Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 27 januari 2013, 18:03   #1
jaimy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Locatie: noord-holland
Berichten: 28
hsi amsterdam

hallo allemaal,
Ik zit te overwegen om een haarstamcel-tranplantatie te doen bij de hsi in amsterdam.
Iemand die ervaringen met hun heeft???

groetjes jaimy
jaimy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2013, 09:31   #2
ritchie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 26
Ik zou het niet doen ze zijn erg duur, je kan beter naar Esteworld gaan in Turkije, je betaald daar 3700 euro excl reis (500) en ze doen zoveel grafts als ze kunnen.

bij Hasci krijg je daar voor misschien 1000 grafts. vaak ook heb je meerdere transplantatie nodig, Estleworld betaal je 4000 totaal en bij Hasci rond de 15000.

Ik ben zelf ook naar Estleworld gegaan mijn voorkant is 100% gegroeid naar een jaar, mijn achterkant 50% moest dus nog een x voor me achterkant er naar toe.

zal dan wel korting krijgen dus ben dan klaar voor rond de 5500 totaal, bij Hasci was dat 15000 geweest.

heb zelfs geen spijt van de ht alleen jammer dat de achterkant wat achter bleef bij de rest van de transplantatie, ik zou je dus aanraden ga naar turkije... daarna staat esteworld daar zeer hoog aangeschreven als the place to be for de turken... Heb zelf jaren gewerkt in het Vumc, lucas andreas in Amsterdam en moet zeggen zelfs bij ons zag het er niet zo mooi uit, en kreeg je die service niet, maar ook wel logisch, daar in Turkije is Estleworld de turkse hasci

Laatst gewijzigd door ritchie; 28 januari 2013 om 09:39
ritchie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2013, 10:29   #3
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Als je de berichten op de site na loopt zul je zien dat Hasci voornamelijk kleine ingrepen doet van 1000-1600 grafts. 1000 Grafts kosten bij hun € 5800. Soms zeggen ze erbij dat je een tweede behandeling nodig hebt maar vaak zeggen ze dat niet waardoor je na een jaar er achter komt dat je niet tevreden bent over de dekking. Als je dan op controle zult gaan zullen ze je zeggen dat je tweede ingreep nodig hebt.
Ik adviseer je ga ook bij andere klinieken voor een consult. Als zij veel meer Grafts adviseren dan weet je dat het advies van Hasci niet klopt.

Wat je verder zult lezen is dat hersteltijden bij Hasci erg kort zijn. Bij mij was dat ook het geval. Dit komt door de dunnere naalden die ze gebruiken, grafts die verder uit elkaar staan (mindere dekking) en ze geven je prednison tegen zwellingen.

Ik liet me verleiden om naar Hasci te gaan doordat er destijds veel bekende nederlanders naar toe gingen. Tot nu toe zie ik echter geen mooie resultaten van mensen die behandeld zijn bij Hasci ook niet hier op de site. Gerard Joling zien we wel voortdurend maar daar is bekend van dat hij erg veel toppik en fullmore gebruikt. Frans Bauer en Peter van der Voorst hebben beiden triest resultaat.

Overigens zijn er al lange tijd geen bekende nederlanders meer op de site van Hasci geplaatst. Wellicht ook door de tegenvallende resultaten..
De kliniek van GHO is een aantal jaren geleden al eens failliet gegaan. Ik heb gehoord dat er opnieuw financiele problemen zijn. Of dat klopt weet ik niet. Heb op internet gezien dat er wel in aug 2012 weer 3 bv's van hem failliet gegaan zijn. http://www.faillissementsdossier.nl/...olding-bv.aspx
http://www.faillissementsdossier.nl/...clinic-bv.aspx
http://www.faillissementsdossier.nl/...pharma-bv.aspx Het zou echter ook te maken kunnen hebben met het eerdere faillisement.

Ik zou niet opnieuw na Hasci/Gho gaan.
Mocht je toch besluiten daar te gaan wees dan voorzichtig met aanbetalen. Waar rook is is vuur zegt men...
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 28 januari 2013 om 12:50
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2013, 15:30   #4
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
Hi Kruger,


Interessant berichtje. Vind de resultaten van hsi ook tegenvallen.
Wat me tegenvalt zijn de lage dicht heden die zij behalen.


Nu 3 kilometer verderop van hsi vandaan ligt een betere haarkliniek. Heb daar volgende week een consultgesprek met dr. Eberson gepland.
vslop is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2013, 16:16   #5
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
HASCI is de enige kliniek die aan haarvermeerdering doet. De andere klinieken transplanteren slechts grafts. Als je 't geld er voor hebt zou ik daarom sowieso beginnen met een HASCI bezoek. Dat kost je weinig grafts en je kan dan altijd nog zien of je er tevreden mee bent en/of je een andere kliniek wilt.

Overigens ben ik 't niet eens met alleen maar tegenvallende resultaten, Schneider ziet er erg goed uit: http://www.baldtruthtalk.com/attachm...4&d=1346267312
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2013, 22:12   #6
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht

Ik liet me verleiden om naar Hasci te gaan doordat er destijds veel bekende nederlanders naar toe gingen. Tot nu toe zie ik echter geen mooie resultaten van mensen die behandeld zijn bij Hasci ook niet hier op de site.
Interesting. But I can’t see these "veel bekende nederlanders" in other hair transplant clinic chairs in the Netherlands either. Strange.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht

Ik heb gehoord dat er opnieuw financiele problemen zijn.
Really? Let me look ...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

http://staging2.usmedia.nl/advance-c...nic-in-jakarta

General information

Project location: Jakarta, Indonesia

Consortium: Hair Science Institute BV and PT Akurat Intan Mayda

Project Budget: € 1,175,260

External financing: PSI

Project period: From July 2012 to January 2015

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Seems they have enough budget to invest. Strange.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht

Ik zou niet opnieuw na Hasci/Gho gaan.
Have you ever been there??

Laatst gewijzigd door HairRobinHood; 28 januari 2013 om 22:21
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2013, 21:43   #7
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Hi Jaimy,

Ik ben erg tevreden met mijn resultaat van HASCI. Voor 1400 grafts hebben ze een mooi resultaat behaald. Ik vond snelle hersteltijd erg belangrijk, plus de kans dat mijn donorgebied niet uitdunt.

Het klopt natuurlijk wel dat je elders veel meer grafts krijgt voor hetzelfde geld.

Groet
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2013, 10:47   #8
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
HASCI is de enige kliniek die aan haarvermeerdering doet. De andere klinieken transplanteren slechts grafts. Als je 't geld er voor hebt zou ik daarom sowieso beginnen met een HASCI bezoek. Dat kost je weinig grafts en je kan dan altijd nog zien of je er tevreden mee bent en/of je een andere kliniek wilt.

Overigens ben ik 't niet eens met alleen maar tegenvallende resultaten, Schneider ziet er erg goed uit: http://www.baldtruthtalk.com/attachm...4&d=1346267312
Wat me meer en meer opvalt is dat de BN klanten bij Hasci over het algemeen goede resultaten hebben , maar bij de gewone klanten is het meestal van een veel lager niveau.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2013, 16:33   #9
jaimy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Locatie: noord-holland
Berichten: 28
mmmmmh lastig allemaal zeg, iniedergeval iedereen alvast bedankt voor de gegeven reacties.

liefs jaimy
jaimy is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2013, 13:23   #10
amsterdamhans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2013
Berichten: 2
net bij hasci in Amsterdam geweest. Bij het consult kreeg ik eerst een meisje die mij aan de hand van fotos op computer resultaten laat zien. Ze was aardig maar kon heel vaak geen antwoord geven want vertelde dat ze zelf geen arts was. Maar dat de arts zo zou komen voor aanvullende informatie. Toen de arts kwam ging hij joviaal op de tafel zitten. Ik had vragen over mijn gevoelige hoofdhuid of mijn haar wel geschikt was voor transplantatie...enfin hij heeft letterlijk geeneens mijn hoofd van dichtbij bekeken maar kwam met een beveling van 2 keer 1400 grafts. Ik vond het hele consult super onprofessioneel en hoewel ik echt bij hsci het wilde laten doen...ben ik wakker geschud...
In duitsland maken ze fotos van je hoofd, bekijken je donor en ontvangstgebied zeer terdege...bespreken met close ups hiervan meteen welke haren nog zullen uitvallen etc Realistische verwachting etc Bovendien zijn er klinieken die 0.7 mm tot 0.9 mm naalden gebruiken dus maar beetje dikker dan 0.6 van HSCI
Ik ga NIET naar HSCI want geloof niet zo meer in de kliniek.
amsterdamhans is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2013, 15:12   #11
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
Hasci commerciele priet praat...

Lasercompany commercieel...

Poseidon commercieel...


Ben vorige week bij de Eberson Hair Clinic in Amsterdam op consult geweest. 1,5 uur met de arts zelf gesproken. Duidelijk heldere en nuchtere uitleg, geeft op elke vraag antwoord -geduldig. Bekijkt donorgebied etc. bespreekt preventie en verder beloop kaalheid. Ik vondt het top!
vslop is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 11:46   #12
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
Interesting. But I can’t see these "veel bekende nederlanders" in other hair transplant clinic chairs in the Netherlands either. Strange.
Simple.. These so called 'bekende Nederlanders' like Gerard Joling don't need to pay anything.
HASCI is still alive because of these 'bekende Nederlanders'.
It's just advertising for the company.

Btw.. if I were you I would try to make it a little bit less obvious that you are working for HASCI.. just a tip
__________________
My regimen:

01-2013: Fue 2500 Grafts Prohair Clinic Zone 1+2 (Oppervlakte 49cm2/50 grafts cm2)
01-2013: 2 capsules Keratene Alpha active Retard per dag GESTOPT: Geen resultaat
01-2013: 1 capsule Biotine (5000 mcg) per dag
Neem ik nog af en toe
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 11:56   #13
angelo2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2008
Berichten: 26
Ben ook bij HASCI begandeld voor 700 grafts en erg tevreden met het resultaat. Het duurde ongeveer een jaar voordat het resultaat goed zichtbaar was. Grootste nadeel vind ik de prijs. Ik was er nog net voor de laatste prijsverhoging, scheelde me 500,-
angelo2 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 14:07   #14
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harbour Bekijk bericht
Simple.. These so called 'bekende Nederlanders' like Gerard Joling don't need to pay anything.
HASCI is still alive because of these 'bekende Nederlanders'.
It's just advertising for the company.

Btw.. if I were you I would try to make it a little bit less obvious that you are working for HASCI.. just a tip
The "GO ELSEWHERE" thingy is not involved in your thoughts ...

http://www.baldtruthtalk.com/showpos...&postcount=184

That means, even these 'bekende Nederlanders' like Gerard Joling or Wesley Sneijder etc know that having enough money or getting free (but not really scarless) hair transplants doesn't help them once they run out of donor hair - besides the "not really scarless" thingy with normal hair transplants. Like Joling, I had also strip HT's in the 90s; guess why be both skipped FUE hair transplants. Normal ("for free") FUE or strip hair transplants wouldn't help me...

Laatst gewijzigd door HairRobinHood; 9 februari 2013 om 14:12
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 14:22   #15
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
The "GO ELSEWHERE" thingy is not involved in your thoughts ...

http://www.baldtruthtalk.com/showpos...&postcount=184

That means, even these 'bekende Nederlanders' like Gerard Joling or Wesley Sneijder etc know that having enough money or getting free (but not really scarless) hair transplants doesn't help them once they run out of donor hair - besides the "not really scarless" thingy with normal hair transplants. Like Joling, I had also strip HT's in the 90s; guess why be both skipped FUE hair transplants. Normal FUE hair transplants wouldn't help me...
Yes the 'Go Elsewhere' part is involved.
I really can imagine that if you believe in the regrowing donor thingy and you have enough money, you go to Hasci.. However I think that many people don't do enough research... If you go for the best results, you go somewhere else..
Anyway. Everybody should decide for themselves what to do. Opinions are free
__________________
My regimen:

01-2013: Fue 2500 Grafts Prohair Clinic Zone 1+2 (Oppervlakte 49cm2/50 grafts cm2)
01-2013: 2 capsules Keratene Alpha active Retard per dag GESTOPT: Geen resultaat
01-2013: 1 capsule Biotine (5000 mcg) per dag
Neem ik nog af en toe

Laatst gewijzigd door Harbour; 9 februari 2013 om 15:42
Harbour is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.