Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 juni 2022, 20:23   #1
FforHairloss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Haartransplantatie FueGenix 2540 grafts. 12 maanden resultaten

Hoi allemaal. Hierbij mijn verhaal voor mijn haar transplantatie. 2540 grafts aan de voorkant, FUE Sapphire methode, gedaan bij FueGenix door Dr. Munib Ahmad.

Ik had vanaf mijn 21 jarige leeftijd al behoorlijk uitgedund haar en een terugwijkende haarlijn maar het bleef gelukkig nog altijd stabiel in de latere jaren. Ik heb tussen mijn 25ste tot 28ste minoxidil en finasteride geprobeerd om te kijken of het haar terug komt maar uiteindelijk had het geen effect of in ieder geval niet wat mij opgevallen was. Na 3 jaar het geprobeerd te hebben ben er ik maar gewoon mee gestopt en mijn haar bleef ook hetzelfde als voorheen. Ik was altijd erg twijfelachtig in een haartransplantie en heb er niet veel aandacht aan gegeven. Want als ik foto's of video's bekeek, viel het mij direct op hoe kunstmatig de haarlijnen zijn of dat de dichtheid er niet was en dat je er gewoon doorheen kan kijken en dat risico wou ik absoluut niet nemen. Ook het feit dat vaak de operaties door assistentes wordt gedaan was een mega turn off voor mij. Maar toen kwam de Corona lockdown en dacht ik bij mezelf dat dit toch een ideaal moment is om een operatie in te plannen. Na zelf wat research te hebben gedaan kwam ik al snel bij Turkse klinieken waar dus een hele reis achter zit en alsnog lekker goedkoop is. Ik had uiteindelijk bij twee klinieken een consultant gesprek ingepland terwijl ik eigenlijk geen goed gevoel bij had want ik zag al gauw de erg kunstmatige haarlijnen en over het algemeen tegenvallende resultaten. Ik was ook ontevreden over hoe de gesprekken verliepen want er werd mij direct verteld over hoeveel grafts er nodig zijn en wanneer ik het wilde inplannen.

Met een een klein moedeloos gevoel ben ik daarna toch verder gaan zoeken voor klinieken in Nederland wetende dat de prijs hoger ligt. Ik kwam uiteindelijk terecht bij FueGenix en stuurde wat foto's op. In plaats van weer contact te hebben met een assistente of een aanspreekpersoon was ik verbaasd dat ik gelijk contact kreeg met Dr. Munib Ahmad van FueGenix. Ik had een fijn en bescheiden gesprek over mijn haar uitval historie, medicijnen en wat mijn doel was. Dr. Munib Ahmad maakte duidelijk dat veel klinieken aan de goedkopere kant zijn maar dat je dan komt te zitten met de typische 'haartransplantie look' of lagere grafts dichtheid. Het feit dat de doctor hiermee kwam gaf mijn een dikke zelfverzekering boost want een natuurlijke haarlijn was mijn top prioriteit. Maar vooral het feit dat de doctor de hele operatie, haarlijn tekenen, het uithalen van de grafts en ook het inplanteren van de grafts zelf doet werd ik direct overtuigd om de operatie in te plannen op een 29 jarige leeftijd. De operatie verliep soepel en was zelfs relaxing. Nu inmiddels 12 maanden later kan ik hier direct de resultaten laten zien waar ik zeer tevreden over ben. Ik heb tot heden nog goed contact met Dr. Munib en heb ik inmiddels mijn tweede operatie ingepland voor de kruin. Overigens ben ik een maand voor de operatie finasteride pillen gaan slikken om toch voor het zekere mijn haren zo sterk mogelijk te maken en slik ze nu al 2 jaren weer.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (146,7 KB, 806x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (147,8 KB, 556x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (145,7 KB, 450x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (149,5 KB, 443x gelezen)

Laatst gewijzigd door FforHairloss; 19 juni 2022 om 20:35
FforHairloss is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2022, 20:24   #2
FforHairloss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
En hierbij nog de twaalf maanden resultaten. Als er vragen zijn, dan hoor ik dat graag!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 5.jpg‎ (143,8 KB, 615x gelezen)
Bestandstype: jpg 6.jpg‎ (147,2 KB, 546x gelezen)
Bestandstype: jpg 7.jpg‎ (150,4 KB, 661x gelezen)
FforHairloss is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2022, 21:38   #3
Wg88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2019
Locatie: Hollandia
Berichten: 35
Geslacht:
Ziet er goed uit!

Heb je ook foto s in ander licht? Bovenkant, achterkant zijkant?

Bedankt!
Wg88 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2022, 13:13   #4
Scart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2021
Locatie: Rotterdam
Berichten: 48
Geslacht:
Mooi

Je zal een tevreden mens zijn. Erg mooi geworden.
Scart is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2022, 21:49   #5
FforHairloss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Op verzoek, hierbij wat extra foto's in een ander kamer maar in plaats van kunstlicht, dit keer in een kamer met natuurlijk licht.
En zoals je kunt zien in de 4e foto, was de kruin/achterkant ook behoorlijk uitgedund dat ik uitgesteld had voor een 2e behandeling waar ik inmiddels een afspraak voor heb gemaakt met Dr. Munib Ahmad. Ik kijk er nu al naar uit
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (133,6 KB, 408x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (137,8 KB, 339x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (134,7 KB, 364x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (139,8 KB, 403x gelezen)
FforHairloss is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2022, 11:59   #6
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Voor 2500 grafts is dit echt een fantastische dichtheid. Ben telkens onder de indruk als ik de resultaten van FueGenix zie. Ik zou voor een tweede HT ook naar Dr. Munib gaan, hopelijk blijft het betaalbaar voor de normale man.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2022, 19:04   #7
FforHairloss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Update voor mijn 2e haartransplantatie operatie die ik zojuist door Dr. Munib Ahmad heb laten doen bij FueGenix. De haren van mijn 1ste transplantatie waren net één jaartje volgroeid en zijn helaas al weer afgeschoren
Zoals eerder bekend gemaakt is het doel om de kruin netjes op te vullen zodat het niet meer zo uitgedund eruit ziet. Verder heb ik besloten om de inhammen aan beide kanten goed bij te vullen plus een klein dun plekje in het midden van mijn oorspronkelijke haarlijn wat mij vaak opviel in de spiegel of in foto's. Dit keer gaat het om 2070 grafts met 120 daarvan als single grafts.

Hieronder de before foto's op de dag van de operatie, oftewel het resultaat na 12 maanden van de 1ste operatie:

Laatst gewijzigd door FforHairloss; 12 juli 2022 om 03:01
FforHairloss is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2022, 19:07   #8
FforHairloss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
En hierbij de afters. Ben er heel tevreden mee, vooral als ik zie hoe ieder haartje naar de juiste richting is geplaatst en de mooie dichtheid. Voor mij is de lange wachtperiode weer eens begonnen maar ik kijk erorm uit naar de resultaten en ook om die weer hier aan jullie te laten zien
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2022-07-09 at 4.33.41 PM.jpg‎ (119,8 KB, 272x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2022-07-09 at 4.32.38 PM.jpg‎ (107,4 KB, 247x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2022-07-09 at 4.32.38 PM (1).jpg‎ (111,9 KB, 212x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2022-07-09 at 4.33.12 PM.jpg‎ (118,1 KB, 191x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2022-07-09 at 4.30.59 PM.jpg‎ (120,3 KB, 267x gelezen)

Laatst gewijzigd door FforHairloss; 12 juli 2022 om 03:04
FforHairloss is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2022, 15:07   #9
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Heel veel succes met jouw herstel! 1e resultaat ziet er alvast heel goed uit!
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2022, 02:45   #10
kletkop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2020
Berichten: 2
Geslacht:
prijs

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FforHairloss Bekijk bericht
En hierbij de afters. Ben er heel tevreden mee, vooral als ik zie hoe ieder haartje naar de juiste richting is geplaatst en de mooie dichtheid. Voor mij is de lange wachtperiode weer eens begonnen maar ik kijk erorm uit naar de resultaten en ook om die weer hier aan jullie te laten zien
heel mooie resultaten!! wat was jouw prijs voor het aantal grafts?
kletkop is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2022, 10:25   #11
John74
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Prachtig resultaat! Van de kruin heb ik al meerdere goede resultaten gezien bij Fuegenix, dus dat komt ook wel goed. Wat was de verdeling van de grafts?
John74 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2022, 16:49   #12
FforHairloss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John74 Bekijk bericht
Prachtig resultaat! Van de kruin heb ik al meerdere goede resultaten gezien bij Fuegenix, dus dat komt ook wel goed. Wat was de verdeling van de grafts?

Dankje! Bij Fuegenix heb ik inderdaad die zelfverzekerdheid die ik zocht. 1200 grafts werden in de kruin geplaatst en de overige 870 aan de voorkant.
FforHairloss is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2022, 18:00   #13
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Ik zie bij jou op je eerste foto's net na het transplanteren ook van die witte punt uitsteeksels . dit heb ik ook en vroeg mij af wat dat is. lijkt wel of sommige grafts verder uitsteken.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2023, 14:10   #14
FforHairloss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Voor de geïnteresseerden, hierbij het 6 maanden resultaat.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Image5.jpg‎ (89,3 KB, 187x gelezen)
Bestandstype: jpg Image7.jpg‎ (76,1 KB, 138x gelezen)
Bestandstype: jpg Image4.jpg‎ (70,3 KB, 161x gelezen)
Bestandstype: jpg Image6.jpg‎ (89,7 KB, 163x gelezen)
Bestandstype: jpg Image3.jpg‎ (94,4 KB, 231x gelezen)
FforHairloss is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2023, 20:26   #15
Ikwileenht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2022
Berichten: 20
Geslacht:
De kruin is nog erg zichtbaar. Moet dat nog groeien? Voorkant is goed!
Ikwileenht is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, munib ahmad

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.