Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 december 2021, 13:55   #91
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eldee070dh Bekijk bericht
En zeker kappen met die vaccinaties met allerlei bijwerkingen.
Ik heb me niet laten vaccineren (heb antistoffen maar geen positieve GGD test, dus ooit corona gehad maar niet gemerkt).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucb Bekijk bericht
Die hartkloppingen komen waarschijnlijk van de minoxidil in essenger 6. Minoxidil is een product dat verzwakte wortes terug haren laat produceren door een verbeterde bloedtoevoering. Om te voorkomen dat de wortels verzwakken en uitvallen kan je finasteride nemen. Dit is het beste product ter voorkomen of vertragen van haaruitval. Finasteride bestaat ook in topische vorm. De aanbevolen orale inname is 1 mg. Of je kan kiezen voor 0.5 mg dat geeft minder kans op eventuele bijwerkingen en heeft bijna hetzelfde effect
Ik overwoog het inderdaad, maar laat het de komende 2-3 jaar even rusten. Als ik nou echt enorm veel haaruitval ga hebben zal ik wellicht weer finasteride gaan proberen. Voor nu neem ik het risico dat ik over 3-4 jaar weer een HT nodig heb.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2022, 23:37   #92
figs92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2016
Berichten: 5
Geslacht:
Inmiddels ben ik op 4,5 maand na mijn behandeling bij Nielsen.
Ik heb net als jij ook mijn inhammen laten vullen. Ik merk nu al aardig wat groei.
Ik was benieuwd hoe het bij jou zit qua dichtheid. Op de foto ziet het er geweldig uit!
Ik merk zelf wel een verschil tussen mijn inhammen en mijn ‘oude’ haar. Ik moet nog wachten op het eindresultaat natuurlijk maar zie jij verschil qua dichtheid in jouw getransplanteerde gebeid?
figs92 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2022, 15:15   #93
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door figs92 Bekijk bericht
Inmiddels ben ik op 4,5 maand na mijn behandeling bij Nielsen.
Ik heb net als jij ook mijn inhammen laten vullen. Ik merk nu al aardig wat groei.
Ik was benieuwd hoe het bij jou zit qua dichtheid. Op de foto ziet het er geweldig uit!
Ik merk zelf wel een verschil tussen mijn inhammen en mijn ‘oude’ haar. Ik moet nog wachten op het eindresultaat natuurlijk maar zie jij verschil qua dichtheid in jouw getransplanteerde gebeid?
Merk je dat je TG minder dicht is? Mijn TG is enorm dicht. Ik merk totaal geen verschil tussen mijn normale haar en TG.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2022, 17:46   #94
figs92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2016
Berichten: 5
Geslacht:
Damn lucky! �� misschien komt het nog. Jouw resultaten waren echt snel wel dus hopelijk is het nog even wachten. Merk je nu nog groot verschil tussen 6 maanden en nu?
figs92 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2022, 10:22   #95
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Eigenlijk merk ik niks qua dichtheid sinds maand 5. Ik heb echt mega veel geluk gehad, dat besef ik me maar al te goed. Zeker omdat ik relatief kort E-6 heb gebruikt ivm die allergische reactie.

Deze hele HT had zomaar verkeerd kunnen uitpakken (dichtheid, of amper teruggroei). Voor mijn gevoel is het een combinatie geweest van een arts die weet wat hij deed (hoge dichtheid grafts/cm2), veel dubbel-triple grafts (ook in mijn haarlijn, maar buiten mensen op dit forum valt dat niemand op), en blijkbaar sterk donorhaar.

Hier nog een foto over hoe het er nu bij staat, en ik vond een oude selfie terug ter contrast.


Mocht ik ooit een tweede HT doen dan zal ik het weer bij Nielsen laten uitvoeren, en wil ik dat ze alle dubbele grafts in mijn haarlijn verplaatsen en vervangen met single grafts.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Photoshop_PvtpPtiszU.jpg‎ (53,5 KB, 239x gelezen)

Laatst gewijzigd door dfw4f4f; 2 februari 2022 om 10:25
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2022, 15:53   #96
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Eigenlijk merk ik niks qua dichtheid sinds maand 5. Ik heb echt mega veel geluk gehad, dat besef ik me maar al te goed. Zeker omdat ik relatief kort E-6 heb gebruikt ivm die allergische reactie.

Deze hele HT had zomaar verkeerd kunnen uitpakken (dichtheid, of amper teruggroei). Voor mijn gevoel is het een combinatie geweest van een arts die weet wat hij deed (hoge dichtheid grafts/cm2), veel dubbel-triple grafts (ook in mijn haarlijn, maar buiten mensen op dit forum valt dat niemand op), en blijkbaar sterk donorhaar.

Hier nog een foto over hoe het er nu bij staat, en ik vond een oude selfie terug ter contrast.


Mocht ik ooit een tweede HT doen dan zal ik het weer bij Nielsen laten uitvoeren, en wil ik dat ze alle dubbele grafts in mijn haarlijn verplaatsen en vervangen met single grafts.
Top, ziet er goed uit kerel! Is er gebruik gemaakt van de Fue of Saphier methode?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2022, 16:02   #97
cgar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2021
Berichten: 19
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Eigenlijk merk ik niks qua dichtheid sinds maand 5. Ik heb echt mega veel geluk gehad, dat besef ik me maar al te goed. Zeker omdat ik relatief kort E-6 heb gebruikt ivm die allergische reactie.

Deze hele HT had zomaar verkeerd kunnen uitpakken (dichtheid, of amper teruggroei). Voor mijn gevoel is het een combinatie geweest van een arts die weet wat hij deed (hoge dichtheid grafts/cm2), veel dubbel-triple grafts (ook in mijn haarlijn, maar buiten mensen op dit forum valt dat niemand op), en blijkbaar sterk donorhaar.

Hier nog een foto over hoe het er nu bij staat, en ik vond een oude selfie terug ter contrast.


Mocht ik ooit een tweede HT doen dan zal ik het weer bij Nielsen laten uitvoeren, en wil ik dat ze alle dubbele grafts in mijn haarlijn verplaatsen en vervangen met single grafts.

ziet er goed uit zeg. wat voor een shampoo gebruik je?
cgar is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2022, 00:13   #98
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Fijn dat je tevreden bent en eerlijk erover schrijft...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
veel dubbel-triple grafts (ook in mijn haarlijn, maar buiten mensen op dit forum valt dat niemand op)
Wil je dat nog laten herstellen door ze of laat je het erbij zitten?
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2022, 09:57   #99
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Top, ziet er goed uit kerel! Is er gebruik gemaakt van de Fue of Saphier methode?
Saphier methode.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cgar Bekijk bericht
ziet er goed uit zeg. wat voor een shampoo gebruik je?
Ik gebruik een neutral shampoo, en een voorgeschreven shampoo met ketoconazole tegen roos/schilfers. Ik heb na meerdere weken gebruik nog steeds last van een beetje roos/schilfers, maar wel een stuk minder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Fijn dat je tevreden bent en eerlijk erover schrijft...


Wil je dat nog laten herstellen door ze of laat je het erbij zitten?

Als ik een tweede HT moet laten doen zal ik het bij Nielsen laten doen en van te voren heldere afspraken maken over mijn haarlijn. Immers, tijdens het consult hebben ze beloofd dat ze de haarlijn met zorg opbouwen en los van het goede resultaat, dat is gewoon niet het geval geweest. Er zitten meerdere 2/3 grafts in mijn haarlijn.

Voor nu laat ik het erbij, want ik heb geen zin in nog een operatie & zoals ik al zei, het valt eigenlijk niet echt op. Stel dat bij mijn 1-jaar controle de haarlijn te pluggerig is, dan zal ik het heroverwegen.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2022, 02:46   #100
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eldee070dh Bekijk bericht
En zeker kappen met die vaccinaties met allerlei bijwerkingen.
Lol. Grapje neem ik aan?
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
nielsen

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.