Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 juni 2007, 12:23   #1
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Lightbulb Weg uit Nederland

Er willen steeds meer autochtone Nederlanders Nederland verlaten maar ook steeds meer allochtonen van de 2e of 3de generatie willen weg? Ik zelf heb heb het in Nederland ook gehad. Wil graag weg maar ik heb hier wel een infrastructuur en die kun je niet in een keer loslaten. Wie heeft hier ervaring mee en wie denkt er net zo over, dat Nederland niet meer leuk is. Misschien rede op een Poll te doen om de stemmin te peilen?

Laatst gewijzigd door lanny; 10 juni 2007 om 12:23 Reden: moest nocht abboneren op reacties
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 12:34   #2
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Er willen steeds meer autochtone Nederlanders Nederland verlaten maar ook steeds meer allochtonen van de 2e of 3de generatie willen weg? Ik zelf heb heb het in Nederland ook gehad. Wil graag weg maar ik heb hier wel een infrastructuur en die kun je niet in een keer loslaten. Wie heeft hier ervaring mee en wie denkt er net zo over, dat Nederland niet meer leuk is. Misschien rede op een Poll te doen om de stemmin te peilen?
Ik heb ook wel eens overwogen om hier alles achter te laten. (Toen had ik ook minder dan nu om achter te laten).
Ik zou het nu niet meer doen. Toenertijd heb ik Scandinavië wel eens overwogen. Ik vind het hier eigenlijk te druk, er is haast geen plekje in Nederland waar je echt even alleen bent. 't Word ook meer een ieder voor zich land. Nu verschilt dat gelukkig nog een beetje per streek.
Maar d'r zijn ook dingen die ik wel waardeer aan Nederland.
Alles is redelijk goed geregeld. M'n familie zit hier. M'n vrienden.
Een redelijk klimaat.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 12:47   #3
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Waarom? Wat is er zo slecht aan Nederland? 95% van de landen in de wereld is sowiezo een stuk waardelozer dan Nederland. Na een paar weken in een 3e wereldland te hebben vertoeft ben ik weer zo'n fan van Nederland! Moet je gewoon ook eens doen. Als je het gehad hebt met Nederland met al zijn burgerlijkheid en al zijn zaakjes goed op orde moet je gewoon eens een aantal weken naar een derde wereldland gaan. Je komt terug en je kunt weer alles waarderen!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 12:52   #4
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Van mij mogen alle allochtonen weg hoor. Daar heb ik totaal geen moeite mee.

En verder hoef ik hier niet weg. Ik heb het best naar mn zin. En het gras is bij de buren altijd groener.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 12:57   #5
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Question waarom

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy Bekijk bericht
Waarom? Wat is er zo slecht aan Nederland? 95% van de landen in de wereld is sowiezo een stuk waardelozer dan Nederland. Na een paar weken in een 3e wereldland te hebben vertoeft ben ik weer zo'n fan van Nederland! Moet je gewoon ook eens doen. Als je het gehad hebt met Nederland met al zijn burgerlijkheid en al zijn zaakjes goed op orde moet je gewoon eens een aantal weken naar een derde wereldland gaan. Je komt terug en je kunt weer alles waarderen!
Ik ben in een 3e wereld land geweest, en niet drie weken maar wel in het totaal 1,5 jaar. Zuid Afrika als je dit een 3e wereld land mag noemen. Maar als ik het over weggaan uit Nederand heb. Dan bedoel ik naar Belgie, Luxemburg of Zwitserland, Malta en Cyprus komen ook in mijn verlanglijst voor. Overigens ik kan mij prima vermaken in een derde wereld land zoals Zuid Afrika. Vraagje zijn er 2de wereldlanden, waar valt bijvoorbeeld Hong Kong onder?
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 13:00   #6
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Ik ben in een 3e wereld land geweest, en niet drie weken maar wel in het totaal 1,5 jaar. Zuid Afrika als je dit een 3e wereld land mag noemen. Maar als ik het over weggaan uit Nederand heb. Dan bedoel ik naar Belgie, Luxemburg of Zwitserland, Malta en Cyprus komen ook in mijn verlanglijst voor. Overigens ik kan mij prima vermaken in een derde wereld land zoals Zuid Afrika. Vraagje zijn er 2de wereldlanden, waar valt bijvoorbeeld Hong Kong onder?
2e wereldlanden waren, als ik me niet vergis, de voormalig communistische landen.

Waarom ben je Nederland overigens zat? Ook vanwege de allochtonen?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 13:51   #7
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Waar ik me het meest aan erger is dat Nederland barstensvol met regels zit. Het lijkt erop dat Nederland niet van simpele oplossingen houdt en graag moeilijk doet.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 14:22   #8
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Question waarom

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy Bekijk bericht
2e wereldlanden waren, als ik me niet vergis, de voormalig communistische landen.

Waarom ben je Nederland overigens zat? Ook vanwege de allochtonen?
Allochtonen hebben daar niet zoveel mee te maken. Tegenwoordig is het synoniem van allochtonen meestal laag opgeleide fanatieke marokkanen. Er zijn veel meer allochtonen waar je zelde of nooit last van hebt zoals bijvoorbeeld chinezen (meer dan 300.000) of Russen (meestal rijk en goed opgeleid). Wij hebben de fout dat we verwachten dat mensen die hier binnen komen ook omgaan met de vrijheden zoals wij dat doen dat is niet zo.

De rede dat ik hier weg wil zijn de eindeloze stroom beloftes om het makkelijker te maken maar het wordt alleen moeilijker. En het maar hypen van incidenten. Er gebeurt wat, bijvoorbeeld 1 meisje gaat helaas dood in de OK van een prive cliniek. Er worden kamervragen gesteld, er wordt geroepen dat er meer regels moeten komen. M.a.w. er gaat er een dood en daar moeten die 50.000 goed gegane behandelingen maar onder leiden want de bestuurders in NL moeten scoren. Weet iemand al waarom deze mevrouw dood ging???? Of was het antwoord niet zo hot dat het gehypt moest worden
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 14:31   #9
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Weet iemand al waarom deze mevrouw dood ging???? Of was het antwoord niet zo hot dat het gehypt moest worden
Was kennelijk niet zo hot als die overhypte zilverrug uit Blijdorp.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 14:45   #10
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller Bekijk bericht
Was kennelijk niet zo hot als die overhypte zilverrug uit Blijdorp.
Ja, verschrikkelijk dat sbs-nivo. Zelfs het Nos-journaal gaat al die kant op.
Laatst met die sexfeesten in de gay-scene. (Sex verkoopt).
Hadden ze een interview met de buurvrouw van dat homo-stel uit groningen.
Ze had hun wel eens zien lopen met hun hond. Zelfs kon ze nog vermelden welk soort hond het was. Die oppervlakkigheid wat zo herkauwt wordt.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 14:50   #11
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Ja, Nederland is een klein land. Dan wordt binnenlands nieuws al gauw suf. Ik denk niet dat Belgie en Luxemburg veel anders zullen zijn.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 15:14   #12
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ja, verschrikkelijk dat sbs-nivo. Zelfs het Nos-journaal gaat al die kant op.
Laatst met die sexfeesten in de gay-scene. (Sex verkoopt).
Hadden ze een interview met de buurvrouw van dat homo-stel uit groningen.
Ze had hun wel eens zien lopen met hun hond. Zelfs kon ze nog vermelden welk soort hond het was. Die oppervlakkigheid wat zo herkauwt wordt.
Inderdaad. Het journaal van tegenwoordig wordt vertoont zoals mensen het willen zien, omdat natuurlijk vooraf wordt nagegaan waar mensen van houden. Zo zijn de laatste vijf tot tien jaar ook zeer vele saaie programma's verschenen op de commerciele zenders, programma's die meer gericht zijn voor mensen zonder een normale denk- en opleidingsniveau.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 15:36   #13
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
tot voor kort sterk overwogen om niet dienst te nemen en meteen te tekenen voor uitzending.

ben nederland met de belachelijke regeltjes en het slappe beleid ook meer dan zat.
wat me het meest irriteerd is het tweezijdig optreden van de overheid.
aan de ene kant heb je keiharde naleving van de verkeershandhaving onder het mom van verkeersveiligheid (terwijl ik ze meestal zie sta flitsen op plekken waar geen ongelukken gebeuren maar waar de situatie sneller rijden toelaat).
en aan de andere kant kun je tientallen mensen aids geven, paar kleuters neuken, de misdaad ingaan, etc en weg komen met een of andere kut straf.

als ik een land zou kiezen dan ergens in azie of zuid amerika.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 00:17   #14
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Ik ben in een 3e wereld land geweest, en niet drie weken maar wel in het totaal 1,5 jaar. Zuid Afrika als je dit een 3e wereld land mag noemen. Maar als ik het over weggaan uit Nederand heb. Dan bedoel ik naar Belgie, Luxemburg of Zwitserland, Malta en Cyprus komen ook in mijn verlanglijst voor. Overigens ik kan mij prima vermaken in een derde wereld land zoals Zuid Afrika. Vraagje zijn er 2de wereldlanden, waar valt bijvoorbeeld Hong Kong onder?
Je gaat toch niet naar Belgie komen ??? ...dan denk ik dat het in Nederland toch nog altijd beter is dan hier in Belgie....want het is hier ook een echt apenland aan het worden...geloof me..
Heb een vriend uit Nederland ,en die woont nu 10 jaar in Australië....en die zou voor geen geld van de wereld daar ooit nog weg willen.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 00:29   #15
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
belgie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Je gaat toch niet naar Belgie komen ??? ...dan denk ik dat het in Nederland toch nog altijd beter is dan hier in Belgie....want het is hier ook een echt apenland aan het worden...geloof me..
Heb een vriend uit Nederland ,en die woont nu 10 jaar in Australië....en die zou voor geen geld van de wereld daar ooit nog weg willen.
Wat is er dan zo slecht in Belgie??
lanny is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreem-rechts verovert Vlaanderen Leni Van alles en nog wat... 82 3 oktober 2013 22:22
Islam, christendom en andere religies simbah Van alles en nog wat... 1689 18 december 2006 16:38
Hart van Nederland zendt uit........ Justine TTM - Algemeen 3 30 augustus 2002 08:22
officieel in Nederland RICK Medicijnen/haargroeimiddelen 4 6 augustus 2002 18:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.