Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 maart 2023, 13:22   #31
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht


Turkse klinieken doen het niet voor de

bla bla bla

Dan lijkt het natuurlijk ook dat meneer alleen maar “super” resultaten levert”
Je schrijft heel veel maar zegt continu hetzelfde.

Tuurlijk zijn er ook geweldige resultaten te behalen bij de Turkse top artsen. Denk bijvoorbeeld aan Dr Keser (waarbij het prijsniveau ook ligt op EUR 10.000, en hoger)

Een haartransplantatie van EUR 2500 bij een massa kliniek in Turkijke is hiermee niet te vergelijken.

Datzelfde geldt voor een Zantman, Beauclinic etc. Deze resultaten zijn niet te vergelijken met de resultaten van de topartsen.

Beauclinic levert zelfs ondermaatse resultaten.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 13:36   #32
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Excuses als ik steeds het zelfde zeg, maar in de haartransplantatie “wereld” is er veel oneerlijkheid en kan hier boos om worden.

En blijkbaar heb ik het niet goed genoeg gezegd want je zegt nog steeds 2500 euro “massa”.

Ik wil het dus daarom nog een keer zeggen: 2500 euro is voor Turkije DUUR en een gemiddeld kliniek vraagt hier 1250 euro. Internationale klinieken met hoge kwaliteit en service vragen die prijs en dit is DUUR voor Turkse begrippen. En als een haartransplantatie goed gebeurt en aan alles wordt gelet is het gewoon goed, wat doet een kliniek die 25.000 euro vraagt beter? Dat wil ik wel is weten.

En over “massa”, nu zeg jij het ook en dit hoor ik ook links en rechts vaak over Turkije, Turkije massa productie etc.

Wat wil je precies met “massa” zeggen? Het is geen chocoladefabriek of in Turkije worden geen 5 mensen langs elkaar gezet en behandeld. Iedereen die een haartransplantatie neemt wordt er 1 dag voor apart gehouden en speciaal voor die persoon is de arts en zijn team bezig, er worden hier geen 5 mensen langs elkaar behandeld dat kan ook niet natuurlijk.

De term “massa” bestaat niet, snap ook niet wat mensen zoals jij hiermee bedoelen. Je kunt Turkije wel haten maar als je wat zegt probeer dan de waarheid te vertellen en niet zomaar wat roepen aub.

——-

Daarnaast wil ik zeggen dat als iemand in Turkije 10.000 euro vraagt, is dit nog erger dan de 25.000 euro geval in Nederland. Dus dit is ook niet normaal, in Turkije heb je ze ook natuurlijk. Hier in de buurt is er een kliniek die vraagt 5 dollar per graft. Ook dit is niet normaal.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 23 maart 2023 om 13:54
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 13:59   #33
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Excuses als ik steeds het zelfde zeg, maar in de haartransplantatie “wereld” is er veel oneerlijkheid en kan hier boos om worden.

En blijkbaar heb ik het niet goed genoeg gezegd want je zegt nog steeds 2500 euro “massa”.

Ik wil het dus daarom nog een keer zeggen: 2500 euro is voor Turkije DUUR en een gemiddeld kliniek vraagt hier 1250 euro. Internationale klinieken met hoge kwaliteit en service vragen die prijs en dit is DUUR voor Turkse begrippen.

En over “massa”, nu zeg jij het ook en dit hoor ik ook links en rechts vaak over Turkije, Turkije massa productie etc.

Wat wil je precies met “massa” zeggen? Het is geen chocoladefabriek of in Turkije worden geen 5 mensen langs elkaar gezet en behandeld. Iedereen die een haartransplantatie neemt wordt er 1 dag voor apart gehouden en speciaal voor die persoon is de arts en zijn team bezig, er worden hier geen 5 mensen langs elkaar behandeld dat kan ook niet natuurlijk.

De term “massa” bestaat niet, snap ook niet wat mensen zoals jij hiermee bedoelen. Je kunt Turkije wel haten maar als je wat zegt probeer dan de waarheid te vertellen en niet zomaar wat roepen aub.

——-

Daarnaast wil ik zeggen dat als iemand in Turkije 10.000 euro vraagt, is dit nog erger dan de 25.000 euro geval in Nederland. Dus dit is ook niet normaal, in Turkije heb je ze ook natuurlijk. Hier in de buurt is er een kliniek die vraagt 5 dollar per graft. Ook dit is niet normaal.

Haha ik haat Turkije absoluut niet, in tegendeel zelfs.

Echter zijn er zeker genoeg klinieken (veelal in Turkije) die zijn gericht op zoveel mogelijk personen (vaak tegelijk) per dag te behandelen. Dit is ook algemeen bekend. De zogenoemde Hair-mills.

Het feit is gewoon, als je een natuurlijk, topresultaat wilt en je wil laat behandelen door een top arts dat de prijzen (hoe vervelend dat ook is voor de meeste mensen) vele malen hoger zullen zijn.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 14:09   #34
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
“Top resultaat, top resultaat” dat bestaat niet. Goed is gewoon goed bij een haartransplantatie.

Een “top” arts doet het niet veel beter dan een nette gemiddelde kliniek in Turkije die 1250 euro vraagt. De iets duurdere klinieken die boven de 2000 euro zitten hebben een betere service en een modernere kliniek, meer niet. En dan heb ik het hier natuurlijk over een degelijk ervaren kliniek die met alle punten rekening houd.

Mijn excuses, lief van je reactie, maar er is zoveel oneerlijkheid in de haartransplantatie wereld, dit kan mij echt boos maken.

Maar ook nogmaals, meerdere mensen in een dag behandelen dat kan niet, een haartransplantatie duurt eenmaal 8 uur, je kunt geen 5 mensen in een dag behandelen. Dus de term massa bestaat gewoon niet.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 14:37   #35
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Ik begreep dat je onlangs nog een haartransplantatie bij Veldhoven heb laten uitvoeren. Ga je dit ook op haarweb posten? Ik ben namelijk wel erg benieuwd, er zijn hier nauwelijks duidelijke foto's en/of resultaten te vinden van Veldhoven kliniek.
Ja hoor.
Maar dat doe ik altijd pas als het eindresultaat er is.

Dat er grafts geplaatst zijn en weer uitgevallen, gelooft iedereen wel.
Momenteel zit ik op 4 maanden en is het wachten op hergroei.

Herstel van wat er al stond en donor is er inmiddels al wel.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 14:44   #36
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
“Top resultaat, top resultaat” dat bestaat niet. Goed is gewoon goed bij een haartransplantatie.

Een “top” arts doet het niet veel beter dan een nette gemiddelde kliniek in Turkije die 1250 euro vraagt. De iets duurdere klinieken die boven de 2000 euro zitten hebben een betere service en een modernere kliniek, meer niet. En dan heb ik het hier natuurlijk over een degelijk ervaren kliniek die met alle punten rekening houd.

Mijn excuses, lief van je reactie, maar er is zoveel oneerlijkheid in de haartransplantatie wereld, dit kan mij echt boos maken.

Maar ook nogmaals, meerdere mensen in een dag behandelen dat kan niet, een haartransplantatie duurt eenmaal 8 uur, je kunt geen 5 mensen in een dag behandelen. Dus de term massa bestaat gewoon niet.
Om moedeloos van te worden...
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 14:53   #37
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
.


1. 2 jaar geleden vroeg hij € 3.000,- gemiddeld. Nu vraagt hij € 25.000,- voor dezelfde behandeling.

2. Maar excuses dat ik jouw sekteleider misschien in een kwaad daglicht heb gesteld

——-

1. Dit moeten anderen ook is lezen ja, dus blijkbaar kan het ook voor lagere prijzen.

2. 😂 Haha Hairexpert!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 14:59   #38
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Wat een onzin kraam jij uit zeg....

Dus je zegt eigenlijk dat jouw foto's bedrog zijn.
Want na 4 maanden had jij redelijk wat haar.

Ik zeg verder nergens iets negatiefs over de resultaten van FueGenix of Munib want de resultaten zijn goed (zeg ik ook continu).
Hij maakt geen misbruik want er is geen monopolie. Hooguit prijst hij zichzelf uit de markt.

2 jaar geleden vroeg hij € 3.000,- gemiddeld. Nu vraagt hij € 25.000,- voor dezelfde behandeling. Daarbij komt ook de arrogantie die hij in de gesprekken heeft.
Het is een goede FUE arts, maar ook een naar mens, vind ik.

DAT is de reden waarom ik niet door hem behandeld wil worden.

Verder is het MIJN keuze geweest om steeds kleine behandelingen te laten uitvoeren omdat ik alleen gedeeltelijk geschoren wil worden.

Jij kan niet oordelen over mijn resultaat, want dat ken je niet.
Ik zal ergens in december mijn tijdslijn en foto's in een nieuw topic zetten.

Maar excuses dat ik jouw sekteleider misschien in een kwaad daglicht heb gesteld
Het enige dat ik zeg is dat hij misbruik maakt van een verworven positie.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 15:05   #39
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Het enige dat ik zeg is dat hij misbruik maakt van een verworven positie.
2 jaar geleden vroeg hij € 3.000,- gemiddeld. Nu vraagt hij € 25.000,- voor dezelfde behandeling.
Dit is niet correct hoor, ik ben nl. 2 jaar geleden door hem behandeld en heb (helaas) niet slechts EUR 3000 betaald.

Sommige artsen hebben de luxe om deze (wellicht te hoge) prijzen ad EUR 25.000, te vragen voor de behandeling. Dit komt idd door de reputatie die men opbouwt in een bepaalde periode.

Andere klinieken hebben die "luxe" niet. En dit komt dan vaak omdat de resultaten niet toereikend genoeg zijn om bedragen zoals hierboven genoemd zijn, te vragen.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 15:26   #40
Jefferson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2019
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Wat een onzin kraam jij uit zeg....

Dus je zegt eigenlijk dat jouw foto's bedrog zijn.
Want na 4 maanden had jij redelijk wat haar.

Ik zeg verder nergens iets negatiefs over de resultaten van FueGenix of Munib want de resultaten zijn goed (zeg ik ook continu).

Het enige dat ik zeg is dat hij misbruik maakt van een verworven positie.
2 jaar geleden vroeg hij € 3.000,- gemiddeld. Nu vraagt hij € 25.000,- voor dezelfde behandeling. Daarbij komt ook de arrogantie die hij in de gesprekken heeft.
Het is een goede FUE arts, maar ook een naar mens, vind ik.

DAT is de reden waarom ik niet door hem behandeld wil worden.

Verder is het MIJN keuze geweest om steeds kleine behandelingen te laten uitvoeren omdat ik alleen gedeeltelijk geschoren wil worden.

Jij kan niet oordelen over mijn resultaat, want dat ken je niet.
Ik zal ergens in december mijn tijdslijn en foto's in een nieuw topic zetten.

Maar excuses dat ik jouw sekteleider misschien in een kwaad daglicht heb gesteld

Hoe zijn de resultaten bevallen van gedeeltelijk scheren bij jou?

Ik heb namelijk gelezen dat bijna niemand goede resultaten daarmee haalt en dat het daarom eigenlijk zonde is van je geld.

Hoe verliep het bij jou en had je veel last van bv shock loss om de random haren.
Jefferson is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 15:31   #41
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jefferson Bekijk bericht
Hoe zijn de resultaten bevallen van gedeeltelijk scheren bij jou?

Ik heb namelijk gelezen dat bijna niemand goede resultaten daarmee haalt en dat het daarom eigenlijk zonde is van je geld.

Hoe verliep het bij jou en had je veel last van bv shock loss om de random haren.
Met gedeeltelijk scheren, bedoel ik stroken scheren bij het donorgebied en volledig scheren bij het ontvangstgebied..
Aangezien ik verder nog veel haar heb, is dat prima te bedekken.

Ik heb ook een uitstapje gemaakt naar de no-shave methode bij Prohair.
Dat kan ik je afraden. Veel shock loss en matig resultaat.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 16:10   #42
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jefferson Bekijk bericht
Hoe zijn de resultaten bevallen van gedeeltelijk scheren bij jou?

Ik heb namelijk gelezen dat bijna niemand goede resultaten daarmee haalt en dat het daarom eigenlijk zonde is van je geld.

Hoe verliep het bij jou en had je veel last van bv shock loss om de random haren.
Hierbij een foto van dag 13 na mijn laatste verdichtingsbehandeling (24-11-2022) bij Veldhoven.
Er zijn in totaal 800 grafts tussen geplaatst. Je ziet dat ik erg "fijn" haar heb, dus een goede dichtheid vergt wat meer moeite dan bij kandidaten zoals Farid50.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 13.jpg‎ (143,2 KB, 178x gelezen)
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door HairExpert; 23 maart 2023 om 16:15
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 18:28   #43
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 972
Geslacht:
Kan iemand bevestigen dat zijn prijs al stijgt naar 25k? Hij is goed maar een bijna verdubbeling tov de gevestigde namen in deze branche.

Overigens eens met de kritiek naar Mecure. Ze wijzen enorm het vingertje maar ik zie maar 6 ''matige'' resultaten op hun website, en dan zijn het ook nog eens allemaal turkse mannen die vaker dikker donkerder haar hebben als nederlanders.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 18:58   #44
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
25k voor een HT ?,ik ga morgen meteen naar het UWV om een omscholingstraject naar haarchirurg aan te vragen....
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2023, 19:30   #45
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Heeft niks met afgunst of jaloezie te maken.

Ik ben (gelukkig) in de positie dat ik het prima kan betalen, maar niet wil.
In mijn geval kreeg ik voor 1000 grafts een offerte van 12k.

Ik heb de afgelopen 23 jaar al 7 kleine haartransplantaties gehad.
De meeste bij kliniek Veldhoven.
Ook niet de goedkoopste, maar wel een goede prijs - kwaliteitsverhouding.

Overigens zie ik ook de andere kant.
Het verhaal van schaamhaartje https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40511. hij is behandeld door Fuegenix na een mislukte FUE van visus.
Na ruim 4 maanden nog maar minimale hergroei, wat overigens normaal is.


Het is uiterst zeldzaam dat je op 4-5 maanden al op 80% zit zoals sommige foto's doen beweren van FueGenix.
Dat is nu eenmaal hoe het normale herstel en groeiproces gaat.
En toch zit/zat ik na 4-5 maanden al op meer dan 60%. Dus "dat is nu eenmaal hoe het normale herstel en groeiproces gaat" is net zo'n drogreden als dat de behandeling bij elke kliniek hetzelfde is. Het gaat om het resultaat en 99% van de mensen hebben een goed tot uitmuntend resultaat.

Dat er uitzonderingen zijn, dat hou je altijd. Overigens zeg je "zie ik ook de andere kant", maar daarna geef je aan dat het niet meer dan logisch is aangezien het normaal is.

Lijkt wel of je een persoonlijke hetze hebt tegen deze kliniek of de dienstdoende arts.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.