Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 juni 2014, 20:20   #1
deBaron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2014
Berichten: 1
Geslacht:
FUE transplantatie bij Prohairclinic

Ongeveer 4 jaar na mijn eerste haartransplantatie van 500 greffes, besloot ik een tweede transplantatie te ondergaan. Met wat rond te surfen, kwam ik terecht bij Prohairclinic. En na enkele mails, was het tijd voor een vrijblijvend gesprek. Al mijn vragen werden keurig beantwoord. Enkel het onderwerp dat ik me helemaal kaal moest laten scheren, schrok me af. Ik hoopte dat dit niet nodig was, maar wilde ik ermee doorgaan, moest ik me er toch mee verzoenen. Ik kreeg een handige tip mee, door enkele weken voor de geplande operatiedag mijn haren zelf al wat korter te knippen, zodat mijn omgeving, maar ook ikzelf al wat kon wennen aan de kortere coupe. Een week geleden was het zover. Om 8 uur 's morgens moest ik eerst nog een korte vragenlijst doorlopen, werden er enkele foto's gemaakt, en werd er in overleg bepaald waar de afgesproken greffes zouden komen. In mijn geval ging het om 2400 greffes die in zone 1 en 2 zouden geplaatst worden. Dan.. het grote moment, een assistente stond klaar met de tondeuse, en alles werd afgeschoren. Ookal was het voor mij een groot moment, toch was het shockeffect veel minder groot dan verwacht. Toen ik in de spiegel keek, was ik in bepaalde mate gerustgesteld met die nieuwe look. Het zorgde ervoor dat ik redelijk ontspannen op de tafel kon gaan liggen, klaar voor de operatie.
Ik voelde dat ik echt in goede handen was en dat er een sterk, professioneel team rond me stond om de operatie uit te voeren. En wat me vooral verbaasde, was hun efficientie. Voor de middag waren al mijn greffes uit het donorgebied gehaald. Om even op krachten te komen, lag er een broodje en een drankje voor me klaar. Nadien de transplantatie. Eerst werden er gaatjes geprikt door een assistente. Tegelijkertijd kon ik in een ontspannen houding naar een film kijken. Voor ik het goed besefte waren 2 andere assistenten de greffes aan het inplanten. Nog voor het einde van mijn 2e film was het voorbij.
Dit team heeft me op deze ingrijpende dag heel goed bijgestaan. Ik werd steeds op mijn gemak gesteld, en het gevoel dat je hoofd in goede handen was, zorgde ervoor dat ik de dag redelijk comfortabel heb kunnen doorbrengen.
Gisteren heb ik voor het eerst mijn hoofd gewassen, vandaag een 2e keer en de meeste korstjes zijn intss al verdwenen. De roodheid valt ook goed mee, zo op het eerste gezicht. Mijn zwellingen zijn ook relatief weggebleven. Enkel mijn linkeroog was wat opgezwollen.
Voor iedereen die worstelt met het idee om ergens een transplantatie te laten uitvoeren, kan ik je met gerust hart zeggen dat je je bij Prohairclinic omringd zult voelen door professionele mensen. Het is en blijft een dure investering, maar als je het ervoor over hebt, zoals ik, kan ik je deze kliniek aanraden.
Ik kijk nu alvast uit naar de eerste haren die zullen groeien!
Groeten!
deBaron is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2014, 23:25   #2
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
grafts en niet greffes.

Veel succes, zet fotos online.
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2014, 00:10   #3
bedduh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2011
Locatie: Almelo
Berichten: 37
Geslacht:
Oké leuk dat je dit verhaald deelt. Heb je ook foto's voor en na je transplantatie?
bedduh is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2014, 17:17   #4
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Veel succes deBaron!

Ben wel heel erg benieuwd.. Graag Foto s!!!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2014, 12:48   #5
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
500 greffes, WAAR en WIE???
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.