![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 |
HaarWeb lid
|
![]()
Hallo allemaal,
Ik ben een saunaliefhebster maar door mijn AA ben ik al heel lang niet meer geweest. Ik zou graag met een paar lotgenoten een keer naar de sauna gaan, dan durf ik wel. Ik woon in de buurt van Zwolle dus als daar mensen wonen die ook graag weer eens naar de sauna willen... stuur even een berichtje. Groetjes, Jip |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HaarWeb lid
|
ja leuk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
HaarWeb lid
|
![]()
Hoi Jip,
Betekent die 'Ja leuk' nu dat je het leuk vind om met jezelf naar de sauna te gaan? ![]() Helaas woon ik meer dan een uur rijden van Zwolle af! En daarbij neem ik aan dat je de voorkeur geeft aan vrouwelijke lotgenoten? (voor de duidelijkheid: ik behoor tot het mannelijk geslacht...) ![]() Toevallig dacht/droomde ik er vanacht in bed nog aan/over of ik later (als ik oud en rijk ben) een sauna in mijn achtertuin zou kunnen plaatsen, zodat ik lekker privé (zonder andere mensen, behalve dan mijn vrouw....) van de sauna kan genieten. Dàt lijkt mij nu wèl een geweldig idee! Succes met je zoektocht! Chris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
HaarWeb lid
|
Ik ben een vrouw uit Amersfoort en ik zou graag als het kan elke maand naar de sauna willen het liefst de zwaluwhoeve harderwijk .
Ben tegen de 50 jaar Welke vrouw wil met me mee |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
HaarWeb lid
|
he hoi,
als je geen problemen ermee hebt om met een man naar de sauna te gaan ik kom ook uit zwolle groet arnold |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
HaarWeb lid
|
ik wil wel mee hoor woon ook in zwolle en zoek nog een sauna vriendin
die voor de gezelligheid mee wil |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
HaarWeb lid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
![]()
Hallo,
Ik ben een man 54 jaar, die Graag naar de sauna gaat, en nu lijkt het Me leuk, om met iemand samen te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|