Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 januari 2019, 12:09   #121
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Weer een paar weken verder en het gaat de goede kant op. Nu mijn haar langer wordt valt het automatisch in een scheiding en vind het prima staan dus wel content mee! Op deze manier is het ook mooi dekkend. Als het net anders valt kun je wel zien dat het vrij dun is, maar goed heeft ook te maken met mijn haarkleur. De situatie voor de ht vergeet je snel, dus het is in ieder geval een mooie vooruitgang! Op naar de laatste maand en hopelijk groeit de kruin nog in de maanden 12-14.

Foto's zijn genomen zonder wax of gel.
Ik vind dat je een mooi resultaat geboekt hebt als je kijkt naar je situatie vooraf! Vooraanzicht ziet er top uit, maar snap dat je die kruin ook helemaal dicht wilt. Komende jaren kijken hoe het zich ontwikkelt. Zou je nog een tweede behandeling doen voor je kruin?
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2019, 16:13   #122
Thijmen87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
Ziet er toch goed uit? Helemaal als je kijkt waar je vandaan komt.
Thijmen87 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2019, 14:37   #123
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno1990 Bekijk bericht
Ik vind dat je een mooi resultaat geboekt hebt als je kijkt naar je situatie vooraf! Vooraanzicht ziet er top uit, maar snap dat je die kruin ook helemaal dicht wilt. Komende jaren kijken hoe het zich ontwikkelt. Zou je nog een tweede behandeling doen voor je kruin?
Ik ben ook zeker tevreden! Zat net ook te kijken naar oude foto's en er is daadwerkelijk wel een groot verschil. Kruin blijft gewoon even een dingentje, had gehoopt dat het enigszins dekkend zal worden.

Betreft tweede behandeling, pfoe moet ik nog goed over nadenken. Merk dat mijn donor amper heeft geleden onder de HT, dus dat is positief. 2e behandeling kruin en verhoging dichtheid voor is tempting, maar met op oog de toekomst (25 jaar atm) moet ik daar wel echt voorzichtig mee zijn. Esteworld moet met een zeer goed aanbod komen wil ik meteen na 14 maanden de tweede HT plannen, anderzijds zie ik het voorlopig nog niet zitten.
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2019, 19:56   #124
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Eastfield,

Heb net bijna heel je topic doorgelezen, echt netjes bijgehouden en duidelijk, hier help je zeker mensen mee!

Vind vooral de haarlijn er erg netjes uitzien, echt wel een groot verschil met de voor situatie! Je hebt nu zelf meegemaakt hoe je foto s positief en negatief kunt beinvloeden met de lichtsituatie, je ziet duidelijk welke foto s met meer of minder licht genomen zijn (of met zelfde licht maar verder van de lamp af)! Zowiezo is onder fel licht staan niet positief voor de optische haar dichtheid, maar dit geld voor veel mensen die een HT gedaan hebben (en natuurlijk ook mensen die dit niet gedaan hebben). Bedenk ook dat andere mensen echt niet zo (kritisch) naar ons haar kijken als dat wij dat zelf doen!

Wat betreft je kruin, je zit nu op ongeveer 1 jaar, de kruin groeit het langzaamst van alle haar zones, ik verwacht dat daar echt nog wel wat bij gaat komen.

Bedankt voor het delen en veel succes kerel!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2019, 13:52   #125
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Hoi Eastfield,

Heb net bijna heel je topic doorgelezen, echt netjes bijgehouden en duidelijk, hier help je zeker mensen mee!

Vind vooral de haarlijn er erg netjes uitzien, echt wel een groot verschil met de voor situatie! Je hebt nu zelf meegemaakt hoe je foto s positief en negatief kunt beinvloeden met de lichtsituatie, je ziet duidelijk welke foto s met meer of minder licht genomen zijn (of met zelfde licht maar verder van de lamp af)! Zowiezo is onder fel licht staan niet positief voor de optische haar dichtheid, maar dit geld voor veel mensen die een HT gedaan hebben (en natuurlijk ook mensen die dit niet gedaan hebben). Bedenk ook dat andere mensen echt niet zo (kritisch) naar ons haar kijken als dat wij dat zelf doen!

Wat betreft je kruin, je zit nu op ongeveer 1 jaar, de kruin groeit het langzaamst van alle haar zones, ik verwacht dat daar echt nog wel wat bij gaat komen.

Bedankt voor het delen en veel succes kerel!

Groet Markr32
Mooie woorden kerel, thanks! Ik hoop dat ik mensen kan helpen door zo open mogelijk te zijn over foto's en ervaringen
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2019, 13:20   #126
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
mooie haarlijn en goede verdeling. De kruin misschien net wat teveel in 1 behandeling maar je vooraanzicht heb je terug.

Je bent jong goed afwegen met kans op verder haaruitval. Dan zou ik een eventuele tweede haartransplantatie uitstellen of toch aan de medicatie.

geniet ieder geval hiervan!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2019, 20:19   #127
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
mooie haarlijn en goede verdeling. De kruin misschien net wat teveel in 1 behandeling maar je vooraanzicht heb je terug.

Je bent jong goed afwegen met kans op verder haaruitval. Dan zou ik een eventuele tweede haartransplantatie uitstellen of toch aan de medicatie.

geniet ieder geval hiervan!
Ja twijfel wel echt over medicatie. Kom ineens een betrouwbare site tegen om Fina te halen voor 18 euro per maand. Ben opzich niet echt bang voor de bijwerkingen, maar stel dat je last krijgt ben ik bang dat mijn haarsituatie juist gaat verslechteren als je stopt met gebruiken. Zonde na een haartransplantatie. Je hoort hier alleen de slechte verhalen, dus het geeft een vertekend beeld maargoed twijfel twijfel twijfel.

De site is trouwens: https://www.medexpress.co.uk/clinics...ss/finasteride
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2019, 20:31   #128
kerel010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2010
Berichten: 27
Je kan ook gaan voor proscar pakje kost 25 eu. Zijn 30 pillen van 5mg kan je door 4 of 8 delen. Stuk voordeliger dan fina
kerel010 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2019, 20:43   #129
Yoyoyo91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2018
Berichten: 64
Geslacht:
Je gaf eerder aan dat je geen haaruitval hebt! Dan is dat toch niet nodig?
Yoyoyo91 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2019, 21:45   #130
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kerel010 Bekijk bericht
Je kan ook gaan voor proscar pakje kost 25 eu. Zijn 30 pillen van 5mg kan je door 4 of 8 delen. Stuk voordeliger dan fina
Ja klopt, maar niet te krijgen op die site.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoyoyo91 Bekijk bericht
Je gaf eerder aan dat je geen haaruitval hebt! Dan is dat toch niet nodig?
Weinig tot geen idd. Denk alleen dat mn haargrens op den duur iets terug gaat trekken rondom de kruin. De rest van mn bestaande haren waren al zo goed als uitgevallen
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2019, 22:34   #131
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Hi Eastfield,

Waarom niet gewoon via de huisarts? Die zal er vast begrip voor hebben en het scheelt je nog geld ook!

Groet,
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2019, 22:47   #132
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Krijg ik niet mee van de huisarts. Paar jaar geleden al eens geprobeerd
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2019, 10:01   #133
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Kun je het niet bij een vervangend huisarts proberen? Als dit een oprechte hulpvraag is die jij goed kunt onderbouwen dan kan hij hier niet moeilijk over doen..
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2019, 11:42   #134
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Krijg ik niet mee van de huisarts. Paar jaar geleden al eens geprobeerd
Paar jaar geleden was je begin 20? Heb het er nog eens over. Ik vind medicatie via duistere bronnen bestellen altijd maar een dingetje.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2019, 15:18   #135
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Paar jaar geleden was je begin 20? Heb het er nog eens over. Ik vind medicatie via duistere bronnen bestellen altijd maar een dingetje.
Ja kan het altijd proberen, maar weet niet of ik het zelf wil. Ik zie nu eigenlijk het nut er niet van in omdat ik geen haarverlies heb. Aan de andere kant is die site wel betrouwbaar. Vind het lastig om in te schatten of ik het echt nodig heb. Donor is hetzelfde gebleven en haargrens daarboven ook. Wel heel vervelend kaal plekje maar denk ook niet dat fina daar tegen gaat helpen. Dat plekje is na een jaar niet veranderd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg donor na 12 maanden.jpg‎ (56,1 KB, 529x gelezen)
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3800 grafts, esteworld, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.