Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 oktober 2022, 15:14   #46
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Bijna 3 maanden

Inmiddels bijna 3 maanden later..

Er gebeurt nog helemaal niet veel. soms lijkt het zo omdat de huid van het behandel gebied donker is gekleurd maar die schijn bedriegt net als met het effect van topic meer haar te hebben .

ik kan nog vol op mijn schedel kijken. als je anderen kijkt die bij Fuegenix zijn behandeld hebben ze bij 3 maanden al bijna een vole dichte haarbos op plekken die eerst volledig kaal waren.

ook mijn donor is niet veel veranderd. het lijkt er sterk op dat de grafts beschadigd (eruit gehaald) zijn door het grove boren en dan mogelijk kapot ingeplant. waarschijnlijk gaat dit ook niet meer goed groeien of komen er maar een paar van uit.

(ik las dat Schaamhaartje ook schreef over 1200 grafts van de 2000 die niet uitgekomen zijn in een jaar tijd, ook bij Visus behandeld.) dit geeft 0 vertrouwen.

Het is mij ondertussen wel duidelijk dat er bij Visus geoefend word op je hoofd door turken die helemaal het vak niet verstaan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg bijna 3 maanden.jpg‎ (74,0 KB, 229x gelezen)
Bestandstype: jpg 1728.jpg‎ (104,7 KB, 200x gelezen)
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2022, 20:41   #47
DRMR35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2019
Berichten: 98
Geslacht:
bij mij was er ook nog bijna geen groei na drie maanden. maand 4-6 is het snel gegaan. geduld dus. het team van Visus - als het dezelfde zijn als op de website - werkt hier al jaren.
DRMR35 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2022, 20:50   #48
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DRMR35 Bekijk bericht
bij mij was er ook nog bijna geen groei na drie maanden. maand 4-6 is het snel gegaan. geduld dus. het team van Visus - als het dezelfde zijn als op de website - werkt hier al jaren.
Nee, het marketing team van Visus werkt er al jaren. Maar de mensen die de operatie doen worden elke 2 maanden vervangen en uit Turkije gehaald. Dus het is gewoon geluk hebben of pech hebben dat je een goede of slechte stagiaire hebt.

Voor Harry, bij mij begon het pas rond maand 4 te groeien, en het toppunt van mijn onzekerheid lag op 3,5 maand. Dus nog even doorzetten en dan zal je groei gaan zien. Ik hoop echt voor je dat er veel door gaat komen, die kans zit er zeker wel in. Nog 1,5 maand en dan kijken of je kleine haartjes door ziet komen.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2022, 21:27   #49
DRMR35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2019
Berichten: 98
Geslacht:
ja nog even doorzetten. ik ben in maart 2021 behandeld door zeker drie van de behandelaars die nu ook op de site staan: seda, seda en berna.
DRMR35 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2022, 10:47   #50
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Ik heb eerder 2x FUT bij transhair gehad en de groei begon toen al heel zichtbaar na 2 maanden zie ik terug in mijn bijgehouden schrift. typisch dat bij Visus de groei bij iedereen die daar behandeld is veel later begint?

de mensen die overigens op de website van Visus staan hebben mij niet behandeld..

het is daarom dat ik mij enigszins toch zorgen maak over de kwaliteit.je weet door 2 eerdere transplantaties dat het zeker bij je gaat groeien en nu zie je steeds nog niets. die twijfel word versterkt doordat mijn vertrouwen in Visus al helemaal weg is.

ik lig hier snachts vaker van wakker. maar goed ik wacht het af. ik ga nu ook beginnen met een lichte dermaroller om de minoxidil beter te laten opnemen in de huid. ik gebruik nu 2 maanden Minox.

in ieder geval bedankt voor jullie steun.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2022, 16:47   #51
DRMR35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2019
Berichten: 98
Geslacht:
dat er na 3mnd nog niet veel groei is volgens mij vrij normaal als ik de evaringen hier lees. vind wel dat je zorgen/klachten niet goed worden behandeld door Visus. clienten moet je niet aan het lijntje houden maar bij juist ontzorgen en als er zaken niet goed zijn gegaan gewoon toegeven. succes nog en nog even paar maanden volhouden om te zien wat progressie gaat zijn.
DRMR35 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2022, 17:32   #52
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 394
Geslacht:
Nog geen fina of duta?
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2022, 11:25   #53
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DRMR35 Bekijk bericht
dat er na 3mnd nog niet veel groei is volgens mij vrij normaal als ik de evaringen hier lees. vind wel dat je zorgen/klachten niet goed worden behandeld door Visus. clienten moet je niet aan het lijntje houden maar bij juist ontzorgen en als er zaken niet goed zijn gegaan gewoon toegeven. succes nog en nog even paar maanden volhouden om te zien wat progressie gaat zijn.
Laten we hopen dat het zo hoort te zijn. ik ben gisteren wel al begonnen met dermarollen. ik vond het erg prettig , mijn huid voorop is ook nog half verdoofd maar op de kruin niet en voelde daar ook niet vervelend aan, daarna gelijk de Minoxidil erop en ben van plan dit 2 tot 3 keer per week te gaan doen.

wat Visus betreft, die weten echt wel dat ze fout zitten maar schuiven het liever allemaal af op de patient, dat is blijkbaar de makkelijkste weg. ik heb mijn dossier opgevraagd en je wil niet weten wat voor onwaarheden en onzin daar allemaal instaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Nog geen fina of duta?
Nee, ik weet ook niet of dat nu op mijn 49ste nog wel verstandig is om te nemen? ik las dat er mensen met bijwerkingen waren die na het stoppen ermee nog lang last van klachten bleven houden.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2022, 18:54   #54
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
zeer vervelend voor je.
ik zou niet te veel meer verwachten. wat je het beste kan doen, is als je op ongeveer 12 maanden zit, naar een goede arts die ook reparaties kan doen en tevens met baardharen je donorstrip minder kan laten opvallen.
ik denk als je het goed plant, dat je heel de bovenkant redelijk bedekt kan krijgen. heb geduld!
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2022, 11:46   #55
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
zeer vervelend voor je.
ik zou niet te veel meer verwachten. wat je het beste kan doen, is als je op ongeveer 12 maanden zit, naar een goede arts die ook reparaties kan doen en tevens met baardharen je donorstrip minder kan laten opvallen.
ik denk als je het goed plant, dat je heel de bovenkant redelijk bedekt kan krijgen. heb geduld!
Bedankt voor je meedenken. alleen de vraag is hoe ga ik dit betalen.. want ik heb geen geld meer en sparen zit er voorlopig ook niet in omdat alles te duur word houd ik niets meer over. de enige mogelijkheid is een advocaat nemen op akte van onvermogen, zo mijn geld en schadevergoeding terug halen bij Visus. dit kan jaren duren , het contract moet worden ontbonden en er moet dan een onafhankelijkheidsonderzoek komen, maar ik wil dit wel graag hersteld hebben omdat het niet mijn fout is. ik ben afgekeurd en al jarenlang arbeidsongeschikt en leef van een klein inkomen. niet alleen heb je hier lichamelijke letselschade van maar ook nog eens psychisch. ik durf mij niet meer in het openbaar te vertonen zonder petje. ik ben bijna 50 jaar en wil helemaal geen petje dragen. maar ik schaam mij voor die kale plekken. dat ik daar jaren voor moest sparen om uiteindelijk mezelf te laten verminken en met kale plekken door het leven te moeten is erg verdrietig. op consult om de tuin geleid door de mooie praatjes van Visus. en dan achteraf te horen krijgen van de arts daar, als we dit geweten hadden dan waren we hier nooit aan begonnen. dan doorverwezen naar hun eigen geschillencommissie die hoogstwaarschijnlijk partij voor hun trekt door vast te leggen dat Visus er alles aan gedaan hebben wat binnen hun kunnen lag. daar proberen ze je uiteindelijk mee af te schepen.

Laatst gewijzigd door hairry; 26 oktober 2022 om 12:19
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2022, 12:02   #56
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
3 Maanden

Het is nu werkelijk 3 Maanden geleden dat ik de transplantatie ben ondergaan bij Visus in Rotterdam.

eerlijk gezegd niet wat ik verwacht had en vind het dus tot nu toe tegen vallen. er lijkt heel weinig gebeurd te zijn. ik kijk nog vol op de schedel . hopelijk gaat er komende tijd nog wat groeien.

ik gebruik nu ook 2 en halve maand Minoxidil,

de enige echte vooruitgang is dat de laatste tijd de puisten op de hoofdhuid gestopt zijn.

het donorgebied is nog hetzelfde. veel haar is daar weg door te kort op elkaar en te grof oogsten ,dus kale plekken blijven.

vooraf is bij Visus mij ook niet verteld dat er met appelboor motors geoogst zou worden . ik was in veronderstelling handmatig met fijne holle naaldjes. achteraf begrijp je beter waarom ze er bij Visus zo kort over je behandeling doen. het machien gaat erop waardoor men snel klaar is.. het zou goed mogelijk kunnen zijn dat door de manier van oogsten een hoop grafts opzettelijk door het grove boren zijn beschadigd en dat dat dit het resultaat sterk beïnvloed. Ik zie dat mijn topic goed bekeken word. dat betekend dat er veel mee lezers zijn . en dat is alleen maar goed. mijn advies aan mensen die Visus kliniek Rotterddam overwegen , ga niet naar klinieken die motors gebruiken en snel met je behandeling klaar zijn.

Visus zelf hecht meer waarde aan hun google en kliniek reviews over hun die wel heel opmerkelijk vol staan met een heleboel aanbevelingen over hun kliniek . binnenkort komt daar mijn verhaal ook bij Visus google reviews met duidelijke foto's van mijn donor. ik ben zeer benieuwd of deze review met de foto's daar mag blijven staan. ik heb namelijk al eens negatieve reviews daar voorbij zien komen die later weggehaald waren.

zij schreven mij eerder dit in een mail over haarweb, ik zou zeggen, trek je eigen conclusie!!


Graag willen wij u bedanken voor uw e-mail. We kennen de website die u noemde en wij herkennen ons niet in de gedeelde reviews. Daarom willen we je laten weten dat we het door jou opgegeven forum niet volgen.

We hebben twijfels over de authenticiteit van de accounts, omdat er zijn veel nepaccounts in de omloop zijn. Er zijn andere websites die betrouwbaarder, omdat deze worden geverifieerd. Het is daarom beter om naar Trustpilot, Kliniekervaringen en Google Reviews te kijken. Verder staat het internet ook vol met informatie die onjuist kan zijn.


We hopen je vragen voldoende beantwoordt te hebben.


Met vriendelijke groet,

Team Visus Haarkliniek
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3 maanden.jpg‎ (133,8 KB, 137x gelezen)
Bestandstype: jpg 3 maanden foto 2.jpg‎ (125,1 KB, 139x gelezen)

Laatst gewijzigd door hairry; 26 oktober 2022 om 12:39
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2022, 14:23   #57
eldee070dh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2021
Berichten: 123
Geslacht:
Voel je wel stoppels c.q. kleine haartjes? Want bij mij duurde het ook heel erg lang, maar dat kwam vooral omdat mijn haren gewoon langzaam groeien van nature.
eldee070dh is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2022, 17:20   #58
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eldee070dh Bekijk bericht
Voel je wel stoppels c.q. kleine haartjes? Want bij mij duurde het ook heel erg lang, maar dat kwam vooral omdat mijn haren gewoon langzaam groeien van nature.
Nee ik voel niks, en als ik onder een lamp met een spiegeltje kijk zie ik ook nog geen donkere puntjes of kleine haartjes opkomen.

ik gebruik al maanden lang ook speciaal amino's waarmee je haar sneller groeit en andere haar supplementen, waaronder L-arginine, Glutamine ,proline cysteine, zink, biotine ,selenium, niacine ,msm, foliumzuur vit b12 injecties, b6 etc , ook neem ik elke dag kurkuma en collageen en zal vast nog wel wat vergeten op te noemen zijn. ik zou bijna gaan denken dat er niks is ingepland. maar mijn nagels groeien wel heel hard .nu heb ik sinds vandaag 2 flessen dht blokker binnen waar ook alles inzit voor het haar. die ga ik combineren met minoxidil dus ik heb er alles aan gedaan.

ik ben geen roker of drinker. ik sport elke dag en eet verder ook gezond.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2022, 22:21   #59
gduvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2021
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Nee ik voel niks, en als ik onder een lamp met een spiegeltje kijk zie ik ook nog geen donkere puntjes of kleine haartjes opkomen.

ik gebruik al maanden lang ook speciaal amino's waarmee je haar sneller groeit en andere haar supplementen, waaronder L-arginine, Glutamine ,proline cysteine, zink, biotine ,selenium, niacine ,msm, foliumzuur vit b12 injecties, b6 etc , ook neem ik elke dag kurkuma en collageen en zal vast nog wel wat vergeten op te noemen zijn. ik zou bijna gaan denken dat er niks is ingepland. maar mijn nagels groeien wel heel hard .nu heb ik sinds vandaag 2 flessen dht blokker binnen waar ook alles inzit voor het haar. die ga ik combineren met minoxidil dus ik heb er alles aan gedaan.

ik ben geen roker of drinker. ik sport elke dag en eet verder ook gezond.

Vanaf maand 4/5 begint het meestal pas echt, maar ik denk dat iedereen merkt dat het je hoog zit en begrijp mij goed dat is ook zeer begrijpelijk naar het lezen van je verhaal.
Daarnaast gaat het om jouw haar en jouw hoofd, hoe wij er over denken is natuurlijk niet relevant

Wat ik wel wil zeggen is dat het stressen het er zeker niet op zal bevorderen, althans ik zou bijna zeggen kijk eens naar je bloeddruk.
ontstekingen kunnen ook ontstaan door stress.


Tevens kan je in een haarfase zitten op dit moment waar je in een shedding phase zit, als je net in die phase zit na je HT zou je dat mss ook wel kunnen merken? https://www.huidarts.com/huidaandoen...een-effluvium/


Ik hoop dat er een resultaat komt waar je nog tevreden mee kan zijn, maar 1 tip, stressen is ook zeker niet goed.. je bent vast veel meer dan alleen je haar!
gduvel is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2022, 00:21   #60
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gduvel Bekijk bericht
Vanaf maand 4/5 begint het meestal pas echt, maar ik denk dat iedereen merkt dat het je hoog zit en begrijp mij goed dat is ook zeer begrijpelijk naar het lezen van je verhaal.
Daarnaast gaat het om jouw haar en jouw hoofd, hoe wij er over denken is natuurlijk niet relevant

Wat ik wel wil zeggen is dat het stressen het er zeker niet op zal bevorderen, althans ik zou bijna zeggen kijk eens naar je bloeddruk.
ontstekingen kunnen ook ontstaan door stress.


Tevens kan je in een haarfase zitten op dit moment waar je in een shedding phase zit, als je net in die phase zit na je HT zou je dat mss ook wel kunnen merken? https://www.huidarts.com/huidaandoen...een-effluvium/


Ik hoop dat er een resultaat komt waar je nog tevreden mee kan zijn, maar 1 tip, stressen is ook zeker niet goed.. je bent vast veel meer dan alleen je haar!

Bedankt , het zit mij zeker erg hoog, vooral op de manier hoe Visus mij afwimpelt . mijn vertrouwen in hun is volledig weg , eigenlijk al vanaf de dag van behandeling. ik moest gelijk al na mijn transplantatie met hun in discussie over dat ze niet goed gecommuniceerd hadden met mij over het oogsten en aantal grafts dat ze zouden inplanteren omdat ze zich daarvan niet aan de consult afspraken en beloftes hadden gehouden.

direct schoof de arts het allemaal makkelijk af op de andere arts die het consult had gedaan om zichzelf buiten schot te zetten, omdat ze naar eigen zeggen nooit tegen klanten zou zeggen dat je het aantal grafts krijgt wat nodig is.

de consult arts had mijn hoofd onderzocht en zei dat er makkelijk 2500 tot 3000 grafts zouden kunnen worden geoogst en verplaatst . ook vertelde ze dat het er heel anders ging uitzien en ik een dichte bos haar zou krijgenaan de voorkant. ze zouden de consult arts laten terug bellen omdat ik volgens de andere arts daar bij moest wezen ,en die heeft nooit contact opgenomen en heb ik ook nooit meer te pakken kunnen krijgen,. steeds scheen ze of op vakantie te zijn of ze werkte weer niet die dag. en in het dossier wel zetten dat ze terug heeft gebeld . maar dat is nooit gebeurd. op de vraag dat ze mij ook kan bereiken via de mail kreeg ik geen eens antwoord op.



ik ben verder gegaan met contact zoeken en mailen over waarom er zo'n slechte communicatie was en vooral waarom er eerst niks gezegd was tegen mij dat het oogsten zo tegen zat . als weerwoord kreeg ik nog te horen waarom ik zelf niks had gezegd toen ik daar met mijn gezicht naar beneden op de behandel tafel lag??

ik wist niet eens wat ze allemaal aan het uitspoken waren en er werd alleen turks gesproken wat ik niet spreek en ook niet kan verstaan. ik kon zo toch nooit weten dat het oogsten tegen zat,

de behandelend arts die af en toe binnen kwam en 10 tellen later gelijk weer weg was zei er op dat moment ook niks over, enkel dat alles goed ging wat dan achteraf ook een leugen was.

pas nadat ze de 1800 grafts hadden, vermoedelijk omdat ik voor 1500 tot 3000 grafts betaald had, kwam ze ineens binnen met het verhaal van we hebben slecht nieuws voor je, meer valt er niet uit te halen. en over biopteringen werd nog helemaal niet gelijk gesproken. dat hebben ze er pas achteraf van gemaakt toen ik bleef mailen naar Visus nadat ik ontdekt had dat er meer gaatjes in mijn donor zaten dan ze beweerden eruit gehaald te hebben..

ik heb mijn bloeddruk opgemeten deze avond. ik had 118 - 73

de hoofdhuid ziet er verder goed uit. er komen geen puisten meer het lijkt erop dat ik die fase voorbij ben. ik doe er ook iedere nacht voor het slapen gaan tea tree ceme op
hairry is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ontevreden fue, visus, visushaarkliniek


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.