Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 mei 2014, 23:32   #1
Ano90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 16
Interessant topic op bodybuilding forum

Hallo allemaal,

Ik ben ook 1 van de lotgenoten die te maken heeft met haaruitval. Ik ben geen actieve poster op dit forum maar lees het wel genoeg.

Ikzelf gebruik momenteel enkel revita shampoo waar ik zeer tevreden van ben, vermindert de jeuk en laat het er mijn mening ook wat voller uit zien.

Daar ik van mening ben dat minoxidil zeer slecht is voor de huid en fina veel te veel bijwerkingen kan veroorzaken (waarover ik niet zou willen stressen aangezien stress de haaruitval nog vermeerderd) ben ik al zeer lang het internet aan het afschuimen naar iets anders..

Nu ben ik op een topic terechtgekomen waar men beweert dat erfelijke kaalheid niet bestaat maar dat het komt doordat voeding slechter en slechter geworden is (fastfood etc...)
bvb Japanners hadden een goeie 100 jaar geleden nooit last van kaalheid, maar sedert de "verwestersing" van het land heeft men er opeens wel last van.

Link naar het topic:

http://forum.bodybuilding.com/showth...hp?t=160444941

Het telt ondertussen al bijna 100 pagina's, heb ze bijna allemaal gelezen en ben niet zeker wat ik er moet van denken. Er zijn personen die na 2 maanden al resultaten zien en zich ook veel beter voelen.

Als iemand met een goeie kennis van de Engelse taal dit eens zou willen lezen en zijn bevindingen hier eens wil neerpennen, alvast bedankt dan

Groetjes
Ano90 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2014, 09:00   #2
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano90 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben ook 1 van de lotgenoten die te maken heeft met haaruitval. Ik ben geen actieve poster op dit forum maar lees het wel genoeg.

Ikzelf gebruik momenteel enkel revita shampoo waar ik zeer tevreden van ben, vermindert de jeuk en laat het er mijn mening ook wat voller uit zien.

Daar ik van mening ben dat minoxidil zeer slecht is voor de huid en fina veel te veel bijwerkingen kan veroorzaken (waarover ik niet zou willen stressen aangezien stress de haaruitval nog vermeerderd) ben ik al zeer lang het internet aan het afschuimen naar iets anders..

Nu ben ik op een topic terechtgekomen waar men beweert dat erfelijke kaalheid niet bestaat maar dat het komt doordat voeding slechter en slechter geworden is (fastfood etc...)
bvb Japanners hadden een goeie 100 jaar geleden nooit last van kaalheid, maar sedert de "verwestersing" van het land heeft men er opeens wel last van.

Link naar het topic:

http://forum.bodybuilding.com/showth...hp?t=160444941

Het telt ondertussen al bijna 100 pagina's, heb ze bijna allemaal gelezen en ben niet zeker wat ik er moet van denken. Er zijn personen die na 2 maanden al resultaten zien en zich ook veel beter voelen.

Als iemand met een goeie kennis van de Engelse taal dit eens zou willen lezen en zijn bevindingen hier eens wil neerpennen, alvast bedankt dan

Groetjes
Ik heb die artikel ook gelezen.. Het lijkt mij een kwestie van tijd dat zn lever explodeert van al die caps :p Maar het lijkt mij meer dat hij een shedding heeft gehad, en met al die middelen wat haren heeft terug gewonnen.

Maar het klopt wel, in andere landen waar geen conserverignsmiddelen worden toegevoegd , zijn de mensen amper kaal !
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.