Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 maart 2023, 19:34   #46
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dat is wat anders. Een sterrenrestaurant kost 350 per couvert en geen 25k.
En een gewone steak of maaltijd kost 20-25 euro. Dus daar vraagt men 12x zoveel en men betaald het. Hier wordt 3x zoveel gevraagd en men wordt helemaal leip...

Dat veel mensen het niet kunnen betalen, maakt geen zak uit... Daarbij is het ook logisch dat zowel mensen die het niet kunnen betalen als een klein groepje van de mensen die het wel kunnen betalen aangeven dat ze het nooit zouden betalen of dat het van de zotte is. Een Lamborghini kan ook niet iedereen betalen en sommige willen het niet betalen. Diegene die het niet kunnen betalen zullen altijd zeggen ik zou nooit zoveel geld voor een auto neertellen, gewoon, omdat ze het geld niet hebben. Als ze 10 miljoen in handen krijgen, zal er een hele grote groep alsnog wel die Lamborghini betalen of kopen.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 23 maart 2023 om 19:51
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 19:40   #47
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Hahaha wat een gehaat naar elkaar. De HT branche weet wel vertrouwen te winnen😂😂😂.

Ik denk dat Damla in principe bedoelt dat haartransplantaties geen rocket science zijn. Verschil in prijs zal gewoon vooral aan het land en de naam van de arts liggen. Wellicht ook aan de nauwkeurigheid en tijd dat de arts voor je neemt? Maarja Fuegenix heeft mooie resultaten maar zie ook weinig slechts van bijvoorbeeld Esteworld voorbij komen die dus een tiende vragen van de prijs van Fuegenix. Vind de resultaten die ik op tv voorbij zie komen van Maurice Steijn en die Ultee trainer van Cambuur echt waardeloos en die zijn respectievelijk bij Transhair en Zantman geweest geloof ik. Wat dat betreft kan je dan nog beter voor een bijv Esteworld gaan. Fuegenix heb ik letterlijk nog geen een slecht resultaat gezien maarja dat is dus mssn selectie ofzo.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 19:44   #48
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Toch zal er wel een bepaalde vaardigheid bij komen kijken want Bisanga doet bijvoorbeeld BHT. Dit doen veel anderen niet en zeggen dat het nooit kan lukken. Bij Bisanga lijkt dit dus wel aardig te lukken. Waarom daar dan verschil in zit, wie zal het zeggen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 19:47   #49
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
En een gewone steak of maaltijd kost 20-25 euro. Dus daar vraagt men 12x zoveel en men betaald het. Hier wordt 3x zoveel gevraagd en men word helemaal leip...

Dat veel mensen het niet kunnen betalen, maakt geen zak uit... Daarbij is het ook logisch dat zowel mensen die het niet kunnen betalen als een klein groepje van de mensen die het wel kunnen betalen aangeven dat ze het nooit zouden betalen of dat het van de zotte is. Een Lamborghini kan ook niet iedereen betalen en sommige willen het niet betalen. Diegene die het niet kunnen betalen zullen altijd zeggen ik zou nooit zoveel geld voor een auto neertellen, gewoon, omdat ze het geld niet hebben. Als ze 10 miljoen in handen krijgen, zal er een hele grote groep alsnog wel die Lamborghini betalen of kopen.
Nogmaals, je vergelijking klopt niet. Maar goed, spaar lekker door zou ik zeggen. Als ik niet wist wat ik met het geld zou doen zou ik daar mss ook mijn ht laten doen. Vergelijk Hasci, ook duur en toch draait die nog.

PS uiteten voor 20 euro? Dat lukt me zelfs niet meer bij een goedkope osteria in Italië. Laat staan hier in Nederland.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 19:57   #50
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
25k voor een HT ?,ik ga morgen meteen naar het UWV om een omscholingstraject naar haarchirurg aan te vragen....
Haha lol.

De haarklinieken die dit soort bedragen kunnen vragen en net als ahmed alsnog voor meer dan een jaar volgeboekt zitten zijn ook wel op 1 hand te tellen.

Zijn vaak niet de mensen die ervoor moeten sparen.

Ik snap verder de haat niet zo, maar ja. Hoge bomen vangen veel wind
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 20:01   #51
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Nogmaals, je vergelijking klopt niet. Maar goed, spaar lekker door zou ik zeggen. Als ik niet wist wat ik met het geld zou doen zou ik daar mss ook mijn ht laten doen. Vergelijk Hasci, ook duur en toch draait die nog.

PS uiteten voor 20 euro? Dat lukt me zelfs niet meer bij een goedkope osteria in Italië. Laat staan hier in Nederland.
Mijn vergelijking klopt inderdaad niet. Zoals gezegd, 10 á 12x zoveel geld in vergelijking met 3x zoveel geld. Maar alsnog val jij gewoon buiten de doelgroep, dat kun je ook gewoon accepteren en toegeven in plaats van een kliniek of dienstdoende arts naar beneden te halen. Je hebt wel het geld, maar het is je teveel geld om het uit te geven aan een haartransplantatie. Dan val je dus gewoon niet in de juiste doelgroep. Het heeft helemaal niets te maken met "als ik niet wist wat ik met het geld zou doen".

Met termen gooien als mafkees of doen alsof iemand zijn klanten uitknijpt slaat helemaal nergens op. Net als de opmerking "spaar lekker door zou ik zeggen". Je maakt het persoonlijk, terwijl je me niet kent. Buiten dat... Wie weet richt deze kliniek zich tegenwoordig op klanten die niet hoeven te sparen om dit geld bij elkaar te krijgen? Daar zijn er waarschijnlijk ook genoeg van om de volledige agenda vol mee te krijgen.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 20:05   #52
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
Haha lol.

De haarklinieken die dit soort bedragen kunnen vragen en net als ahmed alsnog voor meer dan een jaar volgeboekt zitten zijn ook wel op 1 hand te tellen.

Zijn vaak niet de mensen die ervoor moeten sparen.

Ik snap verder de haat niet zo, maar ja. Hoge bomen vangen veel wind
Ik zit met hetzelfde. Maar dat is gewoon de psychologie van de mens helaas.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 21:02   #53
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
En een gewone steak of maaltijd kost 20-25 euro. Dus daar vraagt men 12x zoveel en men betaald het. Hier wordt 3x zoveel gevraagd en men wordt helemaal leip...

Dat veel mensen het niet kunnen betalen, maakt geen zak uit... Daarbij is het ook logisch dat zowel mensen die het niet kunnen betalen als een klein groepje van de mensen die het wel kunnen betalen aangeven dat ze het nooit zouden betalen of dat het van de zotte is. Een Lamborghini kan ook niet iedereen betalen en sommige willen het niet betalen. Diegene die het niet kunnen betalen zullen altijd zeggen ik zou nooit zoveel geld voor een auto neertellen, gewoon, omdat ze het geld niet hebben. Als ze 10 miljoen in handen krijgen, zal er een hele grote groep alsnog wel die Lamborghini betalen of kopen.
Dit is toch gewoon geheel begrijpelijk lol? Ik snap niet dat het echt zoveel moeite kost voor een hairexpert om dit te begrijpen.

Waarschijnlijk een persoonlijk dingetje geworden voor hem aangezien hij de offerte van een tijd geleden al te veel vond. Dr ahmed heeft hier gewoon netjes op gereageerd dat dat zijn prijzen zijn heb ik begrepen. Jammer dat hij het hier anders laat overkomen.

Verder zullen degenen die dit wel kunnen en willen betalen ook niet de tijd en moeite nemen om hier te reageren. Tijd = geld.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 21:21   #54
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Mijn vergelijking klopt inderdaad niet. Zoals gezegd, 10 á 12x zoveel geld in vergelijking met 3x zoveel geld. Maar alsnog val jij gewoon buiten de doelgroep, dat kun je ook gewoon accepteren en toegeven in plaats van een kliniek of dienstdoende arts naar beneden te halen. Je hebt wel het geld, maar het is je teveel geld om het uit te geven aan een haartransplantatie. Dan val je dus gewoon niet in de juiste doelgroep. Het heeft helemaal niets te maken met "als ik niet wist wat ik met het geld zou doen".

Met termen gooien als mafkees of doen alsof iemand zijn klanten uitknijpt slaat helemaal nergens op. Net als de opmerking "spaar lekker door zou ik zeggen". Je maakt het persoonlijk, terwijl je me niet kent. Buiten dat... Wie weet richt deze kliniek zich tegenwoordig op klanten die niet hoeven te sparen om dit geld bij elkaar te krijgen? Daar zijn er waarschijnlijk ook genoeg van om de volledige agenda vol mee te krijgen.
Dat is ook precies wat ik zeg. En voor de rest voel je je klaarblijkelijk persoonlijk aangevallen. Jammer.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door Limbo; 23 maart 2023 om 21:24
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 21:34   #55
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Misschien kunnen we het moddergooien stoppen?

1. fuegenix is duur (of erg duur)
2. fuegenix levert goede resultaten (of erg goed)
3. sommige mensen vinden deze prijzen buitensporig (evident als je het vergelijkt met anderen)
4. sommige mensen zijn fan van het werk (evident als je de resultaten ziet)

Dan kunnen we de rest van het gekakel overslaan. Volgens mij kan persoon A die fuegenix belachelijk duur vind en persoon B die fan is prima door een deur.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 21:35   #56
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Misschien kunnen we het moddergooien stoppen?

1. fuegenix is duur (of erg duur)
2. fuegenix levert goede resultaten (of erg goed)
3. sommige mensen vinden deze prijzen buitensporig (evident als je het vergelijkt met anderen)
4. sommige mensen zijn fan van het werk (evident als je de resultaten ziet)

Dan kunnen we de rest van het gekakel overslaan. Volgens mij kan persoon A die fuegenix belachelijk duur vind en persoon B die fan is prima door een deur.
Mooi gesproken!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 21:50   #57
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Eens, en onthoudt: elke frustratie is een haartje minder
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 22:03   #58
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
In ieder geval veel reclame voor Fuegenix 😂😂
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 22:30   #59
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klapz Bekijk bericht
eens, en onthoudt: Elke frustratie is een haartje minder :d
:d:d
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 22:56   #60
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Misschien kunnen we het moddergooien stoppen?

1. fuegenix is duur (of erg duur)
2. fuegenix levert goede resultaten (of erg goed)
3. sommige mensen vinden deze prijzen buitensporig (evident als je het vergelijkt met anderen)
4. sommige mensen zijn fan van het werk (evident als je de resultaten ziet)

Dan kunnen we de rest van het gekakel overslaan. Volgens mij kan persoon A die fuegenix belachelijk duur vind en persoon B die fan is prima door een deur.
Eens. Mooi verwoord. Maar het is actie reactie. Ik kan gewoon heel slecht tegen onrecht.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097

Laatst gewijzigd door Farid50; 23 maart 2023 om 23:12
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.