Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 mei 2015, 10:42   #31
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Nee joh, Toppik is stof dat je op je haren strooit. Ik zie geen enkele manier waarop dat dwars door je opperhuid en door het grootste deel van je lederhuid heen de haarfollikels kan bereiken. En dan nog zie ik niet wat voor schade een nogal inert vezeltje daar kan doen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2015, 17:24   #32
Flint Follicle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2012
Locatie: Hilversum
Berichten: 60
Geslacht:
Ik zie behoorlijk veel over behandelingen van maar liefst 3 tot 4000 grafts op dit forum voorbij komen. ik vraag mij af (omdat ik ook een HT overweeg bij Esteworld) wat voor aanslag dat heeft op je donor gebied? Het lijkt me zo ontzettend veel.. Ik heb mijn donor gebied laten testen en die is van uitstekende kwaliteit, maar dan nog. Mij werd 3100 grafts geadviseerd.
__________________
Huidige regime (sinds augustus 2023):

- 1mg Finasteride (1x p/d)
- Kirkland minoxidil 5% (2x p/d)
- Dermaroller 1mm (2x p/w)
- Saw Palmetto (1x p/d 540mg)
- Biotine (1x p/d)
- Multivitaminen (1x p/d)

Laatst gewijzigd door Flint Follicle; 30 mei 2015 om 17:31
Flint Follicle is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2015, 17:28   #33
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Zie je niets van


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flint Follicle Bekijk bericht
Ik zie behoorlijk veel over behandelingen van maar liefst 3 tot 4000 grafts op dit forum voorbij komen. ik vraag mij af (omdat ik ook een HT overweeg in Esteworld) wat voor aanslag dat heeft op je donor gebied? Het lijkt me zo ontzettend veel.. Ik heb mijn donor gebied laten testen en die is van uitstekende kwaliteit met dik haar. Mij werd 3100 grafts geadviseerd.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2015, 20:17   #34
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Nee joh, Toppik is stof dat je op je haren strooit. Ik zie geen enkele manier waarop dat dwars door je opperhuid en door het grootste deel van je lederhuid heen de haarfollikels kan bereiken. En dan nog zie ik niet wat voor schade een nogal inert vezeltje daar kan doen.
Misschien de spray die de vezels laat hechten?
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2015, 07:54   #35
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
heren,

nog een vraagje, Hidde van Esteworld zei me het volgende over het knippen van de haren:

"Tondeuse mag gedurende 3 maanden niet in het ontvangstgebied. Donorgebied na 2 maanden weer. Voor de rest gewoon opknippen deze periode."

ik heb echter een enorm snelle haargroei, zou het ook bijvoorbeeld na 1-1.5maand ook al mogen men tondeuze door een kapper dan in het donorgebied want dit begint echt zelfs nu na 3 weken al lang te worden.
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2015, 07:59   #36
paulus1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2013
Locatie: Maastricht
Berichten: 132
Geslacht:
Zolang je de huid niet te hard raakt mag dat geen probleem zijn.
paulus1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2015, 08:45   #37
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Hmm, mij is verteld dat ik na 3 weken rustig met een scheermes de haren kort mag doen en na 4 weken gewoon mag scheren met een tondeuze..
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2015, 15:09   #38
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
Enkele foto's toegevoegd, zit nu op +- 1 maand
Vind het echt al goed tot nu toe.
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2015, 00:22   #39
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Bedankt voor de zeer uitgebreide uitleg!

Weet je of bij Esteworld de grafts er 100% manueel uitgehaald worden of gebeurt het machinaal?

Zou je ons ook kunnen vertellen hoeveel je alles samen betaald hebt (operatie, verblijf, transport)? Indien je dit liever niet meedeelt, heb ik daar natuurlijk ook alle begrip voor maar ja uiteindelijk zitten we toch allemaal in hetzelfde schuitje :-).

Groeten
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2015, 07:54   #40
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
Wat de grafts betreft, durf ik het niet te zeggen want dat is lokale verdoving en ik heb geen ogen op men hoofd zal wel allemaal manueel gebeuren, vaak met 3 tegelijk bezig aan mijn hoofd. eerst op een of andere manier losmaken en daarna met een pincet eruit dacht ik.

wat betreft de prijs, ik heb via turkish airlines 2 zitjes geboekt want mijn neef is gewoon meegegaan zodat ik niet alleen wat op hotel en dergelijke. vertrokken in dusseldorf parking kost daar 25 euro als je wil. de vlucht was 200 euro per stuk op dat moment. daarna nog 2x visum van turkije 2x 20 dollar (is nu +- zelfde in euro) en we hebben nog enkele keren gegeten in het hotel ik denk dat het 70 euro was voor daar 3x te eten met 2 personen incl drank, dus ook erg goedkoop en de rest nog eens een keer naar een groot shoppingcenter geweest enzo. totale kostprijs ken ik niet vanbuiten maar het zal rond de 3.250 euro liggen omdat mijn neef is meegegaan en we ook nog wat kleinigheden gekocht hebben daar, dus deze prijs is meer dan de behandeling alleen natuurlijk .

ben er (tot nu toe) zeer tevreden van en als alles zo verder verloopt ben ik ook nu al van plan om volgend jaar een 2e keer te gaan voor alles te perfectioneren. ik heb er deze keer bewust voor gekozen om nog wat inhammen te bewaren omdat je nooit weet als het meevalt op voorhand en dan had ik toch al een redelijke dikte voor de rest . nu is weet dat het dit "maar" is , is de schrik voor het onbekende ook volledig weg . Die inhammen mogen dus nog een klein beetje aangepast worden , pakweg met 1.000 grafts en dan hoop ik zeker nog 1.000 - 1.500 over te hebben om te verdichten hier en daar waar nodig om een topresultaat te bekomen maar dat is wat ik er nu van denk. alles is afwachten wat het na 14 maanden geeft. ik wil normaal toch pas ten vroegste september 2016 teruggaan denk ik.
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2015, 09:10   #41
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Is 4600 - 5100 grafts niet heel veel voor een FUE wat betreft de donor?
Ik bedoel, als je nog een tweede keer gaat?

Het schiet trouwens al mooi op bij jou. Zijn alle getransplanteerde haartjes al uitgevallen?
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2015, 13:15   #42
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grsuy Bekijk bericht
Bedankt voor de zeer uitgebreide uitleg!

Weet je of bij Esteworld de grafts er 100% manueel uitgehaald worden of gebeurt het machinaal?

Zou je ons ook kunnen vertellen hoeveel je alles samen betaald hebt (operatie, verblijf, transport)? Indien je dit liever niet meedeelt, heb ik daar natuurlijk ook alle begrip voor maar ja uiteindelijk zitten we toch allemaal in hetzelfde schuitje :-).

Groeten
Alles gebeurd manueel bij Esteworld. Eerst boren ze, roven ze de grafts, maken de kanaaltjes en planten de grafts in. Als laatste volgt de PRP behandeling. Prijs zit rond 2500, vlucht 200, visum 20 en voor de rest zat alles erin bij mij. P.s. de verdoving gebeurd ook manueel.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2015, 13:47   #43
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
esteworld is laatste tijd goed bezig, de ene tevreden klant naar de andere.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2015, 13:49   #44
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
Er zijn vele voorbeelden van mensen die er meer dan 5.000 lieten doen en nog een goede donor hadden. Ik heb het geluk van zeer dik jaar te hebben .

Er is nog maar 40% uitgevallen gok ik . Ik had er (helaas) nog redelijk weinig en zeker op de plaatsen (inhammen) waar er totale niets meer stond staat zelfs nog redelijk wat "nieuw" haar.
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2015, 16:02   #45
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
Foto van 7 weken toegevoegd. Veel lichtinval Maarja ok, ben tot nu toe tevreden over resultaat. Ik stoor me zelfs niet echt aan men huidige kapsel, gewoon nog een maand of 6-7 geduld hebben alvorens we de eerste echte resultaten kunnen aanschouwen
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.