Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 juli 2021, 18:53   #1
Haardos21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Iemand ervaring met Hairtime Instanbul

Dag gister consult gehad bij Esteworld.
Zojuist door m’n kapper gewezen op Hairtime Instanbul. Ze behandelen in Nederland.
Iemand ervaring met deze kliniek? En waarom ik juist wel of niet voor hun of Esteworld moet kiezen.
Bedankt voor je reactie!
Haardos21 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2021, 20:23   #2
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Esteworld heeft toch al bewezen dat ze mooie resultaten kunnen neerzetten en is al jaren een vaste waarde in het wereldje.
Ikzelf ben er alvast goed behandeld en binnenkort ga ik er terug voor mijn tweede ht.
Je kan hier http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34047 mijn verhaal lezen.
Als je nog vragen hebt dan mag je gerust een pb sturen.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2021, 20:30   #3
Haardos21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Waarom krijg je een tweede haartransplantatie?
Ik ben 46. Dit zal m’n eerste worden
Haardos21 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2021, 21:08   #4
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Begin vorig jaar zijn bij Hair Time Istanbul ernstige tekortkomingen vastgesteld door de Inspectie, zelfs zodanig dat de boel enkele maanden werd stilgelegd.

Om een beeld te krijgen hoe het daar een jaar geleden aan toe ging, kun je de rapportages eens lezen: https://www.igj.nl/actueel/nieuws/20...-time-istanbul

Inmiddels zijn behandelingen wel weer toegestaan (zie https://www.igj.nl/actueel/nieuws/20...king-opgeheven en https://www.igj.nl/actueel/nieuws/20...nbul-beeindigd ).

Een langdurige staat van goede dienst hebben ze dus (nog) niet. Als je benieuwd bent naar ervaringen van mensen die er geweest zijn, kun je de zoekfunctie op dit forum gebruiken.


Waarom beperk je je bij de kliniekkeuze trouwens tot Esteworld of Hair Time Istanbul?
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)

Laatst gewijzigd door Roob; 30 juli 2021 om 21:12
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2021, 21:13   #5
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Ik ben er ook 46 en bijna 7 jaar geleden, bij mijn eerste ht, hebben ze de focus moeten leggen op de voorkant omdat ik geen haarlijn meer had. De bedoeling was om na twee jaar al terug te gaan maar ik was zo tevreden dat ik het niet direct nodig vond.
Maar nu vind ik het een gepast moment om het helemaal af te maken.
Ze gaan de nieuwe haarlijn nu verdichten alsook de kruin.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2021, 11:59   #6
Haardos21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Begin vorig jaar zijn bij Hair Time Istanbul ernstige tekortkomingen vastgesteld door de Inspectie, zelfs zodanig dat de boel enkele maanden werd stilgelegd.

Om een beeld te krijgen hoe het daar een jaar geleden aan toe ging, kun je de rapportages eens lezen: https://www.igj.nl/actueel/nieuws/20...-time-istanbul

Inmiddels zijn behandelingen wel weer toegestaan (zie https://www.igj.nl/actueel/nieuws/20...king-opgeheven en https://www.igj.nl/actueel/nieuws/20...nbul-beeindigd ).

Een langdurige staat van goede dienst hebben ze dus (nog) niet. Als je benieuwd bent naar ervaringen van mensen die er geweest zijn, kun je de zoekfunctie op dit forum gebruiken.


Waarom beperk je je bij de kliniekkeuze trouwens tot Esteworld of Hair Time Istanbul?
Hier schrik van…
Maar hoe zit het dan met de inspectie in Turkije?
Heb jij nog andere tips mbt klinieken?
Bvd
Haardos21 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2021, 12:00   #7
Haardos21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Ik ben er ook 46 en bijna 7 jaar geleden, bij mijn eerste ht, hebben ze de focus moeten leggen op de voorkant omdat ik geen haarlijn meer had. De bedoeling was om na twee jaar al terug te gaan maar ik was zo tevreden dat ik het niet direct nodig vond.
Maar nu vind ik het een gepast moment om het helemaal af te maken.
Ze gaan de nieuwe haarlijn nu verdichten alsook de kruin.
Bedankt voor je info.
Heb jij destijds ook meerdere klinieken bezocht?
Zo ja waarom heb je uiteindelijk voor Esteworld gekozen?
Haardos21 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2021, 16:17   #8
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haardos21 Bekijk bericht
Hier schrik van…
Maar hoe zit het dan met de inspectie in Turkije?
Heb jij nog andere tips mbt klinieken?
Bvd
De inspectie houdt alleen toezicht op de zorg in ons eigen landje...

Er is op dit forum al heel erg veel beschreven over hoe tot een kliniek te komen, ook door mij. Het is in mijn ogen de kunst om niet te snel een keuze te maken. Je hebt dan alleen oog voor het 'gladde verkooppraatje', wat een perfecte oplossing voor jouw situatie lijkt. De perfecte kliniek bestaat niet, op elke kliniek valt wel iets af te dingen. Hoe langer je je in de materie en in de verschillende klinieken verdiept, hoe meer oog je krijgt voor belangrijke aspecten en de resultaten van een kliniek cq. behandelteam.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2021, 19:34   #9
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haardos21 Bekijk bericht
Bedankt voor je info.
Heb jij destijds ook meerdere klinieken bezocht?
Zo ja waarom heb je uiteindelijk voor Esteworld gekozen?
Ik heb verschillende Belgische en Nederlandse klinieken bezocht en uiteindelijk kwam de werkwijze allemaal op hetzelfde neer.
Bepaalde klinieken pushen zo hard dat het precies tweedehands autohandelaars waren en daar knap ik op af.
Ik kwam bij Esteworld uit en had een goede consult en bovendien waren ze vooruitstrevend op gebied van tools en behandeling.
De prijs was mooi meegenomen maar gaf de doorslag niet, ik had het budget om mij hier te laten behandelen.
Waarom vier keer zoveel uitgeven voor hetzelfde?
Je moet zelf uitmaken wat voor jou belangrijk is bij een behandeling en je goed voelen bij je keuze.
Succes!
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2021, 21:47   #10
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
De techniek die gebruikt wordt is bijna overal hetzelfde. FUE is FUE. De hand die jou behandelt is superieur aan de techniek en bepaalt het uiteindelijke resultaat.

Mijn advies is om de resultaten goed te vergelijken.

Let hierbij op:
- zijn de foto's van goede kwaliteit?
- zijn er close up foto's van de haarlijn?
- is de belichting op de voor en na foto's hetzelfde?
- kan je nagaan dat het ook daadwerkelijk foto's zijn van de kliniek of zijn deze gegoogled?
- zijn de foto's niet bewerkt?
- zijn er foto's met nat haar?

We leven in een tijd dat een simpele telefoon een 4k camera heeft. Waarom zijn de getoonde foto's dan vaak heel klein en vaag? En dan vooral de after foto's (ik heb het nu niet over Hairtime Istanbul maar over het algemeen)

Vaak zijn haartransplantaties mooi van ver, maar ver van mooi als je het van dichtbij bekijkt. Het is niet moeilijk om van een kaal hoofd naar een hoofd met haar te gaan. Maar het is lastiger om het zo te laten lijken dat je niet ziet dat het getransplanteerd is.

Zie je het verschil niet? Dan is de goedkopere optie wellicht wel goed genoeg. Maar verdiep je eerst goed in de materie en ga dan pas langs bij verschillende klinieken.

Succes.
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix

Laatst gewijzigd door FueGenix; 31 juli 2021 om 22:25
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2021, 23:12   #11
Krisdue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Ik ga zeker akkoord met FUEgenix.


Het gaat hier om de ervaring van de behandelaar(s) die het werkelijke verschil maken.


Dat zie je hier ook op dit forum.


De top resultaten komen van een select groepje.
Ja, soms is er wel een goed tot zeer goed resultaat van een nieuwe kliniek.


Ik zou bijvoorbeeld altijd kiezen voor ervaring en kwaliteit.


En dan kom ik nog steeds terecht in de top Belgische klinieken zoals een Bissanga, Prohairclinic, Feriduni.



Dat is ook geen toeval want zij hebben echt wel meer ervaring.
Krisdue is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2021, 23:55   #12
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Uiteraard komen er ook skills aan te pas, absoluut en volledig mee eens.
Tegenwoordig werkt Esteworld met drie vaste chirurgen en gezien het succes van deze kliniek hebben ze ervaring in overmaat.
Als ik mij hier zou laten behandelen zou ik voor Prohairclinic gaan.
Fuegenix toont ook mooie resultaten voor een nieuwkomer.
Laat je vooral niet lokken met safire mesjes, magische wondspray edm want dat zijn allemaal verkooppraatjes.
Iedere serieuze kliniek werkt hiermee tegenwoordig.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2021, 00:04   #13
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
De techniek die gebruikt wordt is bijna overal hetzelfde. FUE is FUE. De hand die jou behandelt is superieur aan de techniek en bepaalt het uiteindelijke resultaat.

Mijn advies is om de resultaten goed te vergelijken.

Let hierbij op:
- zijn de foto's van goede kwaliteit?
- zijn er close up foto's van de haarlijn?
- is de belichting op de voor en na foto's hetzelfde?
- kan je nagaan dat het ook daadwerkelijk foto's zijn van de kliniek of zijn deze gegoogled?
- zijn de foto's niet bewerkt?
- zijn er foto's met nat haar?

We leven in een tijd dat een simpele telefoon een 4k camera heeft. Waarom zijn de getoonde foto's dan vaak heel klein en vaag? En dan vooral de after foto's (ik heb het nu niet over Hairtime Istanbul maar over het algemeen)

Vaak zijn haartransplantaties mooi van ver, maar ver van mooi als je het van dichtbij bekijkt. Het is niet moeilijk om van een kaal hoofd naar een hoofd met haar te gaan. Maar het is lastiger om het zo te laten lijken dat je niet ziet dat het getransplanteerd is.

Zie je het verschil niet? Dan is de goedkopere optie wellicht wel goed genoeg. Maar verdiep je eerst goed in de materie en ga dan pas langs bij verschillende klinieken.

Succes.
Mijn ervaring is als de foto's en het verslag te professioneel opgemaakt zijn het vaak ook verborgen reclame is in opdracht van klinieken of met fake accounts zelf geplaatst.
Aan TS, ga gewoon op je gevoel af en lees je goed in.
Heb je er 6 a 10k voor over kijk dan binnen de grenzen, wil je niet zoveel uitgeven dan kan je je zoekactie vergroten.
Of doe zoals ik, het geld dat ik uitspaarde heb ik belegt op de beurs en heeft mij een aardige winst opgeleverd om andere leuke dingen mee te doen
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21

Laatst gewijzigd door M. Hayden; 1 augustus 2021 om 00:59
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2021, 00:33   #14
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Mijn ervaring is als de foto's en het verslag te professioneel opgemaakt zijn het vaak ook verborgen reclame is in opdracht van klinieken of met fake accounts zelf geplaatst.
Aan TS, ga gewoon op je gevoel af en lees je goed in.
Heb je er 6 a 10k voor over kijk dan binnen de grenzen, wil je niet zoveel uitgeven dan kan je je zoekactie vergroten.
Of doe zoals ik, het geld dat ik uitgespaarde heb ik belegt op de beurs en heeft mij een aardige winst opgeleverd om andere leuke dingen mee te doen
Hoeft niet altijd zo te zijn. Neem een voorbeeld aan mijn patiënten. We hebben in korte tijd veel reviews op haarweb, waarvan er geen een nep is. Ze krijgen geen korting, maar worden zeker wel aangespoord om hun ervaring te delen, het zij positief, het zij negatief. Dat kan je immers van te voren niet weten. Bovendien kunnen de moderators van haarweb duidelijk zien als het gaat om fake reviews, en wordt dit snel aangepakt.

Ik denk dat het meer te maken heeft met de doelgroep van een bepaalde kliniek. Een kliniek die minder goede resultaten heeft, zal patiënten trekken die minder te zeggen hebben over de behandeling, minder gefascineerd raken door het fijne werk en dus minder snel een uitgebreid verslag willen plaatsen. Daarnaast zullen ze minder snel geneigd zijn om eerst diep in de materie te duiken alvorens een haartransplantatie aan te gaan, en dus minder snel op haarweb.nl terecht komen.

Just my humble opinion.
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix

Laatst gewijzigd door FueGenix; 1 augustus 2021 om 00:37
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2021, 01:05   #15
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Hoeft niet altijd zo te zijn. Neem een voorbeeld aan mijn patiënten. We hebben in korte tijd veel reviews op haarweb, waarvan er geen een nep is. Ze krijgen geen korting, maar worden zeker wel aangespoord om hun ervaring te delen, het zij positief, het zij negatief. Dat kan je immers van te voren niet weten. Bovendien kunnen de moderators van haarweb duidelijk zien als het gaat om fake reviews, en wordt dit snel aangepakt.

Ik denk dat het meer te maken heeft met de doelgroep van een bepaalde kliniek. Een kliniek die minder goede resultaten heeft, zal patiënten trekken die minder te zeggen hebben over de behandeling, minder gefascineerd raken door het fijne werk en dus minder snel een uitgebreid verslag willen plaatsen. Daarnaast zullen ze minder snel geneigd zijn om eerst diep in de materie te duiken alvorens een haartransplantatie aan te gaan, en dus minder snel op haarweb.nl terecht komen.

Just my humble opinion.
Het is niet eenvoudig voor de moderators om ze eruit te filteren, je zou soms versteld staan hoever ze gaan.
Dit zijn gewoon feiten van de laatste 10 jaar die ik hier al ervaren heb op het forum.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.