Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 april 2023, 15:10   #91
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Nee sorry. Het enige wat ik van Turkse makelij gebruik is foner kebab
Ik snap dat de Turkse gemeenschap in Nederland jou minder vertrouwen geeft in Turkije en alles eromheen. De grote deel zijn ook afkomstig uit de kleinere steden met onopgeleide ouders. Nu moeten de de Turken ook niet boos worden, ik heb het over de grotere deel. Maar u moet niet vergeten dat Istanbul een zeer moderne stad is met zeer goede klinieken en ziekenhuizen.

Mensen komen niet alleen voor de lagere prijs naar Istanbul voor een behandeling. Er wordt ook kwaliteit geleverd in de moderne goede klinieken.

Dus je kunt best meer van her Turkse makelij gebruiken zonder zorgen.

Daarnaast zie ik al een tijd dat je verschillende vitamine supplementen gebruikt, dit heb ik je eerder ook verteld maar wil het toch verduidelijken. Vitamine supplementen zijn er alleen voor om tijdelijke tekorten aan te vullen (na een bloedonderzoek indien nodig) lange termijn vitamine supplementen slikken is niet de bedoeling en zelfs slecht voor je gezondheid.

Als je bij ons in Istanbul was geweest hadden we dit je duidelijk uitgelegd.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2023, 17:47   #92
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Je beseft toch wel dat je een grote groep inwoners uit Nederland met Turkse roots marginaliseert met je opmerking en dan ook nog droog reageert dat “ze” zich niet aangesproken moeten voelen?! Daarnaast doe je de aanname dat Ome Henkie op basis van het feit dat hij alleen Doner kebab uit Turkije “gebruikt” de Turkse gemeenschap minder zou vertrouwen?

Een paar weken geleden was het toch juist een medewerker van jouw kliniek die mensen in DM probeerde te benaderen om klant te worden? Daar ging jij excuses voor aanbieden maar feit blijft dat het iemand van JOUW organisatie was die op discutabele wijze mensen probeert te ronselen voor je kliniek. Ik zou dus niet te hoog van de Galata toren blazen als ik jou was met je opmerkingen.

Ik lees nu al een tijdje mee met al je opmerkingen. En ondanks dat het mooie popcorn-momenten zijn die ik liever niet mis qua vermakelijkheid door de reacties van derden, zou ik je willen adviseren om beter je huiswerk te doen over haartransplantaties en de middeltjes. Want je doet ook daarover aannames die discutabel zijn. Maar ook zou ik je willen adviseren om je je eigen-wijze van communiceren aan te passen aan je doelgroep op Haarweb, want Effect = Kwaliteit x Acceptatie. En ik merk aan andere reageerders dat jouw manier van communiceren eerder averechts werkt. In ieder geval op mij. Op basis van jouw uitspraken en gedrag denk ik er in ieder geval niet aan om gebruik te maken van jullie diensten.

Maar voel je niet aangesproken hoor (werkt ook als jij het schrijft toch?).

Laatst gewijzigd door Erik.; 3 april 2023 om 17:48 Reden: Typo
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2023, 22:19   #93
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Erik bedankt voor uw reactie.

Ik besef dat sommige Turkse mensen boos op mij kunnen worden die zich aangesproken voelen ja, dat kan. Mensen die zich niet aangesproken voelen zijn belangrijker voor mij. En heb niets verkeerds gezegd, ben zelf ook Turks.

Ik ben een klein beetje boos op Henk, dat is alles, niet serieus, maar toch. Hij reageert nooit op mijn reacties en vind dat wel jammer terwijl ik hem ook alleen maar wilde helpen.

Ik snap niet waar jou haat vandaan komt, maar succes met het volgen van mij. Ik ben iemand die zegt wat die denkt, of het nou mijn werk is of niet, ben ook niet voor niets op deze functie gezet.

Ik heb mijn huiswerk goed gedaan en roep nooit zomaar wat. Als er iets is wat ik heb gezegd wat niet zou kloppen kun je daar een reactie onder plaatsen en kunnen we er over praten. Ipv hier een keer te reageren.

Daarnaast ik ben ook maar een mens he die haar best probeert te doen, dus al zou ik wat fout hebben gezegd (kan ik me niet voorstellen maar oke) dat kan toch ? Snap niet waar al die haat van mensen zoals jou vandaan komen.

Ik probeer mensen te helpen, en ben voorzichtig genoeg met wat ik zeg. Als je ergens niet mee eens bent plaats het dan daar gelijk aub ipv erna zo nu zo te komen met je haatgevoelens.

Daarnaast is de enige zwakke punt wat je kunt noemen onze medewerker die klanten probeerde te werven via dm en goed en slim dat je er ook gebruik van wilt maken. Heb het daar al uitgelegd dus je hoeft daar niet over te beginnen. We zijn een van de weinige eerlijke haarklinieken die er zijn, en dit hebben wij netjes opgelost.

We hebben genoeg capaciteit en willen hier natuurlijk gebruik van maken. Meneer was niet van bewust hoe dit forum inelkaar steekt, en benaderde een paar mensen via dm. Of dit nou zo een ramp is? Maar nog hebben wij deze meneer een andere functie gegeven. Wij zijn een nette en vooral eerlijke kliniek, en als ik wat zeg is dat wat ik heb geleerd van onze haartransplantatie chirurgen die misschien wel het beste zijn van Turkije.

Dus maak jij je niet druk om wat ik allemaal zeg, en als ik ooit wat fout zeg heb ik het misschien verkeerd begrepen of gezegd( wat tot nu toe niet is gebeurt maar het kan) je hoeft niet gelijk zo te haten !

Excuses mensen allemaal maar ja het is wat het is, wilde toch even reageren.

Succes allemaal

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 3 april 2023 om 23:22
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2023, 02:07   #94
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Heb ook niet het idee dat Damla het slecht bedoelt ofzo. Ze probeert alleen te helpen waar inderdaad wel een beetje respectloos me om wordt gegaan. Denk ook dat de Turkse klinieken gewoon wat minder pushen op reguliere medicatie wat in principe goed bedoeld is. Denk ook dat veel Turkse klinieken minimaal even goede resultaten boeken. Het zal uiteindelijk wel gaan om de tijd nemen en precisiewerk. Maarja het Nederlandse forum is wel echt een zeik forum. Die internationale zijn wel een stuk positiever. Toch bij beiden wel hele informatieve dingen gevonden. Sorry beetje lulverhaal maar laten we wat minder op elkaar zeiken haha.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2023, 07:40   #95
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Ik heb geen “haat” want ik ken je helemaal niet en vind dat wel een heel overtrokken emotie om gebruiken voor een online medium.

Het gaat mij om jouw aannames die je telkens gebruikt zonder gefundeerde onderbouwing. Dat jullie een van de eerlijkste klinieken zijn en/of (een van de) beste chirurgen hebben werken. Op basis waarvan stel je dat? Alsof daar een onafhankelijk instrument of organisatie voor bestaat die dat monitort?! Daar reageer ik op, want zoals iemand eerder al stelde; jij vertegenwoordigd een kliniek. Dan nemen mensen mogelijk jouw uitspraken serieuzer dan een willekeurige bezoeker/schrijver.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2023, 12:55   #96
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Omdat iedereen roept, wij zijn de beste wij zijn de beste, snap ik dat je mij misschien niet gelooft, maar wij werken met bijvoorbeeld dr Hamid Aydin, en nog 3 chirurgen die er al vanaf het begin van de haartransplantatie technieken bij zijn al jaren. Heel veel klinieken werken met nieuwe chirurgen of alleen met assistenten, proberen er nog van alles bij te verkopen met leuke namen en gedoe, vandaar dat ik zeg dat wij eerlijk zijn en een van de beste haartransplantatie chirurgen hebben, roep dat allemaal ook niet zomaar. Wij zijn partner van MLP ook de sponsor van Galatasaray, de spelers van hun zijn ook door onze chirurgen behandeld, voor doodnormale prijzen, wat ook belangrijk en eerlijk is.

En ik roep ook niet voor niets dat wij een van de weinige eerlijke klinieken zijn, want er is in dit wereld heel veel oneerlijkheid, net als de laatste post hier. “Diamond” fue. Of fue TT , ik noem maar wat, allemaal onzin.

Bij ons heb je deze termen niet, en wij zijn een van de weinige eerlijke klinieken die gewoon een haartransplantatie uitvoeren zonder nog van alles erbij te verkopen, terwijl dit bijna overal gebeurt. Zie er helaas maar weinig zoals ons, dus ik roep alles niet voor niks.

Het is ook goed dat mensen mij serieuzer nemen dan anderen, ik zeg niets voor niets.

Goed dat je geen haat hebt, dat heb ik ook niet. Maar het kwam zo wel over als ik je reactie las.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 4 april 2023 om 13:11
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2023, 21:27   #97
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Bedankt voor jullie reacties op mijn topic 😜😜😜
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2023, 21:29   #98
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reacties op mijn topic ������
Om maar weer on-topic te gaan: hoe voel je je nu ?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2023, 00:53   #99
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Gaat lekker man. En bij jou?
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2023, 14:32   #100
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Kortharig. Bij mij moet het groeien nog beginnen..
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2023, 23:31   #101
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reacties op mijn topic 😜😜😜
Dit moest ergens “uitgevochten” worden. Gebeurde helaas op jou topic 🤣. De zware windstoten zijn wel voorbij, het is gelukkig rustiger momenteel m, haha! Fijne avond!

Damla Kaptanoglu
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2023, 02:01   #102
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Haha helemaal goed boys. 👊👊
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2023, 11:28   #103
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Heel mooi resultaat!! Ik heb enkele vragen:



Heb je ook nog een foto van je beginsituatie?
Is de dichtheid op 45/cm2 geschat (voorkant)?



Dan kunnen mensen in schatten hoe zo'n dichtheid er uit ziet. Ik heb zelf het idee dat de dichtheid groter is. Wat zei Transhair?


Gefeliciteerd !
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2023, 22:29   #104
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Bedankt voor je reactie kerel.

Ik heb geen exact aantal maar de schatting is rond de 45 grafts per cm2. Mij werd gezegd dat je met een inschatting van 50 grafts per cm2 aan de hoge kant zit. Het is dus niet helemaal duidelijk.

Mijn beginsituatie kun je trouwens zien op het eerste topic van mij (voor mijn eerste haartransplantatie)

https://www.haarweb.nl/forum/showthr...t=39686&page=8
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2023, 20:34   #105
Haar67
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2023
Berichten: 3
Geslacht:
Was uw eerste transplantatie bij dezelfde arts?
Indien niet, door welke arts is die dan uitgevoerd?
Haar67 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.