Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 januari 2015, 15:01   #31
redbul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2012
Berichten: 117
Geslacht:
Wel duur zo'n doosje Proscar Finasteride €94,- 1 tablet €3,14 ze zijn gek geworden.
redbul is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2015, 17:46   #32
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Wie koopt dat nu?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2015, 23:44   #33
Maussie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 7
Finasteride te koop!

Ik verkoop 100 finasteride pillen voor €50,- van het merk 'EPL'. De reden hiervan is dat ik het gewoon niet zo'n goed idee vind om aan de medicijnen te gaan en mijn haar toch niet meer uitvalt! Stuur maar een pb'tje en dan komen we er vast wel uit. Doosje is wel open maar er is niks uitgehaald.
Maussie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2015, 20:17   #34
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
http://www.inhousepharmacy.vu/

Medicatie wordt verstuurd vanuit Vanuatu namelijk. Heb er al vaak dingen besteld; prima en betrouwbare website. Beetje common knowledge op het wereldwijde web.
Inderdaad deze!
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2015, 20:27   #35
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redbul Bekijk bericht
Wel duur zo'n doosje Proscar Finasteride €94,- 1 tablet €3,14 ze zijn gek geworden.
Proscar is wel 5mg he. Veel mensen cutten de pil door 4-en zodat ze 1.25mg werkzame stof krijgen. Propecia zelf is 1mg/dag. Dus 1 tablet proscar is genoeg voor 4 dagen.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2015, 22:56   #36
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Vandaag een klote dag en daarom nu besloten om gewoon die finasteride eindelijk te bestellen, hik er al anderhalf jaar tegenaan.

Nu krijg ik via InHousePharmacy dit bericht onder het bestellen:
The Netherlands Customers - please note

If your order goods value is over €22 and under Euro 150, then you will likely be charged VAT by Dutch Customs as you are importing goods for personal use into the EU. If the order is over Euro 150 then you will likely be charged VAT AND customs duty. If these are charged it will be based on the cost of the goods plus shipping if you choose one of our chargeable premium delivery options. Please note these charges are payable by you to Dutch Customs when your parcel arrives.

Om hoeveel geld zal dit ongeveer gaan?


Choose one of the following:
- I will fax my prescription to you
- My doctor will fax the prescription to you
- I will email my prescription to you
You must select a prescription option

Optie 1 kiezen?
Alvast bedankt
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2015, 23:03   #37
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Vandaag een klote dag en daarom nu besloten om gewoon die finasteride eindelijk te bestellen, hik er al anderhalf jaar tegenaan.

Nu krijg ik via InHousePharmacy dit bericht onder het bestellen:
The Netherlands Customers - please note

If your order goods value is over €22 and under Euro 150, then you will likely be charged VAT by Dutch Customs as you are importing goods for personal use into the EU. If the order is over Euro 150 then you will likely be charged VAT AND customs duty. If these are charged it will be based on the cost of the goods plus shipping if you choose one of our chargeable premium delivery options. Please note these charges are payable by you to Dutch Customs when your parcel arrives.

Om hoeveel geld zal dit ongeveer gaan?


Choose one of the following:
- I will fax my prescription to you
- My doctor will fax the prescription to you
- I will email my prescription to you
You must select a prescription option

Optie 1 kiezen?
Alvast bedankt
Pietje,

Vraag ze om het te sturen via reguliere post en niet via pakketjes. Pakketjes is de kans groot dat ze ingerekend worden. Zou wel zuur zijn, betalen en er niets voor terug krijgen. De gewone post dus, geen pakketje. Ze moeten er ook niets op plakken, finasteride is in Nederland zonder recept illegaal. Check invoer medicijnen op de website van douane, als men het merkt, dan ben je het kwijt. Men moet zo min mogelijk aandacht trekkende dingen erop vermelden op plakken.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2015, 14:25   #38
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Ik zag dit ook net op Inhouse Pharmacy. Vroeger moesten we gewoon niks zeggen ivm prescription, hoe zit dat nou? Sturen ze het alsnog op, zelfs als je geen prescription doorstuurt via fax?

Ook is het zo dat mijn Inhouse pakketjes vroeger gwn toekwamen via envelop. Medicatie zat daar gewoon zo in zonder doosje. Is dat nu ook veranderd?
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2015, 14:29   #39
karel1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 64
Geslacht:
Ik heb die vraag gesteld en dit antwoord gekregen:

Hello


In the last week of April 2014 significant changes took place for us an Online Pharmacy.

The new prescription policy is for US CUSTOMERS ONLY. For customers located outside the US, we will continue to accept and process your order as we have done in the past - WITHOUT a prescription.

This change in our policy for US customers has resulted from the major credit card schemes such as Visa, MasterCard and American Express, who are targeting Online Pharmacies due to lobbying from BigPharma and other Drug Companies in the US. They strongly oppose our line of business. To them supplying meds without a valid prescription is unacceptable.

They will not tolerate it, and by doing so perceive their names are being brought into 'disrepute'. Therefore, (for US customers) if we do not request and receive a valid prescription, could result in our business being denied access to their credit card payment facilities - which in turn would affect all countries.

RE: Placing an order - Secure Check Out page
If you are prompted for a prescription, please tick the box "prescription will be emailed/faxed" - this will allow the order to be completed. Our system will then recognise your country as Prescription Exempt, and your order will be processed without receiving a prescription. You will not see our prescription request again the next time you order, providing you use the same personal details.

We thank you for your patience and understanding. If you have any queries please do not hesitate to contact us.


Regards
Anne
Customer Services
Email: customerservices@inhousepharmacy.vu
Website: www.inhousepharmacy.vu

Je kan dus bestellen zonder prescription bestellen, gewoon e-mail kiezen.

Laatst gewijzigd door karel1986; 14 januari 2015 om 14:32
karel1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2015, 16:50   #40
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
Pietje,

Vraag ze om het te sturen via reguliere post en niet via pakketjes. Pakketjes is de kans groot dat ze ingerekend worden. Zou wel zuur zijn, betalen en er niets voor terug krijgen. De gewone post dus, geen pakketje. Ze moeten er ook niets op plakken, finasteride is in Nederland zonder recept illegaal. Check invoer medicijnen op de website van douane, als men het merkt, dan ben je het kwijt. Men moet zo min mogelijk aandacht trekkende dingen erop vermelden op plakken.
Ik heb nergens voor een pakket of reguliere post gekozen naar mijn weten. Het proces gevolgd zoals ik het overal doe wanneer ik online bestel. Waar zou ik dit dan kunnen kiezen kalekop28?

Fijn dat je zo snel al reactie betreft de prescriptie gekregen hebt, dan is dit in ieder geval al duidelijk.

Bedankt mede HW-ers
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2015, 16:55   #41
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
@Karel: dank, verhelderend! Had ondertussen ook al zoiets gelezen op HLT. Gewoon aanvinken dat je 't via mail of fax doorstuurt en dan is 't oké. Packaging zal hopelijk gewoon - zoals altijd - anoniem blijven.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2015, 19:40   #42
inter
HaarWeb lid
 
inter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 179
Geslacht:
Vorige week nog post van ze gehad er is niks veranderd.
Vind die pillen cipla echt veel beter dan die van MSD.
Die van Cipla zijn mooi rond en super easy om in 4en te delen met die van MSD liep ik echt een partij te kloten.
inter is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2015, 20:33   #43
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inter Bekijk bericht
Vorige week nog post van ze gehad er is niks veranderd.
Vind die pillen cipla echt veel beter dan die van MSD.
Die van Cipla zijn mooi rond en super easy om in 4en te delen met die van MSD liep ik echt een partij te kloten.
Wordt voor mij de eerste keer dat ik bij InHouse bestel en ben nogal huiverig, helemaal met medicijnen.
Hoe werkt het precies met betrekking tot de post?
Of het via de reguliere post gaat of via pakketdienst, dit is daar duidelijk aan de hand van de woonplaats, toch?
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2015, 20:58   #44
haagenees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 2
Ik dacht er toevallig vandaag aan om eindelijk te bestellen, en dan net dit topic

Vraagje ik zie hier diverse inhouse pharmacy dit is de legitieme site waar iedereen het over heeft, toch? http://www.inhousepharmacy.vu
haagenees is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2015, 21:27   #45
inter
HaarWeb lid
 
inter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 179
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Wordt voor mij de eerste keer dat ik bij InHouse bestel en ben nogal huiverig, helemaal met medicijnen.
Hoe werkt het precies met betrekking tot de post?
Of het via de reguliere post gaat of via pakketdienst, dit is daar duidelijk aan de hand van de woonplaats, toch?
Postnl komt het gewoon langsbrengen en als het in de brievenbus past gaat het daar gewoon in.
Allemaal via air mail
inter is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.