Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 april 2023, 19:42   #226
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Lol er zijn echt wel meer mogelijkheden dan Eberson naar mijn mening. En van hem zie ik maar weinig concrete resultaten online.
Nou Erik, vertel. We wachten met smart welke kliniek jij hebt gevonden
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2023, 21:05   #227
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Dan word ik met pek en veren afgevoerd hier dus ik houd het liever voor me. Maar ik heb twee opties op dit moment.

Laatst gewijzigd door Erik.; 28 april 2023 om 18:06
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2023, 21:41   #228
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Dan word ik met pek en veren afgevoerd hier dus ik houd het liever voor me. Maar ik heb twee ga kroegen op dit moment.

Haha, nee joh, iedereen mag gerust zijn mening geven van wat hij / zij mooi of belangrijk vindt, zolang het maar netjes en constructief is.


En feest ze, ga ook zo even nog op stap.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 09:02   #229
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Dank je en dat is waar. Maar het lijkt dat alles buiten Fuegenix wordt afgefakkeld. Vandaar mijn terughoudendheid.

Voor mij is belangrijk dat de kliniek in NL, betrouwbaar is en een goede achtervang heeft (nazorg en bereikbaarheid want ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand tegen een muur van onverschilligheid aanloopt). Afgaande op de beoordelingen, websites en resultaten heb ik mijn voorkeur teruggebracht tot twee haarklinieken. 1 bestaat al veel langer en 1 is redelijk nieuw. Bij beiden wil ik binnenkort langsgaan voor een consult gesprek. Als ik geweest ben ga ik zeker terugkoppelen wat mijn idee is.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 09:36   #230
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Leuk hoor dat geheimzinnige. Je kunt beter open kaart spelen, dan kunnen wij je ook nuttige input geven.

Visus zou ik als ik jou was sowieso niet kiezen.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 10:11   #231
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 462
Ja inderdaad, zeg het gewoon. Forum is om ervaringen en ideeën te delen. Waarschijnlijk Veldhoven en Hairtec ofzo.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 10:14   #232
Jeffreyb.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2023
Berichten: 9
Geslacht:
Ik ben nu eerlijk gezegd ook wel heel erg benieuwd..

Ik verlies door dit forum nu een beetje vertrouwen in mijn toekomstige behandeling bij een kliniek.
Een haartransplantatie is iets wat ik al een enige tijd toch heel graag wil laten doen.

Ik verlies wel meer en meer mijn vertrouwen omdat deze markt blijkbaar verzadigd is met cowboys.
Jeffreyb. is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 11:26   #233
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 462
Ik heb precies hetzelfde haha.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 11:32   #234
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Dank je en dat is waar. Maar het lijkt dat alles buiten Fuegenix wordt afgefakkeld. Vandaar mijn terughoudendheid.

Voor mij is belangrijk dat de kliniek in NL, betrouwbaar is en een goede achtervang heeft (nazorg en bereikbaarheid want ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand tegen een muur van onverschilligheid aanloopt). Afgaande op de beoordelingen, websites en resultaten heb ik mijn voorkeur teruggebracht tot twee haarklinieken. 1 bestaat al veel langer en 1 is redelijk nieuw. Bij beiden wil ik binnenkort langsgaan voor een consult gesprek. Als ik geweest ben ga ik zeker terugkoppelen wat mijn idee is.

Ja niets van aantrekken en gewoon eerlijke ervaring(en) posten. Dat houd dit forum ook actief en zo wordt het ook niet een eendimensionele fanboy page van 1 kliniek.



Laat maar komen straks en wat betreft (negatieve) commentaar dat moet je gewoon accepteren en soms met een korreltje zout nemen.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 18:06   #235
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Ja inderdaad, zeg het gewoon. Forum is om ervaringen en ideeën te delen. Waarschijnlijk Veldhoven en Hairtec ofzo.
Half goed Zantman kliniek en Hairtec. Ik ga bij beiden langs en wil daarna terugkoppeling geven over mijn gevoel. Beide websites, beoordelingen zien er goed uit. Van Zantman weet ik dat ze heel lang bestaan dus wel een track record moeten hebben en Hairtec vind ik heel transparant qua resultaten want ze laten regelmatig updates zien. Daarnaast wil ik waarschijnlijk voor DHI gaan en hun prijs is daarvan gunstig. Maar zoals geschreven wilde ik eigenlijk eerst langs gaan voordat ik een mening kan geven. Dus over drie weken horen jullie het van me dan ben ik bij beide geweest.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 19:59   #236
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 462
Ok nice, succes!
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 10:56   #237
Jeffreyb.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2023
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Half goed Zantman kliniek en Hairtec. Ik ga bij beiden langs en wil daarna terugkoppeling geven over mijn gevoel. Beide websites, beoordelingen zien er goed uit. Van Zantman weet ik dat ze heel lang bestaan dus wel een track record moeten hebben en Hairtec vind ik heel transparant qua resultaten want ze laten regelmatig updates zien. Daarnaast wil ik waarschijnlijk voor DHI gaan en hun prijs is daarvan gunstig. Maar zoals geschreven wilde ik eigenlijk eerst langs gaan voordat ik een mening kan geven. Dus over drie weken horen jullie het van me dan ben ik bij beide geweest.
Ik ben benieuwd wat je van de afspraken vond.
Jeffreyb. is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 13:54   #238
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Ik merk dat we heel erg off-topic (van het originele onderwerp) zitten maar om het af te maken: zodra ik bij beide ben langs geweest deel ik hier zeker mijn bevindingen. Ik leer hier veel dus heb daarom besloten wat actiever te zijn en mijn (beperkte) kennis ook te delen. Zo worden we allemaal een beetje slimmer in deze jungle van informatie en mooie marketing beloften die je op sommige websites ziet voorbijkomen.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2023, 01:17   #239
Andrelon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 september 2023
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Ik merk dat we heel erg off-topic (van het originele onderwerp) zitten maar om het af te maken: zodra ik bij beide ben langs geweest deel ik hier zeker mijn bevindingen. Ik leer hier veel dus heb daarom besloten wat actiever te zijn en mijn (beperkte) kennis ook te delen. Zo worden we allemaal een beetje slimmer in deze jungle van informatie en mooie marketing beloften die je op sommige websites ziet voorbijkomen.
Nog bevindingen Erik?
Andrelon is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2023, 05:26   #240
Robbie100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2023
Berichten: 39
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Half goed Zantman kliniek en Hairtec. Ik ga bij beiden langs en wil daarna terugkoppeling geven over mijn gevoel. Beide websites, beoordelingen zien er goed uit. Van Zantman weet ik dat ze heel lang bestaan dus wel een track record moeten hebben en Hairtec vind ik heel transparant qua resultaten want ze laten regelmatig updates zien. Daarnaast wil ik waarschijnlijk voor DHI gaan en hun prijs is daarvan gunstig. Maar zoals geschreven wilde ik eigenlijk eerst langs gaan voordat ik een mening kan geven. Dus over drie weken horen jullie het van me dan ben ik bij beide geweest.
https://www.zantmankliniek.nl/haartr...echnieken/fue/
Zo duidelijk en samenvattend als hier beschreven ben ik nog niet tegengekomen. Snap waarom dit vertrouwen inboezemt.
Roept bij mij wel de vraag op: waarom DHI, als ze zelf al aangeven dit nauwelijks te doen ivm vergroot risico op beschadiging haarzakjes?
Robbie100 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.