Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 december 2022, 13:25   #106
gduvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2021
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Ik heb nog eens een paar foto's gemaakt en een foto erbij genomen van voor de transplantatie . er lijkt wel iets van haar bijgekomen, al zou je zeggen op foto 2 er is voorin haar weg???

het ligt het er ook erg aan hoe de foto is gemaakt en met welk lichtinval en hoe het haar ligt en gekamd is. zie foto 3. daar lijkt het weer veel voller
wel is de rechterkant sowieso wat voller dan de linkerkant .dit kan misschien komen doordat de 2 verschillende kanten de grafts zijn ingezet door 2 verschillende personen. ik merkte dat bij de vollere kant op moment van grafts inzetten de persoon ze er beter induwde en alles beter controleerde. dit was ook de persoon die de incisies maakte , de ander was een heel jong meisje ,mogelijk met minder ervaring.
aan de zijkanten zie je duidelijk wel nog kale plekken. deze zijn wel minder dan in het begin maar helaas nog steeds aanwezig. ze hebben daar gewoon teveel geoogst ,vermoedelijk omdat het aan de achterkant tegenzat. voor de rest is alles nog af te wachten zie foto's

Ik vind foto 3 er inderdaad al best netjes uitzien, als je in maand 4/5 zit kan je echt nog wel wat groei verwachten en dikheid.

Essengen6 zou ik niet indoen als je op pad gaat, dan zou ik alleen in de avond doen (doe ik nu ook al tijden, paar uur voor het slapen gaan) Nat haar is ondanks dat jij aangeeft dat het minoxidil het vetter maakt niet bevorderend, juist dan krijg je "natte" "plakkerig" haar wat niet mooi uitgefohnd is.
Ik hoorde goede ervaringen met klei achtige haarsubstantie, zelf gebruik ik ondertussen iets haarlak. Maar belangrijk is wel uitkammen en fohnen voor veel meer gesplitste haartjes, dus dikkere dekking.

Hopelijk ben je straks toch nog aardig tevreden! Ziet er niet slecht uit in mijn optiek
gduvel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2022, 18:16   #107
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ik gebruik sinds kort ook clay en dat is inderdaad een aanrader. Het maakt je haar echt voller. Je moet wel een clay pakken met Kaolin en Bentonite erin.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2022, 20:30   #108
Stroop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 februari 2020
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Ik gebruik sinds kort ook clay en dat is inderdaad een aanrader. Het maakt je haar echt voller. Je moet wel een clay pakken met Kaolin en Bentonite erin.

Welke gebruik je?
Stroop is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2022, 21:43   #109
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stroop Bekijk bericht
Welke gebruik je?
Sebastian Craft Clay.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2022, 11:30   #110
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gduvel Bekijk bericht
Ik vind foto 3 er inderdaad al best netjes uitzien, als je in maand 4/5 zit kan je echt nog wel wat groei verwachten en dikheid.

Essengen6 zou ik niet indoen als je op pad gaat, dan zou ik alleen in de avond doen (doe ik nu ook al tijden, paar uur voor het slapen gaan) Nat haar is ondanks dat jij aangeeft dat het minoxidil het vetter maakt niet bevorderend, juist dan krijg je "natte" "plakkerig" haar wat niet mooi uitgefohnd is.
Ik hoorde goede ervaringen met klei achtige haarsubstantie, zelf gebruik ik ondertussen iets haarlak. Maar belangrijk is wel uitkammen en fohnen voor veel meer gesplitste haartjes, dus dikkere dekking.

Hopelijk ben je straks toch nog aardig tevreden! Ziet er niet slecht uit in mijn optiek
Toch bedankt voor je mooie woorden.

ik doe er op het moment niks van gel of haarlak in. omdat ik ook veel grijze en lichtere haren ertussen heb wil ik het na 6 maanden eens donkerder gaan verven zodat alle haren 1 kleur zijn.

de dichtheid voor zover het lijkt is ook bepalend hoe mijn haar ligt en het licht erin valt. foto 3 is dan precies het goede voorbeeld hiervan. maar in werkelijkheid is er weinig dichtheid wat dat betreft .

het is ook erg onregelmatig verdeeld. op sommige plaatsen heb ik bv 20 haren of meer de cm2. en op andere plaatsen weer maar 10 haren of minder de cm2. op plekken waar de haren dichter met meer op elkaar staan heb je net plukjes met meer haar ertussen.

als je dat in vol licht bekijkt ziet het er niet uit. als ik met een spiegeltje van bovenaf kijk zie ik duidelijk lege plekjes waar geen haar groeit of een enkele haar in een verder leeg plekje. ik vind dit zeer slecht gedaan van Visus.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2022, 14:04   #111
Wsushiman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2021
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Toch bedankt voor je mooie woorden.

ik doe er op het moment niks van gel of haarlak in. omdat ik ook veel grijze en lichtere haren ertussen heb wil ik het na 6 maanden eens donkerder gaan verven zodat alle haren 1 kleur zijn.

de dichtheid voor zover het lijkt is ook bepalend hoe mijn haar ligt en het licht erin valt. foto 3 is dan precies het goede voorbeeld hiervan. maar in werkelijkheid is er weinig dichtheid wat dat betreft .

het is ook erg onregelmatig verdeeld. op sommige plaatsen heb ik bv 20 haren of meer de cm2. en op andere plaatsen weer maar 10 haren of minder de cm2. op plekken waar de haren dichter met meer op elkaar staan heb je net plukjes met meer haar ertussen.

als je dat in vol licht bekijkt ziet het er niet uit. als ik met een spiegeltje van bovenaf kijk zie ik duidelijk lege plekjes waar geen haar groeit of een enkele haar in een verder leeg plekje. ik vind dit zeer slecht gedaan van Visus.
Ik hoop wel voor je dat je op een punt komt dat je je er bij neer kunt leggen zodat je er ook wat minder mee bezig kunt zijn. Lijkt me voor jezelf ook niet fijn.
Wsushiman is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 11:14   #112
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wsushiman Bekijk bericht
Ik hoop wel voor je dat je op een punt komt dat je je er bij neer kunt leggen zodat je er ook wat minder mee bezig kunt zijn. Lijkt me voor jezelf ook niet fijn.
Klopt, maar dat zal denk ik heel moeilijk worden als je steeds kale plekken ziet in de spiegel als je je haar kamt.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2023, 12:33   #113
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Ruim 5 maanden

Er zit maar geen vooruitgang in. volgens mij komt er ook niks meer bij.

ik heb hier een 2 tal foto's met mijn haar anders. op foto 2 zie je dat het meer dekkend is omdat ik mijn haar naar 1 kant gekamd heb.

op de laatste foto ter vergelijking is van een jaar voor de transplantatie,
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ruim 5 maanden.jpg‎ (81,7 KB, 138x gelezen)
Bestandstype: jpg ruim 5 maanden...jpg‎ (85,9 KB, 144x gelezen)
Bestandstype: jpg petra andre (2).jpg‎ (41,9 KB, 132x gelezen)
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2023, 14:24   #114
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Je had al van begin(na h.t.)slecht
buikgevoel,was bij mij ook zo.....
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2023, 16:44   #115
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Er zit maar geen vooruitgang in. volgens mij komt er ook niks meer bij.

ik heb hier een 2 tal foto's met mijn haar anders. op foto 2 zie je dat het meer dekkend is omdat ik mijn haar naar 1 kant gekamd heb.

op de laatste foto ter vergelijking is van een jaar voor de transplantatie,
Ik zie zeker wel iets van vooruitgang, maar ik begrijp zeker je frustratie. Ik vind het er niet zo erbarmelijk uitzien als dat jij je voelt, maar ik begrijp dat als je naar jezelf in de spiegel kijkt ben je gewoon een stuk kritischer. Ik hoop voor je dat er nog een (grote) vooruitgang komt.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2023, 22:36   #116
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ook ik zie zeker wel vooruitgang. Het gaat de komende maanden echt nog wel een stuk beter worden. Kijk eens terug naar hoe het 5 maanden geleden was en je ziet zeker wel verschil. Als je iedere dag er naar kijkt zie je geen verschil per dag.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2023, 11:37   #117
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Er is zeker wel iets verschil, maar voor 1850 grafts vind ik het nog zeer matig. ook heb ik niet het gevoel dat het nu nog zodanig gaat veranderen dat ik nog tevreden kan zijn.

ik vraag mij af hoeveel van de 1850 grafts nu werkelijk zijn uitgekomen?

een ander verhaal is dat ik een kale plek in het donorgebied heb overgehouden die naar mijn gevoel blijvend gaat zijn?

hier zit ik wel heel erg mee. ik slaap er ook niet lekker van omdat je daar steeds aan herinnerd word en weet dat het zo is. dit doet Psychisch erg veel met mij. ik schaam mij er ook voor en je hoopt steeds dat niemand het opvalt als je ergens bent.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kale plek.jpg‎ (123,8 KB, 104x gelezen)
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2023, 12:48   #118
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Heb je overwogen om een MHT op het FUT-litteken en de kale plekjes in het donorgebied te laten zetten? Mits goed uitgevoerd kun je daarmee 90% optische camouflage bereiken en zodat je je haar behoorlijk kort kunt opscheren.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2023, 12:54   #119
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Vraagje,kun je mht ook combineren
met iets langer haar?
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2023, 13:43   #120
supersky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2022
Berichten: 35
Geslacht:
Ja hoor. Heb resultaten gezien waar vrouwen het gebruiken om diffuus haarverlies mee te camoufleren.
Niet als reclame, maar gewoon als voorbeeld dat ik een keer gezien heb.
https://www.prohairclinic.com/upload...es/cedric4.jpg
supersky is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ontevreden fue, visus, visushaarkliniek


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.