Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juli 2002, 20:52   #1
sjef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Berichten: 72
Mijn Transhair ervaring

2 Juni open dag Transhair te Vlijmen... Veel gelezen over HT met laser, priktechniek e.d. dus eropaf. Live HTs, goede presentaties, hapje, drankje, ex-klanten. Dik in orde dus.
Het verhaal van de presenterende medewerker klonk goed. Deze verkoper was eerder als mij veel kaler, en nu, voorzien van een goed kapsel. In ieder geval beter dan mijn spaarzame hoofdhuidbedekking. Gedurende lange tijd de presentatie en publieke vragen gevolgd. Ook klanten gezien. Dus met, naar mijn mening, goede kennis en enthousiast over de te verkrijgen resultaten een afspraak voor behandeling gemaakt (+ aanbetaling). Eenmaal thuis kreeg ik de bevestiging echter hierin moest ik tekenen voor diverse beweringen en/of afspraken die naar mijn mening anders lagen.
Hiermee ben ik niet akkoord gegaan en heb ik bezwaar aangetekend. Ben uitgenodigd bij Transhair voor een uitgebreid gesprek om mijn problemen te bespreken. Gezien de drukte van de open dag was er niet voldoende aandacht besteed aan het persoonlijk gesprek. TIP: ga wel naar een open dag maar doe een persoonlijk gesprek op een andere dag!
Ondertussen bij Boersma geweest, onderzoek, foto's en advies. Ik bezit, naast de nog goede, veel erg dunne haren die m.b.v. finasteride misschien weer dikker kunnen worden. Mijn situatie is dusdanig dat ik er zichtbaar op vooruit kan gaan. Een HT is nu niet de beste oplossing omdat er dan misschien gebieden worden behandeld die nog "te redden" zijn. Dit gecommuniceerd naar Transhair. Transhair heeft zich zonder discussie aangesloten bij mijn persoonlijke situatie, accepteert het feit dat ik voorlopig afzie van een HT en heeft direct mij de aanbetaling terug betaald. Een dik compliment dus voor Transhair! In ieder geval wacht ik de resultaten af van de finasteride. De kale plekken zullen niet geholpen worden door fina dus ik zal in de nabije toekomst toch voor een HT moeten gaan.
p.s. Ik heb absoluut geen commercieel en/of financieel belang bij deze tekst! Ik wil er alleen voor zorgen dat er duidelijkheid komt welke club niet alleen dikke rekeningen presenteert, maar meewerkt met eventuele andere partijen jou een zo goed mogelijke oplossing te bieden .

Pierre.
sjef is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.