Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 maart 2023, 12:54   #1
RickBunt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Waarom stopt Deborah Smaal

Beste lezers van dit forum!

Ik wilde me laten behandelen bij Deborah Smaal in Bunde maar lees al enige tijd dat de arts geen nieuwe klanten meer aan neemt. Mijn vraag is dan ook…. Wat is hier aan de hand. Ik had verwacht dat iemand als zij dan ook uitlegt, ‘waarom’….
Nu heb je toch het kleine vermoeden dat er ook iets anders speelt……

Wie heeft het antwoord…..
RickBunt is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 00:49   #2
mijnhaarisweg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2022
Berichten: 14
Geslacht:
Misschien omdat ze geen goede resultaten behaalde?
mijnhaarisweg is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 11:02   #3
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnhaarisweg Bekijk bericht
Misschien omdat ze geen goede resultaten behaalde?
Misschien omdat ze tegenwoordig op een luchtbedje in het park chilt?

Nee even serieus: waarom aannames doen als we het niet weten? Er kan toch van alles aan de hand zijn.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 18:10   #4
Duygu
Dirty Hairy
 
Geregistreerd: 6 februari 2010
Locatie: NL
Berichten: 36
Geslacht:
Ja eens! Veel te overhaast reageren en dan ook negatief. Niet sjiek. Er komt vanzelf wel iemand met een juiste verklaring.
Duygu is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2023, 14:19   #5
RickBunt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Heeft niets met sjiek of zo te maken! Ik beschuldig er ook niemand mee en Deborah ook niet maar je vraagt af waarom iemand plots stopt terwijl ze voor enkele jaren terug een prachtige kliniek is gestart. Stop je dan, of bouw je al snel weer af dan werpt dat vragen op….. Aangezien op haar website niks te vinden is gaan mensen speculeren…. Is een logisch vervolg
RickBunt is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2023, 17:21   #6
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickBunt Bekijk bericht
Heeft niets met sjiek of zo te maken! Ik beschuldig er ook niemand mee en Deborah ook niet maar je vraagt af waarom iemand plots stopt terwijl ze voor enkele jaren terug een prachtige kliniek is gestart. Stop je dan, of bouw je al snel weer af dan werpt dat vragen op….. Aangezien op haar website niks te vinden is gaan mensen speculeren…. Is een logisch vervolg
De opmerking ‘niet sjiek’ van Duygu ging niet over jouw startpost, maar over de opmerking van user mijnhaarisweg.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2023, 12:54   #7
Duygu
Dirty Hairy
 
Geregistreerd: 6 februari 2010
Locatie: NL
Berichten: 36
Geslacht:
Dank je Klapz en correct. Vond het suggestief om het te gooien (door mijnhaarisweg) dat het zou komen omdat ze geen goede resultaten behaalt.
Duygu is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2023, 00:16   #8
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Het feit dat Deborah Smaal jarenlang bij HASCI heeft gewerkt heeft haar kliniek geen goed gedaan!
En gezien het feit dat zij als beginnende kliniek niet aan marketing doet zoals HASCI doet, heeft zij de negativiteit die om haar heen hangt nooit kunnen ontkrachten of daar tegen te vechten.

In tegenstelling tot HASCI is Deborah Smaal goudeerlijk en werkt ze vanuit haar hart en passie!
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2023, 18:50   #9
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Het feit dat Deborah Smaal jarenlang bij HASCI heeft gewerkt heeft haar kliniek geen goed gedaan!
En gezien het feit dat zij als beginnende kliniek niet aan marketing doet zoals HASCI doet, heeft zij de negativiteit die om haar heen hangt nooit kunnen ontkrachten of daar tegen te vechten.

In tegenstelling tot HASCI is Deborah Smaal goudeerlijk en werkt ze vanuit haar hart en passie!
Als ze vanuit hart en passie werkte, zou ze niet bij HASCI hebben gewerkt (JARENLANG!).
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2023, 03:03   #10
Korneel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2021
Berichten: 5
Geslacht:
Ik heb het hier al meerdere keren heel duidelijk gesteld: mijn ervaring bij Deborah (ondertussen al meer als een jaar geleden) was & is absoluut top.
Ik snap niet hoe mensen die geen behandeling bij haar ondergaan hebben, zo op haar blijven vitten en slecht spreken.

Tot op heden heb ik hier nog geen enkele slechte referentie van een daadwerkelijke klant van Deborah Smaal gelezen. Laat de feiten spreken jongens, Deborah Smaal is een toparts die uitstekend werk levert in een uitstekend kader (welks ze volledig op haar zichzelf gebouwd heeft).

Ik kan enkel maar met groot lof over haar spreken. Als dokter & als mens.
Ik kan je ook meegeven dat iedereen die te horen krijgt van mij dat ik een implantatie ondergaan heb, compleet versteld staat. Die kwaliteit is zo hoog dat het 100% natuurlijk lijkt.

Weinigen die het haar na me dunkt.

Absoluut respect en grote dank heb ik voor Deborah. Een topper.
Korneel is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2023, 21:50   #11
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Korneel Bekijk bericht
Ik heb het hier al meerdere keren heel duidelijk gesteld: mijn ervaring bij Deborah (ondertussen al meer als een jaar geleden) was & is absoluut top.
Ik snap niet hoe mensen die geen behandeling bij haar ondergaan hebben, zo op haar blijven vitten en slecht spreken.

Tot op heden heb ik hier nog geen enkele slechte referentie van een daadwerkelijke klant van Deborah Smaal gelezen. Laat de feiten spreken jongens, Deborah Smaal is een toparts die uitstekend werk levert in een uitstekend kader (welks ze volledig op haar zichzelf gebouwd heeft).

Ik kan enkel maar met groot lof over haar spreken. Als dokter & als mens.
Ik kan je ook meegeven dat iedereen die te horen krijgt van mij dat ik een implantatie ondergaan heb, compleet versteld staat. Die kwaliteit is zo hoog dat het 100% natuurlijk lijkt.

Weinigen die het haar na me dunkt.

Absoluut respect en grote dank heb ik voor Deborah. Een topper.
Ik kan je topic niet vinden helaas...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2023, 18:53   #12
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Korneel Bekijk bericht
Ik heb het hier al meerdere keren heel duidelijk gesteld: mijn ervaring bij Deborah (ondertussen al meer als een jaar geleden) was & is absoluut top.
Ik snap niet hoe mensen die geen behandeling bij haar ondergaan hebben, zo op haar blijven vitten en slecht spreken.

Tot op heden heb ik hier nog geen enkele slechte referentie van een daadwerkelijke klant van Deborah Smaal gelezen. Laat de feiten spreken jongens, Deborah Smaal is een toparts die uitstekend werk levert in een uitstekend kader (welks ze volledig op haar zichzelf gebouwd heeft).

Ik kan enkel maar met groot lof over haar spreken. Als dokter & als mens.
Ik kan je ook meegeven dat iedereen die te horen krijgt van mij dat ik een implantatie ondergaan heb, compleet versteld staat. Die kwaliteit is zo hoog dat het 100% natuurlijk lijkt.

Weinigen die het haar na me dunkt.

Absoluut respect en grote dank heb ik voor Deborah. Een topper.
Met alle respect maar als je 5 posts hebt geplaatst op dit forum en alle 5 zijn overweldigend positief krijg ik argwaan, helemaal zonder foto's.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2023, 19:11   #13
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Het probleem van Deborah Smaal is dat ze jarenlang bij HASCI heeft gewerkt en hierdoor nemen mensen haar niet meer serieus en twijfelen ze vaak aan haar oprechtheid.
Ondanks dat ze nu voor haar eigen werkt, en ook heel eerlijk werkt blijft de vloek van HASCI haar achtervolgen!

Tijdens het consult laat ze ook duidelijk merken dat ze afstand neemt van HASCI en alles wat zij beweren.
Helaas heeft zij daar ook bijna 6 jaarlang aan die oplichterij meegedaan, en was ze daar leidinggevende en zelfs hsi opleider waar ze nu de prijs voor betaald!

Zij heeft in het verleden ook 100% gelogen tegen alle kwetsbare patiënten, wel is waar onder dwang van haar baas Coen Gho, maar toch...........Karma is a bitch!

En dat is ook de reden waarom zij voor zichzelf begon, zodat ze niet meer hoeft te doen wat haar opgedragen wordt, en ook niet meer hoeft te liegen tegen de patiënten.
Ze zei letterlijk dat ze in gewetensnood kwam en dat ze dit ook samen met andere artsen meerdere malen intern had besproken, en helaas werd hier niets meegedaan waardoor ze uiteindelijk besloot om voor zichzelf te werken.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 12 april 2023 om 19:29
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2023, 10:06   #14
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 74
Geslacht:
Ik ken de arts zelf niet en heb alleen via hier gelezen hoe malafide HASCI is (kan me wel wel wat voorstellen bij hun fake claims over kunnen klonen). Maar ik vind wel dat sommigen te hard zijn voor deze dame. We kennen haar persoonlijk situatie volgens mij geen van allen en mogelijk had ze als jonge arts ervaring (en geld) nodig. We hebben allemaal (van wat oudere leeftijd) toch wel een baan gehad of iets gedaan waar je later spijt van hebt gehad? Ieder heeft recht op een tweede kans en als ze haar vak verstaat wens ik haar toe dat ze veel patiënten gelukkig kan maken met een mooie haardos. Fijn zonnig weekend toegewenst.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2023, 15:18   #15
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
We weten niet eens wat de reden is dat ze is gestopt en sommigen beginnen al conclusies te trekken.

Straks heeft het iets te maken wat meer in de persoonlijke sfeer ligt. Om dan ook nog eens afgebrand te worden op internet lijkt me dit wel erg vervelend. Al zou ze gestopt zijn vanwege minder goede resultaten.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097

Laatst gewijzigd door Farid50; 15 april 2023 om 17:33
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.