Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 maart 2022, 10:54   #1
Jesse123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2021
Berichten: 2
Geslacht:
Consult met Kliniek Veldhoven

Op 10 maart zal ik helemaal naar Veldhoven afreizen voor mijn eerste consult. Ik ben bijna 25 jaar (m) en zit al jaren te denken aan een HT (FUE behandeling). Ik ben er vrij zeker van dat ik deze behandeling bij Kliniek Veldhoven wil ondergaan. Welke vragen vind jij het aller belangrijkste om te stellen tijdens zo'n consult?

Advies wordt zeer gewaardeerd!
Jesse123 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2022, 13:07   #2
TW2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 april 2020
Berichten: 8
Geslacht:
Hi Jesse, Ben zelf ook bij Veldhoven geweest vorig jaar. Het consult loopt vrij vanzelf en je zult een realistisch beeld krijgen. Verder moet je vragen wat jij belangrijk vind. Dichtheid per cm2, werkwijze, aantal behandeldagen, garanties, kwaliteitscontrole op de procedure, hoe garanderen zij een natuurlijke haarlijn etc etc

Fuegenix had in een andere thread nog een goede vraag. Of men de grafts controleert alvorens ze worden terug geplaatst.

Ze realiseren dat jij een visitekaartje wordt voor hun, dus qua service / nazorg zit het wel goed. Wat mij opviel (geen idee of het 100% klopt) zij spreiden de grafts meer uit, terwijl een Fuegenix meer aandacht besteed aan het vooraanzicht (lijkt het). Voor beide valt wat te zeggen denk ik.
TW2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2022, 14:43   #3
Scart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2021
Locatie: Rotterdam
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TW2020 Bekijk bericht
Hi Jesse, Ben zelf ook bij Veldhoven geweest vorig jaar. Het consult loopt vrij vanzelf en je zult een realistisch beeld krijgen. Verder moet je vragen wat jij belangrijk vind. Dichtheid per cm2, werkwijze, aantal behandeldagen, garanties, kwaliteitscontrole op de procedure, hoe garanderen zij een natuurlijke haarlijn etc etc

Fuegenix had in een andere thread nog een goede vraag. Of men de grafts controleert alvorens ze worden terug geplaatst.

Ze realiseren dat jij een visitekaartje wordt voor hun, dus qua service / nazorg zit het wel goed. Wat mij opviel (geen idee of het 100% klopt) zij spreiden de grafts meer uit, terwijl een Fuegenix meer aandacht besteed aan het vooraanzicht (lijkt het). Voor beide valt wat te zeggen denk ik.
Dit is hoe ik me voorbereid had https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39868
Dat was in mijn geval voldoende omdat ik wat ouder ben, misschien voor jou de afweging of je later nog een HT nodig zult hebben. Succes in ieder geval
Scart is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
consult, fue, haartransplantatie, kliniek, veldhoven

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.