Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 augustus 2021, 01:23   #16
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Het is niet eenvoudig voor de moderators om ze eruit te filteren, je zou soms versteld staan hoever ze gaan.
Dit zijn gewoon feiten van de laatste 10 jaar die ik hier al ervaren heb op het forum.
Je bent inderdaad al heel lang lid zie ik nu. Ik geloof zeker dat je gelijk hebt. Het is en blijft een raar wereldje helaas.

Voor ons is het makkelijk om tegen een nieuwkomer te zeggen dat hij/zij goed zijn onderzoek moet doen en op zijn gevoel moet afgaan. Maar ik merk dat dat voor velen lastiger is dan het lijkt.
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2021, 11:06   #17
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Ik wil toch even inhaken op de prijzen binnen de grenzen. Op de site van FueGenix kan ik niet zien hoeveel ze vragen voor een 2500 graft transplantatie, maar die 6000-10.000 die Hayden aanhaalt is volgens mij een beetje gedateerd.

Er zijn klinieken in NL die het voor 'Turkse tarieven' doen, om het maar even zo te noemen, en vaak doet de kwaliteit er echt niet voor onder.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2021, 11:23   #18
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Waarom niet een nederlandse kliniek?
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2021, 19:19   #19
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Ik wil toch even inhaken op de prijzen binnen de grenzen. Op de site van FueGenix kan ik niet zien hoeveel ze vragen voor een 2500 graft transplantatie, maar die 6000-10.000 die Hayden aanhaalt is volgens mij een beetje gedateerd.

Er zijn klinieken in NL die het voor 'Turkse tarieven' doen, om het maar even zo te noemen, en vaak doet de kwaliteit er echt niet voor onder.
Ik weet niet welke klinieken je bedoelt maar het zal geen gekende naam zijn zoals prohairclinic, Fuegenix edm. want die zitten nog steeds rond de 6k en bij Feriduni zit je nog altijd aan 10k plus.
Ik heb nog geen enkele Belgische of Nederlandse kliniek tegenkomen die max grafts voor rond de 2k aanbiedt.
Smijt ze gerust in de groep, er gaan er je velen dankbaar zijn.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2021, 21:59   #20
DRMR35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2019
Berichten: 98
Geslacht:
ik heb het laten doen bij Visus in Rotterdam. Redelijke prijzen die ze rekenen als je het mij vraagt
DRMR35 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2021, 22:24   #21
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Ik weet niet welke klinieken je bedoelt maar het zal geen gekende naam zijn zoals prohairclinic, Fuegenix edm. want die zitten nog steeds rond de 6k en bij Feriduni zit je nog altijd aan 10k plus.
Ik heb nog geen enkele Belgische of Nederlandse kliniek tegenkomen die max grafts voor rond de 2k aanbiedt.
Smijt ze gerust in de groep, er gaan er je velen dankbaar zijn.
Met alle respect maar 2k voor max grafts
Ik ben zelf bij veldhoven behandeld, 1900 grafts voor 5K
Belachelijk veel geld voor wat haren, maar het heeft ook zeker voordelen.
Je bent zo thuis, het is allemaal nederlands en het gevoel is goed.
Ik snap dat niet iedereen dit geld er voor over heeft/tot zn beschikking heeft,
Maar het is voor velen een eenmalige, dan wel niet vaak voorkomende investering in Jezelf.

Kijk gewoon even rond in Nederland ik ben echt goed tevreden over Veldhoven
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2021, 23:53   #22
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave12345 Bekijk bericht
Met alle respect maar 2k voor max grafts
Ik ben zelf bij veldhoven behandeld, 1900 grafts voor 5K
Belachelijk veel geld voor wat haren, maar het heeft ook zeker voordelen.
Je bent zo thuis, het is allemaal nederlands en het gevoel is goed.
Ik snap dat niet iedereen dit geld er voor over heeft/tot zn beschikking heeft,
Maar het is voor velen een eenmalige, dan wel niet vaak voorkomende investering in Jezelf.

Kijk gewoon even rond in Nederland ik ben echt goed tevreden over Veldhoven
Je bent idd zo thuis wat een niet te onderschatten voordeel is. Zo gaf ik ook aan in mijn verslag dat de terugweg afzien was en daarom plan ik nu ook om enkele dagen langer te blijven en er korte vakantie van te maken. Ik betaalde destijds 2300 euro voor 2850 grafts. Het zijn nu ook Nederlandstalige tolken dus op dat vlak moet je je geen zorgen maken. Al had ik 7 jaar geleden geen problemen met de taalbarrière, ze spraken Engels wat een taal is die goed beheers. Ik heb in al die jaren ook nooit het gevoel gehad dat ik hier een beter resultaat ging gekregen hebben. Het waren niet gewoon inhammen opvullen zoals zovelen hier, wat vanzelfsprekend ook de beste resultaten oplevert. Ik had geen haarlijn meer, het voorste gedeelte was zo goed als weg en daarom nu ook mijn vervolgbehandeling.
Het blijft al sinds ik hier op het forum volg, al over de tien jaar, een welles nietes discussie die niemand kan winnen of wil verliezen. Daarom moet iedereen voor zichzelf uitmaken waar hij zich het beste bij voelt. Ik zal dan ook nooit een kliniek opdringen of afbreken en stel de feiten zoals ik ze zelf aan der lijve ondervonden heb. Iedereen kan mijn verhaal lezen hier en wat ze met de ingewonnen informatie doen is hun zaak. Ik meen dat we hier actief zijn om elkaar te helpen en ik probeer daarbij mijn bescheiden bijdrage te leveren.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2021, 14:08   #23
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Zo is het ook, @M. Hayden. De kliniekkeuze is een persoonlijke keuze. Aspecten die voor de een wel belangrijk zijn om op te letten, zijn voor de ander totaal niet van belang.

De salarissen van Nederlandse artsen in de cosmetische/plastische hoek zijn natuurlijk wel buitensporig hoog. Zo'n opleiding geneeskunde mag dan wel intensief zijn, duur zijn en lang duren. En ik snap ook dat zij proberen om mensen voor hen te laten kiezen, maar elders in de wereld zit ook kwaliteit onder haartransplantatie-artsen. Ik kan me wel voorstellen als iemand die kwaliteit in het buitenland zoekt. Het lijkt me alleen wel een kunst om een goede inschatting te kunnen maken van de kwaliteiten/vaardigheden van het specifieke behandelteam dat jou gaat behandelen. Het gaat niet alleen om 'haartje uithalen', 'haartje terugplaatsen', maar ook om zaken als ontwerp haarlijn, design van het op te vullen gebied (in welke richtingen men de grafts terugplaatst), maximale transplantatiedichtheid, logische dichtheidsverdeling, etc.

Maar goed, het zal ook een stukje marktwerking (vraag/aanbod) zijn. Zo lang die duurdere klinieken meer dan genoeg klandizie houden, zal aan de prijzen weinig aan veranderen.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2022, 13:55   #24
Kerr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Ik lees dat mensen willen beweren dat Hairtime Istanbul een inspectie rapport zou moeten hebben dit is tijdens een verhuizing geweest voor de ECHTE lezende mensen zal dan ook zeker niet ongekend gebleven zijn dat zij een HERKEURINGS rapport hebben toegewezen gekregen hiervoor. Hiermee is dan ook gelijk een goed keuring gegeven, die echter meerdere klinieken in Nederland zich niet bewust van zijn of in bezit hebben.
Kerr is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2022, 13:55   #25
Kerr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Ik lees dat mensen willen beweren dat Hairtime Istanbul een inspectie rapport zou moeten hebben dit is tijdens een verhuizing geweest voor de ECHTE lezende mensen zal dan ook zeker niet ongekend gebleven zijn dat zij een HERKEURINGS rapport hebben toegewezen gekregen hiervoor. Hiermee is dan ook gelijk een goed keuring gegeven, die echter meerdere klinieken in Nederland zich niet bewust van zijn of in bezit hebben.








Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Zo is het ook, @M. Hayden. De kliniekkeuze is een persoonlijke keuze. Aspecten die voor de een wel belangrijk zijn om op te letten, zijn voor de ander totaal niet van belang.

De salarissen van Nederlandse artsen in de cosmetische/plastische hoek zijn natuurlijk wel buitensporig hoog. Zo'n opleiding geneeskunde mag dan wel intensief zijn, duur zijn en lang duren. En ik snap ook dat zij proberen om mensen voor hen te laten kiezen, maar elders in de wereld zit ook kwaliteit onder haartransplantatie-artsen. Ik kan me wel voorstellen als iemand die kwaliteit in het buitenland zoekt. Het lijkt me alleen wel een kunst om een goede inschatting te kunnen maken van de kwaliteiten/vaardigheden van het specifieke behandelteam dat jou gaat behandelen. Het gaat niet alleen om 'haartje uithalen', 'haartje terugplaatsen', maar ook om zaken als ontwerp haarlijn, design van het op te vullen gebied (in welke richtingen men de grafts terugplaatst), maximale transplantatiedichtheid, logische dichtheidsverdeling, etc.

Maar goed, het zal ook een stukje marktwerking (vraag/aanbod) zijn. Zo lang die duurdere klinieken meer dan genoeg klandizie houden, zal aan de prijzen weinig aan veranderen.
Kerr is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.