Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 mei 2023, 17:57   #31
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Hoe gaat het nu?
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2023, 12:43   #32
Cardano
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Ben ook heel benieuwd
Cardano is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2023, 16:50   #33
michaelvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Ik ben anders ook wel benieuwd, ben medio mei ook bij Veldhoven behandeld en ben ook wel benieuwd hoe het andere afgaat die recentelijk bij hen zijn behandeld.

PS: binnenkort zal ik ook een draadje starten over mijn HT ervaring.
michaelvl is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2023, 19:38   #34
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Ja benieuwd naar een resultaat van Veldhoven
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2023, 20:16   #35
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 382
Geslacht:
https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40779
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2023, 15:35   #36
Lambert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Berichten: 38
Update na 4,5 maand

Dag mensen,

Sorry voor mijn late reactie. Hierbij een nieuwe update. Mijn HT is 4,5 maand geleden. Drie weken geleden ben ik voor tussentijdse controle langs geweest in Veldhoven.

Algemene conditie van donor- en transplantatiegebied is goed. Wel heb ik wat vaker last van puistjes op mijn achterhoofd. Ik heb hier al jaren last van, maar merk nu dat de puistjes wat vaker opkomen. Iedere week heb ik wel een puistje die meestal ook weer vanzelf weggaat. Is dit een fenomeen wat jullie herkennen?. Advies vanuit Kliniek Veldhoven was om de met een schone, ruwe handdoek over de puistjes te wrijven na het douchen.

Op de inhammen staan al behoorlijk wat haren. Persoonlijk vind ik dat het nog een beetje dun oogt. De consultant vanuit de kliniek zei dat ik nog veel hergroei mag verwachten en dat de inhammen de haarlijn het komende half jaar netjes zullen dichtgroeien.

Het haar op mijn slapen oogt voller, maar ik zie niet echt een wijziging van de oorspronkelijke haarlijn. De consultant gaf aan in dit gebied nieuwe haren te zien. Het zou mooi zijn als de haargrens uiteindelijk ook in dit gebied nog wat meer naar voren komt.

Al met al, ben ik blij me de resultaten in de eerste vier maanden (mijn haar valt een stuk beter en blijft ook mooier zitten). Mijn verwachting/hoop is wel dat mijn inhammen/haarlijn nog wat voller/dichter conform de haren in het aangrenzende gebied.


Ben benieuwd naar jullie reacties!

Ps. op de foto heb ik mij haar bewust naar achteren gekamt om de inhammen en de haarlijn " bloot te leggen". Normaal draag ik mijn haar wat meer naar voren.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Front 1AUG.jpg‎ (146,3 KB, 372x gelezen)
Bestandstype: jpg Left 1AUG.jpg‎ (138,7 KB, 366x gelezen)
Bestandstype: jpg Right 1AUG.jpg‎ (138,0 KB, 410x gelezen)
Lambert is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2023, 16:03   #37
tdma77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2022
Berichten: 109
Geslacht:
Ik begin dit pas te zien na 5,5 maanden, en ik hoop ook dat het bij mij nog wat dikker komt.

Men zegt dat het tussen maand 5 en maand 9 stevig groeit, maar op mijn controle zei men "alle haartjes zijn al doorgekomen, nu worden ze alleen nog wat dikker", dus ik weet ook niet hoe het nog gaat evolueren.
tdma77 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2023, 20:06   #38
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
4.5 maanden is best vroeg. Ik zit nu op 6.5 maanden na verdichting bij Veldhoven en het gaat nu hard. Zie dat er veel haren bij gekomen zijn die nu nog heel kort zijn maar wel duidelijk groeien.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2023, 22:18   #39
Lambert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Berichten: 38
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
4.5 maanden is best vroeg. Ik zit nu op 6.5 maanden na verdichting bij Veldhoven en het gaat nu hard. Zie dat er veel haren bij gekomen zijn die nu nog heel kort zijn maar wel duidelijk groeien.
Mooi man! Dat belooft nog wat, ben benieuwd!
Lambert is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2023, 10:39   #40
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 382
Geslacht:
Ik zit op 8 maanden en 2 weken na de behandeling bij Veldhoven en het lijkt nu wel een beetje richting het eindresultaat te gaan.

Zeker tevreden over de behandeling.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2023, 12:22   #41
Lambert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Berichten: 38
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Ik zit op 8 maanden en 2 weken na de behandeling bij Veldhoven en het lijkt nu wel een beetje richting het eindresultaat te gaan.

Zeker tevreden over de behandeling.
Goed om te lezen!
Lambert is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2023, 12:24   #42
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Ziet er goed uit! Ik ben volgende week aan de beurt bij Veldhoven
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2023, 18:46   #43
michaelvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Ik ben circa 12 weken geleden ook bij Veldhoven behandeld en ik had aanvankelijk in de eerste 8 weken ook wat last van puistjes in mijn donorzone. Het wrijven met een handdoek na het douchen advies had ik ook gekregen van Veldhoven en dat had ik dan ook opgevolgd. Bij mij leidde dat tot het barsten van een paar puistjes en het losmaken van 3 à 4 grafts in mijn donorzone die er niet uitgehaald waren, maar wel voor wat irritatie zorgde. De laatste 4 weken is mijn donorgebied helemaal rustig geworden. Op mijn ontvangstgebied heb ik heel af en toe een klein puistje, maar dat komt volgens mij door nieuwe haartjes die een weg door de huid aan het vinden zijn. Volgens mij schrijft Veldhoven standaard geen antibiotica voor aan hun patiënten, dus wellicht hebben een aantal van hun daarom even een periode wat meer last van puistjes vergeleken met patiënten die zich bij klinieken laten behandelen die wel antibiotica voorschrijven. Persoonlijk ben ik erg content dat ik geen antibiotica heb hoeven nemen, omdat ik liever niet mijn complete microbiomen erdoor om zeep zou willen laten maken.

Verder gaat het bij jou volgens mij erg goed, het zou mij niet verbazen al je haarlijn binnen 6 weken gevestigd zal zijn. De fijne haren die nu te zien zijn in jouw ontvangstgebied zullen tzt veranderd zijn in terminale haren.
michaelvl is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2023, 21:03   #44
Lambert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Berichten: 38
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michaelvl Bekijk bericht
Ik ben circa 12 weken geleden ook bij Veldhoven behandeld en ik had aanvankelijk in de eerste 8 weken ook wat last van puistjes in mijn donorzone. Het wrijven met een handdoek na het douchen advies had ik ook gekregen van Veldhoven en dat had ik dan ook opgevolgd. Bij mij leidde dat tot het barsten van een paar puistjes en het losmaken van 3 à 4 grafts in mijn donorzone die er niet uitgehaald waren, maar wel voor wat irritatie zorgde. De laatste 4 weken is mijn donorgebied helemaal rustig geworden. Op mijn ontvangstgebied heb ik heel af en toe een klein puistje, maar dat komt volgens mij door nieuwe haartjes die een weg door de huid aan het vinden zijn. Volgens mij schrijft Veldhoven standaard geen antibiotica voor aan hun patiënten, dus wellicht hebben een aantal van hun daarom even een periode wat meer last van puistjes vergeleken met patiënten die zich bij klinieken laten behandelen die wel antibiotica voorschrijven. Persoonlijk ben ik erg content dat ik geen antibiotica heb hoeven nemen, omdat ik liever niet mijn complete microbiomen erdoor om zeep zou willen laten maken.

Verder gaat het bij jou volgens mij erg goed, het zou mij niet verbazen al je haarlijn binnen 6 weken gevestigd zal zijn. De fijne haren die nu te zien zijn in jouw ontvangstgebied zullen tzt veranderd zijn in terminale haren.
Ha Michael, dank voor het delen van jouw ervaring!
Lambert is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2023, 14:28   #45
moksel
HaarWeb lid
 
moksel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 255
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Bekijk bericht
Dag mensen,

Sorry voor mijn late reactie. Hierbij een nieuwe update. Mijn HT is 4,5 maand geleden. Drie weken geleden ben ik voor tussentijdse controle langs geweest in Veldhoven.

Algemene conditie van donor- en transplantatiegebied is goed. Wel heb ik wat vaker last van puistjes op mijn achterhoofd. Ik heb hier al jaren last van, maar merk nu dat de puistjes wat vaker opkomen. Iedere week heb ik wel een puistje die meestal ook weer vanzelf weggaat. Is dit een fenomeen wat jullie herkennen?. Advies vanuit Kliniek Veldhoven was om de met een schone, ruwe handdoek over de puistjes te wrijven na het douchen.

Op de inhammen staan al behoorlijk wat haren. Persoonlijk vind ik dat het nog een beetje dun oogt. De consultant vanuit de kliniek zei dat ik nog veel hergroei mag verwachten en dat de inhammen de haarlijn het komende half jaar netjes zullen dichtgroeien.

Het haar op mijn slapen oogt voller, maar ik zie niet echt een wijziging van de oorspronkelijke haarlijn. De consultant gaf aan in dit gebied nieuwe haren te zien. Het zou mooi zijn als de haargrens uiteindelijk ook in dit gebied nog wat meer naar voren komt.

Al met al, ben ik blij me de resultaten in de eerste vier maanden (mijn haar valt een stuk beter en blijft ook mooier zitten). Mijn verwachting/hoop is wel dat mijn inhammen/haarlijn nog wat voller/dichter conform de haren in het aangrenzende gebied.


Ben benieuwd naar jullie reacties!

Ps. op de foto heb ik mij haar bewust naar achteren gekamt om de inhammen en de haarlijn " bloot te leggen". Normaal draag ik mijn haar wat meer naar voren.
Je zegt hier dat je niet een verlaging van je haarlijn ziet. Maar dat hele gebied met nog lichte roodheid en het wat dunnere haar is je nieuwe verlaagde haarlijn lijkt me? Alleen de dikte moet nog wat voller worden, maar dat gebeurt ongetwijfeld met der tijd.
moksel is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fue, haartransplantatie, veldhoven

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.