Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 mei 2021, 19:32   #16
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Ik denk dat je een ht een beetje overschat en als je een top chirurg/dokter zoekt in haartransplantatie kliniek dan zal je bedrogen uitkomen. Om grafts te roven en te transplanteren moet je niet gestudeerd hebben. Een goede kapper kan ook de groeirichting van je haar lezen en een natuurlijke haarlijn tekenen. Voor de rest is het sorteerwerk, de multigrafts van de singles scheiden en op de juiste plaats zetten.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2021, 19:56   #17
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajn Bekijk bericht
Eens met het feit dat een ht qua complexiteit minder is dan een neusoperatie, maar zelfs dan is het raar dat het door voormalig pompbediendes gedaan wordt.

Je vergelijking met de kapsters slaat echt nergens op: werk van een kapster is niet blijvend, daarnaast is er zoiets als een kappersopleiding. Dat hoeft ook helemaal geen uni te zijn, maar men heeft in elk geval 1 officiele opleiding ervoor gehad. Is dat nu werkelijk zoveel gevraagd?
Als je toch vergelijkingen onder de loep legt: jij denkt dat de 'pompbediende' na haar/zijn laatste werkdag bij Shell de volgende dag grafts gaat plaatsen? Elk teamlid zal getraind worden en aan het einde van dat traject in de behandelkamer terecht komen hoor.
Reet is nu online   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2021, 20:33   #18
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Als dat zo is, dan vind ik het frappant dat er zoveel lotgenoten zijn die klagen over de kwaliteit van de resultaten van heel wat klinieken. Daarnaast verwacht ik helemaal geen "top", het enige dat ik verwacht is dat je in elk geval 1 opleiding gedaan hebt in de richting waarin je werkt en vervolgens voldoende werkervaring. Ik verwacht verder niets, zeker geen toppers in hun vakgebied. Gewoon meer basisvereisten in elk ander vakgebied.
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2021, 20:34   #19
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Dat hoop ik, maar dat weet ik niet want het staat nergens vermeld. En als je ernaar vraagt krijg je de grootste verbazing en chagrijn terug: zo van hoe durf je daarnaar te vragen?
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2021, 22:14   #20
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.250
Geslacht:
Heren, ga het nu niet persoonlijk maken. Het is iedereen zijn persoonlijke voorkeur om wel of niet het nodig te vinden dat een gekwalificeerde medewerker de chirurg/dokter ondersteunt.

Wees lief voor elkaar, vergeet niet dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 14:47   #21
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Waarom zijn mijn laatste twee reacties weggehaald en is mijn account nog steeds niet verwijderd?
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 22:54   #22
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.250
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajn Bekijk bericht
Waarom zijn mijn laatste twee reacties weggehaald en is mijn account nog steeds niet verwijderd?
Ik heb een aantal berichten verwijderd (niet alleen die van jou), omdat moddergooien tussen volwassen mensen hier niet thuishoort.Ik heb je trouwens een pb gestuurd m.b.t. je laatste vraag.

Groetjes,

Henk
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2021, 15:10   #23
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Ik kan geen prive-berichten lezen en sturen omdat ik die optie uit heb staan. Daarnaast heb ik geen geheimen voor mijn medevolwassenen, dus je kunt datgene gewoon hier in het openbaar sturen. Dat hoeft echter allemaal niet, want ik heb het simpelste recht om mijn account te verwijderen, dus hierbij voor de laatste keer: verwijder mijn account of zorg op een andere manier dat mijn account niet werkzaam is.
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2021, 15:48   #24
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.250
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajn Bekijk bericht
Ik kan geen prive-berichten lezen en sturen omdat ik die optie uit heb staan. Daarnaast heb ik geen geheimen voor mijn medevolwassenen, dus je kunt datgene gewoon hier in het openbaar sturen. Dat hoeft echter allemaal niet, want ik heb het simpelste recht om mijn account te verwijderen, dus hierbij voor de laatste keer: verwijder mijn account of zorg op een andere manier dat mijn account niet werkzaam is.
Rustig maar AJN, ik ben niet je vijand.

Vreemd, ik kon de pb gewoon versturen, normaal gesproken krijg je dan een melding dat de ontvanger die optie uit heeft staan.

Ik kan je profiel niet verwijderen. En volgens mij kan de webmaster (die al geruime tijd afwezig is) dat ook niet. VBulletin heeft/had die optie niet. Maar je mag het hem vragen. Succes.
Je kan ook gewoon uitloggen en niet meer inloggen, dat heeft nagenoeg hetzelfde effect.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2021, 20:12   #25
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Niets met vijandigheid te maken, simpelweg dat wanneer je een account kunt maken deze ook moet kunnen stoppen. Wat je wel kunt doen is al mijn postings verwijderen, dus doe dat en dan zijn we klaar met elkaar.
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2021, 21:39   #26
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajn Bekijk bericht
Niets met vijandigheid te maken, simpelweg dat wanneer je een account kunt maken deze ook moet kunnen stoppen. Wat je wel kunt doen is al mijn postings verwijderen, dus doe dat en dan zijn we klaar met elkaar.
Kun je toch ook zelf doen?
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2021, 23:07   #27
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Je klinkt wel vrolijk op bevrijdingsdag


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajn Bekijk bericht
Niets met vijandigheid te maken, simpelweg dat wanneer je een account kunt maken deze ook moet kunnen stoppen. Wat je wel kunt doen is al mijn postings verwijderen, dus doe dat en dan zijn we klaar met elkaar.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2021, 12:54   #28
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Kun je toch ook zelf doen?
28 berichten, eitje
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2021, 17:51   #29
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
28 berichten, eitje
Met die attitude van hem zou ik hem dat lekker zelf laten regelen.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2021, 10:20   #30
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Beste Mikey en andere hooggeleerde heren,

Allereerst dank voor het feit dat jullie tijd voor mij hebben kunnen vrijmaken tussen al dat Temptation Island kijken. Ik neem de wijze woorden van onze Henkie aan en ik zal na dit bericht niet meer hier inloggen. Dit forum is eigenlijk een prachtige metafoor voor de louche industrie die de HT-industrie is: regels gelden er niet, wetten die er zijn (zoals het simpelweg kunnen verwijderen van een account) worden niet nageleefd en het niveau van de gemiddelde deelnemer is er een van het tv-programma dat ik veelvuldig noem. Het brengt mij tenslotte ook tot een ander definitief besluit: ik ga lekker de tondeuse eroverheen halen en mijn tijd aan meer belangrijke zaken besteden.

Ik wens jullie hetzelfde, maar ik vrees gezien het niveau hier dat dit onhaalbaar is.

Adieu.
ajn is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
welke kliniek

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.