Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 maart 2023, 16:31   #1
Laurens Jansen
HaarWeb lid

Geslacht:
nieuwe oplossing tegen AGA

Hi iedereen, ik heb sinds een paar jaar haaruitval en ben er eigenlijk heel onzeker over. In het begin waren het gewoon mijn inhammen maar nu merk ik ook dat mijn kruin kaler begint te worden. Ik heb eerst shampoos geprobeerd maar die werkten niet. Daarna heb ik een tijdje finasteride gebruikt maar ik kreeg hier problemen van met mijn jonge heer als je snapt wat ik bedoel. Nu kwam ik laatst een nieuw product tegen op de markt van een bedrijf . Het is een soort "helmpje" dat via electrische stimulatie blijkbaar de slapende haarzakjes terug kan activeren waardoor haar uitval stopt en je haar weer begint te groeien. Ze zeggen anders te zijn dan laser en LED therapy wat ik van vrienden al heb vernomen dat niet werkt. En nog belangerijker voor mij, en mijn jonge heer, ze claimen geen side effects te hebben. Ik ben nu aan het twijfelen om het te kopen, wat denken jullie? mod-edit: link verwijderd

Laatst gewijzigd door Henk; 15 maart 2023 om 19:14 Reden: Reclame
Laurens Jansen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2023, 18:48   #2
Henk
Moderator

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Jansen Bekijk bericht
Hi iedereen, ik heb sinds een paar jaar haaruitval en ben er eigenlijk heel onzeker over. In het begin waren het gewoon mijn inhammen maar nu merk ik ook dat mijn kruin kaler begint te worden. Ik heb eerst shampoos geprobeerd maar die werkten niet. Daarna heb ik een tijdje finasteride gebruikt maar ik kreeg hier problemen van met mijn jonge heer als je snapt wat ik bedoel. Nu kwam ik laatst een nieuw product tegen op de markt van het bedrijf ******. Het is een soort "helmpje" dat via electrische stimulatie blijkbaar de slapende haarzakjes terug kan activeren waardoor haar uitval stopt en je haar weer begint te groeien. Ze zeggen anders te zijn dan laser en LED therapy wat ik van vrienden al heb vernomen dat niet werkt. En nog belangerijker voor mij, en mijn jonge heer, ze claimen geen side effects te hebben. Ik ben nu aan het twijfelen om het te kopen, wat denken jullie? https://..
Dit lijkt wel heel erg op reclame Laurens.

Laatst gewijzigd door Henk; 15 maart 2023 om 19:13
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2023, 23:29   #3
Reet
HaarWeb lid

Laurens en zn jonge heer zullen niet blij zijn met het verwijderen van de link..
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
aga, finasteride, haar uitval, led, oplossing, reclame

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten