Fijnste is dat het meteen in de goede richting meegroeit met mijn eigen haar.

Kostte 5900,-.
WTBK is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2019, 22:37   #69
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Esteworld of kliniek veldhoven

De kogel is door de kerk en ik heb na lang informeren en forums bezoeken besloten om mijn TH te laten uitvoeren in de kliniek in Veldhoven. Reden een zeer degelijke uiteenzetting het waarom van de 2 daagse behandeling,in mijn geval gaat het over 3250 grafts.Indien alles goed verloopt zal ik na 14 maanden nogmaals een 3250 grafts laten zetten ( heb nog voldoende donor)
Wat ook een rol speelt is dat mijn donor gebied de tijd krijgt om zich te herstellen en zeker een punt is dat de behandeling binnen een tijdspanne kan gebeuren zodat er minder risico is dat er een gedeelte getransplanteerd haar verloren zou gaan.
Ik ga proberen om jullie op de hoogte te houden gedurende het transplantatie proces en zal indien mogelijk ook foto,s doorgeven.De HT gaat door in October.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2019, 22:48   #70
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
De kogel is door de kerk en ik heb na lang informeren en forums bezoeken besloten om mijn TH te laten uitvoeren in de kliniek in Veldhoven. Reden een zeer degelijke uiteenzetting het waarom van de 2 daagse behandeling,in mijn geval gaat het over 3250 grafts.Indien alles goed verloopt zal ik na 14 maanden nogmaals een 3250 grafts laten zetten ( heb nog voldoende donor)
Wat ook een rol speelt is dat mijn donor gebied de tijd krijgt om zich te herstellen en zeker een punt is dat de behandeling binnen een tijdspanne kan gebeuren zodat er minder risico is dat er een gedeelte getransplanteerd haar verloren zou gaan.
Ik ga proberen om jullie op de hoogte te houden gedurende het transplantatie proces en zal indien mogelijk ook foto,s doorgeven.De HT gaat door in October.
Gefeliciteerd!
Maar gaat dit dan ook 2 x 7850 euro kosten?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2019, 08:17   #71
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
De kogel is door de kerk en ik heb na lang informeren en forums bezoeken besloten om mijn TH te laten uitvoeren in de kliniek in Veldhoven. Reden een zeer degelijke uiteenzetting het waarom van de 2 daagse behandeling,in mijn geval gaat het over 3250 grafts.Indien alles goed verloopt zal ik na 14 maanden nogmaals een 3250 grafts laten zetten ( heb nog voldoende donor)
Wat ook een rol speelt is dat mijn donor gebied de tijd krijgt om zich te herstellen en zeker een punt is dat de behandeling binnen een tijdspanne kan gebeuren zodat er minder risico is dat er een gedeelte getransplanteerd haar verloren zou gaan.
Ik ga proberen om jullie op de hoogte te houden gedurende het transplantatie proces en zal indien mogelijk ook foto,s doorgeven.De HT gaat door in October.
6500 grafts in totaal uit je donorgebied? Dat kan toch niet zonder dat dat erg zichtbaar gaat worden lijkt me? Volgens mij heb je in een gemiddeld donorgebied niet eens zoveel grafts beschikbaar dus dit lijkt me erg bijzonder?
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2019, 09:37   #72
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Sommige mensen hebben dat geluk. Als je een hoge haarkrans hebt van 8cm of meer, dan kom je al snel op 250cm2 aan donor. daar mag je maximaal 30 grafts/cm2 uithalen. dan kom je op 7500 grafts. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Ik heb wel eens resultaten gezien van 8000+ grafts in 4 behandelingen. Als het maar met beleid wordt uitgevoerd.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2019, 09:38   #73
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
De kogel is door de kerk en ik heb na lang informeren en forums bezoeken besloten om mijn TH te laten uitvoeren in de kliniek in Veldhoven. Reden een zeer degelijke uiteenzetting het waarom van de 2 daagse behandeling,in mijn geval gaat het over 3250 grafts.Indien alles goed verloopt zal ik na 14 maanden nogmaals een 3250 grafts laten zetten ( heb nog voldoende donor)
Wat ook een rol speelt is dat mijn donor gebied de tijd krijgt om zich te herstellen en zeker een punt is dat de behandeling binnen een tijdspanne kan gebeuren zodat er minder risico is dat er een gedeelte getransplanteerd haar verloren zou gaan.
Ik ga proberen om jullie op de hoogte te houden gedurende het transplantatie proces en zal indien mogelijk ook foto,s doorgeven.De HT gaat door in October.
Gefeliciteerd met de keuze.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2019, 23:01   #74
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Bedankt voor jullie support,dat het een financieel plaatje heeft weet je op voorhand als je eraan begint, natuurlijk zou ik kunnen kiezen voor Turkije en op 2 dagen meer dan 4000 grafts laten zetten voor 3280 euro maar is dit dan wel verantwoord ?Nogmaals ik heb alle voor-en nadelen afgewogen ( 2jaar mee bezig geweest) en zoals eerder gezegd nu de knoop doorgehakt.Met dank aan het forum waar ik enorm veel aan gehad heb.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2019, 23:06   #75
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
6500 grafts in totaal uit je donorgebied? Dat kan toch niet zonder dat dat erg zichtbaar gaat worden lijkt me? Volgens mij heb je in een gemiddeld donorgebied niet eens zoveel grafts beschikbaar dus dit lijkt me erg bijzonder?
Zou het kunnen dat er hier 6500 grafts uitgehaald kunnen worden? Werd me gezegd door de arts van kliniek Veldhoven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2373.jpg‎ (142,1 KB, 58x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2368.jpg‎ (141,5 KB, 52x gelezen)
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
consult, esteworld, haartransplantatie, kliniek veldhoven

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.