Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Koopjeshoek

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 25 maart 2023, 20:38   #1
florishendriks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2023
Berichten: 19
Geslacht:
Te koop vanwege allergische reactie - Essengen Plus en Essengen Plus PG FREE

Een maand na mijn HT begonnen met Essengen Plus. Na anderhalve week begon mijn hoofdhuid het totaal niet eens te zijn met de lotion. Flinke reactie: eczeem, huidirritatie en enorme jeuk. Kreeg ook last van acne en rode vlekken in mijn gezicht. De hoofdhuid voelde ook heel warm aan. Contact gehad met de kliniek en advies om direct te stoppen. Bezoekje aan de huisarts en die had iets voorgeschreven wat gelukkig snel werkte (creme tegen eczeem.)

Na 1 week was de huid gelukkig weer helemaal rustig. Ik heb toen een nieuw flesje Essengen PG FREE besteld maar ook hier direct de dag erna een allergische reactie. Dit keer echt maar een heel klein beetje gebruikt op een klein deel van mijn hoofdhuid, maar helaas.

Wellicht iemand hier dezelfde ervaring gehad? En misschien kan men een aanbeveling doen voor een alternatief? Productadvies vanuit de kliniek is nu enkel haarsupplementen te gebruiken en zodra het haar gaat groeien en de hoofdhuid ook 100% hersteld is, om dan nog een poging te wagen maar ik heb er (letterlijk en figuurlijk) en hard hoofd in. Misschien is er een lotion beschikbaar voor een gevoelige hoofdhuid?

Ik heb 4 volle flesjes liggen (3 Essengen Plus en 1 Essengen Plus PG FREE, daarnaast dus nog een flesje die nog 80% gevuld is) mocht er iemand interesse hebben om het over te nemen, stuur maar een PM. 38 euro per flesje. Koop je alles in 1x, krijg je van mij het flesje die nog 80% gevuld is cadeau. Ophalen in Muiden (nabij Amsterdam of ik kan het verzenden).
florishendriks is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.