Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 maart 2009, 12:30   #1
Boshair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 6
Wenkbrauw transplantatie

Beste mensen,

Ik ben sinds vandaag lid van dit forum. Ik heb namelijk wat vragen over de mogelijkheden voor een wenkbrauwtransplantatie. Ik ben gelukkig gezegend met een mooie haardos op mijn hoofd, alleen heb ik altijd al weinig wenkbrauwharen gehad. Ik zou graag een wat vollere mannelijke wenkbrauw willen hebben. Ik zou het liefst voor de aankomende zomer een ht willen uitvoeren op mijn wenkbrauwen. Ik heb alleen geen idee wat voor behandeling en wat voor kliniek. Ik kom uit de omgeving alkmaar, dus ik dacht aan aclinics.

Heeft iemand misschien tips wat voor behandeling het beste is voor de wenkbrauw FUE/FUT en wat voor kliniek ik het beste heen zou kunnen gaan voor een wenkbrauwtransplantatie. Ik ben trouwens 20 jaar.

Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt!!!
Boshair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 13:52   #2
tevereden_77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2008
Berichten: 10
Hallo Boshair,

Volgens mij voeren meerdere klinieken wenkbrauwtransplantaties uit. Het is net bij welke kliniek jij je op het gemak voelt. Voor een kleine behandeling zoals wenkbrauwen zou ik niet voor een FUT kiezen, een litteken voor die paar grafts is nergens voor nodig.

Ga eens bij dr Ferudini langs voor een FUE. Of Hair Science Institute in Amsterdam/Maastricht. Die behandeling lijkt mij ook uitermate geschikt voor een transplantatie zoals jij aangeeft. Heb daar uiterst betrouwbare info gekregen.

Succes met het maken van de juiste keuze...
tevereden_77 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 13:59   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Boshair,
Je zou ook na 2 weken al succes kunnen hebben met het smeren van wonderolie. Menigeen heeft daarmee dikkere wenkbrauwen en wimpers gekregen. In ieder geval kost zo'n flesje haast niks bij de drogist.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 14:44   #4
Boshair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Hallo Boshair,
Je zou ook na 2 weken al succes kunnen hebben met het smeren van wonderolie. Menigeen heeft daarmee dikkere wenkbrauwen en wimpers gekregen. In ieder geval kost zo'n flesje haast niks bij de drogist.
Hoi Hanna,

Is het niet zo dat wonderolie er alleen voor zorgt dat de de wenkbrauwen dikker, langer en voller worden? Het zorgt er volgens mij niet voor dat er nieuwe haren komen te groeien. En mijn probleem is juist dat ik weinig wenkbrauwharen heb.
Boshair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 14:52   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Er komen wèl nieuwe haren volgens diverse areata-patiënten en hier is het laatste positieve bericht: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=15078
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 15:22   #6
Boshair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Er komen wèl nieuwe haren volgens diverse areata-patiënten en hier is het laatste positieve bericht: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=15078
Dat klinkt wel interessant. Misschien maar eens dat spul proberen. Ik vraag me af hoe snel zoiets werkt en hoeveel haren je ermee kan winnen. Het zou me in ieder geval heel veel geld besparen.


Laatst gewijzigd door Boshair; 22 maart 2009 om 16:04
Boshair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 15:58   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boshair Bekijk bericht
Ik vraag me af hoe snel zoiets werkt...
Rama schrijft dus: na 2 weken al!

Lijkt me in ieder geval de moeite waard op te proberen. Zo'n huismerk-flesje kost hoogstens 2 of 3 euro.
Is trouwens ook een eeuwenoud laxeermiddel; werkt gruwelijk goed; een halve theelepel slikken is meestal al voldoende.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 16:03   #8
Boshair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Rama schrijft dus: na 2 weken al!

Lijkt me in ieder geval de moeite waard op te proberen. Zo'n huismerk-flesje kost hoogstens 2 of 3 euro.
Is trouwens ook een eeuwenoud laxeermiddel; werkt gruwelijk goed; een halve theelepel slikken is meestal al voldoende.
Mocht het werken, hoop ik dat de haren netjes plat groeien. Zou zonde zijn om van de rechtomhoog groeiende haren te hebben in je wenkbrauw.

Zou deze wonderolie goed zijn trouwens?

http://www.drogisterij.net/index.php?zoekterm=wonderolie&partnercode=222&gcli d=COmIt6HntpkCFUU_3godLViA6Q
Boshair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 17:45   #9
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Wonderolie is wonderolie. Gewoon zo'n goedkoop flesje van Etos of Kruidvat is prima en dan heb je geen verzendkosten.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 20:25   #10
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.250
Geslacht:
Ik weet dat ze bij HSI inderdaad wenkbrauw-transplantaties doen. Ik neem aan bij AC ook wel.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
wenkbrauwtransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interview HaarWeb met C.G. Gho over HaarStamcel Transplantatie Tiuri Chirurgische behandelingen 0 18 september 2005 20:32
ben nieuw - zijn er nog meer wenkbrauw TTM'ers? helma TTM - Algemeen 3 27 januari 2003 12:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.