Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 13 maart 2009, 13:22   #31
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Donorgebied is prima volgens een aantal klinieken. Goed stevig haar en hele soepele huid..

En tja, verder weer die grote verschillen he... de ene zegt max. 1.500 grafts en de ander gaat tot 3.000...

Hoop binnenkort meer duidelijkheid te krijgen daarover.
Hoe breed is je litteken eigenlijk? Op sommige foto's lijkt het wel alsof hij
flink breed is.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2009, 18:40   #32
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool haarmiddelen

wel je kan nog hergroei bereiken, al zal dit wel beperkt zijn...
heel jammer dat je niet voor je ht's aan de fina gegaan bent om het uitvalproces stil te leggen of in het ergste geval af te remmen...

als je nog nooit fina of duta genomen heb, kan het wel zijn dat je er nog wat hergroei mee bereikt...

je kan altijd 1 jaar dutasteride nemen, en daarbij xandrox 15% smeren...
eventueel rooscure schampoo 3x week 5 min laten intrekken voor je uitspoeld...

het principe gaat :

duta : houd in je lichaam tegen dat je testo naar dht omgezet word
minox 15% : groeibooster, als je haar bevrijd word van die dht , kan het hiermee nog teruggroeien, al zal dit wel beperkt zijn... je weet maar wat het kan doen als je het test...
rooscure schampoo werkt licht anti-androgeen , zal dus ook in je scalp/hoofdhuid de dht wat tegenhouden...
op amerikaanse forums is dit de big 3 : fina + minox + keto (nizoral/rooscure) welke samen een redelijk goed resultaat geven, hangt wel af van persoon tot persoon

waarschijnlijk zal deze 3 produkten tesamen gebruiken een degelijk resultaat geven ? ik heb toch al mensen gezien op hairlosstalk dat zeer goed hergroeid hebben met een groot regime... wel niet alles , maar toch een redelijke hoeveelheid haar, zodat het er wel nog goed uitzag met een ht erna erbij...

je moet natuurlijk zelf overwegen of je dit wil proberen...
er kunnen bijwerkingen zijn : lager libido , gyno , sneller moe...
dusja alles heeft voor en nadelen

duta is zeer krachtig , als je liever iets minder sterk probeert kan je ook 5mg fina laten voorschrijven bij je dokter en deze in 4 stukken opdelen en 1 stukje per dag nemen wat overeenstemd met 1,25mg fina/dag

op gebied van ht's , ik weet niet hoor die hairplus ... ik had er ook al eens naar gekeken, veel geld voor weinig resultaat...
ik denk in jouw geval dat je best uitkijkt voor mega-sessie FUE... eventueel bodyhair erbij als meer opvulling, er zijn wel nog oplossingen hoor...
met een haarstuk is het natuurlijk direct opgelost, al is het niet je eigen haar...
goede ht klinieken zijn : prohair , AC , en sommige buitenlandse klinieken ook , ik kan niet klagen van mijn ht gedaan in turkije...

alvast succes...
mischien is die A&G serum iets voor jouw of die histogen / ASC-J9 ... lees deze site goed door, ver alle info vind je hier...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 13 maart 2009 om 18:47
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 23:08   #33
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Hoe breed is je litteken eigenlijk? Op sommige foto's lijkt het wel alsof hij
flink breed is.
Twee littekens onder elkaar, de ene van oor tot oor en anders stukje kleiner daaronder...

Schat in dat ze zo'n 3-5 mm breed zijn.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2009, 23:10   #34
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
wel je kan nog hergroei bereiken, al zal dit wel beperkt zijn...
heel jammer dat je niet voor je ht's aan de fina gegaan bent om het uitvalproces stil te leggen of in het ergste geval af te remmen...

als je nog nooit fina of duta genomen heb, kan het wel zijn dat je er nog wat hergroei mee bereikt...

je kan altijd 1 jaar dutasteride nemen, en daarbij xandrox 15% smeren...
eventueel rooscure schampoo 3x week 5 min laten intrekken voor je uitspoeld...

het principe gaat :

duta : houd in je lichaam tegen dat je testo naar dht omgezet word
minox 15% : groeibooster, als je haar bevrijd word van die dht , kan het hiermee nog teruggroeien, al zal dit wel beperkt zijn... je weet maar wat het kan doen als je het test...
rooscure schampoo werkt licht anti-androgeen , zal dus ook in je scalp/hoofdhuid de dht wat tegenhouden...
op amerikaanse forums is dit de big 3 : fina + minox + keto (nizoral/rooscure) welke samen een redelijk goed resultaat geven, hangt wel af van persoon tot persoon

waarschijnlijk zal deze 3 produkten tesamen gebruiken een degelijk resultaat geven ? ik heb toch al mensen gezien op hairlosstalk dat zeer goed hergroeid hebben met een groot regime... wel niet alles , maar toch een redelijke hoeveelheid haar, zodat het er wel nog goed uitzag met een ht erna erbij...

je moet natuurlijk zelf overwegen of je dit wil proberen...
er kunnen bijwerkingen zijn : lager libido , gyno , sneller moe...
dusja alles heeft voor en nadelen

duta is zeer krachtig , als je liever iets minder sterk probeert kan je ook 5mg fina laten voorschrijven bij je dokter en deze in 4 stukken opdelen en 1 stukje per dag nemen wat overeenstemd met 1,25mg fina/dag

op gebied van ht's , ik weet niet hoor die hairplus ... ik had er ook al eens naar gekeken, veel geld voor weinig resultaat...
ik denk in jouw geval dat je best uitkijkt voor mega-sessie FUE... eventueel bodyhair erbij als meer opvulling, er zijn wel nog oplossingen hoor...
met een haarstuk is het natuurlijk direct opgelost, al is het niet je eigen haar...
goede ht klinieken zijn : prohair , AC , en sommige buitenlandse klinieken ook , ik kan niet klagen van mijn ht gedaan in turkije...

alvast succes...
mischien is die A&G serum iets voor jouw of die histogen / ASC-J9 ... lees deze site goed door, ver alle info vind je hier...
Ik denk niet dat ik me nog op medicijnen wil gaan richten. Wellicht weer valse hoop en resultaat zal zeer waarschijnlijk beperkt zijn.

Haarstuk wil ik beslist niet, vind er veel teveel nadelen aan kleven. En bodyhair bij me is ook beperkt..
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2009, 00:40   #35
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Hallo,


Zit er toch weer over te denken om een haartransplantatie te laten doen. Dit lijkt me het enige wat er momenteel mogelijk is voor mij. Heb een haarstuk overwogen, maar heb dat uiteindelijk toch niet gedaan.

Ik ben al tevreden al is mijn kop bedekt met als hoe het er van voren uitziet, maar weet niet of dat haalbaar is.

Nu ik eens goed naar mijn foto's kijk vind ik het wel positief dat ik (nog) niet gehele kale plekken heb, overal wapperen nog een paar haartjes rond.

Heb in het verleden wel van die spuitbussen met zwarte spray gebruikt. Het leek veel voller, maar soms vroegen mensen ook aan me wat dat 'smeer' op mijn hoofd deed. Maar wie heeft daar wel goede ervaringen mee.

Kortom, vertel me maar wat je vindt en wat jij zal doen.

Ik heb sinds een jaar een nieuwe vriendin, ze is nog knap ook (!), en die heeft er helemaal geen problemen mee dat ik kalend ben. Stom he, maar mij blijft het bezighouden, soms wat meer dan de andere keer.


Hartelijke groeten
Ha Ambo,

Ik heb je bericht gelezen en je foto's gezien. Ik ga heel bot klinken, maar ik ga het toch zeggen. In mijn ogen ben je een kale man. Die drie transplantaties zie ik niet echt. Ik snap ook echt niet dat er mensen hier zijn die je nog meer haaroperaties voorstellen. Ik ben heel objectief als ik zeg dat de buitenwereld je ook als kaal ziet. Je houd je vast aan je laatste hoop.

Wat ik verder zie is dat je een mooie kop/schedel hebt. Je haar kort houden staat je echt prima. Misschen dat je littekens hebt van de transplantaties, maar ook dan vind ik scheren een mooiere optie dan nog een HT. Je ziet die littekens ook zelf veel meer dan de buitenwereld. Als je dat echt een probleem vind zou ik eerder geld stoppen in het restaureren van die littekens dan in een nieuwe HT. Ik geloof echt niet dat dat bij jou echt wezenlijk iets gaat oplossen.

Je hebt een mooie kop om je lot te accepteren en je knappe vriendin heeft er ook helemaal geen probleem mee. Scheer je kop kaal en neem haar lekker mee op vakantie.

Groeten, Dave
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2009, 00:55   #36
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
... Ik las dat je ook over hergroei sprak... dacht dat dat middel nog steeds niet bestond?! Zou je daar wat meer over kunnen vertellen??
Jazeker bestaat dat. Er zijn zelfs 3 bewezen middelen: minoxidil, finasteride en de laser kam. Dat wil niet zeggen dat de middelen bij 100% van de patiënten aanslaan, maar wel bij een behoorlijk hoog percentage.
Overigens heb ik begrepen dat je na een HT wel een middel als finasteride moet slikken om te voorkomen dat de implants worden aangevallen door DHT. (Laat iemand me maar corrigeren als dit niet klopt)

En met Rogaine Foam(=minoxidil 5%) zou je nieuwe haartjes kunnen krijgen en oudere haren steviger maken; velen zijn je reeds voorgegaan.

Alternatief voor minoxidil: Spectral DNC of het nieuwe A&G Haircomplex.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2009, 01:06   #37
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Overigens heb ik begrepen dat je na een HT wel een middel als finasteride moet slikken om te voorkomen dat de implants worden aangevallen door DHT. (Laat iemand me maar corrigeren als dit niet klopt)
Ze nemen haren uit de haarkrans die ongevoelig voor DHT zijn. Je slikt na een ht natuurlijk iets als fina om te voorkomen dat andere haren dan de getransplanteerde uitvallen en het er raar uitziet.

Hanna toch, foei
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2009, 01:48   #38
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Ze nemen haren uit de haarkrans die ongevoelig voor DHT zijn. Je slikt na een ht natuurlijk iets als fina om te voorkomen dat andere haren dan de getransplanteerde uitvallen en het er raar uitziet.

Hanna toch, foei
Nou, je weet maar nooit of die haren echt DHT-ongevoelig zijn en blijven.

Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2009, 17:59   #39
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave523 Bekijk bericht
Ha Ambo,

Ik heb je bericht gelezen en je foto's gezien. Ik ga heel bot klinken, maar ik ga het toch zeggen. In mijn ogen ben je een kale man. Die drie transplantaties zie ik niet echt. Ik snap ook echt niet dat er mensen hier zijn die je nog meer haaroperaties voorstellen. Ik ben heel objectief als ik zeg dat de buitenwereld je ook als kaal ziet. Je houd je vast aan je laatste hoop.

Wat ik verder zie is dat je een mooie kop/schedel hebt. Je haar kort houden staat je echt prima. Misschen dat je littekens hebt van de transplantaties, maar ook dan vind ik scheren een mooiere optie dan nog een HT. Je ziet die littekens ook zelf veel meer dan de buitenwereld. Als je dat echt een probleem vind zou ik eerder geld stoppen in het restaureren van die littekens dan in een nieuwe HT. Ik geloof echt niet dat dat bij jou echt wezenlijk iets gaat oplossen.

Je hebt een mooie kop om je lot te accepteren en je knappe vriendin heeft er ook helemaal geen probleem mee. Scheer je kop kaal en neem haar lekker mee op vakantie.

Groeten, Dave
Hoi Dave,

Ben niet zo gauw gekwetst hoor, hou op zich wel van directe meningen.

Ik weet ook heel goed dat met een volgende haartransplantatie er nog een flinke kale plek over zou blijven en de rest dunner dan hoe het in mijn jonge jaren was. Maar ben wel blij met de 1.700 grafts die er de vorige eeuw in zijn gezet. Ben op zich tevreden met mijn vooraanzicht als ik in de spiegel kijk, moet er eigenlijk helemaal niet aan denken dat ik dan een kale konten gezicht zie.... dus kaal scheren vind ik geen optie voor mij.

Maar houdt de kapper een spiegel voor me en zie ik mijn hoofd van een andere kant, dan is het een heel ander verhaal.

En met een volgende ht kunnen ze gelijk mijn littekens van eerdere ht's meesnijden en blijft er een veel kleiner litteken achter.

Ben me nu nog aan het verdiepen in de extender. Lees er niet veel over, maar heb op foto's wel kunnen zien dat de resultaten verbluffend zijn in vergelijking met ht. Maar ga niet over 1 nacht ijs, zal ooit een beslissing daarover nemen. Ik denk dat het veel mensen erg afschrikt en dan besluiten of een ht te laten doen of iets anders of niks...

Ik denk trouwens niet dat de door jou genoemde vriendin nog met me op vakantie wil, en ik niet met haar... maar het is niet uitgegaan om mijn kale kop hoor hihi..

Maar bedankt voor je reactie!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2009, 22:58   #40
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Als geld geen rol speelt, zou ik voor een zeer grote ht gaan.. accepteren is idd ook een optie, maar voor veel mensen op dit forum(zoals ik) niet.
Of je een totale dekking kunt bereiken weet ik niet, maar youtube maar eens op megasessies ht, dan zie je hoe veel er te bereiken is.
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2009, 01:06   #41
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Als geld geen rol speelt, zou ik voor een zeer grote ht gaan.. accepteren is idd ook een optie, maar voor veel mensen op dit forum(zoals ik) niet.
Of je een totale dekking kunt bereiken weet ik niet, maar youtube maar eens op megasessies ht, dan zie je hoe veel er te bereiken is.
Een tijdje geleden zag ik hier op haarweb een filmpje over de Sanusi Umar Methode. Dat is een methode die naast het haar uit de haarkrans erg veel "body hair" transplanteert. Het zal enorm duur zijn, maar eerlijk is eerlijk, het resultaat zag er bij die patient gezien de omstandigheden erg goed uit. Dat er veel body hair gebruikt was was op het filmpje met het blote oog in elk geval niet te zien.

Wellicht dat Ambo zo´n behandeling interessant vindt.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2009, 07:49   #42
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jazeker bestaat dat. Er zijn zelfs 3 bewezen middelen: minoxidil, finasteride en de laser kam. Dat wil niet zeggen dat de middelen bij 100% van de patiënten aanslaan, maar wel bij een behoorlijk hoog percentage.
Overigens heb ik begrepen dat je na een HT wel een middel als finasteride moet slikken om te voorkomen dat de implants worden aangevallen door DHT. (Laat iemand me maar corrigeren als dit niet klopt)

En met Rogaine Foam(=minoxidil 5%) zou je nieuwe haartjes kunnen krijgen en oudere haren steviger maken; velen zijn je reeds voorgegaan.

Alternatief voor minoxidil: Spectral DNC of het nieuwe A&G Haircomplex.
Hanna,

Sorry voor late reactie, maar als je pas kalend bent zullen de medicijnen wellicht werken. Ben zelf al vanaf mijn 20e kalend, ben nu 41 en klaar met kaal worden geloof ik. Zou het bij mij ook nog werken dan??
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2009, 14:31   #43
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik heb in ieder geval van de HT-ers begrepen dat je finasteride moet blijven slikken.


En er is nieuwe hoop: http://www.agskinsolutions.com/haircomplex.html
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2009, 12:43   #44
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik heb in ieder geval van de HT-ers begrepen dat je finasteride moet blijven slikken.


En er is nieuwe hoop: http://www.agskinsolutions.com/haircomplex.html
Oh, dat van finasteride had ik nog niet gehoord, maar zou niet weten wat dat bij mij nog voor zin zou hebben.

En heb je link bekeken, maar van dit soort advertenties heb ik er al legio gezien..... Waarom zou dit het wel zijn dan?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 02:32   #45
KaalisCool
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Berichten: 7
Hey Ambo, ik sluit mij aan bij de reactie van Dave. Op de fotos (van je post op 11 maart 21:21) zie ik op je achterhoofd een soort kale lijnen en wat ermee bovenop bereikt is vind ik niet de moeite en het geld waard. Zulke haarslierten zien er alleen maar slordig uit en ik denk dat er veel vrouwen zijn die er precies zo over denken. Mijn advies zou zijn om het lekker te millimeteren, te zorgen voor een beetje een kleurtje op je gezicht en het geld te besteden aan leuke dingen doen met je zoontje en minder gaan piekeren! Volgens mij wordt je daar gelukkiger van en vinden vrouwen dat ook aantrekkelijker ;-)
KaalisCool is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hirsutisme als schoonheidsideaal 409 Hirsutisme - Algemeen 77 28 oktober 2007 16:58
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Even voorstellen en een vraag over een pruik of niet! Dreadgek TTM - Algemeen 25 27 maart 2006 10:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.