Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2020, 00:04   #1
Temptation02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Maximale dichtheid

Hallo lotgenoten,

Bij deze zou ik jullie willen vragen wat de maximale dichtheid per cm2 is volgens jullie?
Ik zou enkel de inhammen willen laten opvullen en de huidige haarlijn willen laten verstevigen (dit zal rond de 1200 grafts zijn)

Verder heb ik de nodige research proberen doen naar dokter Juan Couto in Madrid. Is weinig informatie van te vinden. Heb ondertussen wel al meer informatie maar heeft er hier zich al iemand laten behandelen?
De prijs ligt daar vrij hoog, weet ikzelf ook, maar toch benieuwd.

Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar Nederland of Madrid. Ik heb helemaal niets tegen Turkije maar sta er wat afkerig tegenover.

Indien er mensen zijn die zich in dezelfde situatie bevinden mogen steeds een seintje geven... Ik luister graag naar ieders mening.

Alvast bedankt!
Temptation02 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2020, 00:06   #2
Temptation02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Positieve ervaringen van Turkije ook steeds welkom!
Temptation02 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2020, 20:01   #3
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Temptation02 Bekijk bericht
Hallo lotgenoten,

Bij deze zou ik jullie willen vragen wat de maximale dichtheid per cm2 is volgens jullie?
Ik zou enkel de inhammen willen laten opvullen en de huidige haarlijn willen laten verstevigen (dit zal rond de 1200 grafts zijn)

Verder heb ik de nodige research proberen doen naar dokter Juan Couto in Madrid. Is weinig informatie van te vinden. Heb ondertussen wel al meer informatie maar heeft er hier zich al iemand laten behandelen?
De prijs ligt daar vrij hoog, weet ikzelf ook, maar toch benieuwd.

Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar Nederland of Madrid. Ik heb helemaal niets tegen Turkije maar sta er wat afkerig tegenover.

Indien er mensen zijn die zich in dezelfde situatie bevinden mogen steeds een seintje geven... Ik luister graag naar ieders mening.

Alvast bedankt!
Couto zit de komende 12 maanden (misschien wel veel langer) volgeboekt.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2020, 14:23   #4
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Temptation02 Bekijk bericht
Hallo lotgenoten,

Bij deze zou ik jullie willen vragen wat de maximale dichtheid per cm2 is volgens jullie?
Ik zou enkel de inhammen willen laten opvullen en de huidige haarlijn willen laten verstevigen (dit zal rond de 1200 grafts zijn)

Verder heb ik de nodige research proberen doen naar dokter Juan Couto in Madrid. Is weinig informatie van te vinden. Heb ondertussen wel al meer informatie maar heeft er hier zich al iemand laten behandelen?
De prijs ligt daar vrij hoog, weet ikzelf ook, maar toch benieuwd.

Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar Nederland of Madrid. Ik heb helemaal niets tegen Turkije maar sta er wat afkerig tegenover.

Indien er mensen zijn die zich in dezelfde situatie bevinden mogen steeds een seintje geven... Ik luister graag naar ieders mening.

Alvast bedankt!
Als je naar Spanje wilt is Rafael de Freitas misschien ook een optie, is genoeg van te vinden op youtube. Hij is wel echter volgeboekt voorlopig dacht ik.

Het maximale aantal grafts per cm is ook een beetje afhankelijk van het soort haar dat je hebt en de hoeveelheid beschikbare grafts. Als je dik krulhaar hebt met veel grafts van 2 en 3 haren, dan kan 45 grafts per cm2 optisch gezien een goeie dichtheid geven. Heb je dun blond haar en veel 1-tjes, dan heb je waarschijnlijk meer nodig. Het maximale wat ik bij Veldhoven aangeboden zag was 55 grafts per cm2. Meer zal vast wel kunnen maar ik zou spaarzaam met je donor omgaan (om die reden wil ik zelf dus ook niet naar Turkije, goeie resultaten maar ze plukken je donor vaak helemaal leeg).
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2020, 14:51   #5
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Ligt eraan waar je het laat doen in Turkije he


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Als je naar Spanje wilt is Rafael de Freitas misschien ook een optie, is genoeg van te vinden op youtube. Hij is wel echter volgeboekt voorlopig dacht ik.

Het maximale aantal grafts per cm is ook een beetje afhankelijk van het soort haar dat je hebt en de hoeveelheid beschikbare grafts. Als je dik krulhaar hebt met veel grafts van 2 en 3 haren, dan kan 45 grafts per cm2 optisch gezien een goeie dichtheid geven. Heb je dun blond haar en veel 1-tjes, dan heb je waarschijnlijk meer nodig. Het maximale wat ik bij Veldhoven aangeboden zag was 55 grafts per cm2. Meer zal vast wel kunnen maar ik zou spaarzaam met je donor omgaan (om die reden wil ik zelf dus ook niet naar Turkije, goeie resultaten maar ze plukken je donor vaak helemaal leeg).
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2020, 15:42   #6
Temptation02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Ja klopt, Couto is zeer drukbezet.
In januari 2021 worden er terug consultaties aangeboden die vanaf januari 2022 doorgaan.
Temptation02 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2020, 17:33   #7
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Temptation02 Bekijk bericht
Positieve ervaringen van Turkije ook steeds welkom!
Die zijn er niet, je krijgt waar je voor betaalt.
Goedkoop is duurkoop.

Belgie ook een optie? Ga dan lekker naar Prohair.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2020, 15:08   #8
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 Bekijk bericht
Ligt eraan waar je het laat doen in Turkije he
Ik heb eigenlijk nog geen enkele Turkse kliniek gezien waar ze echt spaarzaam met je donor omgaan. Heel vaak zie ik het verhaal "we zouden 2500 grafts doen maar je bleek een supergoeie donor te hebben dus hier 3500 grafts in 1 sessie bof jij effe", maar als de HT dan mislukt of je verder kaal wordt heb je mooi een probleem. Zal natuurlijk niet bij alle klinieken zo zijn maar vergeleken met Nederland vind ik ze wel een stuk minder voorzichtig.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2020, 16:34   #9
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Ik heb eigenlijk nog geen enkele Turkse kliniek gezien waar ze echt spaarzaam met je donor omgaan. Heel vaak zie ik het verhaal "we zouden 2500 grafts doen maar je bleek een supergoeie donor te hebben dus hier 3500 grafts in 1 sessie bof jij effe", maar als de HT dan mislukt of je verder kaal wordt heb je mooi een probleem. Zal natuurlijk niet bij alle klinieken zo zijn maar vergeleken met Nederland vind ik ze wel een stuk minder voorzichtig.
Tja, ik zou me idd niet blind staren op het aantal. Voor hetzelfde geld slaat een heel stuk daarvan niet eens aan en schiet je er achteraf helemaal niets mee op. (behalve een leeggetrokken donor)
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2020, 19:33   #10
RogerStone
HaarWeb lid
 
RogerStone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2020
Berichten: 61
Geslacht:
En je moet je ook niet blind staren op het aantal grafts per cm. Klinieken die een bepaalde hoeveelheid grafts beloven praten je gewoon naar de mond om de verkoop binnen te halen. Je moet geluk hebben dat je goed donorhaar hebt, goed hersteld en een arts/kliniek kiezen waar je je op je gemak voelt.
RogerStone is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2020, 19:24   #11
Temptation02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Consult FUEGENIX

Door dit topic te plaatsen een persoonlijk bericht gekregen van de arts van de FUEGENIX-kliniek in Bergen op Zoom.
Met hem aan de praat geraakt en vandaag op consult geweest. Eerlijk is eerlijk, ik stond er eerst wat sceptisch tegenover, een arts die mij zelf een bericht stuurt... Nog nooit meegemaakt.
Ik ben ondertussen al bij een aantal klinieken langs geweest maar dit stak er met kop en schouders bovenuit.
Bijna 2 uur gebabbeld met de arts, absoluut nog niet beslist of ik de ingreep wel ga laten uitvoeren, maar echt een enorme aanrader.
Dringt zich absoluut niet op, onderzoekt zowel het donorgebied als het ontvangstgebied zeer grondig, ... Liet zelf verstaan dat ik er zeer goed over moet nadenken en dat ik gerust nog bij andere klinieken een tweede opinie mag vragen.

Maar na vandaag ben ik zeker, als ik de ingreep laat uitvoeren, dit zeker bij deze kliniek zal zijn.
Dus een stuk keuzestress is alvast van mijn schouders gevallen, want ik zag soms het bos door de bomen niet meer...
Temptation02 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2020, 19:33   #12
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Temptation02 Bekijk bericht
Door dit topic te plaatsen een persoonlijk bericht gekregen van de arts van de FUEGENIX-kliniek in Bergen op Zoom.
Met hem aan de praat geraakt en vandaag op consult geweest. Eerlijk is eerlijk, ik stond er eerst wat sceptisch tegenover, een arts die mij zelf een bericht stuurt... Nog nooit meegemaakt.
Ik ben ondertussen al bij een aantal klinieken langs geweest maar dit stak er met kop en schouders bovenuit.
Bijna 2 uur gebabbeld met de arts, absoluut nog niet beslist of ik de ingreep wel ga laten uitvoeren, maar echt een enorme aanrader.
Dringt zich absoluut niet op, onderzoekt zowel het donorgebied als het ontvangstgebied zeer grondig, ... Liet zelf verstaan dat ik er zeer goed over moet nadenken en dat ik gerust nog bij andere klinieken een tweede opinie mag vragen.

Maar na vandaag ben ik zeker, als ik de ingreep laat uitvoeren, dit zeker bij deze kliniek zal zijn.
Dus een stuk keuzestress is alvast van mijn schouders gevallen, want ik zag soms het bos door de bomen niet meer...
Ik denk dat je een goede keuze gemaakt hebt.
Weinig klinieken waar de arts zelf continu aan het werk is.
Normaliter hoppen de artsen van de ene behandelkamer naar de andere maar dat is bij Fuegenix niet het geval. Er is 1 behandelkamer en je hebt de hele dag met de arts te maken.
Ook de nazorg is super geregeld.
Ook in de weekenden en avonden is de arts gewoon bereikbaar.
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.