Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 september 2022, 16:12   #1
Kennisbank
Banned user
 
Geregistreerd: 16 september 2022
Berichten: 27
Geslacht:
DNA, Lotion en Minoxidil pillen - Cosmedics België

In het verleden heb ik meerdere haartransplantaties gehad.
Veelal is er rondom bestaand haar getransplanteerd en alleen aan de voorkant.

Het bestaande haar is uitgevallen waardoor de dichtheid van 60gr/cm2 is teruggegaan naar +/- 40 grafts/cm2.
Daarnaast zijn er in het verleden gaten ontstaan die netjes zijn gerepareerd door Cosmedics middels een no-shave FUE.

Door mijn verhaal te delen met de arts, dr. Nancy Anthone, kreeg ik het voorstel om een DNA test uit te laten voeren.
Hier kwam uit dat mijn lichaam goed reageert op minoxidil, finasteride en dutasteride.

Nu is dit een open deur, aangezien 80% positief reageert op deze middelen.

Aan de hand van de DNA uitslagen is er een lotion op maat ontwikkeld met Dutasteride en minoxidil. dit breng ik inmiddels dagelijks op.

Gezien de positieve verhalen over minoxidil in pilvorm, ben ik opnieuw in contact gekomen met Cosmedics om te bepalen of dit iets voor mij is.

Inmiddels is de eerste zending pillen binnen en start ik vanavond met de eerste pil.
De dosering is 1mg. Dit is ook de dosering waar alle studies op zijn gebaseerd.

Ik zal jullie een eerlijk verslag geven van het verloop en na 3, 6, 9 en 12 maanden een voor- en na foto tonen.

Voor de mensen die hetzelfde overwegen, adviseer ik contact op te nemen met Cosmedics. De behandeling zal dan (net als bij mij) bestaan uit een DNA test, lotion op basis van de uitslag en minoxidil pillen.

P.S. Ik had een ander account, maar dat was gekoppeld aan mijn zakelijke mail.

Laatst gewijzigd door Kennisbank; 17 september 2022 om 09:01
Kennisbank is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2022, 16:50   #2
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 392
Geslacht:
Dna

Bedankt voor tip, hoeveel mg. (van orale Minoxidil)heeft Cosmedics voorgeschreven? Ik woon maar 20km. van Cosmedics...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2022, 22:18   #3
Jefferson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2019
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kennisbank Bekijk bericht
In het verleden heb ik meerdere haartransplantaties gehad.
Veelal is er rondom bestaand haar getransplanteerd en alleen aan de voorkant.

Het bestaande haar is uitgevallen waardoor de dichtheid van 60gr/cm2 is teruggegaan naar +/- 40 grafts/cm2.
Daarnaast zijn er in het verleden gaten ontstaan die netjes zijn gerepareerd door Cosmedics middels een no-shave FUE.

Door mijn verhaal te delen met de arts, dr. Nancy Anthone, kreeg ik het voorstel om een DNA test uit te laten voeren.
Hier kwam uit dat mijn lichaam goed reageert op minoxidil, finasteride en dutasteride.

Nu is dit een open deur, aangezien 80% positief reageert op deze middelen.

Aan de hand van de DNA uitslagen is er een lotion op maat ontwikkeld met Dutasteride en minoxidil. dit breng ik inmiddels dagelijks op.

Gezien de positieve verhalen over minoxidil in pilvorm, ben ik opnieuw in contact gekomen met Cosmedics om te bepalen of dit iets voor mij is.

Inmiddels is de eerste zending pillen binnen en start ik vanavond met de eerste pil.

Ik zal jullie een eerlijk verslag geven van het verloop en na 3, 6, 9 en 12 maanden een voor- en na foto tonen.

Voor de mensen die hetzelfde overwegen, adviseer ik contact op te nemen met Cosmedics. De behandeling zal dan (net als bij mij) bestaan uit een DNA test, lotion op basis van de uitslag en minoxidil pillen.

P.S. Ik had een ander account, maar dat was gekoppeld aan mijn zakelijke mail.

Succes en ben erg benieuwd naar de resultaten
Jefferson is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2022, 09:00   #4
Kennisbank
Banned user
 
Geregistreerd: 16 september 2022
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Bedankt voor tip, hoeveel mg. (van orale Minoxidil)heeft Cosmedics voorgeschreven? Ik woon maar 20km. van Cosmedics...
1mg.
Dit is ook de dosering waar alle studies op zijn gebaseerd.
Kennisbank is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2022, 12:56   #5
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 392
Geslacht:
Dank U.
zoezel is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
orale minoxidil


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.