Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 oktober 2002, 15:52   #1
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Reactie op Jay

Hallo allen,

ik moet eigenlijk wel lachen toen ik de post van Jay zag. Ik heb geen verstand van HT's en de ontwikkelingen omtrent haarchirurgie. Ik heb deze week met onze hoofdchirurg , Doctor Neidel gesproken. Deze komt net terug van Chicago waar het jaarlijkse congres van de ISHRS plaatsvond(www.ishrs.org).
Ik zal er dus ook wel niets vanaf weten, he Jay? Ik heb zulke slechte bronnen?!?!?

Over de kwaliteit van HT's: ach ja, als Jay zegt dat de HT's slecht zijn en dat ie iedereen het afraad, dan moeten mensen die hem werkelijk geloven gewoonweg afzien van een HT. Je moet er namelijk wel in geloven.

Verder ben ik bijna klaar met mijn studie en zal ik waarschijnlijk over 2 maanden niet meer bij transhair werken en kan ik dus objectief mijn informatie geven, al heb ik daar weinig zin in met jongens als Jay.


Verder hebben wij als kliniek zijnde contacten met internationale chirurgen. De kliniek van GHO(dezelfde als Woods in Australie) heeft GEEN meerwaarde tov de huidige HT met microscopisch snijdwerk. HEt litteken van de huidige is minimaal(ok kort koppie is niet meer mogelijk), maar wil je een redelijk resultaat via de GHO techniek krijgen, moet je minimaal 4 tot 5 HT's ondergaan(ze transplanteren max 250 grafts per keer). Ik vraag me af of er dan geen littekens te zien zijn. Onze chirurgen zeggen dat de huidige methode verreweg de beste is, maar dat is moeilijk te geloven uit de mond van een stagiare van transhair. Mocht er een betere methode zijn, dan zal die echt wel geimplementeerd worden bij de grotere klinieken.


Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2002, 19:09   #2
alberto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2002
Berichten: 72
IK heb al heel wat interessante info uit je diverse posts gehaald.
Goed ook die inside info van transhair, zulke dingen hoor je meestal niet.

Heb ook goeie dingen uit de posts van jay gehaald, het is zeker wel iemand die verder kijkt op het web.
Naar mijn mening een beetje gefixeerd op dr gho maar ja iedereen ziet het op zijn manier.
Jammer wel die persoonlijke aanvallen van jay dat is natuurlijk overbodig.

Zou me er verder niet druk om maken en hoop dat je gewoon doorgaat met posten.
alberto is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2002, 12:05   #3
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Als haartransplantaties zo goed zijn waarom gebruiken jullie dan allebei finasteride? Als je er echt zo perfect resultaat mee kunt krijgen ging ik echt niet met mijn hormoonhuishouding rotzooien.
En het lijkt me dat als je na 1 keer geen lidteken hebt dat je dat dan na 4 keer ook niet hebt. (4 X 0 blijft 0 )
Trouwens Jorn wat ga je na je studie doen? En heb je na je studie geen enkele band meer met Transhair?
En voor de derde keer, heb je je baas nu al een keer gevraagd, hoe het zat met dat misleidende stukje van hem op dit forum?

Laatst gewijzigd door Henk; 30 oktober 2002 om 12:07
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2002, 15:43   #4
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Ik zou iemand zeker afraden om een haartransplantatie te doen,hierin had Jay helemaal gelijk.
HM zal veel beter zijn dan de huidige methoden.
Ik kan me voorstellen dat men er voor valt met die mooi praatjes van Transhair,Laser asthetic,Newave en zogenaamde voor en na foto's.
Kijk maar wat een frustatie Jay had omdat hij ooit ook hierin ingetrapt is.Het bewijs.
Alberto,dat verhaal van jouw over Newave is wel erg goedkoop dat gelooft toch niemand.
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2002, 17:37   #5
alberto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2002
Berichten: 72
Ja heb natuurlijk nog maar net een HT laten doen dus kan er nog niet veel over zeggen. Mijn situatie is dat ik van 20 -25 jaar aardig wat haar ben verloren. Daarna ong 10 jaar stabiel met weinig uitval meer. Vandaar dat het nu aandurfde om de kale plekken dmv een HT te laten behandelen.
Maar ik zie de HT voor mij als een tussenoplossing.
Gebruik nog geen finasteride maar ga het wel doen om de rest van het haar te behouden zodat ik een 2e HT zo lang mogelijk kan uitstellen.
Hopelijk zo lang dat de nieuwe technieken waar nu over gesproken wordt klaar zijn. Maar ja ze zijn er nu nog niet en daarom de HT en finasteride.

Als je heel jong (zoals jay) een HT laat doen loop je denk ik meer risico omdat er dan nog aardig wat haar kan verdwijnen.

Russel dat verhaal van newave. Nou gek genoeg staat het er precies zoals ik het ervaren heb. Maar het zal wel te positief zijn. Verder heb ik uiteraard met newave niets te maken en krijg er ook geen geld voor of zo.
alberto is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2002, 13:07   #6
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Lightbulb Ongewenste reclame door Newave.

Citaat:
Originally posted by alberto

Russel dat verhaal van newave. Nou gek genoeg staat het er precies zoals ik het ervaren heb. Maar het zal wel te positief zijn. Verder heb ik uiteraard met newave niets te maken en krijg er ook geen geld voor of zo.
Hoi Alberto,

Zie mijn reactie in: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=6248#post6248

Dat verklaart maybe voor je waarom lotgenoten hiero nogal wantrouwend tegenover berichten van Newave staan....

Greetings,
Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2002, 12:14   #7
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Inderdaad Alberto, we zijn behoorlijk wantrouwend geworden als het om mededelingen gaan over zogenaamde "lotgenoten" die ook een haartransplantatie hebben ondergaan en waarbij het allemaal zo geweldig als voorbeeld gaf Chris al Sari van Newave, maar ook de baas van Jorn Kielman (van dat grote en geweldige bedrijf transhair) heeft hier al onder valse voorwendselen reclame zitten te maken. Jorn zou zijn baas vragen waarom hij dat gedaan heeft, maar ik wacht nog steeds op een verklaring van hem. Maar eigenlijk weten we die allemaal al.
Zoveel mogelijk klanten binnenhalen, op wat voor manier dan ook maar.
Bijna alle positieve reacties over ht's komen van de bedrijven zelf.
Vandaar ook mijn twijfel over jouw verhaal. Ook nog omdat het verhaal heel veel lijkt op het verhaal van Sari indertijd. Het verhaal van die kapper, en de exacte hoeveelheid grafts, en nog een paar details. Maar misschien moeten wij je inderdaad maar het voordeel van de twijfel geven. Eén ding ben ik wel met je eens, dat je het afraad om op een jonge leeftijd een ht te doen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2002, 17:31   #8
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Smile reactie

REACTIE:
Natuurlijk willen wij klanten binnenhalen, maar in eerste instantie willen we dat geinteresseerden zich skeptisch opstellen en niet zomaar een kliniek uitkiezen voor een haartransplantatie. DE verschillen zijn gewoonweg ontzettend groot tussen de verschillende klinieken in Europa.
Alle geinteresseerden raad ik aan:

VRAAG bij meerdere klinieken informatie aan
GA op consult bij de klinieken. Ga naar de hoofdkliniek, zodat je een beeld hebt van waar de ingreep uitgevoerd zal worden. Een consult in een hotel is ook mogelijk, maar daar wordt de ingreep uiteindelijk NIET uitgevoerd.
LAAT je informeren en stel je wantrouwend op. Vraag desnoods naar ervaringen(niet alleen foto's) en vraag naar de technieken en de reden van gebruik van die technieken.

Als je het dan zeker weet....kies de kliniek waar JIJ het beste gevoel bij hebt.

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2002, 21:03   #9
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Jorn,

Deze keer ben ik het helemaal met je eens. Als je er zeker van bent dat je een haartransplantatie wilt laten doen ga op onderzoek uit, en beslis niet te gauw. Ga o.a kijken op open dagen en bekijk het resultaat. (littekens en hoe natuurlijk het lijkt), wees kritisch (alleen de beste resultaten zullen aanwezig zijn) vraag hoeveel geld het uiteindelijk allemaal gaat kosten.
Misschien moet je je haar eerst nog eens keertje millimeteren om te kijken hoe het staat. Het is iets goedkoper dan een ht. Je kunt wel eerst millimeteren en daarna een ht laten doen, maar andersom kan niet i.v.m. de littekens. En wil je dan nog een ht kies er dan inderdaad één waar jij het beste gevoel bij hebt.
En als je iemand hebt waarmee je erover praten kan, doe dat dan. Om maar Jorn zijn woorden te gebruiken, het is tenslotte geen broodje kipkerrie wat je eventjes koopt.
En Jorn laat dat van je baas maar zitten, het was alleen niet zo slim van hem om zo te doen.

Groetjes, Henk
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.