Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 november 2019, 10:50   #1
yoda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 februari 2018
Berichten: 3
Geslacht:
evolutie laatste 15jaar 3x Fue achter de rug wat nu?

hey

even voorstellen +-15 jaar geleden zat ik al op dit forum ik was bijna 30 en voelde me vreselijk slecht
heb na een beetje lezen hier en op andere sites over de toen revolutionaire FUE techniek gekozen voor deze operatie
Helaas was dit een totale mislukking: 1000grafts betaald en bijna geen groei, donor helemaal om zeep mijn achterkant is nog steeds heel dun en vol kale plekken. Shockloss jawel hoor ook dat meegemaakt. Ik weet niet of het correct is om de naam van de "dokter " te vernoemen hier? het was in ieder geval iemand uit Belgie en het was niet Prohair
1 jaar later heb ik een nieuwe operatie laten doen door een andere dokter, bij het uitnemen van de grafts toen heb ik pas ontdekt wat een ramp mijn donor gebied was de 2e dokter liet me dit duidelijk zien
wel had ik een jaar later (+-1500 grafts ) al een mooi resultaat en ben ik opnieuw voor nog eens 1000 grafts geweest

deze operaties werden uitgevoerd door Dr Mwamba (als het goed is mag je wel vermelden denk ik?)
heb dan afscheid genomen van dit forum omdat ik mij de volgende 10jaar echt goed voelde
wel altijd met toevoeging van Toppik dat wel maar ik kreeg veel complimenten
Tot een dik jaar geleden ongeveer mijn haar echt terug begon uit te dunnen en ik nu dus terug hier op het forum zit

nu mijn vragen:
hoe zit het met de evolutie de laatste jaren? niets nieuws?
behalve Turkije lijken de prijzen mij ook stabiel gebleven de laatste 10jaar
waar haalt iedereen zijn informatie tegenwoordig?
Dit forum bestaat gelukkig nog maar andere sites die ik vroeger dagelijks bezocht bestaan haast niet meer? Hairsite? altbaldspot (ja nog uit de nieuwsgroep tijd) hairlosshelp?
of is het nu via social media maar hoe kan je hier door de bomen het bos zien?

ik heb enkele oude klinieken om advies gevraagd maar je moet tegenwoordig betalen voor een consultatie???? dat was vroeger nooit het geval
zelfs bij Mwamba (ik dacht hij gaat blij zijn met een tevreden patiënt die terugkeert ... )
ik zie heel veel over Turkije maar gezien mijn gehavende achterkant is dit voor mij zeker niet mogelijk

Hoeveel donor heeft een gemiddelde man? maw is nog een laatste (hoop ik ) HT mogelijk?

zelf ben ik 44jaar gebruik al sinds mijn 30e finasteride en heb 3 FUE operaties achter de rug


helaas heb ik niet veel duidelijke foto's omdat ik dus niet buiten kom zonder toppik

alvast bedankt voor de hulp
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1005.jpg‎ (150,0 KB, 204x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1007.jpg‎ (145,0 KB, 188x gelezen)
Bestandstype: jpg top notcovered.jpg‎ (148,5 KB, 190x gelezen)
Bestandstype: jpg shockloss.jpg‎ (136,3 KB, 185x gelezen)
Bestandstype: jpg before.JPG‎ (65,0 KB, 188x gelezen)
yoda is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2019, 11:08   #2
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yoda Bekijk bericht
helaas heb ik niet veel duidelijke foto's omdat ik dus niet buiten kom zonder toppik

alvast bedankt voor de hulp
deze foto's lijken van vlak na de HT, in ieder geval de meesten ervan (of niet?). niemand kan hier iets zeggen over je situatie nu (zeker over je donor), zonder foto's. wat de gemiddelde donor is maakt voor jou niet uit, het gaat om jouw situatie. zeker als je zelf aangeeft dat je donor na 1000 grafts er al erg slecht bij lag.

ik snap niet helemaal waarom je geen duidelijke foto's hebt. je komt nooit buiten zonder toppik? ok, je kan toch thuis voor dit forum duidelijke foto's maken?
als je daar geen zin in hebt is dat helemaal prima, maar vraag dan ook niet om advies. succes met je beslissing!
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2019, 11:27   #3
yoda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 februari 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
deze foto's lijken van vlak na de HT, in ieder geval de meesten ervan (of niet?). niemand kan hier iets zeggen over je situatie nu (zeker over je donor), zonder foto's. wat de gemiddelde donor is maakt voor jou niet uit, het gaat om jouw situatie. zeker als je zelf aangeeft dat je donor na 1000 grafts er al erg slecht bij lag.

ik snap niet helemaal waarom je geen duidelijke foto's hebt. je komt nooit buiten zonder toppik? ok, je kan toch thuis voor dit forum duidelijke foto's maken?
als je daar geen zin in hebt is dat helemaal prima, maar vraag dan ook niet om advies. succes met je beslissing!
inderdaad foto 1 en 2 is van HT2 je kan zien boven foto 1 het gehavende gedeelte de Dr moest dus echt al vanonder mijn grafts weghalen

Je hebt ik zal deze week enkele duidelijke foto's proberen maken van de situatie nu als ik mijn haren gewassen heb (dan zijn de zwarte vlekken ook weg )
yoda is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2019, 20:20   #4
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ikzelf en andere HT ers hebbenbij Kliniek Veldhoven een gratis consult gehad zou me verwonderen dat ze nu geld vragen voor een consultatie.Wat betreft je donor dat verschilt van persoon tot persoon en ook wat betreft je haar structuur en ook nog eens het aantal haren per graft.Zoals reeds eerder vermeld als je na afname 1000 grafts reeds een schade probleem hebt in je donorgebied betekend dit dat je een zwak donor gebied hebt.Ik kreeg tijdens mijn consult te horen dat ik tot 6500 grafts kon hebben.Verleden maand zijn er 3300 uitgehaald en intussen zie je niets meer van de ingreep aan mijn donor.Ik kan je alleen maar aanraden om goed advies te vragen bij enkele toch vrij gekende klinieken die reeds meerder male in dit forum zijn genoemd wat betreft hun positieve resultaten.Succes
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2019, 14:19   #5
yoda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 februari 2018
Berichten: 3
Geslacht:
hierbij enkele foto's van de situatie nu

heb je ook een reply op mijn andere vragen? de Evolutie van Fue operaties?
zijn ze beter geworden? meer ervaring van artsen? prijzen lijken me nog steeds gelijk met uitzondering van Turkije dan
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20191117_115538 (1).jpg‎ (150,7 KB, 107x gelezen)
Bestandstype: jpg 20191117_115512.jpg‎ (167,9 KB, 96x gelezen)
Bestandstype: jpg 20191117_115032.jpg‎ (159,2 KB, 88x gelezen)
Bestandstype: jpg 20191117_115119.jpg‎ (144,2 KB, 90x gelezen)
Bestandstype: jpg 20191117_115231.jpg‎ (150,9 KB, 76x gelezen)
yoda is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2019, 17:16   #6
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Manier van toepassing van een FUE zal wel hetzelfde zijn t.o.v. 15 jaar geleden alleen
zal er meer geperfectioneerd zijn bvb in apparatuur en werkwijze van uitvoering
wat betreft de prijzen vermoed ik dat wat betreft Nederland en Belgie t.o.v. 15 jaar geleden
serieus gestegen zijn bvbIn 2017 was het bedrag voor 3500 grafts nog 7500 euro nu is dat voor 3200 grafts 7750 euro.Dus de prijs voor een HT gaat gestadig omhoog ( zie index)
Informatie haal je uit diverse joeken :
a: zeker op dit forum
b:consults in betreffende klinieken
c:info halen uit mensen uit je omgeving die een HT ondergaan hebben.
d:Je haarkapper ( mijne heeft ook een HT ondergaan in Turkije )
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2019, 00:29   #7
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Dermapen/dermaroller en topical minox en Fina al geprobeerd?
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.