Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 april 2018, 18:58   #1
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 84
Geslacht:
HT Anatomica Clinic te Istanbul 26-04-2018

Ik zit al enkele dagen in Istanboel maar vanochtend pas onder het mes. Gister eerst nog even bloed geprikt. Voor zover ik het kan overzien is alles goed gegaan, geen bijzonderheden volgens het kliniek. Aantal grafts is moeilijk aan te geven, volgens mij houden ze niet tot in detail bij maar gok nabij de 3500-4000. Dat was hun indicatie toen ik nog in Nederland was.

Ik zal iig de eerste 2 weken zovaak als mogelijk updates plaatsen. Ik reken op het commentaar en of opmerkingen van de lotgenoten c.q. deskundigen op Haarweb, aan deze zijde wordt dat erg gewaardeerd!!
Foto's volgen vrijdag na de nacontrole in het kliniek. Wanneer ik in Nederland ben zal ik vanzelfsprekend mijn gedetailleerde ervaring delen.

Laatst gewijzigd door raarishaar; 28 april 2018 om 20:43
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2018, 18:37   #2
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 84
Geslacht:
Zoals beloofd zou ik vandaag een update posten. Ik ben vandaag voor nacontrole geweest en alles bleek goed te zijn, nieuw bandje om het hoofd en morgen ga ik langs voor het spoelen van het hoofd en dan mag het bandje er eindelijk af. P.S, dit zijn foto's van dag van de transplantatie c.q. avond van de transplantatie. Vandaag is dag 1 na de transplantatie en foto's hiervan zal ik vanavond plaatsen. Heb met mijn stomme kop mijn hoofd in de taxi gestoten dus beetje gebloed. Hoop niet dat ik veel grafts ben verloren, volgens de contactpersoon zou het wellicht mee kunnen vallen, maar zien we morgen wel.

Ik heb begrepen dat er 4400 grafts zijn geplaatst. Een gedetailleerde beschrijving van mijn ervaring volgt later.

Link naar de afbeeldingen: https://imgur.com/a/rjxP6re


Graag jullie opmerkingen!

Laatst gewijzigd door raarishaar; 27 april 2018 om 18:42
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2018, 21:13   #3
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 84
Geslacht:
Nieuwe foto's van vandaag (ochtend, middag en avond) zijn zojuist geupload. Zoals ik al had aangegeven heb ik het hoofd gestoot in de taxi, de schade kan ik nog niet vaststellen, dat hoor ik morgen. Dus er zit nog wat bloed uitgedroogd bloed op het hoofd, voorkant gelukkig doch niet aangeraakt.

Hoe vinden jullie het er tot zover uitzien?

https://imgur.com/a/rjxP6re
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2018, 20:39   #4
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 84
Geslacht:
Dag 2 na de HT. Vandaag geweest voor het bandje afknippen en kopje schoonmaken. Gister gaf ik al aan dat ik mijn hoofd had gestoot maar gelukkig geen grafts verloren. Foto's zijn hier te zien: https://imgur.com/a/2tJEmZh

Kan iemand btw iets zinnigs zeggen over Xpecia? Dat raden ze hier aan en is niet verkrijgbaar in Nederland.

Laatst gewijzigd door raarishaar; 28 april 2018 om 20:46
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2018, 21:12   #5
Yoyoyo91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2018
Berichten: 64
Geslacht:
Bedankt voor het delen. 4400 grafts is erg veel! Kon dat in 1 dag? Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Yoyoyo91 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2018, 21:16   #6
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 84
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoyoyo91 Bekijk bericht
Bedankt voor het delen. 4400 grafts is erg veel! Kon dat in 1 dag? Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ja dat kon allemaal op 1 dag. Ze werken daar in Turkije als een tierelier, er zit gewoon 3 man aan je kop. Rechts links achter en dat rouleert dan maar non-stop. Ik zal nog een gedetailleerde review schrijven over mijn HT in Turkije, volgens mij heb ik een idee hoe het hier allemaal werkt.

Laatst gewijzigd door raarishaar; 29 april 2018 om 12:17
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2018, 21:20   #7
Yoyoyo91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2018
Berichten: 64
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raarishaar Bekijk bericht
Ja dat kon allemaal op 1 dag. Ze werken daar in Turkije als een tierelier, er zit gewoon 3 man aan je kop. Rechts links achter en dat rouleert dan maar non-stop. Ik zal nog een gedetailleerde review schrijven over mijn HT in Turkije, volgens mij heb ik een idee hoe het hier allemaal werkt.
Zelf krijg ik er 2500 (zou het maximale op 1 dag zijn). Hoop dat het dan wel genoeg is. Heb je ook vooraf foto?s? Ziet er verder goed uit!
Yoyoyo91 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2018, 21:26   #8
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 84
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoyoyo91 Bekijk bericht
Zelf krijg ik er 2500 (zou het maximale op 1 dag zijn). Hoop dat het dan wel genoeg is. Heb je ook vooraf foto?s? Ziet er verder goed uit!

Ja dat reilen en zeilen in Turkije is bijzonder maar moet eerlijk zeggen dat ik een goed donorgebied had en dat het bij mij vooral speelde aan de voorkant en de kruin.
Ik heb foto's vooraf laten maken in de kliniek, die vraag ik maandag op en verder heb ik nog wat in Nederland liggen.
Ik beloof je dat ik die binnenkort allemaal zal posten. Dank alvast voor je belangstelling!
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2018, 19:06   #9
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 84
Geslacht:
Dag 3 begint de donor en het geplanteerd gebied meer te jeuken en in te trekken. Verder vandaag zelfstandig lotion aangebracht en de kop gewassen. Foto's van dag 3 na de HT zijn via deze link te zien: https://imgur.com/a/HjYR40N
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2018, 20:30   #10
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 84
Geslacht:
Alweer dag 4 na de HT. Had vannacht voor het eerst ernstige pijn/jeuk/steken in mijn haarkrans dat ik er midden in de nacht wakker van werd. Vanochtend langs geweest voor de laatste controle en wassing omdat 1) morgen de dag van de Arbeid is en ik in middag weer vertrek naar NL. Voor de pijn heb ik op aanraden van kliniek een pil diclofenac ingenomen dat hielp meteen. Is volgens hen een teken van een genezing. Verder ook xpecia aangeschaft bij de apotheek, alvorens ik dit middel zal gebruiken consulteer ik eerst mijn dermatoloog in NL.

Afbeeldingen van vandaag zijn via deze link te raadplegen:
https://imgur.com/a/hjr7tu9
https://imgur.com/a/IDlbR4Q


Tot zover reageert er haast niemand, ik hoor het graag wat jullie van de foto's vinden. Anders zal ik mijn updates beperken tot eens in de twee maanden.

Laatst gewijzigd door raarishaar; 30 april 2018 om 22:40
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2018, 22:45   #11
casanostra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2018
Berichten: 58
Geslacht:
Ben benieuwd naar je foto's, ze zijn alleen allemaal niet te openen. De links verwijzen naar een pagina die niet opent....
casanostra is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2018, 09:22   #12
Yoyoyo91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2018
Berichten: 64
Geslacht:
Ik ben juist zeer benieuwd naar de ontwikkelingen! Denk meer mensen (al zal niet iedereen reageren). Keep up the good work!
Yoyoyo91 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2018, 01:43   #13
Pietpiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2016
Locatie: Amsterdam bijlmer
Berichten: 50
Geslacht:
hoe gaat het nu?
Pietpiet is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2018, 01:45   #14
Pietpiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2016
Locatie: Amsterdam bijlmer
Berichten: 50
Geslacht:
En een start foto zou leuk geweest zijn.
Pietpiet is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2018, 10:15   #15
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Een startfoto is te zien in zijn eerste link:
https://imgur.com/a/rjxP6re

Succes met je herstel!

Ben overigens erg benieuwd naar je resultaat tot op heden.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.