Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 maart 2023, 13:58   #1
Andree
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2023
Berichten: 3
Geslacht:
Medikliniek HT 3500 grafts

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb een HT met 3500 grafts inclusief PRP behandeling op de agenda staan bij Medikliniek. Ik kan in het forum echter weinig recente ervaringen vinden. Ik heb wel een kennis die daar recent een goede ervaring heeft opgedaan. Om eerlijk te zijn ben ik behoorlijk nerveus voor deze ingreep. Ik heb gelukkig krullend haar dus dat zou in principe bevordelijk moeten zijn voor het resultaat. Maar ik maak me wel zorgen over de herstelperiode. Misschien is hier iemand die mijn zorgen een beetje kan weghalen? De eerste paar maanden zal het er wel raar uitzien, kan je dan ook een pet dragen bijvoorbeeld?

Laatst gewijzigd door Andree; 2 maart 2023 om 14:19
Andree is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2023, 17:54   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andree Bekijk bericht
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb een HT met 3500 grafts inclusief PRP behandeling op de agenda staan bij Medikliniek. Ik kan in het forum echter weinig recente ervaringen vinden. Ik heb wel een kennis die daar recent een goede ervaring heeft opgedaan. Om eerlijk te zijn ben ik behoorlijk nerveus voor deze ingreep. Ik heb gelukkig krullend haar dus dat zou in principe bevordelijk moeten zijn voor het resultaat. Maar ik maak me wel zorgen over de herstelperiode. Misschien is hier iemand die mijn zorgen een beetje kan weghalen? De eerste paar maanden zal het er wel raar uitzien, kan je dan ook een pet dragen bijvoorbeeld?
Waarom stel je deze vragen hier en niet aan jouw behandelaar?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2023, 19:59   #3
Wsushiman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2021
Berichten: 49
Geslacht:
Kijk even bij de bekendere klinieken op hun website wat betreft de herstelperiode. Er is echt enorm veel informatie te vinden.

Vanuit mijn eigen ervaring en die van de mensen om mij heen: eerste 3/4 dagen met een nekkussentje op je rug slapen is even vervelend omdat je steeds bang bent dat de het kussen toch raakt. Uiteindelijk gebeurd dat niet natuurlijk. Na 7 dagen voor het eerst wassen en in principe zijn op dag 10 dan alle korstjes weg. Los van dat je haar nog kort is zal de gemiddelde persoon het niet aan je zien, behalve dat je hoofdhuid misschien nog wat rood is.

Niet te veel stressen en je zult zien dat het achteraf allemaal meevalt.
Wsushiman is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2023, 02:45   #4
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
De eerste dagen is het ongemakkelijkst en extra opletten dat je de grafts niet beschadigd. Erna valt het reuze mee. Na 10 dagen als de korstjes eraf zijn merk je er bijna niets meer van.

Een pet dragen kan de grafts beschadigen, en wordt dus afgeraden.
Op deze pagina staat alles waar je op moet letten na een haartransplantatie. Op onze pre fue pagina staat ook belangrijke informatie over waar je op moet letten vóór een haartransplantatie. Het is belangrijk om rekening te houden met deze punten voor en na de haartransplantatie voor een goede resultaat.

Laatst gewijzigd door Henk; 31 maart 2023 om 12:15 Reden: Link naar commerciële website verwijderd. Informatie graag gewoon delen op haarweb.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2023, 20:30   #5
Andree
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2023
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wsushiman Bekijk bericht
Kijk even bij de bekendere klinieken op hun website wat betreft de herstelperiode. Er is echt enorm veel informatie te vinden.

Vanuit mijn eigen ervaring en die van de mensen om mij heen: eerste 3/4 dagen met een nekkussentje op je rug slapen is even vervelend omdat je steeds bang bent dat de het kussen toch raakt. Uiteindelijk gebeurd dat niet natuurlijk. Na 7 dagen voor het eerst wassen en in principe zijn op dag 10 dan alle korstjes weg. Los van dat je haar nog kort is zal de gemiddelde persoon het niet aan je zien, behalve dat je hoofdhuid misschien nog wat rood is.

Niet te veel stressen en je zult zien dat het achteraf allemaal meevalt.


Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels een PRP behandeling gehad en morgen is de transplantatie. Ik ben nog steeds erg nerveus maar jouw feedback helpt me wel daarmee.
Andree is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2023, 20:35   #6
Andree
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2023
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
De eerste dagen is het ongemakkelijkst en extra opletten dat je de grafts niet beschadigd. Erna valt het reuze mee. Na 10 dagen als de korstjes eraf zijn merk je er bijna niets meer van.

Een pet dragen kan de grafts beschadigen, en wordt dus afgeraden.
Op deze pagina staat alles waar je op moet letten na een haartransplantatie. Op onze pre fue pagina staat ook belangrijke informatie over waar je op moet letten vóór een haartransplantatie. Het is belangrijk om rekening te houden met deze punten voor en na de haartransplantatie voor een goede resultaat.

Bedankt voor je feedback! Ik ga het allemaal doornemen. Ik heb inmiddels 1 PRP behandeling gehad en morgen is de transplantatie. Ik zal proberen om mijn ervaringen en resultaten hier te delen
Andree is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2023, 20:49   #7
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andree Bekijk bericht
Bedankt voor je feedback! Ik ga het allemaal doornemen. Ik heb inmiddels 1 PRP behandeling gehad en morgen is de transplantatie. Ik zal proberen om mijn ervaringen en resultaten hier te delen
Succes. Zal een hele zit worden. Mij viel het tegen. Maar enfin, zit nu bijna op 4 maanden en afgezien van af en toe nog wat jeuk alles normaal nu.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2023, 21:22   #8
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Succes
hvl is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.