Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 mei 2021, 15:29   #16
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inham69 Bekijk bericht
Toevallig ook op consult geweest bij Nielsen. Bij zeker 5 al wel ondertussen. Kan moeilijk een keuze maken.
Spreken de mensen die je behandelen NL?
Misschien dat ik daar ook ga.
Moest je lang wachten op een plek tussen het consult en de ht in?

Weinig reviews inderdaad vandaar ook mijn scepsis. Maar dat is bij meer klinieken zo.
Hoewel ik ze aan zou raden voor professionaliteit en nazorg was een grote min dat de behandelaar geen Nederlands sprak. De assistente vertaalde het allemaal, maar het was toch redelijk handen- en voeten werk. Desalniettemin mag het resultaat er zijn, en werd alles vertaald. Maar eerlijk is eerlijk, het was wel een minpuntje.

Edit: Niet dat ik de volle zeven uur aan het praten was, maar ik kon hem moeilijk vragen wat hij aan het doen was halverwege de behandeling. Of de grafts er goed uitzagen, hoe lang het nog duurde etc. De assistente kon dat allemaal wel vertellen, maar ik kan me voor stellen dat men het fijn vindt als de behandelaar zelf het ook kan vertellen. Nogmaals: de kwaliteit deed er niet voor onder en ik ben tot nu toe zeer tevreden.

Laatst gewijzigd door dfw4f4f; 24 mei 2021 om 15:31
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2021, 15:45   #17
Inham69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Wel vooraf duidelijk de haarlijn kunnen bespreken? Zou niet zo een
strakke lijn willen op mijn leeftijd.
Inham69 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2021, 15:57   #18
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inham69 Bekijk bericht
Wel vooraf duidelijk de haarlijn kunnen bespreken? Zou niet zo een
strakke lijn willen op mijn leeftijd.
Jazeker. Ik heb hetzelfde als jij namelijk. Ik gaf duidelijk aan dat ik een conservatieve haarlijn wilde waar ik over 20 jaar ook nog tevreden mee ben, en dat hebben ze heel netjes gedaan.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2021, 16:51   #19
Inham69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Dank voor je bericht. Neig steeds meer naar Nielsen.
Inham69 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2021, 22:36   #20
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inham69 Bekijk bericht
Dank voor je bericht. Neig steeds meer naar Nielsen.
Ik zou eerst op consult gaan en kijken hoe je je erbij voelt.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2021, 11:37   #21
Inham69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Al geweest maar wat dingen vergeten te vragen. Benbij nog ern oaar geweest. Scheelt allemaal niet veel in mijn beleving.
Inham69 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2021, 14:22   #22
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Bij Esteworld spreken ze gewoon Engels maar je kan er een tolk bij vragen die Nederlands spreekt en vertaalt voor je. Die laatste kost je iets extra, zo was het toen destijds toen ik geweest ben. Ik spreek en begrijp goed Engels dus geen beroep op een tolk moeten doen.
Was ook even geleden jou haartransplantatie :-) Ik heb mijn tweede recent gehad. Nieuwe tijden, nieuwer materiaal, hogere dichtheden.

Veel veranderd ondertussen voor wat betreft de nazorg.

- Nederlandse begeleiding in de kliniek, lopen 3 Nederlandse dames, betaal je niks extra voor, zit bij het pakket in.
- 24 uur nazorg app waar je vragen kan stellen in het Nederlands, gaat uit van het kantoor in Nederland. Eerste 12 dagen tot aan volledige herstel zoeken ze proactief contact. Daarna stuur je om de zoveel tijd updates in.
- Nazorg op kantoor in Nederland, bij achterblijvende groei, huidproblemen, en dat soort nazorg,

Niks verplicht, maar fijn dat het er is en je er gebruik van kan maken. De ene heeft hier meer behoefte aan dan de andere. Ik wist in principe alles nog wel van de eerste ht dus heb er weinig gebruik van gemaakt. Heb de nazorg wel als heel prettig ervaren.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2021, 16:02   #23
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Was ook even geleden jou haartransplantatie :-) Ik heb mijn tweede recent gehad. Nieuwe tijden, nieuwer materiaal, hogere dichtheden.

Veel veranderd ondertussen voor wat betreft de nazorg.

- Nederlandse begeleiding in de kliniek, lopen 3 Nederlandse dames, betaal je niks extra voor, zit bij het pakket in.
- 24 uur nazorg app waar je vragen kan stellen in het Nederlands, gaat uit van het kantoor in Nederland. Eerste 12 dagen tot aan volledige herstel zoeken ze proactief contact. Daarna stuur je om de zoveel tijd updates in.
- Nazorg op kantoor in Nederland, bij achterblijvende groei, huidproblemen, en dat soort nazorg,

Niks verplicht, maar fijn dat het er is en je er gebruik van kan maken. De ene heeft hier meer behoefte aan dan de andere. Ik wist in principe alles nog wel van de eerste ht dus heb er weinig gebruik van gemaakt. Heb de nazorg wel als heel prettig ervaren.
Goed te horen dit. Ik stel mijn tweede behandeling altijd maar uit vooral omdat er telkens wat tussenkomt maar het moet er nu echt eens van komen. Ondanks andere spontane aanbiedingen plan ik ook om terug naar Esteworld te gaan. Dichtheid van mijn haarlijn en mijn kruin zijn de grote doelstellingen.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.