Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 januari 2021, 18:17   #76
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Ik vind het er erg goed uitzien. Vooral het vooraanzicht laat zien dat de dichtheid goed lijkt en dat de haarlijn mooi gekozen is.

Ben je zelf tevreden tot nu toe?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2021, 18:09   #77
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Jazeker! 18-19 november 2020! Voor mij het lange wachten ook begonnen!!
Hoi Themen:


Ik ga je volgen
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2021, 18:14   #78
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramrod Bekijk bericht
-Hoop dat ik je niet heb teleurgesteld-


Nou eigenlijk wel , via PM een optie ?

Hoi ramrod:


Je kunt de bedragen/kosten vinden op hun website: kliniekveldhoven.nl

Mag ik vragen waarom je eigenlijk de kosten wou weten? want de kosten liggen vaak nogal uiteen i.v.m het feit ieder een andere gedeelte wil laten transplanteren.
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2021, 18:21   #79
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Ik vind het er erg goed uitzien. Vooral het vooraanzicht laat zien dat de dichtheid goed lijkt en dat de haarlijn mooi gekozen is.

Ben je zelf tevreden tot nu toe?
Hoi PJKG:


Ik ben onder de indruk, maar wacht nog even met tevreden zijn i.v.m ik nu toch de belangrijkste 4 maanden in ga waarin nog veel kan veranderen.

Maar zoals je zelf al beschreef mijn haarlijn (vooraanzicht) ziet er echt super mooi uit.

Ook erg leuk om iets nieuws te ervaren, vanwege mijn nieuwe haarlijn zie je op 1 foto dat nu zelfs de haren de lengte krijgen en daardoor voor mijn gezicht gaat hangen.

Laatst gewijzigd door Yanara; 1 februari 2021 om 21:14
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2021, 14:16   #80
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:


Het is alweer 10 maanden geleden dat ik mijn 1ste haartransplantatie heb ondergaan bij Kliniek Veldhoven.
En zoals jullie kunnen zien op de foto's ziet mijn haarlijn er erg goed uit, en heeft er ook meteen voor gezorgd dat mijn gezichts uitstraling/mimiek een mooier voorkomen heeft gekregen.

In juni 2021 heb ik mijn laatste controle gesprek bij Kliniek Veldhoven en verheug mij er al op.


Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210228_105441[1].jpg‎ (149,8 KB, 334x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210228_105509[1].jpg‎ (145,8 KB, 328x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210228_115708[1].jpg‎ (146,1 KB, 308x gelezen)

Laatst gewijzigd door Yanara; 1 maart 2021 om 15:30
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2021, 20:39   #81
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:

Het is alweer iets meer dan 11 maanden geleden dat ik mijn haartransplantatie heb ondergaan bij Kliniek Veldhoven.

En wat kan ik er nog over zeggen?
Foto's/plaatjes zeggen soms meer dan woorden.

Nadat ik mijn laatste controlegesprek heb gehad (in juni 2021) ben ik van plan iets meer te delen hoe ik mijn jaar traject heb ervaren betreffende de ontwikkeling/proces van mijn haargroei.

Want het was best zwaar.

Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210403_102613[1].jpg‎ (147,8 KB, 208x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210402_083832[1].jpg‎ (148,8 KB, 209x gelezen)

Laatst gewijzigd door Yanara; 4 april 2021 om 20:41
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2021, 18:17   #82
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:


Het is iets langer geleden dat ik wat heb gepost maar daar heb ik een goede reden voor ''druk''.

Maar het is allemaal zo snel gegaan en kan het einde aan de horizon al zien.

Op 15 juni 2021 heb ik mijn laatste controle gesprek bij Kliniek Veldhoven.

De 1ste foto (pdf bestand) die ik jullie toon heb ik gekregen van Kliniek Veldhoven zodat ik jullie een beter beeld kan geven van de veranderingen.

(Kleine correctie onder de foto waar 13 maanden na behandeling staat moet zijn 12 maanden).

Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210516_164935[1].jpg‎ (152,0 KB, 176x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210506_141454[1].jpg‎ (150,7 KB, 187x gelezen)
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Foto's haar.pdf‎ (269,8 KB, 53x gelezen)
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2021, 10:07   #83
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:


Dinsdag 15 juni 2021 had ik mijn eindcontrole gesprek bij Kliniek Veldhoven.

Tijdens mijn eindcontrole waar 2 dames bij waren (1 die mij o.a behandelde en 1 dame die mij ontvind voor o.a controle gesprekken) vroegen zei mij wat ik van het resultaat vond.

Om te beginnen begon ik de dames te vertellen dat ik tevreden ben maar dat het traject mij zwaar viel.

Want geduld moet je hebben en omdat de gehele procedure langzaam gaat is het vaak voor het oog niet goed waar te nemen de verbeteringen.

Ook rond de 7de maand voelde ik iets jeuken op mijn hoofd en tot mijn verbazing voelde ik daar een klein korstje en juist ook op die plek zag ik dat het wat achterbleef in vergelijking met de andere plekken waar ik getransplanteerd ben.

Dus ik hield dat plekje in de gaten totdat het punt bij mij kwam dat ik een foto opstuurde naar Kliniek Veldhoven om uitleg.
Die kreeg ik met als antwoord of ik nog even het geduld kon opbrengen want haren groeien niet even snel en het kan voorkomen dat op sommige plekken de haargroei later op gang komt.

Om het kort te houden bij mijn eindcontrole ging de dame even mijn haren bekijken en toen zij bij dat punt kwam waar de dichtheid nog wat achter liep bood zij mij meteen al een herstelbehandeling aan die volledig vergoed zou worden door Kliniek Veldhoven.

Interessante interactie:

- Goed om even te melden dat beide dames het kleine plekje wat nog achterliep zelf ook zagen en uit zichzelf dus ook mij meteen een herstelbehandeling aanboden die helemaal vergoed wordt.

- Er tijdens mijn eindcontrole ook nog wat foto's werden gemaakt.

- Ik het gesprek zeer open, eerlijk, toegankelijk en vriendelijk heb ervaren.

- Ik zelf voorstelde voor nog een volledige behandeling te gaan om het nog dichter (voller) te krijgen en beide dames het mij afraadde i.v.m er teveel risico's aan gekoppeld waren en te weinig ruimte was om er meer grafts tussen te krijgen. Neemt niet weg dat ik tevreden ben maar dat zullen jullie zelf wel kunnen zien op de foto's die ik met jullie deel.
Hier werdt overigens goed getoond dat Kliniek Veldhoven het menselijke toonde en dus niet het zakelijke.

- Die herstelbehandeling kan binnen 3 maanden geregeld worden, dus laten je ook niet wachten.

- Ik begon ook tegen de dames over een gezond levensstijl, over bewust leven en wat ik in mijn 13 maanden lange traject heb veranderd en ondernomen zoals vitamine B12 (Biotine) en meer (mocht je interesse hebben vraag het mij gerust).


Feitjes:


- De foto waar ik met mijn gezicht volledig opsta is gemaakt met mijn mobiel op 30 mei 2021.

- De andere foto's zijn gemaakt op 17 juni 2021.

- Op de foto's van 17 juni moest ik snel de foto's maken vanwege de wetlook om jullie een beeld te kunnen geven hoe ik er dan uit zie.

- Vanwege het feit ik snel moest handelen zullen jullie her en der druppeltjes zien op mijn foto's (neem dat maar voor lief).

- Ook zullen jullie zien hoe mijn voorkomen veranderd als ik mijn haar in wetlook/strak achterover heb of juist los/wild.

- Op de foto's van 17 juni zijn mijn wenkbrauwen niet zo lang geleden gedaan, dus kan nog wat hard overkomen maar dat corrigeerd zich vanzelf.


Ik kan nog veel meer opschrijven/delen maar ik laat het even hierbij.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust alleen ik kan u niet garanderen of ik uw vraag naar uw zin kan beantwoorden.


Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg haarweb4.jpg‎ (47,2 KB, 268x gelezen)
Bestandstype: jpg haarweb3.jpg‎ (103,7 KB, 236x gelezen)
Bestandstype: jpg haarweb5.jpg‎ (121,1 KB, 195x gelezen)
Bestandstype: jpg haarweb6.jpg‎ (116,2 KB, 259x gelezen)
Bestandstype: jpg haarweb8.jpg‎ (115,8 KB, 203x gelezen)

Laatst gewijzigd door Yanara; 19 juni 2021 om 08:26
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2021, 14:43   #84
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Het eindresultaat mag er zeker wezen! Vraagje: als je besluit die herstelbehandeling toch te doen dan moet je niet weer helemaal kaal toch?
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2021, 22:04   #85
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Het eindresultaat mag er zeker wezen! Vraagje: als je besluit die herstelbehandeling toch te doen dan moet je niet weer helemaal kaal toch?

Hoi dfw4f4f:


Dank voor je compliment.

Om je vraag te beantwoorden: nee ik hoef niet helemaal kaal, integendeel ik
ga niet eens kaal.

Ze gaan er juist voor zorgen dat er een klein stukje uit mijn donor gehaald wordt zo vakkundig dat het dus niet eens te zien zal zijn.

Mocht het zo ver zijn zal ik ook die ingreep met jullie gaan delen.

Groetjes:
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2021, 21:57   #86
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Een mooi en natuurlijk eindresultaat! Mooie dunne haartjes ook in de haarlijn, vind ik er erg natuurlijk uit zien. Ik kan me voorstellen dat het traject psychologisch zwaar kan zijn. Constant checken of er al groei is terwijl er van dag tot dag geen zichtbaar verschil is kan aardig frusterend zijn. Gelukkig zit dat er op voor je. Ben benieuwd of je die herstelbehandeling gaat doen in elk geval.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2021, 11:14   #87
Tom12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2020
Berichten: 113
Geslacht:
Het beste compliment dat je kunt krijgen is m.i. dat je niet kunt zien dat je een behandeling hebt gehad. En dat vind ik bij jou echt het geval! Gefeliciteerd met dit mooie resultaat waar je erg tevreden mee mag zijn. En daarnaast met dat je het lef hebt gehad dit te doen. Het lijkt me geen makkelijke beslissing en traject te zijn geweest. Geniet ervan!
Tom12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2021, 11:00   #88
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Een mooi en natuurlijk eindresultaat! Mooie dunne haartjes ook in de haarlijn, vind ik er erg natuurlijk uit zien. Ik kan me voorstellen dat het traject psychologisch zwaar kan zijn. Constant checken of er al groei is terwijl er van dag tot dag geen zichtbaar verschil is kan aardig frusterend zijn. Gelukkig zit dat er op voor je. Ben benieuwd of je die herstelbehandeling gaat doen in elk geval.

Hoi Ssg92:


Dank voor je compliment, ben er zelf ook zeer tevreden mee maar ook hoe het gehele traject ging.
Heb het positief ervaren.

En ja ik ga zeker die herstelbehandeling doen die geplanned staat op 23 september 2021.

Groetjes:
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2021, 11:05   #89
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom12345 Bekijk bericht
Het beste compliment dat je kunt krijgen is m.i. dat je niet kunt zien dat je een behandeling hebt gehad. En dat vind ik bij jou echt het geval! Gefeliciteerd met dit mooie resultaat waar je erg tevreden mee mag zijn. En daarnaast met dat je het lef hebt gehad dit te doen. Het lijkt me geen makkelijke beslissing en traject te zijn geweest. Geniet ervan!

Hoi Tom12345:


Dank voor je compliment.

Klopt, het traject was zeker niet makkelijk zowel mentaal en psychische.
Want je wilt snel resultaat zien en komt bij, wil je echt een goed eindresultaat behoor je er zelf ook wat aan te doen (o.a je levensstijl wat aanpassen/veranderen).

Maar ik ben er nog niet en blijf jullie op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen.

Groetjes:
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2021, 11:29   #90
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:


Nu ik meer dan een jaar verder ben met mijn traject en mijn posts al meer dan 14 duizend keer bekeken is heb ik op dit moment 2 vragen naar jullie toe?


1 - Wie van jullie heeft ook haartransplantatie overwogen? en zo ja waar?

2 - En hoe hebben jullie het traject ervaren?


Mocht je het liever prive willen delen met mij stuur mij gerust een mailtje.
En natuurlijk ben je niet verplicht om jouw ervaringen te delen.

Groetjes:
Yanara is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.