Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 maart 2023, 05:01   #1
SanderW88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2022
Berichten: 2
Geslacht:
3300 Grafts Nielsen Kliniek Januari 2023

Hallo Iedereen,

Mijn verhaal
Ik woon al 14 jaar in het buitenland
Waarvan de laatste 8 jaar in Nieuw-Zeeland
Ik ben op vakantie in Nederland geweest een haartransplantatie ondergaan bij Nielsen Kliniek begin Januari dus ben nu net 2 maanden verder en weer terug in Nieuw-Zeeland

Tot nu toe is mijn ervaring positief van de mensen bij de kliniek super aardige en erg behulpzaam maar het eind resultaat zie ik natuurlijk pas later dit jaar. maar qua alles voor en na de behandeling zeker een aanrader. het heeft 3500 Euro gekost voor 3300 grafts en eruit gehaald en weer in gestopt.
Ik ben 34 jaar oud sport vaak drink niet veel alcohol en rook niet en eet gezond
Ik heb 2 jaar een soort van onderzoek gedaan online wat te doen etc ik twijfel nog steeds heel erg over Finisteride ja of nee ik wil er eigenlijk niet aan beginnen en lees toch dat heel veel mensen wel de bijwerkingen voor hun kiezen krijgen en vooraal op lange termijn.

Dus mijn vraag is zijn er ook mensen die 10 jaar lang het gebruikt hebben en geen bijwerkingen hebben?
Het liefste wil ik op een natuurlijke manier proberen.
Ik heb hier in Nieuw Zeeland een natuurlijke lotion gebruikt dat goed werkte maar het was enorm duur zoals alles hier.
Zijn er mensen met positieve ervaringen na PRP behandelingen en of het slikken van Folligain supplementen? of nog andere tips?
Als mensen fotos willen zien van de haar transplantatie ervoor en erna dan wil ik die best sturen ook

Groeten,

Sander
SanderW88 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2023, 10:07   #2
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 375
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderW88 Bekijk bericht
Hallo Iedereen,

Mijn verhaal
Ik woon al 14 jaar in het buitenland
Waarvan de laatste 8 jaar in Nieuw-Zeeland
Ik ben op vakantie in Nederland geweest een haartransplantatie ondergaan bij Nielsen Kliniek begin Januari dus ben nu net 2 maanden verder en weer terug in Nieuw-Zeeland

Tot nu toe is mijn ervaring positief van de mensen bij de kliniek super aardige en erg behulpzaam maar het eind resultaat zie ik natuurlijk pas later dit jaar. maar qua alles voor en na de behandeling zeker een aanrader. het heeft 3500 Euro gekost voor 3300 grafts en eruit gehaald en weer in gestopt.
Ik ben 34 jaar oud sport vaak drink niet veel alcohol en rook niet en eet gezond
Ik heb 2 jaar een soort van onderzoek gedaan online wat te doen etc ik twijfel nog steeds heel erg over Finisteride ja of nee ik wil er eigenlijk niet aan beginnen en lees toch dat heel veel mensen wel de bijwerkingen voor hun kiezen krijgen en vooraal op lange termijn.

Dus mijn vraag is zijn er ook mensen die 10 jaar lang het gebruikt hebben en geen bijwerkingen hebben?
Het liefste wil ik op een natuurlijke manier proberen.
Ik heb hier in Nieuw Zeeland een natuurlijke lotion gebruikt dat goed werkte maar het was enorm duur zoals alles hier.
Zijn er mensen met positieve ervaringen na PRP behandelingen en of het slikken van Folligain supplementen? of nog andere tips?
Als mensen fotos willen zien van de haar transplantatie ervoor en erna dan wil ik die best sturen ook

Groeten,

Sander
Dank U voor ervaring,is goedkoop 1€ per graft...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2023, 21:35   #3
Maurits833
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2023
Berichten: 4
Geslacht:
Pas op met Rehair

Ik ben behandeld geweest bij Rehair en zij vertelde mij dat ze 5000 grafts hebben verplaatst. Ik twijfelde hierover dus ben in Nederland naar 2 goede klinieken gegaan voor een check en die zeiden dat het nooit 5000 kan zijn en ook niet omdat de operatie in 5 uren klaar was. Ik vertelde het aan Rehair en zij belde mij toen de volgende dag terug met een excuses, ze gaven toen aan dat het er ineens geen 5000 maar 3500 waren geweest. Waarschijnlijk werd het ze te heet onder de voeten en hadden ze niet verwacht dat ik er zo een onderzoek van ging maken.

De echte reden van dat nakijken was eigenlijk ontstaan omdat ik na de operatie een week de hele week knallende hoofdpijn had en veel vocht bij mijn ogen. De huisarts zei dat er te veel naast elkaar is gepriegeld waardoor je heel veel hoofdpijn en koorts kan krijgen, je lichaam denkt dat je namelijk een ongeluk hebt gehad. Verder hadden ze te veel vocht in gespoten tijdens het verwijderen van de grafts en dat ging amper weg. Door dit allemaal zijn er maar 1000 a 1200 grafts gegroeid. Rehair zegt zelf dat zij nog maximaal 2500 opnieuw kunnen doen gratis als garantie maar dat ga ik nooit bij hen doen natuurlijk. Bijna 3000 zijn er weg, daar had naar gekeken moeten worden. Ze boden mij verder nog allemaal prp behandelingen aan en een vergoeding voor als ik er niet meer over zou willen hebben. Ze noemde het een soort samenwerking. Allemaal onzin en dubieus. Ik ken nog 2 mensen die dit mee maakte en het op trustpilot hadden geplaatst. Maar rehair rapporteerde hen en liet snel daarna 4 nieuwe recensies plaatsen om alles te verbergen. Helaas voor Rehair blijft de 1 ster % wel staan.

Kijk u uit met Rehair want de kans dat het in deze massa tent fout gaat is best wel groot en dan bent u echt ver van huis. Daar telt de mens niet maar daar telt de biljetten. Ik bespaar u verder de details over de houding van Rehair als ze voelen dat er fouten zijn gemaakt. Ze proberen dan zo goed mogelijk over te komen waarbij ze de ander de schuld willen geven door bijvoorbeeld te beweren dat Rehair afspraken heeft en de ander dat neter had moeten bekijken zodat er eerder aan de bel getrokken zou kunnen worden, dat soort dingen. Maar een foute graft is fout en eenmaal geplaatst is geplaatst, het plaatsen en de voor- nazorg is cruciaal. Een gezond lichaam natuurlijk zeker ook en daar gaan ze dan ook sceptisch over doen, van “ wellicht heeft u te weinig ijzer he?”. Allemaal onzin. Wat een zielige bende zeg.
Maurits833 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2023, 22:17   #4
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 375
Geslacht:
[QUOTE=Maurits833;475024]Ik ben behandeld geweest bij Rehair en zij vertelde mij dat ze 5000 grafts hebben verplaatst. Ik twijfelde hierover dus ben in Nederland naar 2 goede klinieken gegaan voor een check en die zeiden dat het nooit 5000 kan zijn en ook niet omdat de operatie in 5 uren klaar was. Ik vertelde het aan Rehair en zij belde mij toen de volgende dag terug met een excuses, ze gaven toen aan dat het er ineens geen 5000 maar 3500 waren geweest. Waarschijnlijk werd het ze te heet onder de voeten en hadden ze niet verwacht dat ik er zo een onderzoek van ging maken.

De echte reden van dat nakijken was eigenlijk ontstaan omdat ik na de operatie een week de hele week knallende hoofdpijn had en veel vocht bij mijn ogen. De huisarts zei dat er te veel naast elkaar is gepriegeld waardoor je heel veel hoofdpijn en koorts kan krijgen, je lichaam denkt dat je namelijk een ongeluk hebt gehad. Verder hadden ze te veel vocht in gespoten tijdens het verwijderen van de grafts en dat ging amper weg. Door dit allemaal zijn er maar 1000 a 1200 grafts gegroeid. Rehair zegt zelf dat zij nog maximaal 2500 opnieuw kunnen doen gratis als garantie maar dat ga ik nooit bij hen doen natuurlijk. Bijna 3000 zijn er weg, daar had naar gekeken moeten worden. Ze boden mij verder nog allemaal prp behandelingen aan en een vergoeding voor als ik er niet meer over zou willen hebben. Ze noemde het een soort samenwerking. Allemaal onzin en dubieus. Ik ken nog 2 mensen die dit mee maakte en het op trustpilot hadden geplaatst. Maar rehair rapporteerde hen en liet snel daarna 4 nieuwe recensies plaatsen om alles te verbergen. Helaas voor Rehair blijft de 1 ster % wel staan.

Kijk u uit met Rehair want de kans dat het in deze massa tent fout gaat is best wel groot en dan bent u echt ver van huis. Daar telt de mens niet maar daar telt de biljetten. Ik bespaar u verder de details over de houding van Rehair als ze voelen dat er fouten zijn gemaakt. Ze proberen dan zo goed mogelijk over te komen waarbij ze de ander de schuld willen geven door bijvoorbeeld te beweren dat Rehair afspraken heeft en de ander dat neter had moeten bekijken zodat er eerder aan de bel getrokken zou kunnen worden, dat soort dingen. Maar een foute graft is fout en eenmaal geplaatst is geplaatst, het plaatsen en de voor- nazorg is cruciaal. Een gezond lichaam natuurlijk zeker ook en daar gaan ze dan ook sceptisch over doen, van “ wellicht heeft u te weinig ijzer he?”. Allemaal onzin. Wat een zielige bende zeg.[/QUOT
Hoe oud bent U? Alvast sterkte...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 03:24   #5
SanderW88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Iemand nog tips over natuurlijke middeleden?
Of mensen die wel Fina gebruikt hebben zonder bij werkingen voor een lange tijd of mensen die PRP behandeling of Minoxidil succes hebben behaald?
SanderW88 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
nielsen

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.