Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 31 maart 2013, 18:53   #61
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Dan zoek ik een andere instantie om over hun klachtenafhandeling te klagen. Ombudsman?
So now one year later - how is it going?

Have you been successful with your 'klacht' against HSI? You know, the Hair Science Institute, the company who doesn't pay protection money … sorry, I meant who doesn’t pay for advertising at hair loss message forums like haarweb.nl.
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2013, 20:04   #62
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
So now one year later - how is it going?

Have you been successful with your 'klacht' against HSI? You know, the Hair Science Institute, the company who doesn't pay protection money … sorry, I meant who doesn’t pay for advertising at hair loss message forums like haarweb.nl.
No, they still live in the stone age at the Reclame Code Commissie. I was supposed to print out the pages and send them by mail. I haven't got a printer

And I thought, if people want to be mislead, who I am to educate them? Belief can be comforting.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 7 april 2013 om 20:13
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2013, 21:31   #63
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
No, they still live in the stone age at the Reclame Code Commissie. I was supposed to print out the pages and send them by mail. I haven't got a printed
Stone age? Actually, no - they work pretty fast ...

Check this out...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Dag Ambo,
Dit document werd in december [2009] vorig jaar reeds opgesteld, maar pas nu naar buiten gebracht via de pers.

Als er enige wetenschappelijke bewijzen zijn voor de werking van haarstamceltransplantatie dan zou nu het moment wel moeten zijn.

Weet je, ik zou met plezier toegeven dat haarstamceltransplantatie werkt zodra ik bewijzen onder de ogen krijg. Kan je je voorstellen wat voor ongelooflijke mogelijkheden dit zou geven aan diegenen die vechten tegen haarverlies
Ben zeer benieuwd naar concrete wetenschappelijke ... en ik ben zeker de hele haarweb gemeenschap ook!
So according to this, they discussed this issue the 1st time with Reclame Code Commissie ...
http://www.hasci.com/nl/nieuws-media...ode-commissie/

... just around a half year later. And the same after the "2nd (useless) discussion" with the RCC.

Anyway, you can't say that the Reclame Code Commissie "still live in the stone age".
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2013, 16:50   #64
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
So now one year later - how is it going?

Have you been successful with your 'klacht' against HSI? You know, the Hair Science Institute, the company who doesn't pay protection money … sorry, I meant who doesn’t pay for advertising at hair loss message forums like haarweb.nl.
No they do it on a sneaky way by such members like you for free..slinks zo noemen we dat hier in nederland
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2013, 23:11   #65
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht

No they do it on a sneaky way by such members like you for free..
That's absolutely correct - "members" like me share their informations and results with others for free - and WITHOUT getting any "sneaky commissions or discounts" like so many at such hair loss forums.

Do you need prove for all my claims?
Please say "No!"
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2013, 21:27   #66
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
And I thought, if people want to be mislead, who I am to educate them? Belief can be comforting.
Hehe. Ik blijf het wel interessant vinden, hoe iemand als jij na ALLE bewijs dat er inimddels op tafel ligt nog steeds niet gelooft in wat HASCI doet. Volgende week gaan ze trouwens een 50 graft test uitvoeren, waarbij 50 grafts getransplanteerd gaan worden op forum member "James Bald" en waarbij zowel het donor als recipient gemonitord gaan worden, misschien wel interessant voor je om in de gaten te houden ?

Ook zijn de academici inmiddels wakker geworden en worden er inmiddels wetenschappelijke resultaten gepubliceerd, door onafhankelijke wetenschappers omtrent dit onderwerp, zoals deze: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23289545

Maar ja, die wetenschappers zijn in jouw optiek natuurlijk ook allemaal omgekocht door Gho, niet waar ?

Laatst gewijzigd door Arashi; 3 april 2013 om 21:29
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2013, 21:46   #67
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Hehe. Ik blijf het wel interessant vinden, hoe iemand als jij na ALLE bewijs dat er inimddels op tafel ligt nog steeds niet gelooft in wat HASCI doet. Volgende week gaan ze trouwens een 50 graft test uitvoeren, waarbij 50 grafts getransplanteerd gaan worden op forum member "James Bald" en waarbij zowel het donor als recipient gemonitord gaan worden, misschien wel interessant voor je om in de gaten te houden ?
Dat is wel interessant. Is dat onderdeel van (weer) een wetenschappelijk onderzoek?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2013, 22:07   #68
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dat is wel interessant. Is dat onderdeel van (weer) een wetenschappelijk onderzoek?
Je bedoelt die 50 graft test ? Nee dat is geen 'wetenschappelijk onderzoek', maar een idee dat ontstaan is na discussie tussen diverse forum members op baldtruthtalk. James Bald hier op Haarweb, van dit topic: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=32053 , ondergaat a.s. maandag deze test
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2013, 22:09   #69
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Okay, dank je!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2013, 22:26   #70
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Hehe. Ik blijf het wel interessant vinden, hoe iemand als jij na ALLE bewijs dat er inimddels op tafel ligt nog steeds niet gelooft in wat HASCI doet. Volgende week gaan ze trouwens een 50 graft test uitvoeren, waarbij 50 grafts getransplanteerd gaan worden op forum member "James Bald" en waarbij zowel het donor als recipient gemonitord gaan worden, misschien wel interessant voor je om in de gaten te houden ?

Ook zijn de academici inmiddels wakker geworden en worden er inmiddels wetenschappelijke resultaten gepubliceerd, door onafhankelijke wetenschappers omtrent dit onderwerp, zoals deze: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23289545

Maar ja, die wetenschappers zijn in jouw optiek natuurlijk ook allemaal omgekocht door Gho, niet waar ?
Welnee, ik vind die onderzoeken ook heel interessant. En mijn wereldbeeld is niet zwart-wit. Gho is geen religie, twijfel is geen ketterij. Maar in de discussie lijkt het er wel op. Als je niet heilig gelooft in Gho, dan ben je dus tegen hem. Een lakei van de gevestigde orde.

Eerlijk gezegd vind ik iemand als Gho verfrissend, hij loopt buiten de gebaande paden en onderzoekt nieuwe mogelijkheden. Maar tegelijkertijd zou ik toch graag een sterker gevoel van 'dat klopt' krijgen.

Zoals gezegd vind ik alle onderzoeken interessant. Ze wijzen erop dat delen van het verhaal van Gho kloppen. Maar het totaalplaatje heb ik nooit goed bewezen gezien en delen van het verhaal rammelen wat. Zwakste punt vind ik die twee kernen met stamcellen die ieder voor zich weer een volledige haar kunnen vormen. Heel mooi wetenschappelijk bewezen. Maar als je goed leest betreft dat een 'disection' (doormidden) terwijl de methode Gho uit gaat van een 'transection' (dwarsdoorsnede). Het verschil tussen een regenworm in tweeën snijden of fileren. Maar het vormt wel de lemen voeten van het verhaal.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2013, 22:36   #71
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Welnee, ik vind die onderzoeken ook heel interessant. En mijn wereldbeeld is niet zwart-wit. Gho is geen religie, twijfel is geen ketterij. Maar in de discussie lijkt het er wel op. Als je niet heilig gelooft in Gho, dan ben je dus tegen hem. Een lakei van de gevestigde orde.

Eerlijk gezegd vind ik iemand als Gho verfrissend, hij loopt buiten de gebaande paden en onderzoekt nieuwe mogelijkheden. Maar tegelijkertijd zou ik toch graag een sterker gevoel van 'dat klopt' krijgen.

Zoals gezegd vind ik alle onderzoeken interessant. Ze wijzen erop dat delen van het verhaal van Gho kloppen. Maar het totaalplaatje heb ik nooit goed bewezen gezien en delen van het verhaal rammelen wat. Zwakste punt vind ik die twee kernen met stamcellen die ieder voor zich weer een volledige haar kunnen vormen. Heel mooi wetenschappelijk bewezen. Maar als je goed leest betreft dat een 'disection' (doormidden) terwijl de methode Gho uit gaat van een 'transection' (dwarsdoorsnede). Het verschil tussen een regenworm in tweeën snijden of fileren. Maar het vormt wel de lemen voeten van het verhaal.
Ok fair enough, ik heb je blijkbaar verkeerd ingeschat, mijn excuses.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2013, 21:09   #72
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
ik vind gho's resultaten tot dusver uiterst bedroevend. en daar betaal je een godsvermogen voor?
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2013, 21:30   #73
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oppenheimer82 Bekijk bericht
ik vind gho's resultaten tot dusver uiterst bedroevend. en daar betaal je een godsvermogen voor?
Ik heb met liefde dat 'godsvermogen' betaald voor:
1) Donor hergroei
2) Veel snellere hersteltijd dan bij FUE
3) Geen littekens, zoals bij FUT/FUE

Ik vind de resultaten overigens helemaal niet bedroevend, maar uiterst sterk, die case van gc83uk bijvoorbeeld, of Nijmegen2 hier op 't forum, of Tobban's case of van de BN-ers bijvoorbeeld Sneijder. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2013, 22:39   #74
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Geen littekens? Moet toch vergelijkbaar zijn met de littekens bij FUE?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2013, 23:57   #75
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Geen littekens? Moet toch vergelijkbaar zijn met de littekens bij FUE?
Nee, door de kleinere boortjes blijven er geen zichtbare littekens achter.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.