![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 |
Live Life ~ Feel Joy
Geslacht: ![]() |
![]()
Weet niet of hier nog intresse voor is of dat het al is ingevoerd ( ben het niet tegengekomen in ieder geval) maar volgens mij zijn er ook applicaties die het mogelijk maken om via sms of telefoon te doneren, weet niet of dat voor hier mischien een optie is, of wat de kosten daarvan zijn... het is natuurlijk maar een ideetje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Geregistreerd: 11 januari 2005
Dank, Nieks, ik heb je suggestie even apart genomen en in deze hoek van het forum geplaatst. Heb je een voorbeeld van een forum of zo waar ze al gebruik maken van een dergelijke mogelijkheid?
Maatregelen: 04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin) 07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal) 11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-) 05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5) Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar) _____________________________ HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback] |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Live Life ~ Feel Joy
Ik heb even het een en ander opgezocht dit is een voorbeeld van zo een soort betaal dienst het word ook wel "mollie" genoemd, vrij eenvoudig alleen de installatie erachter heb ik niet echt kaas van gegeten, lijkt mij ook niet zo heel ingewikkeld te zijn, hier betreffende website met de betaalmethode die ik bedoel
http://www.mollie.nl/betaaldiensten/pay-per-sms/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Your friendly webmaster
![]() Geregistreerd: 5 mei 2001
Naar aanleiding van wat ik eerder schreef:
Citaat:
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
|
![]() |
![]() |