Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juli 2014, 17:24   #1
Druktemakertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 42
Geslacht:
Revita shampoo

Hallo allemaal

Ik ben begonnen met revita shampoo en revita cor, ik gebruik het niet dagelijks ( wat volgens de bijsluiter wel zou moeten) maar ik heb een enorme haaruitval na het wassen ermee echte hele strengen haar! In de bijsluiter staat ook dat de eerste twee weken de haaruitval erger kan zijn en dat je moet volhouden...
Het is echt schrikbarend, en kan het dan al zo snel uitvallen na zo kort gebruik? Wie heeft ervaringen met deze shampoo?
Graag jullie bevindingen.

Lieve groet Druktemakertje
Druktemakertje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2014, 22:10   #2
Java
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2014
Berichten: 10
Geslacht:
Hoi Druktemakertje, ik heb precies dezelfde ervaring met deze shampoo. Ben er na een week mee gestopt. Ondanks dat 'shedding' normaal schijnt te zijn, voelde het gevoelsmatig niet meer ok om met de shampoo door te gaan. Ik heb trouwens ook dezelfde ervaring met L'oreal Elvive Fibrology Thickening Shampoo. Daar viel mijn haar ook behoorlijk van uit :/
Java is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2014, 22:42   #3
Druktemakertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 42
Geslacht:
Hoi Java

Gebruikte jij het wel elke dag? En wat gebruik je nu? Ik wil het toch wel even aankijken en er niet meteen mee stoppen, ik had het ook met ketoshampoo...
Is er verder nog iemand met ervaringen over Revita?
Druktemakertje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2014, 11:12   #4
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Weet je zeker dat dit door de Revita shampoo komt?

Kan het niet zo zijn dat je momenteel meer aandacht legt op je haar? Zelf gebruik ik Revita al jaren met grote tevredenheid...Shedding is mij niet tot nauwelijks opgevallen.

Denk ook niet dat het effect van deze shampoo zo groot kan zijn dat je direct al zo veel haar verlies merkt...
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2014, 13:18   #5
Druktemakertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 42
Geslacht:
Hoi dzjinee

Nee ik weet niet of het door de shampoo komt maar doordat je het twee keer moet wassen en conditioner erin moet masseren komt de hele boel wel los lijkt het, en echt met hele strengen ik verlies zeker zo'n 200 haren met wassen...
En ik focus mijzelf de hele dag op mijn haar vanaf het moment van wakker worden tot het naar bed gaan en dat al 2 jaar lang! Ik zou graag willen dat het niet zo was maar ik kan me er niet voor afsluiten, ik tel de haren ook ( puur om te kijken of het " normaal" is of beter of slechter wordt) en ja ik weet dat dat geen zin heeft en dat je jezelf gek maakt maar ook dat kan ik niet stoppen...tips?
En wat merk jij van de Revita dzjinee? Wat doet het voor jou? Ik zie dat jij verwijzingen hebt naar die shampoo? Verkoop jij het of maak je er reclame voor?
Bedankt voor je reactie

Groetjes Druktemakertje

Laatst gewijzigd door Druktemakertje; 21 juli 2014 om 13:20
Druktemakertje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2014, 13:23   #6
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Hoe waste je je haar hiervoor dan?

Het kan zijn dat je het nu uitvoeriger doet. Dan komen met het wassen de haren die al los zitten (uitgevallen zijn) inderdaad mee. Maar dit zou normaal ook gebeuren, alleen viel het je dan minder op. Dit heeft eigenlijk niks met de shampoo te maken.

Overigens vind ik haren tellen een verschrikkelijke methode om haaruitval te meten, maar daar heb ik al eerder stukjes over geschreven.

Revita zorgt ervoor dat ik geen jeuk meer heb om mijn hoofdhuid, iets wat ik altijd geassocieerd heb met haaruitval. Heb er zelf een goed gevoel bij en gebruik het inmiddels paar jaar.

Maar jou probleem lijkt vooral je focus en orientatie op je haaruitval.. Heb dit zelf ook meegemaakt en het maakt je leven lastig! Misschien kunnen deze 2 artikelen iets voor jou betekenen:
Haaruitval accepteren: verleg je focus!
Haaruitval accepteren : niet alles hoeft perfect
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2014, 12:30   #7
Druktemakertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 42
Geslacht:
Ik waste het eerst met gewone shampoo en ook uitvoerig...
Ik ga het even aankijken met revita maar ik kan niet zeggen dat ik er al baat van heb qua minder jeuk ofzo...
Bedankt voor je link!

Groetjes Druktemakertje
Druktemakertje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.