Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 maart 2023, 09:34   #1
FilipH_BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2022
Berichten: 31
Geslacht:
Dr. Munib Ahmad FUEGENIX 2500 grafts : na 5 maanden (voor en na foto's)

Zie bijlage voor het resultaat na 5 maanden.

We hebben wel het idee dat dr. Munib veel te weinig heeft gedaan aan de inhammen. Maar, als we de foto's met vroeger vergelijken, dan zijn onze herinneringen niet echt accuraat. Je komt het huidig resultaat heel snel gewoon.

Voor en na verschil zie je in bijlage. Ik gebruik sinds de ingreep dagelijks finastride en minoxidil
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg haar evolutie.jpg‎ (105,0 KB, 372x gelezen)
Bestandstype: jpg NA.jpg‎ (84,6 KB, 339x gelezen)
__________________
Dr. Munib Ahmad FUEGENIX 2500 grafts op 11 oktober 2022: https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40441

Laatst gewijzigd door FilipH_BE; 2 maart 2023 om 09:39
FilipH_BE is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2023, 16:05   #2
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilipH_BE Bekijk bericht
Zie bijlage voor het resultaat na 5 maanden.

We hebben wel het idee dat dr. Munib veel te weinig heeft gedaan aan de inhammen. Maar, als we de foto's met vroeger vergelijken, dan zijn onze herinneringen niet echt accuraat. Je komt het huidig resultaat heel snel gewoon.

Voor en na verschil zie je in bijlage. Ik gebruik sinds de ingreep dagelijks finastride en minoxidil
We? Wie is we?

Ik ben 1 dag verder dan jij en kan het gevoel van jou bevestigen. Je went (veel) te snel aan je nieuwe haar. Daardoor waardeer je het minder dan op het moment dat je foto's vergelijkt. Want als ik dat doe sla ik stijl achterover en besef ik me dat ik +10 jaar terug ben gegaan in haar.

Mijn haar is nu hetzelfde als toen ik 25/26 was en ik ben inmiddels 35. Ik ben de laatste tijd dan ook vaker 26/27 geschat dan de 31/32 die ik voorheen werd geschat.

Ik vind het verschil bij jou, net als bij mij, aanzienlijk... Buiten dat zit je nog altijd 'pas' op 60/70% als het goed is toch (haardikte)....?
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2023, 18:10   #3
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Waarom mag hij zijn mening niet uiten en spreek je hem tegen?!?!

Als hij (met wellicht zijn partner) niet geheel tevreden is over de haarlijn, dan mag / kan dat toch?

Ik vind het persoonlijk een mooi natuurlijk resultaat.
Zelf zou ik de haarlijn ook lager willen in zijn geval, maar dan komen er behoorlijk wat grafts bij omdat de temples dan ook meegenomen moeten worden.

Ik zie sowieso geen haarlijnen van een 20-jarige bij Fuegenix.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2023, 18:13   #4
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Waarom mag hij zijn mening niet uiten en spreek je hem tegen?!?!

Als hij (met wellicht zijn partner) niet geheel tevreden is over de haarlijn, dan mag / kan dat toch?

Ik vind het persoonlijk een mooi natuurlijk resultaat.
Zelf zou ik de haarlijn ook lager willen in zijn geval, maar dan komen er behoorlijk wat grafts bij omdat de temples dan ook meegenomen moeten worden.

Ik zie sowieso geen haarlijnen van een 20-jarige bij Fuegenix.
Ten eerste, waar spreek ik hem tegen?

Ten tweede, is hij nergens 'niet geheel tevreden', maar hij 'ziet' gewoon het verschil niet meer omdat hij zo aan zijn 'nieuwe' haar is gewend. Ik bevestig zijn gevoel hierin.

Dus nogmaals, waar spreek ik hem in godsnaam tegen?

Laatst gewijzigd door mickfoley; 2 maart 2023 om 18:16
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2023, 19:11   #5
FilipH_BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2022
Berichten: 31
Geslacht:
Sorry als ik niet duidelijk was. Met "we" bedoel ik inderdaad mijn echtgenote en mezelf. We zijn ook heel tevreden met het resultaat. Ziet er top uit.

Het went ook allemaal heel snel en onze eerste indruk was dat er te weinig werd gedaan aan de inhammen, maar de oude foto's tonen aan dat we geen gelijk hebben. Foute herinneringen , maar wel goed werk van de dokter.
__________________
Dr. Munib Ahmad FUEGENIX 2500 grafts op 11 oktober 2022: https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40441
FilipH_BE is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2023, 19:46   #6
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Goed resultaat voor 5 maanden.

Maar waarom post je dit niet gewoon in je bestaande topic?
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2023, 19:50   #7
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Goede vraag. Zou het in je bestaande topic posten (de foto's).

Deze verwijderen.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2023, 10:02   #8
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Ten eerste, waar spreek ik hem tegen?

Ten tweede, is hij nergens 'niet geheel tevreden', maar hij 'ziet' gewoon het verschil niet meer omdat hij zo aan zijn 'nieuwe' haar is gewend. Ik bevestig zijn gevoel hierin.

Dus nogmaals, waar spreek ik hem in godsnaam tegen?


En of het nu went of niet....je hebt een bepaald beeld van het resultaat.
Als je van tevoren in gedachten had dat je een lagere haarlijn zou hebben of dat de inhammen meer aangepakt zouden worden kan ik me voorstellen dat een wat hogere haarlijn dan niet aansluit aan die verwachting.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door Henk; 5 maart 2023 om 18:33
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2023, 11:24   #9
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Al zou de haarlijn/inhammen verkeerd zijn geplaatst, dit gaat toch in overleg met de cliënt? Samen zet je de haarlijn. Tijdens het consult en tijdens de behandeldag komt het ter sprake. Wees daarom niet bescheiden of terughoudend om je wensen over te brengen als je voor een HT gaat. Het is voor sommigen misschien een beetje intimiderend of spannend, maar blijf in overleg. Als iets technisch onmogelijk is dan pas je je wensen aan. Lijnen worden getekend waar je bij staat op de behandeldag. Er is een kerel op TV met een irritant wordende uitspraak: vertrouwen is goed, controleren is beter. Hij heeft wel gelijk natuurlijk.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2023, 11:31   #10
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht

En of het nu went of niet....je hebt een bepaald beeld van het resultaat.
Als je van tevoren in gedachten had dat je een lagere haarlijn zou hebben of dat de inhammen meer aangepakt zouden worden kan ik me voorstellen dat een wat hogere haarlijn dan niet aansluit aan die verwachting.
Meneer geeft aan zo aan zijn resultaat gewend te zijn, dat hij het grote verschil niet meer zag/ziet als hij in de spiegel kijkt, hij ziet het alleen bij de foto's. Ik bevestig hem in zijn gevoel want ik heb precies hetzelfde gevoel.

Als iemand (AL!) na 5 maanden zijn oude haar niet meer kan herinneren, vind ik dat juist een sterk punt, maargoed, ieder zijn mening over dié observatie natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Henk; 5 maart 2023 om 18:35
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2023, 12:20   #11
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Als iemand ontevreden is over Fuegenix, heb ik daar niks mee van doen. Ieder zijn mening of gevoel. Meneer en zijn echtgenote zijn echter helemaal niet minder tevreden of ontevreden of iets wat erop lijkt, dus hoe kom je daarbij?

Meneer geeft aan zo aan zijn resultaat gewend te zijn, dat hij het grote verschil niet meer zag/ziet als hij in de spiegel kijkt, hij ziet het alleen bij de foto's. Ik bevestig hem in zijn gevoel want ik heb precies hetzelfde gevoel.

Waar ontkracht ik dan zijn uitspraak? Ik bevestig juist zijn uitspraak. Begrijpend lezende geeft aan dat ik zijn gevoel bevestig en niet ontkracht. Dus dan kun jij niet vinden dat ik zijn uitspraak ontkracht, of je leest verkeerd.

Als iemand (AL!) na 5 maanden zijn oude haar niet meer kan herinneren, vind ik dat juist een sterk punt, maargoed, ieder zijn mening over dié observatie natuurlijk.
Je hebt een terecht punt.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2023, 15:12   #12
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Ik vind het er goed uitzien. Ook de inhammen vind ik prima hoor. Ziet er natuurlijk en goed uit
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2023, 12:05   #13
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Flinke vooruitgang, je overige haren lijken ook van betere kwaliteit door de finasteride/minox.
Je loopt een maand voor op mij en ben ook behandeld door Munib, zou je het overwegen om nog een keer te gaan om eventueel de inhammen nog verder aan te pakken?
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2023, 08:13   #14
FilipH_BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2022
Berichten: 31
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paprika123 Bekijk bericht
Flinke vooruitgang, je overige haren lijken ook van betere kwaliteit door de finasteride/minox.
Je loopt een maand voor op mij en ben ook behandeld door Munib, zou je het overwegen om nog een keer te gaan om eventueel de inhammen nog verder aan te pakken?

Ik denk het niet. Het resultaat is (zal) voor mij goed genoeg zijn. Het is vrij prijzig om nog eens te gaan. Maar, als ik het opnieuw zou doen, dan zou ik hem zeker overwegen.
__________________
Dr. Munib Ahmad FUEGENIX 2500 grafts op 11 oktober 2022: https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40441
FilipH_BE is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2023, 20:17   #15
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Wanneer begon het bij jou echt goed te groeien?

Ik ben nu op 3,5 maand maar er is nog maar weinig groei. Het zal vast wel komen, maar omdat ik al eerder een mislukte HT heb gehad, is deze periode best wel spannend lol.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, munib ahmad


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.