Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 juni 2020, 23:30   #31
Haardil-emma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2016
Berichten: 129
Geslacht:
Hi Yanara,
Ik had een vraag gesteld maar die staat al weer op de vorige pagina
Haardil-emma is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2020, 18:55   #32
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi geinteresseerden:


Zoals je/jullie kunnen zien op mijn nieuwe foto gemaakt op 01-07-2020 heb ik al veel meer haartjes gekregen alleen wat mij begon op te vallen is dat er nog een soort van eilandje te zien is ( nog dun aan de zijkanten).
Terwijl op mijn vorige (eerder geposte) foto(s) dat eilandje er niet was.

Nu werd mij gezegd bij Kliniek Veldhoven dat de geinplanteerde haartjes weer gaan uitvallen en de haartjes die na de uitval doorkomen die blijven doorgroeien.

Dus ik neem aan dat ik nu in die fase ben beland en dat nu ook goed toonbaar is op mijn foto.

Wel een leuk detail, mocht je scherpe ogen hebben kun je op de foto zien dat ik behoorlijk lange spriet achtige haartjes heb aan de voorkant die of nog moeten uitvallen of te eigenwijs zijn en heerlijk door willen blijven groeien voor altijd (overigens mijn voorkant (haarlijn) is voor ongeveer 1,5/2cm bij geimplanteerd/bewerkt).


Veel kijk en leesplezier
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20200701_173920[1].jpg‎ (149,7 KB, 494x gelezen)

Laatst gewijzigd door Yanara; 1 juli 2020 om 20:33
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2020, 19:04   #33
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haardil-emma Bekijk bericht
Hi Yanara,
Ik had een vraag gesteld maar die staat al weer op de vorige pagina

Hoi Haardil-emma:

Ik heb eens navraag gedaan bij Kliniek Velhoven en naar het schijnt hebben de meeste cliënten die overwegen om haartransplantatie te ondergaan in een bepaalde vorm last van Alopecia Androgenetica.


Nu heb ik ook meteen wat research gedaan en zoals gewoonlijk lees je de voordelen en nadelen erover.
Op sommige websites wordt haartransplantatie afgeraden omdat naar het schijnt niet heel veel zin gaat hebben vanwege de kans dat het niet goed doorkomt of soort van afbreuk.
Maar er zijn er ook die juist weer schrijven dat haartransplantie een goede optie/keuze zou zijn.

Wat wel in acht genomen behoord te worden is dat mocht je haartransplantatie overwegen je rekening moet houden dat je nooit de dichtheid krijgt die je ervoor wel had.

Hoop je voldoende te hebben geholpen.

Groetjes
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2020, 10:13   #34
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yanara Bekijk bericht
Hoi geinteresseerden:


Zoals je/jullie kunnen zien op mijn nieuwe foto gemaakt op 01-07-2020 heb ik al veel meer haartjes gekregen alleen wat mij begon op te vallen is dat er nog een soort van eilandje te zien is ( nog dun aan de zijkanten).
Terwijl op mijn vorige (eerder geposte) foto(s) dat eilandje er niet was.

Nu werd mij gezegd bij Kliniek Veldhoven dat de geinplanteerde haartjes weer gaan uitvallen en de haartjes die na de uitval doorkomen die blijven doorgroeien.

Dus ik neem aan dat ik nu in die fase ben beland en dat nu ook goed toonbaar is op mijn foto.

Wel een leuk detail, mocht je scherpe ogen hebben kun je op de foto zien dat ik behoorlijk lange spriet achtige haartjes heb aan de voorkant die of nog moeten uitvallen of te eigenwijs zijn en heerlijk door willen blijven groeien voor altijd (overigens mijn voorkant (haarlijn) is voor ongeveer 1,5/2cm bij geimplanteerd/bewerkt).


Veel kijk en leesplezier
Goedemorgen Yanara,

Wat mooi zeg, je maakt goede progressie!! Het is pas 2 maanden hè en je hebt al best wat haartjes (nog) staan zie ik, mooi!
Als er (getransplanteerde) haartjes groeien heb ik het idee dat ze wel blijven, dat zie ik bij mij ook, alleen zijn dit er maar zeer weinig bij mij. De meeste zijn tot stilstand gekomen en die zullen gaan uitvallen als de haarfase is afgelopen, dan komt er weer een nieuwe haar op die plek, dat duurt dan dus wel 2-3 maanden..
Gebruik je naast de minoxidil nog iets? Supplementen, of doe je PRP of mesotherapie, of ketoconazole shampoo?
Succes met je herstel verder, het gaat de goede kant op!

Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2020, 21:05   #35
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarklaas Bekijk bericht
Goedemorgen Yanara,

Wat mooi zeg, je maakt goede progressie!! Het is pas 2 maanden hè en je hebt al best wat haartjes (nog) staan zie ik, mooi!
Als er (getransplanteerde) haartjes groeien heb ik het idee dat ze wel blijven, dat zie ik bij mij ook, alleen zijn dit er maar zeer weinig bij mij. De meeste zijn tot stilstand gekomen en die zullen gaan uitvallen als de haarfase is afgelopen, dan komt er weer een nieuwe haar op die plek, dat duurt dan dus wel 2-3 maanden..
Gebruik je naast de minoxidil nog iets? Supplementen, of doe je PRP of mesotherapie, of ketoconazole shampoo?
Succes met je herstel verder, het gaat de goede kant op!

Groetjes Klaas

Hoi Haarklaas:


Mag ik jouw even corrigeren, ik heb namelijk nog nooit supplementen of zalfjes gebruikt.

Mocht je het ergens hebben gelezen/opgevangen en ik heb dat zelf geschreven behoor ik dat snel te corrigeren, alleen kan ik het mij niet zo goed herinneren.

Ik lees hier en daar wel dat anderen het gebruiken alleen ik probeer mijzelf zoveel mogelijk te distantiëren van o.a supplementen.


Even wat anders, ik mag niet te vroeg juichen (voorzichtigheid geboden) maar het gaat behoorlijk goed.
Ik ga nu nog geen nieuwe foto ervan maken omdat ik het spannend wil houden (in alle eerlijkheid had niet lang geleden al een foto geplaatst dus wacht er heel even mee)

Groetjes
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2020, 01:06   #36
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Hoi Yanara,

Je hebt het ook niet over supplementen gehad, daarom vroeg ik er juist naar, anders had ik er niet naar gevraagd toch. Dus begrijp niet waarom je mij wil corrigeren, maar prima. Verder plaatste ik alleen een compliment juist.
Distantiëren van voedingssupplementen heb ik hier nog niet eerder gehoord. Maargoed iedereen zijn proces. Succes!
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2020, 17:28   #37
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarklaas Bekijk bericht
Hoi Yanara,

Je hebt het ook niet over supplementen gehad, daarom vroeg ik er juist naar, anders had ik er niet naar gevraagd toch. Dus begrijp niet waarom je mij wil corrigeren, maar prima. Verder plaatste ik alleen een compliment juist.
Distantiëren van voedingssupplementen heb ik hier nog niet eerder gehoord. Maargoed iedereen zijn proces. Succes!

Hoi Haarklaas:

Had je compliment gezien en apprecieer dat

Hoop dat je mij blijft volgen want het is en blijft een spannend proces.

Groetjes
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2020, 17:33   #38
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi trouwe volgers:


Mijn vriend heeft na een klein maandje weer een nieuwe foto gemaakt op 30-07-2020.

Ik weet niet goed hoe ik erover kan schrijven/zeggen.

Zelf begin ongeduldig te geraken (vanwege het feit het nu 3 maanden geleden is dat ik begon met mijn haartransplantatie traject) omdat ik hoop op meer resultaat maar naar alle waarschijnlijkheid mag en kan dat nog niet omdat het nog maar kort geleden is dat ik dit gehele haartransplantatie traject ben begonnen.

Hoe kan en zal ik dit uitleggen:

Vanwege de hoge kosten die erbij komen kijken hoop je snel resultaat te kunnen zien/boeken en omdat de weken en maanden voorbij vliegen begin je soms te denken of het gehele haartransplantatie traject wel is gelukt.
Denk zeker voor een vrouw maakt dit alles extra lastig.

Neemt niet weg dat ik Kliniek Veldhoven al mijn vertrouwen geef en geen moment heb getwijfeld aan hun expertise, maar het geduld kan soms aan mij knagen (persoonlijke kwestie).

Hoop dat anderen die dit stukje lezen en het herkennen mij een hart onder de riem kunnen steken.

Silent detail: 18 september 2020 heb ik mijn 1ste controle gesprek en kijk er nu al naar uit.

Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20200730_161246[1].jpg‎ (151,2 KB, 363x gelezen)

Laatst gewijzigd door Yanara; 30 juli 2020 om 22:18
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2020, 18:29   #39
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Geduld is een schone zaak. Iedereen vind de fase tussen 1 en 3/4 maanden lastig. Daarna gaat het pas groeien. Geduld, geduld....
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2020, 18:46   #40
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi trouwe volgers:


Het is alweer bijna 4 maanden geleden (had mijn behandelingen op 31 april 2020 en 1 mei 2020) dat ik mijn haartransplantatie heb gehad.

En zoals gewoonlijk voeg ik ook bij deze post een foto toe die gemaakt is op 29-08-2020.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20200829_172607[1].jpg‎ (151,6 KB, 324x gelezen)
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2020, 00:15   #41
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Het begint te groeien. Dit gaat de goede kant op. Over ongeveer twee maanden zou je het gevoel moeten krijgen van echt meer dikker haar. Succes!
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2020, 00:07   #42
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:

Ik wou nog even snel een foto delen met jullie (gemaakt 15-09-2020) voordat ik mijn 1ste controle gesprek krijg op 18-09-2020 bij Kliniek Veldhoven.

Het begint er interessant uit te zien al moet gezegd worden dat het op foto's niet altijd tot uiting komt.
Ook moet gezegd worden dat foto's maken van bovenaf ook niet het mooie deel van de mens toont.

Jullie horen snel van mij.

Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20200915_082851[1].jpg‎ (140,1 KB, 309x gelezen)

Laatst gewijzigd door Yanara; 17 september 2020 om 08:14
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2020, 00:08   #43
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Het begint te groeien. Dit gaat de goede kant op. Over ongeveer twee maanden zou je het gevoel moeten krijgen van echt meer dikker haar. Succes!

Hoi Klapz:


Ben echt zeer benieuwd, vind dit hele proces behoorlijk spannend en op zijn tijd moeilijk.

Groetjes
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2020, 11:25   #44
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Heel begrijpelijk. Op het moment dat je het gevoel krijgt dat het getransplanteerde haar steeds wat donkerder wordt en meer dekking krijgt gaat het proces goed. Daar lijkt het bij jou zeker op. Wat heeft Veldhoven erover gezegd (als je dat wilt delen?)
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2020, 19:59   #45
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Klapz en anderen die mijn posts volgen:


Bij ontvangst zij zei dat het er goed uit zag.
Toen ik plaats nam toonde zij mij een grafiek van waar ik behoorde te staan met mijn progressie.

Op het moment sta ik tegen de 35% (van de 100%) van mijn haargroei en toen ik dat hoorde en zag was ik behoorlijk tevreden en opgelucht.

Ze zei ook dat de eerste 4/5 maanden velen beginnen te twijfelen of het wel goed gaat en na hun 1ste controle gesprek met een tevreden en opgelucht gevoel huiswaarts keren.

Mijn volgende controle gesprek (tevens eind controle) is in juni 2021 want in/op maand juni behoord mijn haargroei op 100% te staan.

Zoals jullie van mij weten post ik iedere eind van de maand (globaal) een foto en bijbehorende tekst zodat degene die interesse hebben mijn gehele proces kunnen blijven volgen.
En blijf dat doen tot o.a juni 2021.

Groetjes:

Laatst gewijzigd door Yanara; 21 september 2020 om 09:23
Yanara is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.