Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 april 2016, 09:40   #1
sipan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 5
haarinplantatie iran

Goedemorgen,
Ik ben 33, door veelvuldig gebruik van chemische zooi om mijn haar te stijlen, ongezond eten en wellicht generisch bepaald ( oom werd zeer vroeg kaal ) begin ik me zorgen te maken over steeds kaler en kaler te worden. Na bezoek aan twee klinieken in nl kwam ik erachter binnen paar jaar tot aan mijn kruin kaal te zullen worden, mocht ik niets laten implanteren.
Ik kom uit Iran en ik weet dat de artsen zeer kundig zijn en vele hebben aanvullende cursussen in vs gevolgd. 3 jaar geleden wilde men niet meer dan 1300 grafts implanteren, en november vorige jaar heb ik 2750 graftst geïmplementeerd. Gelukkig ,mocht het nodig zijn kan ik nog drie a vier keer gebruikt maken van de haren van mijn achterhoofd. Ik heb gisteren telefonisch mijn arts in Iran gesproken en hij zei dat het komende paar maanden alleen maar beter kan worden en dat het pas in 1 jaar of iets langer het echte resultaat te zien is. Ik wil graag wat fotos met jullie delen. Ik had eerder een topic geopend en daar ziet met het begin resultaat. Verandering is wel zichtbaar. Kosten iets onder duizend euro !!!
https://www.mupload.nl/img/tqhpq9fsx2884.jpg
https://www.mupload.nl/img/dgeprxd4k9fmr.jpg

Laatst gewijzigd door sipan; 7 april 2016 om 09:48
sipan is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2016, 12:07   #2
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sipan Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik ben 33, door veelvuldig gebruik van chemische zooi om mijn haar te stijlen, ongezond eten en wellicht generisch bepaald ( oom werd zeer vroeg kaal ) begin ik me zorgen te maken over steeds kaler en kaler te worden. Na bezoek aan twee klinieken in nl kwam ik erachter binnen paar jaar tot aan mijn kruin kaal te zullen worden, mocht ik niets laten implanteren.
Ik kom uit Iran en ik weet dat de artsen zeer kundig zijn en vele hebben aanvullende cursussen in vs gevolgd. 3 jaar geleden wilde men niet meer dan 1300 grafts implanteren, en november vorige jaar heb ik 2750 graftst geïmplementeerd. Gelukkig ,mocht het nodig zijn kan ik nog drie a vier keer gebruikt maken van de haren van mijn achterhoofd. Ik heb gisteren telefonisch mijn arts in Iran gesproken en hij zei dat het komende paar maanden alleen maar beter kan worden en dat het pas in 1 jaar of iets langer het echte resultaat te zien is. Ik wil graag wat fotos met jullie delen. Ik had eerder een topic geopend en daar ziet met het begin resultaat. Verandering is wel zichtbaar. Kosten iets onder duizend euro !!!
https://www.mupload.nl/img/tqhpq9fsx2884.jpg
https://www.mupload.nl/img/dgeprxd4k9fmr.jpg
De veranderingen zijn wel minimaal. Maar waarom zou je voor Iran kiezen? Ik vind dat er hier vrij weinig te vinden is over een ht in Iran. Persoonlijk zou ik dan eerder voor Turkije kiezen.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2016, 13:54   #3
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ziet er netjes uit zo, vanaf die foto's

@maaa17
De reden is duidelijk het bedrag. Onder de duizend euro is goedkoper dan in Turkije. Daar kost het, zoals ik van deze forum vernomen had, zo'n 2000 euro. Laat staan hoeveel je in Nederland betaald.

Echter hebben wij in Nederland de moderne haar-transplantatietechnieken zoals iFEU (waarbij je niet kaalgeschoren hoeft te worden) die ze in Turkije niet kennen. Ik ben benieuwd of ze die in Iran wel kennen?
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2016, 18:35   #4
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Echter hebben wij in Nederland de moderne haar-transplantatietechnieken zoals iFEU (waarbij je niet kaalgeschoren hoeft te worden) die ze in Turkije niet kennen. Ik ben benieuwd of ze die in Iran wel kennen?
Ik dacht dat ik ergens had gelezen; niet volledig kaal is meer kans op een slechter resultaat.

Laatst gewijzigd door maaa17; 8 april 2016 om 01:32
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 01:23   #5
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Zoiets heb ik ook vernomen. Echter hangt het van persoon af hoe die daarvoor staat. Ik ben nog tevreden met mijn haardos, maar wil slechts mijn inhammen opvullen. Dan hoeft het niet zo strak, gewoon een beetje extra.

Iemand die meer kalende plekken heeft kan beter voor de geschoren optie gaan. Maar de ongeschoren (dure) optie kennen ze volgens mij alleen in Nederland.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 07:22   #6
RonaldB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2015
Berichten: 68
Geslacht:
@123 hallo,

Pakistan is nog goedkoper en ze kennen
daar de unshaved FUE. Weet alleen niet
hoe ze omgaan met garantie.

Laatst gewijzigd door RonaldB; 8 april 2016 om 11:15
RonaldB is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.