Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 maart 2023, 07:47   #16
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jefferson Bekijk bericht
Duidelijk antwoord bedankt!

Ik helaas nog zeggen dat het me sterk lijkt maar ik het even na zou vragen op het forum

Dan lijken de prijzen dus wel te kloppen. Moet zeggen dat ik fuegenix op basis van foto’s en verhalen op deze forum wel eruit springen.

Welke nr 2 raden jullie hem aan eventueel?

Met vriendelijke groet
Ik ben uitermate goed geholpen bij Kliniek Veldhoven.....
maar anderen zullen wellicht ook goede ervaringen hebben, elders.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 08:52   #17
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnhaarisweg Bekijk bericht
Uh, ik zie echt niet waarom hij beter zou zijn dan andere top klinieken hoor.
Hij is goed, geen twijfel.

Maar in deze sector moet je echt wel goed researchen.

De meesten zijn fake en zijn wolven in schaapsvacht zoals Mercure.
(Damla, sorry, maar dat is een feit, er zijn hierover al veel berichten over jullie smerige marketing).
Ik doelde ook op klinieken die het voor een fractie van de prijs doen zoals verschillende Turkse klinieken, Zantman, Beauclinic etc.

Als je het hebt over vergelijkbare resultaten zoals Fuegenix, dan moet je denken aan Dr. Couto (FUExpert) of Hasson & Wong. Prijsrange bij deze klinieken ligt tussen de 15k-30k en een wachttijd van enkele jaren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jefferson Bekijk bericht
Dan lijken de prijzen dus wel te kloppen. Moet zeggen dat ik fuegenix op basis van foto’s en verhalen op deze forum wel eruit springen.

Welke nr 2 raden jullie hem aan eventueel?
Er wordt hier vaak geroepen dat Veldhoven een goed betaalbaar alternatief zou zijn maar eerlijk gezegd ben ik hier nog geen fatsoenlijk, gedetailleerd topic tegen gekomen met scherpe, duidelijke foto's.

Ook op hun eigen website en instagram pagina vind ik het vrij summier wat ze laten zien qua eindresultaten.

Wat is je budget?
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 09:18   #18
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubber Bekijk bericht
klopt wel, hij vraagt nu € 25.000 per behandeling. Jammer dat hij zoveel vraagt en prijst zich op deze manier uit de markt. Voor de gemiddelde nederlander dus niet meer te betalen. Hoop dat hij zijn prijzen nog bijstelt naar beneden.
25?
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 09:31   #19
Bills
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2016
Berichten: 27
Geslacht:
Denk dat ik rond de 2000 grafts nodig heb. Mijn budget zal echt max 8k zijn.

20k of 25k wat een geld
Bills is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 11:33   #20
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
25K ?!?!?!

Wat een mafkees.

Dat is € 3.000,- per uur !!!!
Wat denkt hij dat hij is?
Een hart chirurg ?
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 11:59   #21
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Ik ben het hier met hairexpert helemaal eens. Snap dat haartransplantaties in Nederland duurder zijn vanwege hogere kosten. Maar 4000 euro of 5000 euro is echt het maximale. 10.000 euro of meer, en dan in dit geval 25.000 euro is gewoon diefstal met akkoord van de slachtoffer.

Voor 8 uur handwerk 25.000 euro vragen is echt niet normaal, hoe goed iemand ook zou zijn.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 23 maart 2023 om 12:20
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 12:02   #22
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Waarom gaan mensen eten bij Ciel Blue als je voor een fractie elders terecht kunt.
Dat is wat anders. Een sterrenrestaurant kost 350 per couvert en geen 25k.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 12:26   #23
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Omdat er nu gemikt wordt op het publiek voor wie dat financieel gezien niet erg veel uitmaakt, denk ik.

Dr. Ahmad post ook regelmatig op internationale fora resultaten die goed zijn.

De combinatie van (het vastleggen van) de goede resultaten en niet onhandig zijn in jezelf vermarkten maakt de reputatie in zijn geval. Bij reputatie kan je ervoor kiezen om een hoge prijs te gaan vragen. Dat is een keuze.
Goed punt.

Verder ruik ik veel afgunst en jaloezie. Je kan wel zeggen dat het niet kan, maar hij flikt het toch. Wij (jullie en ik met een magere salaris) hebben onze kans gehad om door hem behandeld te worden toen hij nog betaalbaar was. Maar destijds werd hier gezegd dat het een nieuwe kliniek is die je maar links moet laten liggen. Ben ik blij dat ik niet ernaar heb geluisterd.


Het is net als bitcoin reacties. Spot the guys who missed the bottom.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097

Laatst gewijzigd door Farid50; 23 maart 2023 om 12:31
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 12:37   #24
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
Goed punt.

Verder ruik ik veel afgunst en jaloezie. Je kan wel zeggen dat het niet kan, maar hij flikt het toch. Wij (jullie en ik met een magere salaris) hebben onze kans gehad om door hem behandeld te worden toen hij nog betaalbaar was. Maar destijds werd hier gezegd dat het een nieuwe kliniek is die je maar links moet laten liggen. Ben ik blij dat ik niet ernaar heb geluisterd.


Het is net als bitcoin reacties. Spot the guys who missed the bottom.
Heeft niks met afgunst of jaloezie te maken.

Ik ben (gelukkig) in de positie dat ik het prima kan betalen, maar niet wil.
In mijn geval kreeg ik voor 1000 grafts een offerte van 12k.

Ik heb de afgelopen 23 jaar al 7 kleine haartransplantaties gehad.
De meeste bij kliniek Veldhoven.
Ook niet de goedkoopste, maar wel een goede prijs - kwaliteitsverhouding.

Overigens zie ik ook de andere kant.
Het verhaal van schaamhaartje https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40511. hij is behandeld door Fuegenix na een mislukte FUE van visus.
Na ruim 4 maanden nog maar minimale hergroei, wat overigens normaal is.


Het is uiterst zeldzaam dat je op 4-5 maanden al op 80% zit zoals sommige foto's doen beweren van FueGenix.
Dat is nu eenmaal hoe het normale herstel en groeiproces gaat.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door HairExpert; 23 maart 2023 om 12:52
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 12:43   #25
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Heeft niks met afgunst of jaloezie te maken.

Ik ben (gelukkig) in de positie dat ik het prima kan betalen, maar niet wil.

Overigens zie ik ook de andere kant.
Het verhaal van schaamhaartje https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40511. hij is behandeld door Fuegenix na een mislukte FUE van visus.
Na ruim 4 maanden nog maar minimale hergroei.

Lol. Een hair expert die zegt dat 4 maanden na HT minimale haargroei abnormaal is?

Het groeit pas na 4/4,5 maanden.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 12:47   #26
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
Lol. Een hair expert die zegt dat 4 maanden na HT minimale haargroei abnormaal is?

Het groeit pas na 4/4,5 maanden.
Dat zeg ik toch ?!?!?!

Volgens jouw foto's had je na 4 maanden al redelijk wat haar.
Of klopt de tijdslijn niet ?


maar het maakt niet uit wat je zegt. Er zitten hier tegenwoordig veel aanhangers van de FueGenix sekte en zijn blind voor vraagtekens van anderen.

JA. de resultaten van FueGenix zijn goed.
NEE. Het is niet normaal om dat uit te buiten tot in het extreme.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door HairExpert; 23 maart 2023 om 12:51
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 12:52   #27
Jefferson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2019
Berichten: 27
Geslacht:
Verschilt heel erg per persoon denk ik. Ik heb 2 vrienden die samen een ht hebben laten doen, de een heeft echt al een boshaar na 3/4 maanden en de ander eigenlijk minimale hergroei. Moet wel zeggen dat diegene met langzamere hergroei iets kaler was.
Jefferson is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 12:55   #28
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jefferson Bekijk bericht
Verschilt heel erg per persoon denk ik. Ik heb 2 vrienden die samen een ht hebben laten doen, de een heeft echt al een boshaar na 3/4 maanden en de ander eigenlijk minimale hergroei. Moet wel zeggen dat diegene met langzamere hergroei iets kaler was.

NAtuurlijk is het van mens tot mens verschillend, maar normaal gesproken kan het niet.....In een ander topic schreef ik al;

De korte overgangsfase die bekend staat als de catagene fase is de fase waarbij de bloedtoevoer wordt afgesneden (dat gebeurt dus in dit geval door de FUE behandeling). In totaal duurt de catagene fase ongeveer tien dagen in totaal.

De telogene fase, een rustperiode waarin de haren in hun follikels blijven maar niet actief groeien duurt ongeveer 100 dagen.

Normaal gesproken zou uitval dus tussen 1 en 4 weken plaatsvinden en er dus (pas) na 110 dagen (+/- 4 maanden dus) hergroei mogelijk zijn.

Zie mijn foto van een eerdere behandeling (2014) na 4 maanden. toen stond er nog vrij weinig
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WP_20141102_003.jpg‎ (119,6 KB, 87x gelezen)
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door HairExpert; 23 maart 2023 om 12:59
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 13:00   #29
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
[QUOTE=CJH16;475479]Ik doelde ook op klinieken die het voor een fractie van de prijs doen zoals verschillende Turkse klinieken, Zantman, Beauclinic etc.


Turkse klinieken doen het niet voor de fractie van de prijs. Vanwege de Euro koers lijkt het goedkoop voor de Nederlandse mensen. Voor Turkse begrippen zijn de internationale haarklinieken in Turkije ook duur.

In Turkije kost bij een gemiddelde haartransplantatiekliniek een behandeling 20.000 tot 25.000 lira. Dat is 1250 euro. En dit is een normale prijs hier en deze gemiddelde klinieken leveren ook gewoon netjes goede resultaten.

Klinieken in Turkije die internationaal werken en iets hoger in de service en kwiteit liggen vragen iets meer rond de 2500 euro. En dit is geen fractie van een prijs, dit is zelfs duur voor Turkije.

En u praat “Turkse klinieken fractie prijs en etc” alsof het in Turkije een goedkope onprofessioneel gedoe is allemaal, u moet niet vergeten dat mensen niet alleen voor de lagere prijzen naar Turkije vliegen voor een haartransplantatie.

Turkije kan wel op veel dingen achter lopen op Europa, maar de super moderne klinieken / ziekenhuizen en de zorg, behandelingen zoals haartransplantaties zijn op topniveau in Turkije en loopt Turkije met deze behandelingen ver voor op Europese en andere landen.

Het is dus zeker niet alleen de lage prijs dat mensen naar Istanbul vliegen voor een behandeling maar ook de kwaliteit wat wordt geleverd, daarnaast zijn de prijzen omgerekend misschien een fractie van de prijs ja, maar voor Turkse begrippen is 2500 euro heel veel geld en is dit zeker niet goedkoop in Turkije.

Goedkoop in Turkije is een haartransplantatie van 10.000 lira, en die heb je er ook veel, een redelijke prijs in Turkije is rond de 25.000 lira (1250 euro) en dan zit je bij een gemiddeld kliniek ook gewoon goed, wil je echt kwaliteit betaal je rond de 2500 euro.

En dan hebben we het over Nederland, een haartransplantatie is tenslotte gewoon een haartransplantatie met handwerk van 8 uur. Een gemiddeld prijs in Nederland zou rond de 5000/6000 euro moeten liggen, dan is Zantman ook geen fractie van het geld. Maar gewoon normaal.


Dat deze meneer 25.000 euro vraagt wil niet zeggen dat hij beter is dan Zantman. Dat hij dat kan vragen, is een ander verhaal, of de resultaat beter is dan Zantman omdat de prijs zo hoog is? Het is ten slotte een haartransplantatie, als iemand het goed doet is het gewoon goed zoals vele plekken die het goed doen.

Daarnaast moet u niet vergeten dat klinieken zoals deze vanwege de lange wachtrijen meestal alleen de personen uitkiezen die ook echt goede resultaten zullen behalen. Sommige mensen hebben geen kans op een goede resultaat bijvoorbeeld vanwege donorcapaciteit of andere redenen (die wel een haartransplantatie willen), deze kiezen ze dan niet maar kiezen alleen de mensen die ook echt een goede resultaat zal behalen om zo ook reclame erover te maken want die keuze hebben ze dan. Dan lijkt het natuurlijk ook dat meneer alleen maar “super” resultaten levert”
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 13:06   #30
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Ik heb de afgelopen 23 jaar al 7 kleine haartransplantaties gehad.
De meeste bij kliniek Veldhoven.
Ook niet de goedkoopste, maar wel een goede prijs - kwaliteitsverhouding.

Ik begreep dat je onlangs nog een haartransplantatie bij Veldhoven heb laten uitvoeren. Ga je dit ook op haarweb posten? Ik ben namelijk wel erg benieuwd, er zijn hier nauwelijks duidelijke foto's en/of resultaten te vinden van Veldhoven kliniek.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.