Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 oktober 2009, 12:26   #1
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
kruin ht

Waarom komen de haartjes van de kruin niet?

bij de inhammen voorhoofd zijn bijna alle haartjes al aan het groeien tot 1 cm

maar bij de kruin zie ik alleen maar gaten,paar zwarte stipjes,

waarom??

duurt het achter op het hoofd wat langer? of is er iets mis mee?

ik had 22 jullie 2009 haren laten transplanteren, dat is 3 maanden ongeveer,

of duurt het wat langer?

ik kan hierover nergens wat vinden,
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 13:37   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.406
Geslacht:
Heb geduld. Kan zijn dat het daar wat langer duurt. 3 maanden is idd normaalgesproken het beginpunt van de groei. Pas na ca. een jaar (8-14 maanden) heb je je eindresultaat
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 14:16   #3
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Heb geduld. Kan zijn dat het daar wat langer duurt. 3 maanden is idd normaalgesproken het beginpunt van de groei. Pas na ca. een jaar (8-14 maanden) heb je je eindresultaat
Ja, Limbo

OnsGoederen dient geduld te hebben, mee eens (al heb ik zelf Norwoord 2 /3 - gehad - vóórdat ik mijn 2 HT's aan de voorzijde had, dus heb geen ervaring met de kruin).

Haarcyclus duurt (volgens mij) zo'n 4 maanden en dan start pas de groei, dus zeg 5 maanden voordat effecten van nieuwe haargroei zichtbaar zijn. Daarvóór zie je misschien - in maand 1 - de getransplanteerde haartjes die - meestal - nog zullen uitvallen).

Na ongeveer 12 - 14 maanden moet het eindresultaat bereikt zijn, daarna hoef je niet veel meer te verwachten.

Houdoe
Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 25 oktober 2009 om 14:21
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 15:52   #4
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Ja, Limbo

OnsGoederen dient geduld te hebben, mee eens (al heb ik zelf Norwoord 2 /3 - gehad - vóórdat ik mijn 2 HT's aan de voorzijde had, dus heb geen ervaring met de kruin).

Haarcyclus duurt (volgens mij) zo'n 4 maanden en dan start pas de groei, dus zeg 5 maanden voordat effecten van nieuwe haargroei zichtbaar zijn. Daarvóór zie je misschien - in maand 1 - de getransplanteerde haartjes die - meestal - nog zullen uitvallen).

Na ongeveer 12 - 14 maanden moet het eindresultaat bereikt zijn, daarna hoef je niet veel meer te verwachten.

Houdoe
Roloff
De kruin groeit later als de voorkant van het hoofd, dit heeft met de bloedsomloop te maken.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 17:07   #5
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.406
Geslacht:
Gerustgesteld onsgoederen??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 17:33   #6
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
jja

ik wordt niet goed meer van dit haar gedoe,

dat die haren mijn leven zo erg veranderen,

ik weet niet hoelang ik het nog wil volhouden,

maar meschien een laatste ht aan de achterzijde endan als het dan nog niet lukt ja dan is het gewoon afscheid nemen van deze zielige wereld,

bijna iedereen in mn omgevind heel gellukig,en nog 99% van zn haren aanwezig,moet ik hier zeker weer die ene zijn die alle problemen heeft,

Voor mij geen liefde,is zeker verboden,Zelfs naar buiten gaan mag niet meer,van mijn gevoelens, ik zit gvdm al 3 maanden thuis,en wordt er ziek van,

fullmore is een supper spul, als er krasjes zitten op mn huid beetje schuren om glad te krijgen endan het verf erop spuiten,zo glad als vroeger weer,

ziet er heel strak gespoten uit!!! echt een waanizinnig resultaat,

vooral toppik,

Wat irriteer ik me aan gloei lampen en andere verlichtingen, je ziet geen haar meer op je hoofd, En Dus kan je ook niet naar een Disco ofzo,lLekker heerlijk opgesloten eenzaam,En iedereen maar in mn omgeving blij van de vreugde,lekker feesten etc,

Waarom leef ik ook he??? ik heb al een en ander elende,dit is gewoon de toppunt van ellende,

Zelfmoord is echt de enige oplossing!!!

ik zie wel tot waar ik dit nog vol ga houden,
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 17:44   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Met Toppik of Fullmore krijg je toch een heel mooi resultaat, zodat je naar de disco kunt?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 17:48   #8
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.406
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onsgoederen Bekijk bericht
ik wordt niet goed meer van dit haar gedoe,

dat die haren mijn leven zo erg veranderen,

ik weet niet hoelang ik het nog wil volhouden,

maar meschien een laatste ht aan de achterzijde endan als het dan nog niet lukt ja dan is het gewoon afscheid nemen van deze zielige wereld,

bijna iedereen in mn omgevind heel gellukig,en nog 99% van zn haren aanwezig,moet ik hier zeker weer die ene zijn die alle problemen heeft,

Voor mij geen liefde,is zeker verboden,Zelfs naar buiten gaan mag niet meer,van mijn gevoelens, ik zit gvdm al 3 maanden thuis,en wordt er ziek van,

fullmore is een supper spul, als er krasjes zitten op mn huid beetje schuren om glad te krijgen endan het verf erop spuiten,zo glad als vroeger weer,

ziet er heel strak gespoten uit!!! echt een waanizinnig resultaat,

vooral toppik,

Wat irriteer ik me aan gloei lampen en andere verlichtingen, je ziet geen haar meer op je hoofd, En Dus kan je ook niet naar een Disco ofzo,lLekker heerlijk opgesloten eenzaam,En iedereen maar in mn omgeving blij van de vreugde,lekker feesten etc,

Waarom leef ik ook he??? ik heb al een en ander elende,dit is gewoon de toppunt van ellende,

Zelfmoord is echt de enige oplossing!!!

ik zie wel tot waar ik dit nog vol ga houden,
Je moet jezelf niet zo gek maken. Het zijn maar haren, je kunt met medicamenten het uitvalproces stoppen of in elk geval vertragen en je hebt een ht ondergaan. Kijk eens om je heen hoeveel kalen er al zijn!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 17:50   #9
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
resultaat is heel mooi,

alleen ik loop er dan veel onzekerder bij dan voorheen,

in de spiegel kan je zo zien dat het gespoten is,dat er kale plekken zijn bedekt,

ik zag toevallig bij een andere vriend,dat hij ook een soort spul gebruikt heeft,

alleen zij er niks van,

ja het is echt moeilijk om met het gevoel rond te lopen dat je dingen camoufleert, stel ik ontmoet iemand, en we zijn samen, na een tijdje merkt hij dat ik kalend ben achterop, Wat dan??? dan schaam ik me kapottt

en of hij me nog zou willen dat weet ik helemaal niet meer,




Limbo klopt wat je zegt, maar ik ben 23,en dit gedoe heb ik al vanaf me jeugd, hierdoor durf ik niks, als ik 30 was oke dan vindt ik het niet erg meer, maar ik kan niet eens normaal van mn leven genieten,al mijn vrienden hebben nikss en al de andere die ik ken ook niet van mijn leeftijd, Echt iets voor mij, Zelfs toen ik op school zat zag je nouwelijks bij iemand de kruin kaal, ik vindt kruin erger dan inhammen, ik kan echt niet leven met een gevoel dat mn haren achterop bijna weg zijn,


Medicatie is inderdaad een oplossing,alleen hebben ze me het afgeraden,Omdat ik hepatittes b heb,

valt echt niet mee met mij,

Laatst gewijzigd door onsgoederen; 25 oktober 2009 om 17:55
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 17:56   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onsgoederen Bekijk bericht
... stel ik ontmoet iemand, en we zijn samen, na een tijdje merkt hij dat ik kalend ben achterop, Wat dan??? dan schaam ik me kapottt
en of hij me nog zou willen dat weet ik helemaal niet meer,,
Dan heeft die partner een waardeloze mentaliteit en dan mag je blij zijn dat je dat snel ontdekt hebt!
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 18:02   #11
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.406
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onsgoederen Bekijk bericht
Limbo klopt wat je zegt, maar ik ben 23,en dit gedoe heb ik al vanaf me jeugd, hierdoor durf ik niks, als ik 30 was oke dan vindt ik het niet erg meer, maar ik kan niet eens normaal van mn leven genieten,al mijn vrienden hebben nikss en al de andere die ik ken ook niet van mijn leeftijd, Echt iets voor mij, Zelfs toen ik op school zat zag je nouwelijks bij iemand de kruin kaal, ik vindt kruin erger dan inhammen, ik kan echt niet leven met een gevoel dat mn haren achterop bijna weg zijn,


Medicatie is inderdaad een oplossing,alleen hebben ze me het afgeraden,Omdat ik hepatittes b heb,

valt echt niet mee met mij,
Nou joh, er zijn er die met 18 al bijna helemaal kaal zijn. Maak je niet gek, het zijn maar haren! Wellicht dat wel minox je kan helpen. Weet niet of dat kan met hep B. Wellicht dat Hanna daar meer van afweet. Komop, het leven is te mooi om zo zwaar bedrukt rond te lopen. Ik wilde dat ik nog 23 was, met of zonder haar, ik ben er al bijna 46...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 18:10   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Onsgoederen,

Misschien mag je een PRP-behandeling laten doen om sneller nieuwe haargroei te krijgen; daarover zou je even moeten informeren bij prohairclinic. De resultaten van Kiran vind ik erg goed. De eerste foto is van vóór de behandeling, de tweede foto is 24 dagen later genomen:

5 aug. 2009.jpg 29 aug.2009.jpg

Ondertussen kun je natuurlijk ook gewoon een leuke pet dragen!
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 18:12   #13
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
zelfmoord is het begin van alle ellende,

zo gek hoop ik ook niet te worden,

maar met een kalende hoofd,kom je heeeel moeilijk in contact met anderen,
je zelfvertrouwen is totaalweg,

is 2000 grafts genoeg om mn hoofd helemaal dicht te vullen, ik hoef absoluut geen haar dat 100% licht dicht is,maar op zn minst wel met 60%

ik bedoel die kale koppen waarvan je huid ziet maar dat het echt verwaardeloosbaar is, zie ik vaak bij anderen, dat is heel normaal,maar een hoofd waar je in licht niks ziet is echt geen zicht,
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 18:19   #14
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
dankjewel dat je zo aardig bent om wat info te geven,

Wat is prp behandeling eigenlijk?

ik bedoel niks schadelijks tog? gaan je haren er van uitvallen tijdelijk?

ik heb nog een vraagje, ik kreeg in turkije 2 flesjes en heelveel injectnaalden,

ik moest het bij kalende plekken elke week ofzo om de 1 cm prikken

1e PRILOC steril,apirojen

prilokain hidroklorur 400 mg/falkon VEM 20 ml falkon


2e MARCAINE %0.5

steril apirojen
lokal anestetik 20 ml astrazeneca


deze bijde heb ik 300 euro voor betaald 40 ml totaal is wel heel duur,

moest ik om de week met injectienaald injecteren eerst de beide metelkaar mengen endan enjecteren, totaal 2 maanden lang ofzo,

het zou haarverlies heel erg remmen,

maar nu is me vraag,zal ik het doen heeft er iemand enige ervaring hiermee?
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2009, 18:20   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Voor vrouwen vind ik 't wel erg. Voor mannen is het tamelijk normaal. Kijk maar naar de tientallen voetballers die multimiljonair zijn geworden met hun kale kop!
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
plaatselijk haarwerk alleen voor kruin Rafael Haarwerken 28 17 november 2008 21:11
Kalende kruin Pi008 AGA - Algemeen 3 5 april 2008 19:27
Kalende kruin op je 23ste Flameon AGA - Algemeen 25 22 februari 2008 02:56
Kale kruin en inhammen andere oorzaak? kaledildo20 AGA - Algemeen 0 3 januari 2008 23:31
Alleen rond de kruin haarverlies. Advies gevraagd! Bram2006 Medicijnen/haargroeimiddelen 19 10 augustus 2006 00:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.