Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 augustus 2022, 17:55   #1
Calma89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2015
Berichten: 21
Geslacht:
haartransplantatie laten doen, maar waar?

Hoi,

Ik heb vandaag besloten om haartransplantatie te ondergaan. Echter, door de vele aanbieders zie ik door de bomen het bos niet meer. Wellicht kan de community mij voorzien van betrouwbare aanbieders. Voorwaarde: prijs/kwaliteit moet in verhouding staan. Mag in Nederland of België. Er zijn klinieken in België zoals; BHR Clinic, Feriduni en Lupanzula. In Nederland weet het niet zo goed.

Overigens maak ik nog gebruik van minixodil. Is het beter om ermee te stoppen voordat ik voor een haartransplantatie kies?

Welke is nou beter, lees diverse verhalen: FUE of FUT.

Bedankt!

Laatst gewijzigd door Calma89; 17 augustus 2022 om 18:03
Calma89 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 09:54   #2
Calma89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Ik kreeg zojuist een privébericht van iemand en die adviseerde mij om haartransplantatie te laten doen bij Bisanga. Nou het lijkt eerder reclame. Iemand advies/tips?
Calma89 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 11:37   #3
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Dan is dat een goed advies geweest...
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 11:40   #4
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calma89 Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb vandaag besloten om haartransplantatie te ondergaan. Echter, door de vele aanbieders zie ik door de bomen het bos niet meer. Wellicht kan de community mij voorzien van betrouwbare aanbieders. Voorwaarde: prijs/kwaliteit moet in verhouding staan. Mag in Nederland of België. Er zijn klinieken in België zoals; BHR Clinic, Feriduni en Lupanzula. In Nederland weet het niet zo goed.

Overigens maak ik nog gebruik van minixodil. Is het beter om ermee te stoppen voordat ik voor een haartransplantatie kies?

Welke is nou beter, lees diverse verhalen: FUE of FUT.

Bedankt!

Ik las dat weken voor een haartransplantatie gebruik van minoxidil juist beter zou zijn.

en wat beter voor jou is fue of fut kan ik niet beoordelen. ik heb eerder 2x fut gehad en nu 3 weken geleden voor het eerst fue. dit ging helemaal fout. ik moet afwachten of het nog goed gaat komen met mijn donor.

kies in ieder geval niet voor Visus haarkliniek. zijn prutsers daar en mogen we hopen dat ze snel failliet gaan.

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40359
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 12:06   #5
Calma89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Dan is dat een goed advies geweest...
Wat bedoel je precies?
Calma89 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 12:15   #6
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calma89 Bekijk bericht
Wat bedoel je precies?

Pb 's moet je gebruiken ter orientatie maar niet altijd letterlijk volgen. Er zullen goede intenties erachter zitten maar ook commercieel georienteerde.



Op zich is Bisanga een goede keuze maar niet iedereen is altijd weg van Bisanga haarlijn bijvoorbeeld. Er zijn vele factoren die meespelen met de keuze van de kliniek zoals afstand; kosten; klik met de dokter etc.


Gebruik haarweb ter orientatie maar maak vooral een eigen afweging van wat jij mooi of belangrijk vindt wat betreft resultaten, service en prijs.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 13:02   #7
Calma89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Pb 's moet je gebruiken ter orientatie maar niet altijd letterlijk volgen. Er zullen goede intenties erachter zitten maar ook commercieel georienteerde.



Op zich is Bisanga een goede keuze maar niet iedereen is altijd weg van Bisanga haarlijn bijvoorbeeld. Er zijn vele factoren die meespelen met de keuze van de kliniek zoals afstand; kosten; klik met de dokter etc.


Gebruik haarweb ter orientatie maar maak vooral een eigen afweging van wat jij mooi of belangrijk vindt wat betreft resultaten, service en prijs.
Je hebt gelijk. Je geeft aan: "Op zich is Bisanga een goede keuze, maar niet iedereen is altijd weg van Bisanga haarlijn bijvoorbeeld" heb je hiervan voorbeelden of verwijzingen waar ik dit terug kan lezen? Wat ik jammer vind, is dat er geen prijslijst terug te vinden is op het website https://bhrclinic.com/techniques/
Calma89 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 13:16   #8
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calma89 Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Je geeft aan: "Op zich is Bisanga een goede keuze, maar niet iedereen is altijd weg van Bisanga haarlijn bijvoorbeeld" heb je hiervan voorbeelden of verwijzingen waar ik dit terug kan lezen? Wat ik jammer vind, is dat er geen prijslijst terug te vinden is op het website https://bhrclinic.com/techniques/



een twee drie kan ik die kwesties wat betreft haarlijn of wisselende haardichtheden nu niet linken, ze staan verdeeld over verschillende buitenlandse forums. Maar dit is alweer een tijdje geleden. Meesten zijn tevreden of erg blij ermee. Je moet zijn foto's en video's zelf bekijken en oordelen als zijnde mooi of niet. Eenieder heeft zo zijn voorkeur als taste.


Ja klopt prijslijst staat allang niet meer online op zijn nieuwe website maar wat ik me kan herinneren was dat hij de prijzen opdeelde in eerste 1000 grafts Fue, 5 euro per graft en daarboven 3,5 euro per graft. FUT 3,5 euro/graft. Maar weet niet of dit nog actueel is. Je moet daar eerst langsgaan voor een betaald consult met hem.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 17:38   #9
Calma89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Ik ben erachter gekomen dat de prijzen bij Dr.Bisanga hoog zijn. Dat gaat hem niet woorden helaas. Zijn er andere aanbieders waarvan de prijzen niet hoog zijn maar toch uitstekende haartransplantatie aanbieden?
Calma89 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 18:18   #10
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calma89 Bekijk bericht
Ik ben erachter gekomen dat de prijzen bij Dr.Bisanga hoog zijn. Dat gaat hem niet woorden helaas. Zijn er andere aanbieders waarvan de prijzen niet hoog zijn maar toch uitstekende haartransplantatie aanbieden?
Turkije misschien bij topartsen, maar hier in Nederland niet,
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 18:24   #11
Linkerbaan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calma89 Bekijk bericht
Ik ben erachter gekomen dat de prijzen bij Dr.Bisanga hoog zijn. Dat gaat hem niet woorden helaas. Zijn er andere aanbieders waarvan de prijzen niet hoog zijn maar toch uitstekende haartransplantatie aanbieden?
Visus, Nielsen en beauclinic zijn wel betaalbaar volgens mij.
Linkerbaan is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2022, 20:46   #12
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkerbaan Bekijk bericht
Visus, Nielsen en beauclinic zijn wel betaalbaar volgens mij.
Betaalbaar wel ,betrouwbaar niet!
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2022, 01:17   #13
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 120
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calma89 Bekijk bericht
Ik ben erachter gekomen dat de prijzen bij Dr.Bisanga hoog zijn. Dat gaat hem niet woorden helaas. Zijn er andere aanbieders waarvan de prijzen niet hoog zijn maar toch uitstekende haartransplantatie aanbieden?
Ik weet niet welke prijs je in gedachten hebt, maar Eberson lijkt mij een goede optie voor je. Die is niet goedkoop, maar wel betaalbaar m.i. Én goed.

Mag het maar een paar duizend euro (2000 - 4000) kosten? Dan denk ik dat je toch Turkije moet overwegen.
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2022, 17:41   #14
Korneel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2021
Berichten: 5
Geslacht:
Ik heb het hier al enkele keren gepost in andere topics, maar ik heb een 7 maand geleden een haartransplantatie laten doen bij dr Deborah Smaal en ik kan enkel maar lovend zijn.
Ik heb Ebberson, Kliniek Veldhoven, Prohair en Deborah Smaal bezocht met een consult en zij stak er voor mij echt wel bovenuit.
Ebberson & Kliniek Veldhoven leken me beiden ook zeer goede kanshebbers.
Van Prohair had ik de minst goede indruk.
De prijzen waren van allen tussen 2,5 EUR/craft en 3,3 EUR/craft.

Nu 7 maand later ben ik nog steeds meer en meer uiterst tevreden met mijn eigenlijk pijnloze htp.
Vooral de natuurlijke haarlijn is echt wel heel goed gelukt. Ik kan haar enkel maar aanraden.
Korneel is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2022, 19:25   #15
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Korneel Bekijk bericht
Ik heb het hier al enkele keren gepost in andere topics, maar ik heb een 7 maand geleden een haartransplantatie laten doen bij dr Deborah Smaal en ik kan enkel maar lovend zijn.
Ik heb Ebberson, Kliniek Veldhoven, Prohair en Deborah Smaal bezocht met een consult en zij stak er voor mij echt wel bovenuit.
Ebberson & Kliniek Veldhoven leken me beiden ook zeer goede kanshebbers.
Van Prohair had ik de minst goede indruk.
De prijzen waren van allen tussen 2,5 EUR/craft en 3,3 EUR/craft.

Nu 7 maand later ben ik nog steeds meer en meer uiterst tevreden met mijn eigenlijk pijnloze htp.
Vooral de natuurlijke haarlijn is echt wel heel goed gelukt. Ik kan haar enkel maar aanraden.
nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig naar een (duidelijke) foto van het resultaat.
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.