Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 april 2024, 14:18   #256
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Lullig voor jou dat je het niet wilt of kunt betalen. Fijn voor de beste man en zijn familie dat die het kan vragen.

De prijselasticiteit van de vraag is blijkbaar dermate hoog dat de beste man zijn prijs kan verhogen.

Laat ik even voorop stellen dat ik deze huidige prijs niet zou willen betalen, in mijn huidige situatie. Maar ik zou wel door blijven werken aan mijn financien zodat ik het wel zou willen betalen.

Voordat mensen weer gaan zeggen dat ik 'geluk' heb gehad dat ik ging toen een betaalbare prijs werd gehanteerd, dat klopt.
Precies, het is de keuze van deze arts dat hij alleen de rijken in de samenleving nog wilt behandelen. Maar dat was al een tijdje zo. Je zal hem ook nooit meer vinden op Haarweb, iets waar hij zijn eerste klanten vandaan haalde, maar dat heeft hij niet meer nodig.

Deze extreme prijzen is niet de keuze die iedere top arts maakt, gelukkig. Dus er zat mogelijkheden voor kwalitatief gelijke behandelingen voor minder geld.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2024, 08:48   #257
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Leuk die marktwerking en topresultaten maar dit valt niet meer te verdedigen hoor, €50.000! Alleen de miljonairs gaan dit nog kunnen betalen. ff doorsparen heren. Hopelijk staat er snel een nieuwe arts op die zn vak verstaat.
Waarom is dit niet meer te verdedigen? Weet je hoeveel kappers van profvoetballers, acteurs of andere rijken vragen? Weet je wat 'een normale' kapper bij jou of mij op de hoek vraagt?

Weet je wat een gerecht bij Chez Blue kost en wat in een 'normaal' restaurant? Zolang de beste man zijn agenda vol heeft zitten lijkt het me juist heel goed te verdedigen.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 5 april 2024 om 08:52
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2024, 08:50   #258
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Ben wel benieuwd naar wie er in godsnaam dat betaalt als je voor een kwart van het bedrag hetzelfde resultaat kan krijgen. Op zich niet eens zo’n gekke keuze als kliniek wanneer iemand een keer per jaar dit betaalt. Ipv 5 operaties te doen ben je er met 1 klaar Haha.
De beste man doet 4 behandelingen per week. En nee, blijkbaar zijn er nog altijd genoeg mensen die wel beseffen en weten dat je hetzelfde resultaat zeer zeker niet voor een kwart van het bedrag kunt krijgen.

Je kunt nou wel weer over de prijs heen vallen, maar een statement maken dat je bij andere artsen of klinieken dezelfde resultaten zult krijgen slaat natuurlijk nergens op.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2024, 10:00   #259
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
De beste man doet 4 behandelingen per week. En nee, blijkbaar zijn er nog altijd genoeg mensen die wel beseffen en weten dat je hetzelfde resultaat zeer zeker niet voor een kwart van het bedrag kunt krijgen.

Je kunt nou wel weer over de prijs heen vallen, maar een statement maken dat je bij andere artsen of klinieken dezelfde resultaten zult krijgen slaat natuurlijk nergens op.
Daar ben ik het niet mee eens. Hij is niet de enige met deze resultaten.
Wel is hij consistent in zijn resultaten. Tenminste....ik heb nog nooit een slecht resultaat van hem gezien. Hooguit redelijk tot goed. De rest allemaal top!

Zelf heb ik bij Kliniek Veldhoven een gelijkwaardig resultaat gehaald.
Zij zijn ook niet de goedkoopste, maar het het scheelt wel 75% op Fuegenix.

Wel ben ik het met je eens dat de kiloknallers in dit wereldje hele andere resultaten halen.
Voor € 3.000,-, 4000 grafts is natuurlijk kwalitatief een hele andere categorie.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2024, 10:11   #260
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Daar ben ik het niet mee eens. Hij is niet de enige met deze resultaten.
Wel is hij consistent in zijn resultaten. Tenminste....ik heb nog nooit een slecht resultaat van hem gezien. Hooguit redelijk tot goed. De rest allemaal top!

Zelf heb ik bij Kliniek Veldhoven een gelijkwaardig resultaat gehaald.
Zij zijn ook niet de goedkoopste, maar het het scheelt wel 75% op Fuegenix.

Wel ben ik het met je eens dat de kiloknallers in dit wereldje hele andere resultaten halen.
Voor € 3.000,-, 4000 grafts is natuurlijk kwalitatief een hele andere categorie.
Mijn ht kostte 2500 euro. Niemand maakt mij wijs dat iemand
1 überhaupt kan zien dat ik een ht heb gehad
2 waar en door wie ik dat heb laten doen
3 hoeveel ik daarvoor betaald heb

Als iemand 50k wil betalen, prima, kennelijk is er een markt voor. We leven in een vrij land, gelukkig.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2024, 11:55   #261
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Op hairrestoration forum staat een link naar recommended artsen. Lijkt dat deze vergelijkbare resultaten met elkaar hebben voor uiteenlopende prijzen. Ik heb iemand gesproken die bij Fuegenix aan het begin was geweest toen hij net begon en de arts heeft zelf toegegeven dat het in principe een “simpele” procedure is. Gelukkig zijn de meeste leden hier wel bewust dat deze wereld veel met marketing doet en selectieve resultaten. Ook krijgen veel leden korting e.d. Denk dat je over het algemeen goed zit bij een van de artsen op hairrestoration forum.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2024, 14:48   #262
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Op hairrestoration forum staat een link naar recommended artsen. Lijkt dat deze vergelijkbare resultaten met elkaar hebben voor uiteenlopende prijzen. Ik heb iemand gesproken die bij Fuegenix aan het begin was geweest toen hij net begon en de arts heeft zelf toegegeven dat het in principe een “simpele” procedure is. Gelukkig zijn de meeste leden hier wel bewust dat deze wereld veel met marketing doet en selectieve resultaten. Ook krijgen veel leden korting e.d. Denk dat je over het algemeen goed zit bij een van de artsen op hairrestoration forum.
Goed, wellicht was ik iets gehaast in mijn bewoordingen. Ik zal het formuleren zoals ik het bedoel. Ik heb nog nergens een arts gezien die met dezelfde consistentie dezelfde resultaten behaald.

Je kunt overal met een goed resultaat wegkomen. In Turkije, in Nederland bij budget klinieken, in Nederland bij duurdere klinieken, in Spanje etc. De vraag is hoe groot is de kans op een goed tot uitmuntend resultaat.

Die schat ik nog altijd het hoogste in bij Fuegenix.

Zolang iemand zelf blij is met het resultaat, dat is natuurlijk nog altijd het belangrijkste.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2024, 15:46   #263
WVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2024
Berichten: 10
Geslacht:
Op Google vind ik geen Hairrestoration forum...?
Een link?
WVG is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2024, 16:05   #264
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
In Nederland lijkt hij mij zeker de beste, met afstand. Internationaal vind ik de top wel dicht bij elkaar zitten. In Nederland met een flink budget te besteden was ik zeker naar hem gegaan.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2024, 16:06   #265
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WVG Bekijk bericht
Op Google vind ik geen Hairrestoration forum...?
Een link?
www.hairrestorationnetwork.com

Heeft ook goede filmpjes op YouTube met dokters etc.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud Vandaag, 18:54   #266
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 85
Geslacht:
Het blijft een onderwerp van discussie rondom deze toegewijde basisarts. Idealiter kiezen en oefenen artsen hun vak uit intrinsieke motivatie.
raarishaar is nu online   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.