Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 november 2002, 22:51   #1
geurt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2002
Berichten: 3
Question Wie kan mij iets vertellen over HT in Polen?

Hallo, ik heb een HT gedaan in Haarlem. En ik ben door Dr. Boersma geadviseerd om een eventuele 2de behandeling te laten doen in Polen. Wie o wie kan mij wat meer over deze technieken in Polen vertellen? Alvast Bedankt!
geurt is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2002, 22:58   #2
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Wink reactie

Hoi Geurt,

ben je bij Laser geweest of bij Aesthetic Clinics? Wat is de reden geweest om te kiezen voor Haarlem?

Polen hanteert de slittechniek. Er zijn daar verschillende chirurgen. De hoofdchirurg is Dr. Kolasinsky. Op zich een goede chirurg. De kosten zijn een stuk lager, maar de haarlijn voor vind ik met slittechniek wat minder. Maar voor het geld is het de moeite waard. Scheelt 40% met een kliniek in Nederland:

OORZAAK: goedkopere techniek, maar belangrijker de LOONKOSTEN zijn een stuk lager dan in Nederland.


Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2002, 22:03   #3
geurt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2002
Berichten: 3
Beste Jorn,

Bedankt voor je reaktie. Op zich heb ik geen slechte ervaring met de kliniek in Haarlem maar ze gebruiken daar tot nu toe alleen de lasertechniek en omdat een 2de HT voor mij in eerste instantie nodig zou zijn om het haar te verdichten is een lasertechniek niet de beste oplossing volgens Dr Broersma. Deze techniek zou mn huidige haren kunnen beschadigen zodat ze niet meer opkomen. Ik ben pas voor een consult geweest in Vlijmen bij Transhair en zij adviseerde mij om de "snijtechniek" toe te passen bij een 2de HT. Dat zou bij hun in Vlijmen kunnen maar omdat dat dan mijn eeste behandeling zou zijn kunnen ze mij geen korting geven die ik wel in Haarlem krijg ivm mn eerste behandeling.

Ik weet nu niet goed waar ik voor moet kiezen?
Is dat allemaal wel betrouwbaar in Polen en hoe zit het met de nazorg??

Geurt.
geurt is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2002, 20:45   #4
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
reactie

Een tweede keer laser is echt af te raden. Bij verdichtingen wordt sowieso NOOIT de laser gebruikt. Helemaal niet de CO2-laser die Laser Aesthetic naar mijn weten hanteert. Wij gebruiken die CO2-laser al enige tijd niet meer. Deze is vervangen door de Er;Yag laser. Bij verdichten moet er dus een andere techniek worden gehanteerd. Bij ons is dat de priktechniek, maar dat is inmiddels al wel bekend op het forum

Hoeveel korting zou je krijgen eigenlijk bij Laser Aesthetic, omdat we de laatste tijd veel klanten krijgen die ons opbellen dat ze het niet meer snappen. Laser Aesthetic is 25% duurder dan transhair. Als mensen voor Transhair kiezen gebeurt het nogal eens dat Laser deze mensen nabelt en onder de prijs van Transhair gaat zitten, wat natuurlijk belachelijk is. Zo lijkt het net een koehandel, en zou ik me als client bedonmderd voelen. Waarom en hoe ze dit doen....i zou het niet weten, maar ik heb zelf al wat mensen gesproken die hier abslouut niet van gediend waren en gewoon voor transhair kiezen


Kies de kliniek waar je het beste gevoel bij hebt. Is dit Polen, dan moet je naar Polen gaan en als dit toch Laser is...Ga dan naar laser.

Polen is op zich gewoon betrouwbaar, maar als er iets gebeurt zit je in Nederland, terwijl de chirurg in Polen zit. Ik zou het risico in ieder geval nooit nemen, maar wie ben ik. Als de prijs zoveel scheelt zijn er mensen die toch primair voor de prijs kiezen. Ik zou dit nogmaals niet doen. Prijs is wel belangrijk, maar de kwaliteit vind ik minstens zo belangrijk. Het is een ingreep voor het leven en dus schrijf je het gedurende vele jaren af.


Groeten JOrn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2002, 12:16   #5
Visitor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2002
Berichten: 30
Jorn, kun je ons vertellen hoeveel jij kwijt was voor die HT van jou?
Visitor is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2002, 13:06   #6
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
reactie

Hallo Visitor,

Ik was bijna 9000 gulden kwijt voor mijn HT. In totaal zijn er bijna 700 transplantaten verzet.
Ik ben in 1998 behandeld bij Transhair Duitsland, omdat Transhair toen net in Nederland zat(eigenlijk al veel langer, maar dat is het bekende LAser-Aesthetic verhaal).
Ik ben behandeld met de CO2-Laser en met de priktechniek die toen net ontwikkeld was. De CO2-laser is inmiddels vervangen in Vlijmen door de ER:Yag laser. Deze Er;Yag laser is beter dan de CO2-laser. De verklaring kun je lezen op de site van onze hoofdchirurg en binnenkort op de transhair site, die gerstyled gaat worden. De site van onze hoofdchirurg Dr NEidel= www.hairdoc.de

Groeten Jorn
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kielman.jpg‎ (16,4 KB, 202x gelezen)
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.